Založ si blog

Prezidentka Zuzana Čaputová a generálny prokurátor Maroš Žilinka

Mail prezidentke SR Zuzane Čaputovej ohľadom vymenovania Maroša Žilinku poslaný dnes 9.16 hod, dopoludnia.

Dobrý deň pán Strižinec,

dovoľujem si Vás osloviť ako hovorcu prezidentky SR v súvislosti s dnešným vymenovaním JUDr. Maroša Žilinku za generálneho prokurátora.

Žiadam Vás, aby ste moje otázky dal pani prezidentke a aby sa dnes spýtala pána Maroša Žilinku, ako bude riešit ututlané vyšetrovanie tunelovania VSŽ Košice a svoje kamarátstvo s Michalom Gučíkom. Michal Gučík spolupracoval s Rezešovcami (informáciu mám z médií). Nižšie prikladám odkazy na články, kde sú tieto informácie spomenuté.

https://www.tyzden.sk/casopis/7958/michal-gucik-herec-a-podnikatel/

https://svet.sme.sk/c/836353/gucik-byva-s-rodicmi.html

https://www.trend.sk/trend-archiv/pokus-novy-rekord

Ale zároveň som Michala Gučíka v januári 2012 mailom oslovila, aby uverejnil informácie o ututlanom vyšetrovaní tunelovania VSŽ Košice. Vtedy bol riaditeľom televízie TA3. Mnohé moje maily (s prílohami) vyhodil bez prečítania a televízia TA3 nič neuverejnila.

Rezešovcom sa nič nestalo a ja ako svedok, ktorý poslal informacie na políciu, som sa stala bezdomovcom.

Maroš Žilinka tvrdí, že bude pristupovať ku všetkým rovnako, ale na verejnom vystúpení si Michala Gučíka zastával a toto priateľstvo bagatelizoval.

Keď pani prezidentka rozpráva o súcite, tak by si mala spravodlivo zastať i mňa.

20 rokov živorím kvoli Rezešovcom. Žiadny novinaár mi nepomohol. Takže tie neskutočné reči, ako sa slovenskí novinári boja o svoje životy, je obrovské klamstvo. Nie je to pravda, nemusia sa báť, keďže sa takýmto nebezpečným témam nevenujú. Nie som jediná, stačí si len nájsť na internete meno Danka Bobeková, ktorá dlhodobo upozorňovala na konkurznú mafiu a Zoroslava Kollára. Aj ju novinári ignorovali. Dalšie meno je Martin Bavolar, tiež nie je v titulkoch hlavných médii. Jana Teleky….podobný prípad.

Najsmutnejšie je, že polícia a prokuratúra je za prácu v prospech občanov platená, to nie je ich dobrá voľa poctivo pracovať.

Netvrďte mi, že teraz už pracujú. Roman Mikulec o mojom prípade vie minimálne od júna 2020 a nekonal. A to „divadlo“ s Jaroslavom Haščákom deň po uverejnení mojho článku na blogu, tak to fakt vyzeralo ako keby Haščák bol hollywoodska hviezda a policajti jeho ochranka. Ináč, Haščák figuroval i vo VSŽ, keď čast kúpil U.S. Steel (hutnícka časť) a časť VSŽ Košice kúpila PENTA (nehutnícka časť).

Ide o tento článok:

https://popelka.blog.pravda.sk/2020/11/30/vazeny-pan-centes-a-ostatni-kandidati-na-generalneho-prokuratora/

Ja uverím polícii, až keď Haščákovi čokoľvek dokážu a skončí to právoplatným rozsudkom. Dovtedy je to len „divadielko“ pre naivných občanov.

Moju situáciu zavinili vyšetrovatelia, ktorí nič vyšetrit nechceli, prokurátori, ktorí kryli lajdácku prácu polície a novinári, ktorí nič uverejniť nechceli. Po celých 20 rokov.

Nevyhovárajte sa, že je to premlčané. Existuje zločin proti ľudskosti a takéto zločiny sú nepremlčateľné. Keď na to prišiel vtedy len študujúci právo aktivista Jozef Klanyi, ktorý to zhodnotil po prečítaní tohoto mojho článku, ktorý uvádzam nižšie, tak by to mal vedieť akýkoľvek vyšetrovateľ, prokurátor, ale i novinár a politik.

https://popelka.blog.pravda.sk/2012/01/21/prokuratura-policia-politici-palko-fico-poslanci/

Celý prípad VSŽ Košice:

https://popelka.blog.pravda.sk/2012/07/30/rezesovci-tunelovat-se-vyplaci/

Požadujem, aby boli stíhaní ľudia, ktorí toto vyšetrovanie zastavili, to znamená vyšetrovatelia, prokurátori. Dopustili sa zločinu proti ľudskosti.

Nemusíte mi vysvetľovat, ako právnici manipulujú s paragrafmi. To ma slušne naučili českí sudcovia, ktorí používajú paragrafy, podľa toho, ako sa im to hodí.

Taktiež požadujem, aby boli „riešení“ všetci politici (Mikuláš Dzurinda, Vladimír Palko, Robert Fico, Robert Kaliňák, Béla Bugár…..je ich viac), ktorí o tomto zločine vedeli a vedome mlčali. I keď za prácu pre občanov boli velmi dobre platení z daní občanov.

Taktiež požadujem, aby boli „riešení“ všetci novinári, ktorých som oslovila, aby to uverejnili a oni vedome mlčali. Museli si byť vedomí, že kryjú lajdácku prácu polície, prokuratúry a politikov.

Preto je vysoko nemorálne, ako sa priživovali na smrti Jana Kuciaka, ktorý si svoju prácu robil poctivo a zaplatil za to životom.

Jana Kuciaka som neoslovila, ale Mareka Vagoviča ano. Marek Vagovič ma ignoroval.

Je mi úplne jedno, kto bude generálny prokurátor. Ale mám obavu, že Maroš Žilinka nepojde proti svojmu priateľovi Michalovi Gučíkovi. Nezaujíma ma, že ako tvrdil Maroš Žilinka na verejnom vypočúvaní, že Michal Gučík je vážne nemocný. To som bola pred rokmi aj ja. Ale byť vážne nemocný, to nedáva nikomu právo správať sa ako hyena, i predtým i teraz.

A okrem toho, 90 percent chorob si ľudia sposobujú samy, tak neviem, prečo by som za to trpieť mala ja, keď on sa o svoje zdravie nestaral.

To píšem s plným vedomím toho, že zdravotné problémy som mala i ja a spustil to obrovský stres, intrigy, prepracovanosť (nemala som na výber, bola som zavalená prácou za smiešnu mzdu). Mohla som sice odísť, ale ako vidím teraz ďalších 20 rokov, nemení sa to, takže niekomu musím skutočne vadiť ako nepohodlný svedok tunelovania VSŽ.

K napísaniu tohoto mailu ma donutil i neskutočne drzý mail novinára Michala Kovačiča z TV Markíza, ktorý sa tomuto prípadu venovať nemieni.

Nevyhovárajte sa, že prokuratúra je nezávislá. Niekto ich kontrolovať musí, keď doteraz si nezávislosť predstavovali tak, že si robili to, čo chceli, nezávisle od platných zákonov. Podľa nebohého českého ústavného právnika Vojtecha Cepla nezávislosť znamená, že sudca, prokurátor, vyšetrovateľ nemože byt odvolaný za to, keby odsúdil kohokoľvek vysoko postaveného.

Takže naši právnici si nezávislosť vysvetľujú nemorálnym sposobom: že si možu robiť čo chcú.

Snažila som sa brániť sama, ale nepodarilo sa mi to 20 rokov. Preto požadujem, nech si ma verejne zastane prezidentka SR Zuzana Čaputová.

Ďakujem za pochopenie.

S pozdravom

Magdaléna Nadzamová

Poslané mailom dňa 10.12.2020 9.16. hod (media-Martin Strižinec, informacie-podateľna), a 9.31 hod. na konkrétne mená prezidentskej kancelárie Slovenske republiky.

Dodatok: ja ako súkromná osoba som mala výhrady k sudcovi Klimentovi kvoli kauze Cervanova. Mojim favoritom pre voľbu generálneho prokurátora bol Ján Hrivnák. I u ostatných prokurátorov som našla dobré myšlienky z ich programu na zmenu prokuratury.

Takže toto nie je osobný útok na Maroša Žilinku. Až jeho skutky ukážu, aký bude generálny prokurátor….

Keď som písala tento mail prezidentskej kancelárii, netušila som o tejto správe, ktorá vyšla v médiach:

https://www.topky.sk/cl/10/2020127/Necakana-drama-tesne-pred-vymenovanim-generalneho-prokuratora-Zilinku–Prezidentka-nakoniec-nazor-nezmenila

https://slovensko.hnonline.sk/2263029-sulik-potvrdil-ze-s-gucikom-riesil-nominaciu-zilinku-na-generalneho-prokuratora

 

Mail bol podateľni prezidentky doručený, mám potvrdenie, ale zároveň mám skusenosť, že pokiaľ niečo nie je publikované, vačšinou je to vybavené len formálne. Preto to dávam i na blog.

 

Doplnenie:
Toto je odkaz na mail, kedy som prezidentku Čaputovú tiež upozornila na túto kauzu pri voľbe generálného prokurátora Maroša ŽIlinku. Neriešila to, ani mi neodpovedala.

https://popelka.blog.pravda.sk/2020/12/10/prezidentka-zuzana-caputova-a-generalny-prokurator-maros-zilinka/

Sú novinári na strane dobra a spravodlivosti ?

21.03.2024

Jaro vždy chcel, aby Korzár písal odvážne a kriticky, stál na strane spravodlivosti, práva a dobra. Chcel, aby boli jeho redaktori féroví a korektní, kontrolovali tých pri moci a zastávali sa bežných ľudí. Citujem z nižšie pripojeného článku: https://korzar.sme.sk/c/23299172/zomrel-sefredaktor-dennika-korzar-jaroslav-vrabel-novinam-venoval-cely-zivot.html?ref=njctse Verím, [...]

Otvorený dopis Slovenskej televízii o prokuratúre

15.03.2024

Vyštudovaná novinárka Zuzana Vicelová, ktorá pracuje v Slovenskej televízii je moja spolužiačka z priemyslovky. Preto som si ju dovolila osloviť s kauzou, ktorú som uverejnila na tomto blogu. Okrem toho: Slovenská televízia je verejnoprávna a mala by sa venovať všetkým témam vo verejnom záujme. Mail som i poslala včera. Vzhľadom k tomu, že ten článok na blogu, na ktorý som [...]

Kauza špeciálna prokuratúra, Nemocnica Nové Zámky a spojitosť s OĽANO – doplnenie

14.03.2024

Phdr. Mária Beňová, ktorá je za OĽANO mi v diskusii písala, že Roland Száz, ktorý bol vo vedení nemocnice v Nových Zámkoch, nikdy nebol člen OĽANO. Ale kandidoval za nich. Ja som ho na ich kandidátku nedala, takže nechápem, prečo to Mária Beňová za OĽANO píše mne. Nech si to vyriešia vo svojom hnutí, či politickej strane. Je to na dlhšie, preto to dávam i do článku, [...]

korčok, pellegrini

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini. Kampaňa nabrala na obrátkach. Môžeme čakať ešte nejaké prekvapenia?

28.03.2024 12:00

Prvý duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho odvysiela Rádio Slovensko a RTVS:24.

medvede, tabuľka, Repište

Pellegrini: Mimoriadne rokovanie parlamentu k odstrelu medveďov zatiaľ nebude

28.03.2024 11:31, aktualizované: 11:55

Zákon o možnom odstrele rizikových medveďov sa má prerokovať v skrátenom legislatívnom konaní na najbližšej riadnej schôdzi.

Francúzsko, hasiči, požiar

V Maďarsku zomrela jedna osoba pri požiari v domove dôchodcov

28.03.2024 11:17

Pravdepodobnou príčinou požiaru bolo fajčenie v posteli, vyšetrovanie však ešte prebieha.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 194
Celková čítanosť: 2952409x
Priemerná čítanosť článkov: 15219x

Autor blogu

Kategórie