Založ si blog

Páni Žilinka, Hamran, Mikulec a Lipšic – pracujete v prospech občanov?

A čo kauza Jana Kaľavského? Keď sa Ján Kaľavský bojí o život, lebo vie, čoho sú schopní v polícii, tak sa nemám báť ja?
Keď sa bojí bývalý vysokopostavený policajt, tak ako má veriť polícii bežný človek?

… a teraz ide o život aj mne,“ prízvukuje utekajúci elitný expolicajt, ktorý vraj vie, čoho sú jeho kolegovia schopní.

Ján Kaľavský vzápätí s plnou vážnosťou ponúka to, čoho sú vyšetrovatelia z NAKA schopní. „Psychicky ľudí týrať, mučiť, vydierať, vymýšľať si dôkazy. Generálovi Lučanskému zavretému vo väzbe „naši chlapci“ účelovo cez Vianoce zdržiavali poštu od rodiny. Od advokáta vedel, že dcéra mu písala, ale nič nedostal. V Trenčíne vo väzenskej nemocnici sa domáhal svojich hodiniek a listu od dcéry, no kolegovia mu povedali, že nech sa vráti do Prešova do svojej cely, tam ho čakajú aj hodinky, aj list,“ prezrádza bývalý vedúci operatívneho oddelenia NAKA a dodáva, že kvôli tomu sa Lučanský rýchlo bral z nemocnice po zranení naspäť do svojej cely! V Prešove však nedostal ani hodinky, ani listy.

„Lučanského predchodca Gašpar na tlačovkách hovorí pravdu. Účelovo sme mu zamieňali listy. Kolega Dunčko povedal – ko.otovi vymeníme list. Nejaký neprajník mu písal, vulgárne nadávky tam boli, že skape v tej base. Neposlali sme mu listy od rodiny, od ženy. Načo? Však nech si ešte mesiac, dva počká. Ale tieto vulgárne sme mu posielali. To sa dialo,“ šokuje Kaľavský, podľa ktorého keby rozprával o všetkých situáciách, ktoré zažil, tak jedno číslo PLUS 7 DNÍ by bolo málo.

Na zadržaných hulákali, že im zoberú majetok, zavrú ženu
Podľa Kaľavského „chlapci“ z NAKA mali pocit, že NAKA je všemocná. On sám to vraj bral tak, že to všetko robia pre dobrú vec! Aj rozprávanie o tom, čo robili mafiánskej skupine takáčovci je doslova šialené. „Vyrábali sme vymyslené úradné záznamy. Že niekto má zbrane, že sa vyhráža susedovi, že je nebezpečný. V skutočnosti to bola hlúposť, ale papier veľa znesie. Úradný záznam vložil vyšetrovateľ do spisu a na jeho základe požiadal o nasadenie Lynx Commanda.

Viete, koľko bol zavretý advokát takáčovcov Ribár a ako sme mu robili zle? Vymyslené úradné záznamy, len nech je čo najdlhšie vo väzbe. To je modus operandi. Len aby sedel,“ opísal Kaľavský, podľa ktorého to fungovalo nielen u takáčovcov, ale funguje to aj naďalej. „Gašpar, Hraško, Vorobjov (bývalý funkcionár NAKA). Po šiestich mesiacoch púšťali Vorobjova z väzby a v ten istý deň sme ho boli zase zadržať. On bol živý príklad, ako sa robí nátlak. Ten by mohol rozprávať! Ale asi sa bojí. Na neho hulákali tri hodiny – toho nám daj, toho nám daj – konkrétne mená. Vorobjov sa triasol. Zlomili ho,“ prezradil ukrývajúci sa elitný expolicajt.

Kaľavský na plné ústa priznal, že na zadržaných hulákali, že im zoberú majetok, ženu im zavrú, lebo ona s nimi určite spolupracovala!? „Čo im ostávalo? Pristali. Potom za nimi chodili kolegovia, dávali im čítať pasáže z výsluchov, ktoré mali potvrdiť. Nikto z operatívcov tvrdenia neoveroval, nepreveroval. Ja som len čumel, čo sa tu deje,“ priznáva Kaľavský a dodáva: „Už po voľbách Čurilla hovoril, že urobia zločineckú skupinu. „Z Fica, Gašpara, Bödöra a nakoniec urobíme celý Smer. Slobodník nám veľmi chcel dať nejakú bombastickú informáciu, ale policajtov sa musel vypytovať, čo by to tak mohlo byť. Museli ho nasmerovať. Naservíroval nám špeciálneho prokurátora Kováčika. Prišiel záznam podpísaný prokurátorom Repom a kolega Magula si ma zavolal k sebe, že Jano, prečítaj si ten záznam. Slobodník mal hovoriť o úplatku, nejakej knihe a Kováčikovi.“

Zatýkanie sa plánovalo vtedy, keď mal službu správny sudca
To ale nebolo všetko. „Volali Slobodníkovi, pričom dali na hlasito telefón. Hovorili mu, že máme od neho informácie ku knihe a k peniazom. On priznal, že sa tam dávala nejaká kniha. A čo v nej bolo? To vraj nevedel, lebo to nevidel. Počul som na vlastné uši ako Slobodník vraví – ja neviem. Týždeň nato už vedel, čo bolo v tej knihe?! Nebláznite,“ hovorí Kaľavský, podľa ktorého zlom, prečo začal vypovedať, nastal raz večer. „Volal som Čurillovi v súvislosti s neskôr obvineným kolegom Kučerkom a Čurilla mi povedal, že neboj sa, čoskoro budeš mať možnosť ísť k nim domov a môžeš mu zastreliť deti. To bol prvý zlom.

O strieľaní detí sa ani nežartuje. Druhý zlom prišiel, keď zomrel generál Lučanský a kolegovia sa tešili. To som si povedal, že sú zvieratá,“ šokuje Kaľavský, ktorý, podľa vlastných slov, na inšpekcii predložil aj dôkazy. „Veľa dôkazov. Napríklad telefón s fotkami, s komunikáciou Apačov (názov skupiny jeho bývalých kolegov na WhatsAppe – pozn. red.), s pokynmi vyšetrovateľa, ako treba inštruovať svedka. Všetko je zdokumentované vo vyšetrovacom spise,“ priznáva Kaľavský.

O tom, čo sa dialo povedal aj svojmu nadriadenému Branislavovi Zurianovi, ktorému niektoré správy aj preposlal. „Jemu prvému som niekedy v zime 2020 – 2021 povedal, že už takto nemôžem pracovať. On ale o týchto praktikách nevedel, nemal odkiaľ,“ prízvukuje bývalý vedúci operatívneho oddelenia NAKA, ktorý priznal aj to, že on, Branislav Dunčko, Robo Magula, Roman Stáš, Ján Čurilla, Pavol Ďurka a zopár jeho spriaznených vyšetrovateľov, plus niekoľkí prokurátori ako Repa, Šurek a zopár sudcov, sa chodili hromadne radiť do kancelárie.„Viete, kedy sme museli robiť akciu? To neboli náhody.

Zatýkanie sa plánovalo vtedy, keď mal službu správny sudca. Niektorí strčili do väzby každého, na koho sme ukázali. Inak sme sudcov museli klamať, napríklad v príkazoch o nasadení informačno-technických prostriedkov. Ak sa nájde prokurátor, ktorý vás nemá rád, a sudca, ktorý nestíha všetko preštudovať a nadôvažok dôveruje prokurátorovi, je s vami koniec,“ netají Kaľavský, podľa ktorého to takto fungovalo dlhé roky.

https://www.hlavnydennik.sk/2022/09/07/sokujuca-spoved-jana-kalavskeho-toto-je-veru-poriadna-pecka

Takže ešte raz sa pýtam: Keď sa bojí bývalý vysokopostavený policajt, tak ako má veriť polícii bežný človek?

Tu je moj dopis spomínaným pánom:

Vážení,

když máte čas se veřejně v médiích natahovat „kdo z koho“ místo toho, abyste pracovali, tak si dovolím vás všechny požádat, abyste řešili i ty kauzy, o které jsem požádala. Vy všichni jste placeni za práci v prospěch občanů a ne za mediální přestřelky.

Vzhledem že jsem hledaná v dvoch státech, to znamená na Slovensku a v Čechách Vám oznamuji, že žiju a žebrám kvůli tomu, že polície a justice obou státu mi nepomohli.
Jsem svědek tunelování VSŽ Košice a v obou státech jste mi nepomohli, ale poslali na ulici.

Proto jsem se obrátila na vedoucí funcionáře státu: Petr Fiala, předseda vlády, Vít Rakušan ministr vnitra, Pavel Blažek ministr spravedlnosti, Stanislav Křeček veřejný ochrance práv, český policejný prezident, Klára Šimáčková zmocněnkyně vlády pro lidská práva …
Na Slovensku prezidentka Čaputová, premiér Heger, Maroš Žilinka a Daniel Lipšic.
Ani od jedného jsem zatím nedostala odpoveď.

Takže já si počkám na oficiální odpověď. Já čekám 22 let, tak můžete si počkat i Vy.
Ani v jednom státě jste mi nepomohli a připomínám vám kauzu Ján Kaľavský, který se taky obáva o svůj život. Na živobití jste mi nedali, přičemž jsem dane platila, tak mně nehoňte jako zločince pani policajti.

A mým příbuzným odkazuji, že proč jsem jim nechyběla od roku 2000 a proč to řeší až teď, když otec zemřel v roku 2014. Když mně budete páni policajti nadále honit, pro mně to bude důkaz, že je to proto, že kritizují veřejně českou justici a to bude skutečně obrovský průšvih. Pro justici.

Děkuji za pochopení.

S pozdravem

M. Nadzamová

Tu je mail od slovenskej polície, jemu som poslala vyššie priloženú odpoveď. Posielala som to aj českej polícii, preto je to v češtine.

Už v roku 2012 som prosila o pomoc Ivetu Radičovú a pomoc neprišla.

Oslovila som aj Veroniku Remišovú, keď je tak pracovitá, uvidíme, či pomože….

Tu je o nezvestnosti. Ale v mojom záujme, v záujme záchrany mojho života je nehlásiť presný pobyt. Okrem toho, keď som žiadala oba štáty o finančnú pomoc, nechali ma bez pomoci a na ulici.

Mikulca, Žilinku a Lipšica som už prosila o pomoc…a nič.

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/08/25/preco-roman-mikulec-a-milan-lucansky-nechceli-presetrit-dve-zavazne-kauzy/

Toto ste asi väčšina čítali, ale i tak to prikladám pre tých, ktorí to nečítali.

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/09/10/daniel-lipsic-maros-zilinka-a-praca-prokuratury/

Otvorený dopis Slovenskej televízii o prokuratúre

15.03.2024

Vyštudovaná novinárka Zuzana Vicelová, ktorá pracuje v Slovenskej televízii je moja spolužiačka z priemyslovky. Preto som si ju dovolila osloviť s kauzou, ktorú som uverejnila na tomto blogu. Okrem toho: Slovenská televízia je verejnoprávna a mala by sa venovať všetkým témam vo verejnom záujme. Mail som i poslala včera. Vzhľadom k tomu, že ten článok na blogu, na ktorý som [...]

Kauza špeciálna prokuratúra, Nemocnica Nové Zámky a spojitosť s OĽANO – doplnenie

14.03.2024

Phdr. Mária Beňová, ktorá je za OĽANO mi v diskusii písala, že Roland Száz, ktorý bol vo vedení nemocnice v Nových Zámkoch, nikdy nebol člen OĽANO. Ale kandidoval za nich. Ja som ho na ich kandidátku nedala, takže nechápem, prečo to Mária Beňová za OĽANO píše mne. Nech si to vyriešia vo svojom hnutí, či politickej strane. Je to na dlhšie, preto to dávam i do článku, [...]

Čo sa v médiach nedozviete. . . .

10.03.2024

Tento článok píšem kvoli tomu, že bohužiaľ vidím vo svojom okolí, že ľudia nie sú ochotní venovať energiu tomu, aby si overovali informácie z viacerých zdrojov a porovnali rozne informácie, použili zdravý rozum a kritické myslenie. Posledné roky som videla mnoho hlavne dochodcov, ale i mladších ľudí, ktorí sú schopní uveriť čomukoľvek, čo uverejnia v televízii. [...]

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

korčok

Korčok hodnotí kampaň. Ako chce mobilizovať voličov?

18.03.2024 22:44

Prezidentský kandidát jasne pomenoval, čo mu v kampani najviac prekážalo.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 193
Celková čítanosť: 2947317x
Priemerná čítanosť článkov: 15271x

Autor blogu

Kategórie