Pozná sa Daniel Lipšic so zakladateľmi J&T, keď spolu maturovali v rovnaký rok na rovnakom gymnáziu?

Mnohí ste sa tu divili, že Daniel Lipšic a Zuzana Čaputová sa spolu stretli a Lipšic radil Čaputovej pred stretnutím s Marošom Žilinkom. Ten skutočný dovod mohol byť iný, ako to vyzerá navonok…možno má za sebou niekoho vplyvného…možno riešili i niečo iné…

Náhodou som natrafila na túto informáciu o spolumajiteľoch tejto finančnej skupiny, keď si si čítala životopis Daniela Lipšica na wikipedii. Na toto gymnázium chodil jeden rok aj moj spolužiak z priemyslovky a potom prestúpil k nám. Nie preto, že by mu matematika nešla, v nej bol dobrý (jeho rodičia boli známi vysokoškolskí matematici). K nám prestúpil preto, že ho náš odbor viac zaujímal.

Ale vrátim sa k Lipšicovi. Boli tam vypísaní významní absolventi a medzi nimi i títo páni:

Tu sú prinstcreeny, ako dokaz:

Moje maily o VSŽ, i poslaný list Lipšic ignoroval. Prečo kryje Rezešovcov? Má za sebou niekoho silnejšieho?

Prečo hovoril osobne s prezidentkou on? Mohol byť aj prostredník informácií??? Mýlim sa?
Je mi to jedno.
Ale nie je mi jedno, že moje žiadosti o pomoc ignoruje ako špeciálny prokurátor. Snaď je tam platený za prácu v prospech občanov.
Bolo mi divné, že ho tak „pretlačovali“ na pozíciu šéfa špeciálných prokurátorov. Ako keby na tom mal niekto veľký záujem, aspoň mne to tak pripadalo. Ktovie, aký bol skutočný dovod?

Niekedy dávnejšie som čítala v jednej českej diskusii, tuším to bol idnes.cz, kde sa vyjadrovali k asistentom poslancov. A niekto tam napísal, že asistent poslanca je na to, aby vybavil to, kde nemá byť „videný“ samotný poslanec.

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/09/10/daniel-lipsic-maros-zilinka-a-praca-prokuratury/

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/09/21/maros-zilinka-stefan-hamran-roman-mikulec-a-daniel-lipsic-prosim-vas-zacnite-pracovat-v-prospech-obcana/

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/10/22/daniel-lipsic-preco-ste-mi-nepomohol-ako-specialny-prokurator/

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/09/02/zuzana-caputova-a-ustava-slovenskej-republiky/

A že ich nepozná, keď končili v rovnaký rok? To je nezmysel. My sme boli štyri triedy: tri knihovnícke a jedna my polygrafi a väčšinu rovesníkov som poznala podľa tváre, i podľa mena. I keď sme spolu nikdy ani nehovorili.

A žeby o ňom nevedeli majitelia tejto finančnej skupiny?
Hovorím, mne to je jedno…ale nie je mi jedno, že kryje Rezešovcov!

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/10/08/rezesovci-a-spravodlivost-po-slovensky/

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/10/06/eva-rezesova-jej-nehoda-v-madarsku-a-suvislost-s-vsz-kosice/

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/10/14/eva-rezesova-a-dusan-dedecek-rozhoduju-sudy-rozdielne-u-bohatych-a-u-beznych-ludi/

Zastavme korupciu a Transparency International sú bojovníci proti korupcii?

10.10.2024

Prekvapili ma zmluvy so štátom u týchto dvoch neziskoviek. Nie sú to malé sumy. Nedá sa kritizovať štátne inštitúcie a zároveň s nimi uzavierať zmluvy. To sa vylučuje a asi by štátne inštitúcie na to nepristúpili. Bola som presvedčená, že tieto dve neziskovky sú „bojovníci“ proti korupcii.Ale asi som to nesprávne pochopila, keď som zistila, že sa venujú [...]

Fico chce založiť Národný úrad pre dohľad nad médiami

08.10.2024

Takto znel titulok článku, ktorý dnes uverejnili novinky.cz. Citujem z článku: „Musí existovat právo na opravu, právo na odpověď, protože takový mediální bordel jako na Slovensku neexistuje v žádné zemi Evropské unie,“ nechal se v úterý slyšet premiér Robert Fico (Směr), který označil novináře za „krvelačné bastardy“. Podle premiéra by měl být novinářem [...]

Pavel Moric – šťastný a spokojný život nie je pre každého

06.10.2024

Bohužiaľ sa často stretávam s tým, že lekári pri fyzických chorobách podceňujú psychiku. Preto si si začala hľadať info v tejto oblasti. Náhodou som našla i videa Pavla Morica. Pre tých, ktorých to zaujíma, sem dávam odkazy na ďalšie videa vtipného a otvoreného osobného kouča Pavla Morica. Je to bývalý športovec, spoluvlastní karate klub a venuje sa osobnému [...]

Gruzínsko, voľby, Európa, EÚ, Ukrajina

V Gruzínsku po sčítaní 70 percent okrskov vedie vládnuca strana. Exit poll naznačil víťazstvo opozície

26.10.2024 18:36, aktualizované: 20:15

Exit poll naznačil víťazstvo prozápadných strán.

únos

Tragédia v Mexiku: Pri nehode autobusu zomrelo najmenej 24 ľudí

26.10.2024 18:21

Pri nehode autobusu v centrálnom Mexiku zahynulo najmenej 24 ľudí a ďalších päť ľudí bolo zranených.

Policajný potápač

Dráma na Dunaji: Polícia vytiahla muža, ktorý skočil do rieky. Napriek snahe sa ho nepodarilo oživiť

26.10.2024 17:45, aktualizované: 18:29

Polícia prehľadávala nábrežie a hladinu rieky, záchranným zložkám sa osobu podarilo vytiahnuť z vody a začali ju oživovať.

Beyoncé

Speváčka Beyoncé v kampani podporila Harrisovú. Trump sľúbil rekordnú deportáciu migrantov

26.10.2024 17:09

Nie som tu ako celebrita, nie som tu ako politik. Som tu ako matka, povedala Beyoncé.