Založ si blog

Archív: december, 2023

Ukrajinská vicepremiérka varuje, že bez západnej pomoci nebude na dochodky a platy štátnych zamestnancov

„Podpora ze strany našich partnerů je kriticky důležitá (…) Potřebujeme peníze co nejrychleji.“ Tak se podle listu Financial Times vyjádřila ukrajinská vicepremiérka Julija Svyrydenková, která též zastává post ministryně hospodářství, na margo kondice ukrajinské ekonomiky. Novinky 27.12.2023 uverejnili tento nižšie uvedený článok, kde je vyššie uvedené […]

Pokračovanie článku

Najskorumpovanejšia krajina Európy je Ukrajina-článok z roku 2018

Je to článok z roku 2018 o Ukrajine a uverejnil ho server seznamzpravy.cz. Zmenilo sa niečo v tejto krajine k lepšiemu od roku 2018 alebo je to stále rovnaké? Je to tento článok: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/nejzkorumpovanejsi-zemi-evropy-je-ukrajina-desitky-politiku-i-policistu-si-na-svuj-majetek-nemohly-vydelat-46521 Citujem z článku a v článku je aj video, tak si ho prosím […]

Pokračovanie článku

Morricone, Královny popu Karlštejn 2023, Vánoční koncert Muzikály naruby, Wendy Kokkelkoren

Každý máme nejaké záľuby a mojou záľubou je okrem knih aj hudba. Priznám sa, že i pri chorobe pred 25 rokmi mi pomáhala hudba. Ale vtedy som počúvala relaxačnú hudbu, mala som 4 kazety s roznou tématikou: les, more, príroda… Dnes sú tie možnosti podstatné väčšie, mnoho koncertov sa dá nájsť na youtube. Pretože sú ešte Vianoce a politiky si ešte každý užije […]

Pokračovanie článku

Sebapoznanie je najdoležitejšia vec na svete a napriek tomu sa na žiadnej škole neučí

Jan Muhlfeit je bývalý viceprezident Microsoftu a už v roku 2015 v jednej prednáške hovoril, že „Sebepoznání je nejdůležitější věc na světě, přesto se neučí na žádné škole“. Ja by som pridala k tomu, že už na základných školách by som okrem sebepoznania zaviedla psychológiu, asertivitu, medziľudské vzťahy, tolerancia k iným názorom…. Mnohí mi […]

Pokračovanie článku

Politické harašení aneb S politiky stále netančíme – 2. časť

Prajem príjemné Vianoce všetkým v tejto smutnej dobe a na pripomenutie prikladám ďalšie časti relácie Politické harašení… Je to stále aktuálne, bohužiaľ. A dnes by to asi ani nenatočili. Nikto by nemal odvahu to vymyslieť a asi by sa to báli odvysielať. Ten Miloslav Šimek mal fakt odvahu a pravdu. Priznám sa, že ja som to na Slovensku v čase kedy to v ČR vysielali, […]

Pokračovanie článku

Martin Šimečka, keď je Soros Váš priateľ, tak ako je to v skutočnosti s mimovládkami na Slovensku?

Novinár Martin Šimečka vo videu z roku 2017 hovorí o Georgovi Sorosovi ako o svojom priateľovi. Tvrdí v tom videu, že svojimi peniazmi pomáha budovať vo svete liberálnu demokraciu. Zaujímalo by ma, kto a čo sú mimovládne organizácie, aby zasahovali vláde do práce?! Ako sa opovažujú mimovládne organizácie miešať do vnútorných záležitostí štátu? Kde berú tú drzosť […]

Pokračovanie článku

Daniel Lipšic, Maroš Žilinka a problém „nezávislej“ slovenskej prokuratúry

Nikto nerieši podstatu nefungovania slovenskej prokuratúry. Nejde len o špeciálnu prokuratúru, Daniela Lipšica, ale i o Maroša Žilinku I v českých médiach som si všimla protesty ohľadne zrušenia špeciálnej prokuratúry. Vzhľadom k tomu, že mám odpoveď od Roberta Kaliňáka z roku 2005, tak pripomínam, čo mi vtedy napísal: že prokuratúra je na Slovensku nezávislá. Takže […]

Pokračovanie článku

Politické harašení aneb S politiky stále netančíme

Absolútne geniálne a nadčasové. Stačí len dosadiť aktuálne mena politikov. Bolo to natočené v čase, kedy sa televízia ešte dala pozerať. Dnes by to už nikto ani nevymyslel, nenapísal. Pán Šimek nemá podľa mňa dodnes konkurenciu. To, čo robili s pani Bubílkovou, to bolo neskutočne pravdivé a v dnešnej dobe je to stále aktuálne. Je to sice satira, ale pravdivá. […]

Pokračovanie článku

Marián Jelínek, mentálny kouč viacerých športovcov – videa

U Mariana Jelínka ma zaujali dve jeho vyjadrenia v jeho videách: Pomaly létame na Mars, ale nepoznáme samy sebe. A to druhé je: Přinuťte nažranou lvici lovit….(nepřinutíte ji). Na youtube je veľa rozhovorov s ním a mnohé možu slúžiť ako inšpirácia i bežným ľuďom vzhľadom k tomu, že spolupracoval a spolupracuje s mnohými športovcami ako mentálny kouč. K […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 196
Celková čítanosť: 2966550x
Priemerná čítanosť článkov: 15135x

Autor blogu

Kategórie