Založ si blog

Pozná sa Daniel Lipšic so zakladateľmi J&T, keď spolu maturovali v rovnaký rok na rovnakom gymnáziu?

Mnohí ste sa tu divili, že Daniel Lipšic a Zuzana Čaputová sa spolu stretli a Lipšic radil Čaputovej pred stretnutím s Marošom Žilinkom. Ten skutočný dovod mohol byť iný, ako to vyzerá navonok…možno má za sebou niekoho vplyvného…možno riešili i niečo iné…

Náhodou som natrafila na túto informáciu o spolumajiteľoch tejto finančnej skupiny, keď si si čítala životopis Daniela Lipšica na wikipedii. Na toto gymnázium chodil jeden rok aj moj spolužiak z priemyslovky a potom prestúpil k nám. Nie preto, že by mu matematika nešla, v nej bol dobrý (jeho rodičia boli známi vysokoškolskí matematici). K nám prestúpil preto, že ho náš odbor viac zaujímal.

Ale vrátim sa k Lipšicovi. Boli tam vypísaní významní absolventi a medzi nimi i títo páni:

Tu sú prinstcreeny, ako dokaz:

Moje maily o VSŽ, i poslaný list Lipšic ignoroval. Prečo kryje Rezešovcov? Má za sebou niekoho silnejšieho?

Prečo hovoril osobne s prezidentkou on? Mohol byť aj prostredník informácií??? Mýlim sa?
Je mi to jedno.
Ale nie je mi jedno, že moje žiadosti o pomoc ignoruje ako špeciálny prokurátor. Snaď je tam platený za prácu v prospech občanov.
Bolo mi divné, že ho tak „pretlačovali“ na pozíciu šéfa špeciálných prokurátorov. Ako keby na tom mal niekto veľký záujem, aspoň mne to tak pripadalo. Ktovie, aký bol skutočný dovod?

Niekedy dávnejšie som čítala v jednej českej diskusii, tuším to bol idnes.cz, kde sa vyjadrovali k asistentom poslancov. A niekto tam napísal, že asistent poslanca je na to, aby vybavil to, kde nemá byť „videný“ samotný poslanec.

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/09/10/daniel-lipsic-maros-zilinka-a-praca-prokuratury/

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/09/21/maros-zilinka-stefan-hamran-roman-mikulec-a-daniel-lipsic-prosim-vas-zacnite-pracovat-v-prospech-obcana/

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/10/22/daniel-lipsic-preco-ste-mi-nepomohol-ako-specialny-prokurator/

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/09/02/zuzana-caputova-a-ustava-slovenskej-republiky/

A že ich nepozná, keď končili v rovnaký rok? To je nezmysel. My sme boli štyri triedy: tri knihovnícke a jedna my polygrafi a väčšinu rovesníkov som poznala podľa tváre, i podľa mena. I keď sme spolu nikdy ani nehovorili.

A žeby o ňom nevedeli majitelia tejto finančnej skupiny?
Hovorím, mne to je jedno…ale nie je mi jedno, že kryje Rezešovcov!

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/10/08/rezesovci-a-spravodlivost-po-slovensky/

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/10/06/eva-rezesova-jej-nehoda-v-madarsku-a-suvislost-s-vsz-kosice/

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/10/14/eva-rezesova-a-dusan-dedecek-rozhoduju-sudy-rozdielne-u-bohatych-a-u-beznych-ludi/

Milan Lučanský bol čestný policajt alebo kryl niektoré kauzy?

02.05.2024

Mnohí si z Milana Lučanského urobili modlu čestného policajta. Ja si to nemyslím. V poslednom článku som uviedla odkazy na rozhovory s bývalým policajným viceprezidentom Jaroslavom Málikom. Hovoril v nich vo februári 2020 o zlej situácii v polícii. Hovoril tam o tom, ako niektoré kauzy nevyšetrovali, ale nedostali písomné príkazy že to nesmú, ale hľadali sa dovody, prečo [...]

Zuzana Čaputová, čo ste urobila dobré pre Slovensko ako prezidentka?

30.04.2024

Zuzana Čaputová v rozhovore s českými novinármi spomína, že neľutuje svojho vstupu do politiky, ani rozhodnutia neobhajovať prezidentský post. Vychádzala som z písaného textu k nižšie pripojenému článku: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/audio-podcast-dobrovsky-sidlo-nevidim-svou-budoucnost-v-politice-rika-koncici-slovenska-prezidentka-250727 Moj komentár k tomu jej [...]

Karel Kryl by mal 80 rokov

15.04.2024

Pred 80 rokmi sa narodil Karel Kryl. Myslím si, že si tento človek zaslúži spomienku. Bol to nadčasový spevák a nikdy sa nikomu nezapredal. Narodil sa 12.4.1944. Prvýkrát som jeho meno počula v 80 rokoch na letnej brigáde. Boli sme na Morave so spolužiakmi a náhodou som večer prišla k spolužiakom na izbu. Magneťák mali veľmi potichu a hrala tam nejaká pre mňa neznáma [...]

Ukrajina, vojak

Austrálsky generál pre Pravdu: Ukrajina čelí pochmúrnym scenárom, Západ musí zmeniť ruskú stratégiu

03.05.2024 05:00

Austrálsky generálmajor vo výslužbe Mick Ryan sa nedávno vrátil z cesty po Ukrajine. „Čím dlhšie vojna trvá, tým rýchlejšie sa Rusi učia," vraví.

Moment dopadu balistickej rakety na iracké mesto Erbil

Úder na Sýriu. Izrael zasiahol budovu bezpečnostných síl v Damasku

02.05.2024 23:01, aktualizované: 23:25

Sýrske štátne médiá o údere bezprostredne neinformovali.

ucla

USA: Na univerzite UCLA zadržali najmenej 200 propalestínskych demonštrantov

02.05.2024 22:22

Polícia zlikvidovala barikády a začala vypratávať tábor demonštrantov.

trump

Ďalší útok na Kapitol? Výsledky volieb uznám, len ak budú čestné, uviedol Trump

02.05.2024 21:52

Podobné slová použil aj v rokoch 2016 a 2020.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 198
Celková čítanosť: 2973381x
Priemerná čítanosť článkov: 15017x

Autor blogu

Kategórie