Založ si blog

Ostrá výmena názorov politikov Tarabu a Gröhlinga

Náhodou som našla úryvok rozhovoru, kde hovorí pán Gröhling zo SaS neskutočnú hlúposť:
keď niekto bude šíriť, že rakovina sa dá vyliečiť nejakým harmančekom, tak samozrejme že takéto veci treba stopnúť, pretože toto šírenie sposobuje iba hoax.

Na to pán Taraba zareagoval: Takže v centrále SaS vždy určia, čo sa može rozprávať, a v centrále SaS sa rozhodne, ktorý názor može byť …

Na to pán Gröhling odpovedá, že v centrále SaS rozhodne, aby sme tu mali slobodu, aby každý nejakým sposobom sa mohol rozhodovať…

Taraba: to platí len pre vás, všetkých ostatných vypnete.

Celá táto komunikácia, ktorú som v krátkosti popísala, je na konci tohoto rozhovoru (cca od 42. minuty):

https://plus7dni.pluska.sk/video/ostra-vymena-nazorov-tarabu-grohlinga-patri-skol-ideologia-lgbti

Úryvok z tohto rozhovoru uverejnil Tomáš Taraba i na svojom FB:

https://www.facebook.com/tomastaraba.sk/videos/1519526778585599

Napíšem svoj názor laika: do politiky a vládnúť Slovensku by mali ľudia so zdravým rozumom. Počúvala som názory pána Gröhlinga na školstvo a priznám sa, že súhlasím skor s pánom Tarabom. Skutočne som mala pocit, že nominant SaS sice na jednej strane hovorí o slobode a na druhej strane by nám najradšej prikázal, čo je správne a čo správne nie je.

Nepočula som od žiadneho bylinkára, že by tvrdil takú hlúposť, že rakovina sa dá vyliečiť harmančekom. Takže by ma zaujímalo, kto bývalému ministrovi školstva Gröhlingovi tvrdil takúto hlúposť a kedy pri svojom pracovnom vyťažení mal čas sledovať, čo všetko koluje po internete. To nestíham ani ja a to ma táto téma zaujíma, pretože som tieto vážne zdravotné problémy mala. A pán Gröhling je tuším odborník na školstvo a nie na liečbu rakoviny.

Takže on je asi odborník i na hoaxy? Lebo ani ja, pokiaľ sa konkrétnej odbornej oblasti nevenujem, tak nedokážem rozlíšiť, čo je pravda a čo pravda nie je.

Minule som uviedla článok, kde je video s michalovským novinárom Marekom Bokom. V tom videu hovorí i o Richardovi Sulíkovi a spomenul tam, že je veľmi sebavedomý. To vysoké sebavedomie asi majú viacerí v SaS….

Odkaz na toto video bol v tomto článku:

https://popelka.blog.pravda.sk/2023/09/23/igor-matovic-a-robert-fico-to-by-bola-skvela-priama-konfrontacia-v-zivom-prenose/

Alebo SaS má čas riešiť takzvané hoaxy miesto toho, aby riešili ekonomiku a prosperitu Slovenska? A odborníka na zdravotníctvo v SaS nemajú? Predpokladám, že asi áno. Tak ten odborník by mohol riešiť i zdravý životný štýl. Alebo riešia len to, na čom zarobia poisťovne?

Ale neraz som počula od príbuzných chorých a od samotných chorých neochotu lekárov poradiť o strave.Jeden manžel chorej pacientky mi písal, že keď sa pýtal prednostu jednej košickej nemocnice na stravu v liečbe rakoviny, tak pán prednosta mu na to povedal, že sú to hlúposti a to na to nemá vplyv. Bol to vysokoškolský profesor a tá chorá manželka mu po liečbe rakoviny modernou medicínou zomrela.

Takže na jednej strane lekári kritizujú, že sa pacienti nestarajú o svoje zdravie a na druhej strane keď sa informujú na zdravú stravu, tak im povedia, že sú to nezmysly?
Ja sama som si vypočula od MUDr. Petra Bauera, že sú to bludy a tým sa nevyliečim. Od roku 1998 žijem, takže tá zmena stravy asi neboli bludy.

A ako sa SaS stará ľudí, to vidno aj na tejto kauze:

https://www.ta3.com/clanok/902803/zavazne-obvinenie-matovic-vyhlasil-ze-sasku-korumpovala-penta-psychiatricky-pacient-reaguje-sulik

Závažné obvinenie. Matovič vyhlásil, že SASKU korumpovala Penta. Psychiatrický pacient, reaguje Sulík

ta3/TASR
24.9.2023 17:41 , Aktualizované: 24.9.2023 21:25

Takto reagujú ľudia, keď protistrana má pravdu. Odklonia tému a rozprávajú o inom. Prípadne útočia na osobu, ktorá to povedala. To je bežná právnická taktika. Za tie roky som sa o práve niečo naučiť musela, lebo advokáti mi pomocť nechceli. Keď z toho nemožu mať veľké peniaze, tak nechcú pomocť. Okrem toho, nechcú si naštvať politikov, kolegov právnikov, tak i keby som mala na advokátov peniaze, tak by sa báli mi pomocť. Mnohým právnikom ten chaos v platných zákonoch vyhovuje. Žijú z toho a zarábajú na tom.

Tak má Matovič pravdu, alebo nemá, pan Sulík? Podľa mňa je sice slušne povedané divný, ale väčšinou ostatní politici tiež nehovoria pravdu. Majú väčšinou len pekné reči, ako im záleží na občanovi.
Prepáčte za úprimnosť: keď si Sulík myslí, že zdravotníctvo je len o zdravotných poisťovniach a peniazoch pre nich, tak neviem, neviem, či on má zdravý rozum a či mu záleží na občanoch.

Mne nepomohol s VSŽ a hlavne nefunčnou políciou a prokuratúrou. Už chápem prečo…lebo Penta, ktorá tiež bola zainteresovaná vo VSŽ, keď ich odpredávali U.S. Steelu?

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/12/02/richard-sulik-sas-a-ich-boj-proti-korupcii/

Pripomínám, že:

SaSka bola vo vláde s Matovičom a hlasovala za Matovičov rozpočet.
SaS bola vo vláde, počas covidu a neurobila nič pre to, aby to, čo robil Matovič, zastavila.
Prečo ta ich odborníčka na zdravotníctvo nepropagovala pre chorých zdravý životný štýl?
Alebo tie fotky v médiach s ňou sú doležitejšie ako pracovať v prospech občanov?
Nehovorte mi, že sa starajú…. vidím, keď ľudia nemajú ani potuchy, čo je zdravá strava a spamätajú sa, až keď niekto dostane rakovinu alebo ochorie ich príbuzný….

Vysvetlenie, čo sa týka lekárov a zdravotníctva, prečo je to tak ako je, je v rozhovore, ktorý som priložila v tomto článku. Slovenský lekár Ladislav Kužela o tom hovorí už na začiatku videa:

https://popelka.blog.pravda.sk/2023/05/24/zuzana-caputova-zlepsia-konecne-politici-zdravotnictvo-po-smrti-herca-dana-heribana/

Doplnenie k diskusii 27.9.2023:

V tom rozhovore na plus7dni.sk sa pán Gröhling vyjadruje k školstvu, ako bývalý minister školstva.
Pokiaľ tomu odboru nerozumie, tak by to nemal riadiť.
Hovorím to z vlastnej skúsenosti: podriadení rýchlo rozoznajú, či ich šéf rozumie odboru, ktorý riadi. A verte mi, že mnohí sú schopní toho zneužiť a šéfovi nakecať čokoľvek.

Jana Bittó Cigániková za SaS tiež je oficiálne za stranu odborníčka na zdravotníctvo. Nevšimla som si, že by zdravotníctvo zlepšila. Ale v zdravotníctve je to celkovo otázne, i keby v NR SR v tom výbore zasadal lekár. Pretože väčšinou i lekárom ide hlavne o to, aby do zdravotníctva šlo viac peňazí. To samotné zdravotníctvo nezlepší, keď ten systém je zlý.
Nie je možné, aby sa niektorým platilo skoro všetko a niekomu nič zo spoločných peňazí v zdravotníctve. Ľudia nemajú motiváciu sa o seba starať, keď im to povinne musia ostatní zaplatiť. To už nehovorím o tom, že si myslia, že napríklad ja by som im mala radiť zadarmo, aby chudáci nemuseli s poradenstvom o strave a zdravom životnom štýle obťažovať lekárov…Ano, tak bohužiaľ pacienti uvažujú….že majú nárok na všetko zadarmo.

Len sa nenájde politik, ktorý by verejne povedal, že tomu tak nie je, že zdravie a zdravotníctvo nie je zadarmo. Lebo by prehral voľby. Ľudia nechcú počuť pravdu, že nič nie je zadarmo. Platia sice zdravotné odvody, ale tie nejdú mne. Takže pacienti by sa mali obracať na lekárov a zdravotné poisťovne. Tí sú za to platení.

Pokiaľ sa pacienti obracajú na liečiteľov, to znamená, že lekári sa im odmietajú venovať a poradiť im. A to je zle, to nikto z politikov, odborníkov na zdravotníctvo nerieši.

O tom, že si myslím, že viesť štát by mali odborníci, o tom som písala na konci tohoto článku:

https://popelka.blog.pravda.sk/2023/09/24/tema-matovic-fico-a-volby-este-raz/

Pre diskutujúceho pekný vtáčik:
Každý politik je doležitý pre tieto voľby.
Lebo SMER možno vyhrá, ale može dopadnúť ako Mečiar pred rokmi: bude mať problém zostaviť vládu.

Hlavne je doležité zdravie, do toho ide veľa peňazí. A v kauze Sulík a Matovič ide o tok peňazí do zdravotníctva.
Spomenula som ju v tejto súvislosti, lebo tzv. odborník na školstvo zo SaS spomenul liečbu rakoviny.

Hlavne, čoskoro nastane volebné moratorium, preto to nechcem rozpisovať do viacerých článkov. Sulík a SaS bol vo vláde s Matovičom, preto sú podstatní politici. Ani jeden z nich nie je lepší, ani horší….obaja „majú máslo na hlave“ a sú zodpovední za situáciu, ktorá je teraz na Slovensku.

A keď myslíte, že tieto voľby nie sú doležité, stačí si prečítať moj predošlý článok. O voľby v SR sa zaujíma i český prezident Pavel:

https://popelka.blog.pravda.sk/2023/09/26/cesky-prezident-pavel-hovoril-o-ficovi-k-novinarom-v-new-yourku/

Generálny prokurátor Maroš Žilinka, úctu si musíte zaslúžiť

03.05.2024

Prokurátor Matúš Harkabus v posledných dňoch poskytol niekoľko rozhovorov o pomeroch a pracovnej atmosfére na Generálnej prokuratúre SR. Prikladám tu odkazy na dva rozhovory s ním. Vypočula som si ich oba, nemusím so všetkým súhlasiť….ale pochopila som z nich, že Maroš Žilinka sa správa neštandardne a ako neobmedzený vládca, ktorý má vo všetkom pravdu. Prokurátor [...]

Milan Lučanský bol čestný policajt alebo kryl niektoré kauzy?

02.05.2024

Mnohí si z Milana Lučanského urobili modlu čestného policajta. Ja si to nemyslím. V poslednom článku som uviedla odkazy na rozhovory s bývalým policajným viceprezidentom Jaroslavom Málikom. Hovoril v nich vo februári 2020 o zlej situácii v polícii. Hovoril tam o tom, ako niektoré kauzy nevyšetrovali, ale nedostali písomné príkazy že to nesmú, ale hľadali sa dovody, prečo [...]

Zuzana Čaputová, čo ste urobila dobré pre Slovensko ako prezidentka?

30.04.2024

Zuzana Čaputová v rozhovore s českými novinármi spomína, že neľutuje svojho vstupu do politiky, ani rozhodnutia neobhajovať prezidentský post. Vychádzala som z písaného textu k nižšie pripojenému článku: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/audio-podcast-dobrovsky-sidlo-nevidim-svou-budoucnost-v-politice-rika-koncici-slovenska-prezidentka-250727 Moj komentár k tomu jej [...]

Alkoholtester / Tester /

Obrovský hazard: Vodič kamiónu nafúkal tri promile, ďalší zdemoloval múr materskej školy

09.05.2024 15:01

Trnavská vyšetrovateľka vzniesla obvinenie 54-ročnému vodičovi kamióna, ktorý šoféroval pod vplyvom alkoholu.

Najvyšší súd NS

Výbor o kontrole ministerstva na Najvyššom súde nerokoval, opozícia kritizuje a žiada odpovede

09.05.2024 14:40

Členovia výboru po ukončení rokovania diskutovali o téme neformálne.

David Cameron

Cameron s odkazom na Rusko: Británia má nástroj, musí mať odvahu konať a použiť ho

09.05.2024 14:15

My v Británii a na širšom Západe máme nástroj. Otázkou je, či máme odvahu ju použiť - odvahu konať, povedal Cameron.

Russia Ukraine War

Neposlušným ukrajinským brancom sprísnili tresty, čaká sa už len na podpis Zelenského. Kto zaplatí pokutu a koho pošlú za mreže?

09.05.2024 14:00

Vláda navrhovala, aby ukrajinskí muži, ktorí sa otočia chrbtom k obrane vlasti, dostali maximálnu pokutu v prepočte až vo výške 4800 eur.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 199
Celková čítanosť: 2978548x
Priemerná čítanosť článkov: 14968x

Autor blogu

Kategórie