Založ si blog

Slovenské voľby, českí politici a dodržiavanie ľudských práv na Slovensku

Českí politici sa teraz pred slovenskými voľbami akosi viac vyjadrujú k slovenským voľbám. Najprv to bol prezident Pavel, potom ministryně obrany Jana Černochová a už dávnejšie eurokomisárka Věra Jourová.
Prekvapená som, že tak veľmi ich zaujímajú slovenské voľby.

Tu je odkaz na článok, kde o Slovensku hovorí ministryně Černochová a priznám sa, že ten článok sa mi nepáči. Ale považujem ho za potrebné ho uverejniť a je k tomu i zaujímavá diskusia. Podstatné je, že Češi si myslia, že Slováci si majú právo samy rozhodnúť.

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-politika-cernochova-pokud-slovaci-opusti-prozapadni-smer-budeme-prvni-na-rane-237333#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

I k slovenským voľbám sa dnes vyjadril v tomto rozhovore český prezident Petr Pavel:

Tu je odkaz na článok:

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/audio-podcast-ptam-se-ja-nekdy-to-tre-vic-nez-je-zdravo-rika-pavel-ke-zmenam-na-hrade-237423#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Včera som na túto tému uverejnila tento článok:

https://popelka.blog.pravda.sk/2023/09/26/cesky-prezident-pavel-hovoril-o-ficovi-k-novinarom-v-new-yourku/

Vzhľadom k tomu, že zajtra je už volebné moratorium, tak tu prikladám mail, ktorý som poslala slovenským politikom, ktorí kandidujú. Predpokladám, že mi zase nepomožu, ale aspoň som to skúsila. Uvidíme, či tí, ktorí vyhrajú voľby, sa týmto témam budú venovať verejne. Predpokladám, že asi nie, ale nechám sa prekvapiť. Možno niekto z nich bude mať svedomie verejne pomocť.

Zoznam mailových adries, komu som to poslala, je na konci tohoto mailu. Nie všetci mali dostupné maily na seba a vkladanie na FB, to väčšina politikov sice dovolí, ale nič potom verejne nerieši.

Celý text mailu politikom:

Vážení politici,

dovolím si Vás požiadať o to, aby ste sa venovali verejne týmto témam:

https://popelka.blog.pravda.sk/2023/09/19/naka-obvinila-michala-gucika-kamarata-marosa-zilinku/

Predpokladám, že budete ako väčšina Slovákov leniví rozkliknúť článok, preto časť článku tu vložím:
K ostatným obvineným sa vyjadrovať nebudem, pretože o tom neviem nič.
Ale vyjadrím sa k Michalovi Gučíkovi, v súvislosti s inou kauzou: kauzou VSŽ Košice. O ňom som písala na tomto blogu článok už v decembri 2020. Mail som poslala prezidentke Čaputovej. Ale ona asi bežnými ľuďmi pohŕda, lebo moje informácie z prezidentskej kancelárie nikto nebral vážne a nikto mi ani neodpovedal. Ale výplaty z daní občanov im nevadia, však?

Tento článok som písala v decembri 2020 a poslala som v tom čase mi maly pracovníkom prezidentskej kancelárie. Pani prezidentka Čaputová ma ignorovala.

https://popelka.blog.pravda.sk/2020/12/10/prezidentka-zuzana-caputova-a-generalny-prokurator-maros-zilinka/

Citujem z toho článku:
Žiadam Vás, aby ste moje otázky dal pani prezidentke a aby sa dnes spýtala pána Maroša Žilinku, ako bude riešit ututlané vyšetrovanie tunelovania VSŽ Košice a svoje kamarátstvo s Michalom Gučíkom. Michal Gučík spolupracoval s Rezešovcami (informáciu mám z médií). Nižšie prikladám odkazy na články, kde sú tieto informácie spomenuté.

https://www.tyzden.sk/casopis/7958/michal-gucik-herec-a-podnikatel/

https://svet.sme.sk/c/836353/gucik-byva-s-rodicmi.html

https://www.trend.sk/trend-archiv/pokus-novy-rekord

Ale zároveň som Michala Gučíka v januári 2012 mailom oslovila, aby uverejnil informácie o ututlanom vyšetrovaní tunelovania VSŽ Košice. Vtedy bol riaditeľom televízie TA3. Mnohé moje maily (s prílohami) vyhodil bez prečítania a televízia TA3 nič neuverejnila.
Rezešovcom sa nič nestalo a ja ako svedok, ktorý poslal informacie na políciu, som sa stala bezdomovcom.
Maroš Žilinka tvrdí, že bude pristupovať ku všetkým rovnako, ale na verejnom vystúpení si Michala Gučíka zastával a toto priateľstvo bagatelizoval.

Keď pani prezidentka rozpráva o súcite, tak by si mala spravodlivo zastať i mňa.

20 rokov živorím kvoli Rezešovcom. Žiadny novinaár mi nepomohol. Takže tie neskutočné reči, ako sa slovenskí novinári boja o svoje životy, je obrovské klamstvo. Nie je to pravda, nemusia sa báť, keďže sa takýmto nebezpečným témam nevenujú. Nie som jediná, stačí si len nájsť na internete meno Danka Bobeková, ktorá dlhodobo upozorňovala na konkurznú mafiu a Zoroslava Kollára. Aj ju novinári ignorovali. Dalšie meno je Martin Bavolar, tiež nie je v titulkoch hlavných médii. Jana Teleky….podobný prípad.

Najsmutnejšie je, že polícia a prokuratúra je za prácu v prospech občanov platená, to nie je ich dobrá voľa poctivo pracovať.
Netvrďte mi, že teraz už pracujú. Roman Mikulec o mojom prípade vie minimálne od júna 2020 a nekonal. A to „divadlo“ s Jaroslavom Haščákom deň po uverejnení mojho článku na blogu, tak to fakt vyzeralo ako keby Haščák bol hollywoodska hviezda a policajti jeho ochranka. Ináč, Haščák figuroval i vo VSŽ, keď čast kúpil U.S. Steel (hutnícka časť) a časť VSŽ Košice kúpila PENTA (nehutnícka časť).

Ide o tento článok:

https://popelka.blog.pravda.sk/2020/11/30/vazeny-pan-centes-a-ostatni-kandidati-na-generalneho-prokuratora/

Ja uverím polícii, až keď Haščákovi čokoľvek dokážu a skončí to právoplatným rozsudkom. Dovtedy je to len „divadielko“ pre naivných občanov.

Moju situáciu zavinili vyšetrovatelia, ktorí nič vyšetrit nechceli, prokurátori, ktorí kryli lajdácku prácu polície a novinári, ktorí nič uverejniť nechceli. Po celých 20 rokov.

Nevyhovárajte sa, že je to premlčané. Existuje zločin proti ľudskosti a takéto zločiny sú nepremlčateľné. Keď na to prišiel vtedy len študujúci právo aktivista Jozef Klanyi, ktorý to zhodnotil po prečítaní tohoto mojho článku, ktorý uvádzam nižšie, tak by to mal vedieť akýkoľvek vyšetrovateľ, prokurátor, ale i novinár a politik.

https://popelka.blog.pravda.sk/2012/01/21/prokuratura-policia-politici-palko-fico-poslanci/

https://popelka.blog.pravda.sk/2012/07/30/rezesovci-tunelovat-se-vyplaci/

Rovnako, ako Žilinka, Čaputová, vie o tejto kauze i Lipšic, Hamran, Mikulec, vedel o tom i Lučanský, Palko, Bugár, Fico….

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/10/22/daniel-lipsic-preco-ste-mi-nepomohol-ako-specialny-prokurator/

A kedy konečne začnete riešiť situáciu v zdravotníctve? To nie je o tom, že postavíte nové nemocnice, ale o tom, že lekári začnú poriadne robiť prevenciu a venovať sa pacientom. Ja odmietam pracovať za lekárov zadarmo a radiť pacientom so zdravou výživou. Mne zdravotné odvody nikto neplatí. To nie je možné, aby lekári ignorovali liečbu stravou a zdravý životný štýl a a uznávali len tabletky, operácie….
Potom nech si každý platí svoju liečbu sám, bez zdravotných poisťovní.

Celá spoločnosť pohrda bezdomovcami….ale najhoršie zlo sú často ľudia, ktorí zneužívajú zdravotníctvo a odmietajú sa zdravo stravovať, vzdelávať sa ohľadne chémie, kozmetiky, liekov….Samozrejme, veď prečo, keď to ostatní zaplatia. Tá nútená solidarita mi vadí, mne lekári nasilu ukončili i maródku, keď mi bolo zle. Ale druhým som povinne prispievať musela.

Vrchol všetkého je, že mnohí ľudia majú v sebe „zakorenené“, že majú nárok na všetko, čo sa týka zdravia, zadarmo. Drzo si myslia, že tento nárok majú i u mňa, súkromej osoby: že im mám zadarmo robiť psychologa, výživového poradcu, robiť zadarmo výskum a hlavne v skratke po maili , či telefone, napravovať chyby lekárov a robiť zázraky na počkanie.

Toto nie je zdravotníctvo, ale bordél. Budete to musieť „vážení politici“ riešiť, či sa vám to chce, alebo nechce. Ja tej drzosti vašich voličov, občanov Slovenskej a Českej republiky mám plné zuby. Lekárov sa boja, aby ich nenaštvali, ich sa nepýtajú, ani sa na nich nesťažujú. Neuvedomujú si, že tí lekári sú za to platení, tak nech pracujú. Ani za mňa nikto v práci dobrovoľne a zadarmo nerobil moju prácu.

A ešte viac má hnevá, že práve lekári pacientov „naučili“, že všetko vyrieši pilulka a ide rýchlo. Skutočné napravovanie zdravia nejde rýchlo, mne to trvalo denno denne 3 roky. A zdravý životný štýl som sa ja učila roky, prečítala som veľa kníh a mnoho musela skúšať na sebe. I tak je to práca na celý život.

Pokiaľ bude naďalej fungovať zdravotníctvo práve takto, že lekári nemajú čas na pacientov a poisťovne na to kašlú, tak trvám na tom, nech páni politici zrušíte zdravotné poisťovne a nech si každý svoje „choroby“ a liečbu platí sám. Priamo. To by bolo férové ku všetkým.

Ak to nezrušíte a nebudete ochotni na túto tému verejne diskutovať, tak to znamená, že medzi Vašich sponzorov patria oligarchovia, ktorí profitujú na zdravotníctve.

A ak nebudete ochotní riešiť kauzu Gučík a verejne mi pomocť s kauzou Rezešovci, to pre mňa bude znamenať, že vás v pozadí sponzorovali i Rezešovci a oligarchovia spolupracujúcimi s nimi.

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/11/25/matovic-visolajsky-nie-je-vam-to-trapne-takto-jednat/

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/11/26/otvoreny-list-petrovi-visolajskemu/

https://popelka.blog.pravda.sk/2012/03/29/farmaceuticky-priemysel-rakovina-a-nemocnica-kosice-saca-a-s/

Predpokladám, že ako bežný občan vás politikov nezaujímam vobec a nepomožete mi. Presviedčam sa o to od roku 2000 a stratila som o politikoch všetky ilúzie. Dokážete len jedno: sľubovať „modré z neba“ pred voľbami. A po voľbách sa spojiť aj s čertom, len aby ste sa udržali pri moci, mali imunitu a brali za to vysoký plat.

Tento mail Vám posielam len ako dokaz, že zase som vás prosila o pomoc a zase ste na to všetci kašlali.
To je „milé“, keď Fico, Sulík, Matovič mi sice už pred rokmi poslali formálnu odpoveď, ale nič riešiť nechceli.

K čomu je potom dobré, aby ste brali plat za vládnutie na Slovensku?
Nám vždycky hovoril jeden profesor na strednej, keď sme ho štvali: zaberáte miesto tým, ktorí tu študovať chceli a na školu sa nedostali.
Boli sme jediná škola na Slovensku v tom odbore a ročne sa otvárala len jedna trieda.

Preto páni politici nezaberajte miesto odborníkom, napríklad ekonomovi Petrovi Staněkovi, Marianovi Vitkovičovi , (píšem len príklady) ktorí uvažujú ekonomicky a prestaňte sľubovať nemožné naivným voličom.

Od roku 1989 ma presviedčate, že politici nedokážu vládnuť Slovensku. Myslíte totiž len na seba. Nie je umenie rozdávať len niektorým tak, že vezmete iným a ešte pritom zadlžite Slovensko.
Mne ste svojou nečinnosťou zničili život a som v dvoch krajinách bezdomovcom. Kvoli kauze VSŽ: takto ako ja sa ničia svedkovia veľkých kauz. Alebo sa im stane nešťastná nehoda. Jeden z tých svedkov inej veľkej kauzy leží na rovnakom cintoríne ako moja mama. Vtedy šlo o dvojmiliardovú kauzu, vtedy ešte v korunách. O tejto kauze v tom čase písal novinár Dušan Karolyi.

Takže ako „chránite“ svedkov veľkých kauz, to sa ukazuje na mne i na tomto pánovi. A novinári mlčia, i taká Monika Tódová, či Marek Vagovič či Martin Šimečka. Preto neverím ani Michalovi Šimečkovi, jeho synovi.

A to si Slovensko hovorí demokratická krajina. Prestaňte všetci v štátnej správe sa vyhovárať a hľadať dovod, prečo to nejde, ale skutočne pomáhajte občanom.

Pravdu mal bývalý prezident Finančnej správy SR František Imrecze, keď sa pýtal v rozhovore v Slovenskej televízii novinára Vagoviča, že na koho sa mal obrátiť? Nebolo na koho a ešte človeku ide o život, keď sa ozve vo veľkej kauze, kde strácali miliardy. …Ani teraz nie je na koho sa obrátiť….nikto vám na Slovensku nepomože.

Od čoho platíme políciu a prokuratúru, keď tá namiesto toho, aby svedkovi pomohla, tak mu zničí život? Nepomože a takýto svedok si má problém nájsť prácu, nemá na živobytie, príde o bývanie, neprávom mi nedajú príspevok na bývanie (prišla som na to až po rokoch) a ešte som mala problém nájsť i brigádu.

Pripomínam, že ja som si prácu na Slovensku po vyliečení hľadala, ale mala som s tým veľký problém. Musela som odísť, vyhnali ste ma páni politici nezáujmom mi pomocť.
Lenže to pokračuje i teraz….

Ako som na tom zle, keď sa mi v Prahe na brigáde v obchodnom centre prihovoril neznámy muž a povedal mi informácie, ktoré nemal odkiaľ vedieť. Jedine ak by bol z tajných služieb….

Ja vidím len jediné riešenie: zriadiť na Slovensku, i v ČR nezávislý vyšetrovací orgán, kde nebudú ani Češi, ani Slováci, ani Ukrajinci (ako funguje ukrajinský sudca, to som sa presvedčila na EU súde pre ľudské práva).

A zaviesť kontrolu generálneho prokurátora, i prokurátorov, taktiež cudzími štátnymi príslušníkmi. Ja Slovákom, ani Čechom neverím, že dokážu byť spravodliví: mali na to čas od roku 2000 a dokázali mi, že dokážu ochraňovať i Rezešovcov, i lekárov. A novinári mlčia a kryjú to….
Slovensko, i ČR sú krajiny viac skorumpované, ako si vobec pripúšťate. Nie je kde sa dovolať spravodlivosti. Ľudské práva bežného Slováka nikoho z politikov totiž nezaujímajú.

https://popelka.blog.pravda.sk/2023/09/15/zilinka-dubovcova-a-sprava-eu-o-obmedzeni-pravomoci-generalneho-prokuratora/

https://popelka.blog.pravda.sk/2023/09/19/zrusenie-zakazu-dovozu-ukrajinskeho-obilia-povazuje-budapest-za-nehoraznost/

Čo po Vás chcem? Aby ste verejne diskutovali o týchto témam a riešili ich. Od toho ste predsa politici a tieto témy podľa mňa zaujímajú všetkých bežných občanov.

Ďakujem za pochopenie.

S pozdravom

Magdaléna Nadzamová

Poslala som to na tieto mailové adresy:

Komu: michal.simecka@progresivne.sk, ahoj@progresivne.sk, media@progresivne.sk, marketing@progresivne.sk, tlacove@strana-smer.sk, generalny.manager@strana-smer.sk, sekretariat.predseda@strana-smer.sk, klubsmer@nrsr.sk, tajomnik.smer@nrsr.sk, international@strana-smer.sk, hlas@strana-hlas.sk, tlacove@strana-hlas.sk, sutaj.estok@strana-hlas.sk, richard.rasi@strana-hlas.sk, peter.pelegrini@strana-hlas.sk, erik.tomas@strana-hlas.sk, denisa.sakova@strana-hlas.sk, zuzana.dolinkova@strana-hlas.sk, kontakt@obycajniludia.sk, press@obycajniludia.sk, predseda@zilinskazupa.sk, lukas.kyselica@nrsr.sk, andrej.danko@sns.sk, sns@sns.sk, tlacove@sns.sk, sekretariat1@sns.sk, tajomnik@sns.sk, asistent@sns.sk, riaditelka@sns.sk, podnety@sns.sk, krsnsbb@sns.sk, peter.dedo@sns.sk, krsnsba@sns.sk, krsnske@sns.sk, miloslav.horka@sns.sk, krsnsnr@sns.sk, jan.krisanda@sns.sk, krsnspo@sns.sk, emil.diveky@sns.sk, krsnstn@sns.sk, jaroslav.barcaj@sns.sk, krsnstt@sns.sk, krsnsza@sns.sk, tomas.taraba@strana-zivot.sk, tomas.taraba@nrsr.sk, richard@sulik.sk, sekretariat@sas.sk, sas@sas.sk, tlacove@sas.sk, maria.kolikova@nrsr.sk, tlacove@hnutie-smerodina.sk, milan.krajniak@nrsr.sk, boris.kollar@nrsr.sk, kontakt@milanuhrik.sk, krajBA@hnutie-republika.sk, okresBA@hnutie-republika.sk, krajBB@hnutie-republika.sk, krajBB-podpredseda@hnutie-republika.sk, okresBB@hnutie-republika.sk, okresBS@hnutie-republika.sk, okresBR@hnutie-republika.sk, okresDT@hnutie-republika.sk, okresKA@hnutie-republika.sk, okresLC@hnutie-republika.sk, okresPT@hnutie-republika.sk, okresRA@hnutie-republika.sk, okresRA@hnutie-republika.sk, okresRS@hnutie-republika.sk, okresVK@hnutie-republika.sk, okresZV@hnutie-republika.sk, okresZC@hnutie-republika.sk, okresZH@hnutie-republika.sk, info@milanmajersky.sk, sekretariat@kdh.sk, tlacove@kdh.sk, stano.zupa@kdh.sk, international@kdh.sk

Ako „rieši“ zdravie občanov politik Gröhling zo strany SaS, to ukázal v nižšie priloženom rozhovore:

https://popelka.blog.pravda.sk/2023/09/27/ostra-vymena-nazorov-politikov-tarabu-a-grohlinga/

Generálny prokurátor Maroš Žilinka, úctu si musíte zaslúžiť

03.05.2024

Prokurátor Matúš Harkabus v posledných dňoch poskytol niekoľko rozhovorov o pomeroch a pracovnej atmosfére na Generálnej prokuratúre SR. Prikladám tu odkazy na dva rozhovory s ním. Vypočula som si ich oba, nemusím so všetkým súhlasiť….ale pochopila som z nich, že Maroš Žilinka sa správa neštandardne a ako neobmedzený vládca, ktorý má vo všetkom pravdu. Prokurátor [...]

Milan Lučanský bol čestný policajt alebo kryl niektoré kauzy?

02.05.2024

Mnohí si z Milana Lučanského urobili modlu čestného policajta. Ja si to nemyslím. V poslednom článku som uviedla odkazy na rozhovory s bývalým policajným viceprezidentom Jaroslavom Málikom. Hovoril v nich vo februári 2020 o zlej situácii v polícii. Hovoril tam o tom, ako niektoré kauzy nevyšetrovali, ale nedostali písomné príkazy že to nesmú, ale hľadali sa dovody, prečo [...]

Zuzana Čaputová, čo ste urobila dobré pre Slovensko ako prezidentka?

30.04.2024

Zuzana Čaputová v rozhovore s českými novinármi spomína, že neľutuje svojho vstupu do politiky, ani rozhodnutia neobhajovať prezidentský post. Vychádzala som z písaného textu k nižšie pripojenému článku: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/audio-podcast-dobrovsky-sidlo-nevidim-svou-budoucnost-v-politice-rika-koncici-slovenska-prezidentka-250727 Moj komentár k tomu jej [...]

Rafah / Palestína / Bombardovanie / Sutiny /

Izrael môže prísť o americké zbrane. Biden: Bomby od USA zabíjali civilistov

09.05.2024 06:10

Izrael podľa amerického prezidenta Joea Bidena použil bomby dodávané USA na útoky, pri ktorých v Pásme Gazy zomierali palestínski civilisti.

psychológ Viktor Križo

Psychológ o bombovej hrozbe: je to nebezpečnejšie, ako jednorazové incidenty. Nikde sa zrazu necítite bezpečne

09.05.2024 06:00

Psychológ Viktor Križo z Centra poradenstva a prevencie vysvetlil, že destabilizovať krajinu je možné práve tak, že sa hrozba namieri na to najzraniteľnejšie čo krajina má.

Jarmak s manzelkou

Kedysi by ani mravcovi neublížil. Teraz slávny ukrajinský spevák hovorí, že ruským vojakom odsekáva hlavy, ruky i nohy

09.05.2024 06:00

Oleksandr Jarmak je medzi Ukrajincami obľúbený raper. Hudbu však vymenil za front. Hovorí, že pri likvidácii nepriateľa sa cíti ako pri počítačovej hre.

SR Bratislava polícia UK zásah vyhrážky preverovanie BAX

Každá škola dostala svojho policajta. Vinníkovi za teroristické bombové vyhrážky hrozí aj doživotie

09.05.2024 05:00

Štátna tajomníčka rezortu vnútra Lucia Kurilovská ubezpečila, že vyučovanie môže od štvrtka pokračovať a oznámila, že každá základná a stredná škola dostala prideleného policajta.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 199
Celková čítanosť: 2978197x
Priemerná čítanosť článkov: 14966x

Autor blogu

Kategórie