Založ si blog

Archív: júl, 2012

Farmaceutický priemysel, očkovanie a anonymy

O tému očkovanie som sa začala zaujímať, keď som dostala po mojich článkoch o farmácii a rakovine anonym tohoto znenia : „Dávajte si pozor. Sleduje Vás jedna slobodomurárska spoločnosť lekárov a sestier, ktorá očkovaním ovláda ľudí. Aj Dr. Jurkovič je ich členom, neverte mu a dávajte si pozor, kde publikujete. Najlepšie by bolo chviľu vydržať a potom znovu […]

Pokračovanie článku

Rezešovci – tunelovat se vyplácí

Tieto informácie sú veľmi zaujímavé, ale ich autorom nie som ja, pretože som prístup k týmto informáciam nemala. Stoja za prečítanie, i mňa prekvapili… Uverejňujem ich v súvislosti s článkom http://popelka.blog.pravda.sk/2012/01/21/prokuratura-policia-politici-palko-fico-poslanci/, kde sú uvedené informácie o tunelovaní VSŽ, ktoré mi veľmi nepríjemne ovplyvnilo […]

Pokračovanie článku

Farmaceutický priemysel, rakovina a skúsenosti iných – 5. časť

V tomto článku uvádzam konkrétne skúsenosti iných pacientov. Mne sa pri čítaní týchto informácií chcelo plakať a trhalo mi srdce nad krutosťou a neľudskosťou lekárov. Preto to uvádzam vo svojom blogu. Všetky informácie sú prevzaté zo stránky www.badatel.sk a odkazy na ne sú nižšie. Ďakujem tým, ktorí boli ochotní sa so svojimi skúsenosťami podeliť s pánom […]

Pokračovanie článku

Hovoria nám vždy v nemocniciach pravdu?

Vzhľadom k mojej liečbe rakoviny a ako mi lekári klamali, na čo ma vlastne liečia, si dovoľujem si článok Bíle lži: Proč nám v nemocnicích neříkají vždy pravdu uverejniť v celom znení. Prečo? Lebo ľudia sú často pohodlní a keby som dala len odkaz, tak netuším, či by si ho rozklikli a prečítali.A či ten odkaz po nejakom kratšom, či dlhšom čase fungoval. […]

Pokračovanie článku

Na strave záleží

K napísaniu tohoto článku mi dal inšpiráciu film Food Matters, Strava rozhoduje. V tomto dokumente hovoria poprední odborníci na výživu. Odkaz na stiahnutie pre záujemcov uvádzam, i odkaz na domovskú stránku. Úryvky z tohto filmu pre inšpiráciu som pripojila za odkazmi na zaujímavé filmy, články a na jednu knihu v pdf. Film Food Matters, Strava rozhoduje […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 196
Celková čítanosť: 2966507x
Priemerná čítanosť článkov: 15135x

Autor blogu

Kategórie