Založ si blog

Archív: október, 2022

Premiér Heger, prečo neriešite korupciu a nečinnosť svojich ministrov a podriadených?

Dňa 6.9.2022 som Vám poslala mail. Rovnaký list som poslala i poštou doporučene. Pre istotu, aby ste sa nevyhováral, že ste tento mail nedostal. Neodpovedal ste mi vobec, i keď väčšinou úrady odpovedajú do 30 dní. Neviem, či majú na to určenú lehotu zákonom. Ale viem určite, že keď bežný občan čokoľvek poruší, úradníci v mene Slovenskej republiky mu dokážu […]

Pokračovanie článku

Premiér Heger a jeho vnímanie spravodlivosti a demokracie

Premiér Heger tvrdí, že strelec zo Zámockej ulice v Bratislave chcel rozvrátiť spoločnosť a destabilizovať štát. Predseda vlády Eduard Heger (OĽaNO) to povedal na tlačovej besede po rokovaní Bezpečnostnej rady Sr. Podľa Hegera išlo o útok na demokraciu a slobodnú spoločnosť, ktorá rešpektuje rôznorodosť. Na šírení extrémizmu majú v tomto prípade podľa premiéra […]

Pokračovanie článku

Prezidentka Čaputová, kto v skutočnosti píše zákony na Slovensku?

K napísaniu tohto článku ma motivovali jednak skúsenosti s českým právnym systémom a jeden z posledných rozhovorov prezidentky Čaputovej, odkaz na ktorý tu prikladám. https://tv.pravda.sk/relacie/spravodajstvo/epizoda/10508-prezidentka-caputova-po-stretnuti-s-ministrom-spravodlivosti?utm_source=pravda&utm_medium=hp-box&utm_campaign=shp_rubrikovy_box Prezidentka Čaputová po […]

Pokračovanie článku

Prezidentka Čaputová a jej demokracia v praxi

Zuzanu Čaputovú som poprosila o pomoc tesne pred vymenovaním Maroša Žilinku za generálneho prokurátora už v decembri 2020. Mailom a poslala som to i pracovníkom jej kancelárie. Všetci ma ignorovali. Nedostala som žiadnu odpoveď. Potom som ju prosila o pomoc v septembri 2022. A aby to bolo účinejšie a mala som istotu, že sa to k nej aj dostane, tak som do diskusie na jej FB […]

Pokračovanie článku

Daniel Lipšic, prečo ste mi nepomohol ako špeciálny prokurátor?

Pana Lipšica som oslovila dvakrát a moje maily čítal. Tu sú priložené dokazy. Do dnešného dňa sa k nim nevyjadril, ani nič neriešil. Ide o túto kauzu: https://popelka.blog.pravda.sk/2012/01/21/prokuratura-policia-politici-palko-fico-poslanci/ https://popelka.blog.pravda.sk/2012/07/30/rezesovci-tunelovat-se-vyplaci/ […]

Pokračovanie článku

Prezidentka Čaputová a komentár Matúša Kostolného

Zaujal ma komentár šéfredaktora Denníka N Matúša Kostolného na jeho FB. Hovorí v ňom o prezidentke Zuzane Čaputovej. Citujem jeho komentár presne: Matúš Kostolný · Som vďačný, že máme prezidentku Zuzanu Čaputovú. Po takom hroznom a smutnom dni je dôležité vidieť, že tu sú aj politici, ktorí majú srdce aj rozum na správnom mieste. Keď zavraždili Jána Kuciaka a […]

Pokračovanie článku

Boris Kollár zakazujete nám premýšľať zdravým rozumom? Prestaňte šírit paniku. .

To by som bola rada, keby mi Boris Kollár vysvetlil, prečo sa zapodieva touto kauzou? Je azda vyšetrovateľ? Hovoril s páchateľom predtým? A hlavne berie plat ako predseda parlamentu a za ten plat sa nevenuje svojej práci. Keď som ho požiadala o pomoc ja, tak si dovolil ma ignorovať. Novinári, to neviete politikov usmerniť, nech sa venujú tomu, čomu majú a nech nešíria absurdné […]

Pokračovanie článku

Prezidentka Čaputová, kto podľa Vás útočí na celú spoločnosť?

Dňa 13.10.2022 ste poskytla rozhovor Denníku N, kde je titulok: Ide o útok na celú spoločnosť. Ako ste to myslela? Kto útočí na celú spoločnosť? Citujem z článku: Alibizmus si v tejto chvíli nemôžeme dovoliť. Ak vláda nevie vládnuť, tak vládnuť nemá, hovorí deň po vražde na Zámockej ulici prezidentka Zuzana Čaputová. Je ešte Slovensko bezpečná krajina pre […]

Pokračovanie článku

Pán Heger, mne na toto Vaše správanie ospravedlnenie nestačí

Ešte raz Vás žiadam, ak hovoríte, že Slovensko je slobodná a demokratická krajina, tak to dokážte. To myslím vážne. Je neprípustné, aby sa ktokoľvek kvôli svojmu spôsobu života mal báť o svoj život. Platí to aj pre mňa? Mne ste prečo nepomohol? Lebo som bezdomovec vinou ututlaného tunelovania VSŽ Košice? To ste kresťan? Vložila som Vám odkaz na článok na Váš FB, […]

Pokračovanie článku

Eva Rezešová a Dušan Dědeček. . . . rozhodujú súdy rozdielne u bohatých a u bežných ľudí?

Dušan Dědeček bol znovu vzatý do väzby. Neuverím tomu, že to nebolo sposobené verejným tlakom. Keby ten nebol, tak je vyšetrovaný na slobode. Podobne sa to stalo v prípade Evy Rezešovej v Maďarsku. Informácie som čerpala z tohto článku: […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 193
Celková čítanosť: 2947319x
Priemerná čítanosť článkov: 15271x

Autor blogu

Kategórie