Založ si blog

Zuzana Čaputová tvrdí, že v čase krízy musíme demokraciu brániť a posilňovať. . . .

Kedy vobec Zuzana Čaputová demokraciu bránila a posilňovala? A čo je vobec podľa nej demokracia? Pretože mám pocit z jej jednania, že jediný správny názor je podľa nej ten jej a asi toto považuje za demokraciu, že nám určuje, čo si máme myslieť a ako máme konať….Možno sa mýlim, ale zatiaľ som si nevšimla toleranciu k iným názorom a činom v jej jednaní…

Za prvé: ona nie je aktivistka, ale prezidentka. Mám taký strašný pocit, že si neuvedomuje svoju úlohu a len vedie prázdne reči. Uvažuje o tom, o čom hovorí alebo jej občania platia okrem platu aj poradcov, ktorí jej píšu marketingové frázy?

Demokracia je riešením krízy? A ako? Bežní ľudia si za ňu kúpia byt, stravu, zaplatia elektrinu? A aká je to demokracia, keď nesmieme mať iný názor?
Zuzana Čaputová určovala ľudom, že sa majú očkovať, lebo inak sme nezodpovední, ale neriešila ich životný štýl. Prečo uprednostňuje len určité skupiny ľudí?

Toto by sa jej mali pýtať novinári a nie ja v článku na blogu, ktorý bude s veľkou pravdepodobnosťou nežiadúci….
Novinári, robte si konečne svoju prácu a nenechajte prezidentku SR kecať prázdne reči!

Citujem z článku, ktorý uverejnila pravda.sk dňa 29.3.2023:

Čaputová povedala, že Slovensko ako člen Severoatlantickej aliancie a EÚ urobí na obrane demokracie svoj podiel. Následne poukázala na to, že ruská agresia na Ukrajine je hrozbou pre svetový mier a demokraciu. Pripomenula, že Slovensko poskytuje Kyjevu aj vojenskú pomoc, ktorá Ukrajincom pomáha brániť svoje práva v súlade s Chartou OSN.

Prezidentka tiež zdôraznila, že svetová podpora pre Ukrajinu musí pokračovať tak dlho, ako to bude potrebné. „Je to naša spoločná investícia do mieru a demokracie,“ uviedla. „Musíme však robiť viac na posilnenie demokracie doma. Naši občania musia vidieť, že demokracia reaguje na ich potreby,“ povedala. Demokracia podľa jej slov zaručuje rovnosť pred zákonom, viac transparentnosti a menej korupcie.

Čaputová zhodnotila, že Slovensko má za sebou v tejto oblasti produktívny rok. „Zamerali sme sa na posilnenie právneho poriadku a nášho súdnictva,“ uviedla. Zdôraznila, že nezávislé súdnictvo musí byť dostupné pre všetkých občanov a podniky. Zároveň pripomenula, že SR predstavila nový súdny systém, ktorý zvýšil zodpovednosť sudcov a prokuratúry a zároveň zachoval ich nezávislosť.

Ako ďalej povedala, veľkou hrozbou pre demokraciu je aj korupcia, ktorá „ničí dôveru verejnosti v naše inštitúcie“. Účastníkom samitu priblížila, že Slovensko vytvorilo nezávislú agentúru, ktorá chráni informátorov. Spomenula aj register konečných užívateľov výhod pomáhajúci zabraňovať praniu špinavých peňazí v systéme verejného obstarávania. Podľa jej slov bude tento register slúžiť ako právny štandard naprieč Európou.

Čaputová vo svojom príhovore uviedla, že demokracia čelí aj útokom na slobodné médiá a nárastu dezinformácií, ktoré sa šíria najmä na sociálnych sieťach. „Nemôžeme byť naivní a dovoliť, aby sloboda slova bola zásterkou pre verbálne zločiny, nenávistné prejavy a klamstvá,“ povedala.

Koniec citácie.

https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/662081-demokraciu-musime-v-case-krizy-branit-a-posilnovat-vyhlasila-caputova/?utm_source=pravda&utm_medium=hp-box&utm_campaign=shp_bleskove_spravy

Ako Slovensko ako člen NATO a EU urobí na obrane demokracie svoj podiel? Tak, že nevinní Ukrajinci budú zbytočne umierať a nevinní občania Slovenska budú žiť ešte vo väčšej chudobe? Prečo prezidentka si neuvedomuje, že mier sa dá dosiahnúť iba diplomatickými rokovaniami a nie posielaním zbraní na Ukrajinu a zadlžovaním Slovenska?

Nevšimla som si, že by prezident Zelenskij verejne vyzýval Rusko na jednanie o prímerí….všimla som si len jedno, že chce bojovať do posledného Ukrajinca a chce od ostatných, čo najviac zbraní. Bolo to v českých médiach a nie raz.
Prečo slovenské média a prezidentka Čaputová sa nepýtajú verejne prezidenta Zelenského na kauzu Pandora Papers?

Pre trollov pripomínam, že uverejnili tento článok novinky.cz, takže nie sú to alternatívne média a v Pandora Papers sa angažuje aj česká novinárka Pavla Holcová. Tá je tiež často citovaná v médiach, i keď kauze českej justície sa venovať nechcela. S tou kauzou o českej justícii som ju oslovila ja.

To píšem pre tých, ktorý by boli presvedčení, že ten článok je nezmysel. A je z októbra 2021, takže je to už dávno v médiach.

https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-zelenskyj-a-pandora-papers-cisar-je-nahy-40374239

Kedy Slovensko bude pomáhať vlastným občanom? Dane platiť bežní ľudia musia a miesto toho, aby politici efektívne vynakladali peniaze daňových poplatníkov, tak zadlžujú Slovensko viac a viac. Zbraňami ešte žiadny mier nikto nikdy nedosiahol a mierové jednania musia raz začať. Čím skor, tým lepšie….

Mne je ľúto všetkých, čo v tejto nezmyselnej vojne zbytočne umierajú a je mi ľúto zbytočne zničenej Ukrajiny. Tí Ukrajinci, ktorí skutočne potrebujú pomoc, tým nikto nepomáha….tí ani často nemajú peniaze na cestu mimo Ukrajinu.

Takže prázdne slová o mieri, demokracii slovenskej prezidentky Čaputovej nie sú činy a Ukrajincom, ktorí tam umierajú, nepomožu. Lenže ona je platená za činy a toto by konečne od nej novinári mali požadovať.

Podľa prezidentky Čaputovej podpora pre Ukrajinu musí pokračovať tak dlho, ako to bude potrebné. A z čoho tie zbrane chce platiť? A čo z čoho chce platiť obnovu zničenej Ukrajiny? Chce to platiť tak, že Slovákom zvýši dane a Slováci budú ešte chudobnejší? Takže tým zničí ešte viac Slovensko? Nebolo by lepšie trvať na tom, aby konečne začali mierové rokovania, prestali zbytočne umierať Ukrajinci i ruskí vojaci, ktorí tam museli ísť bojovať?

Na mieste Čaputovej by som sa bála karmy za to, k čomu prispela svojim konaním…Nestačí citlivo vnímať…

Ďalej Zuzana Čaputová tvrdí, citujem z článku:

Musíme však robiť viac na posilnenie demokracie doma. Naši občania musia vidieť, že demokracia reaguje na ich potreby,“ povedala. Demokracia podľa jej slov zaručuje rovnosť pred zákonom, viac transparentnosti a menej korupcie.

Koniec citácie.

Ako posilňuje demokraciu na Slovensku? Nevšimla som si, že by ju niekedy posilnila a že by demokracia na Slovensku vobec bola. Keby bola, tak už mi dávno, i ona, i politici, policia, prokuratúra pomožu a novinári o mojom prípade píšu….Lenže 23 rokov tomu tak nie je. Nikto nebol ochotný sa venovať rozkrádaniu vo VSŽ Košice a vyriešiť to.

Ako demokracia reaguje na potreby občanov? Ako demokracia zaručuje rovnosť pre zákonom, viac transparentnosti a menej korupcie?

Čo za nezmysly prezidentka rozpráva? Prečo sa jej novinári na to nespýtali?

Takže, keď som ju na nefunčnost polície a prokuratúry v SR upozornila ja v decembri 2020 pre vymenovaním Maroša Žilinku, tak ma ignorovala. Keď som ju znovu viackrát upozornila na rovnaké kauzy neskor, tiež ma ignorovala. Poslala som jej to aj poštou, aj vložila na jej FB. Okrem trollov nikto nereagoval. Jeden čas som aj bola zablokovaná na FB tak, že som nemohla pridávať komentáre na jej profil.

Rovnako som už dávno bola bloknutá na FB pravda.sk, že som nemohla pridávať komentáre. Z iného profilu, neznámeho to šlo. Pritom som na tomto webe nikdy predtým nediskutovala, takže nebol dovod ma blokovať v diskusiach.

Ako ďalej povedala Zuzana Čaputová, veľkou hrozbou pre demokraciu je aj korupcia, ktorá „ničí dôveru verejnosti v naše inštitúcie“. Účastníkom samitu priblížila, že Slovensko vytvorilo nezávislú agentúru, ktorá chráni informátorov.

Tak prečo mňa neochránila? Prečo mi nepomohla, keď som ju o mojom prípade informovala niekoľkokrát a vie tom už dlho? Už pred rokmi som oslovila Via Iuris, kde pracovala a ani oni mi nepomohli.
Keď sa može venovať homosexuálom, može sa venovať aj problémom bezdomovcov. Je prezidentkou všetkých a aj oni prispievali daňami na chod tohoto neefektívneho štátneho aparátu.

Takže táto žena nám ostatným bude „vykladať“ o demokracii, pomoci, rovnakých právach a novinári ju nechajú za naše dane „vykladať“ takéto nezmysly? To nikto z novinárov nemá odvahu sa jej spýtať, za čo vobec berie plat, keď nekoná v prospech Slovenska a má len prázdne marketingové reči?

Nežijem na Slovensku a priznám sa, že nechápem Slovákov, ako si niekoho tak „prázdneho“ činmi mohli zvoliť za prezidentku. To vám skutočne stačila len pekná tvárička a upravený imidž?

Čo tá žena vobec dobré urobila pre Slovensko? Keď „niečo“ dobrého vobec urobila, tak prečo sa bežným Slovákom žije čím ďalej horšie?

A kto chce nadávať mne, čo si dovoľujem, tak vám doporučím, aby ste si najprv zamietli pred vlastným prahom. Od roku 2000 si ma nikto z novinárov nezastal a i na obyčajnom blogu som mala dosiaľ stiahnutých z titulky cca 27 článkov a za posledné dni dva stiahnuté články.

Tak ako sa mám „demokraticky brániť“, keď novinári ma ignorujú, na blogu sú moje články nežiadúce a minister vnútra Mikulec, bývalý policajný prezident Milan Lučanský (keď ešte žil) mi nepomohli?

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/08/25/preco-roman-mikulec-a-milan-lucansky-nechceli-presetrit-dve-zavazne-kauzy/

Od politikov som sa pomoci tiež nedočkala….asi sú tiež platení len za prázdne reči. Policajný prezident Hamran moj mail vyhodil bez prečítania (je to v mojich článkoch aj s dokazom mailu), Daniel Lipšic a Maroš Žilinka ma tiež ignorujú.
Ja chápem, rozkradnuté miliardy korun (vtedy nebolo euro) Slovákom nechýbajú, Slovákom nechýbajú ani vyhodené peniaze za mzdy policajtov, prokuratorov, ale vadia im kajúcnici….
A potom sa ešte sťažujte na nízke dochodky a nízke platy…..

Ste schopní vobec pochopiť, kde sa strácajú peniaze z daní občanov a nemožu za to kajúcnici? Ti len poukazujú na to, čo sa deje v pozadí, čo bežný občan nevidí….

Ja nie som kajúcnik, ja som vo VSŽ nekradla. Ja som „len“ polícii poslala konkrétne informácie, ktoré som mala o rozkrádaní vo VSŽ. Nikto to vyšetriť nechcel….a ani novinári to nechceli uverejniť. Ani Monika Todová, ani Marek Vagovič, ani Ivan Mego…

Toto sú informácie vo verejnom záujme a ja by som mala tiež dostať priestor v mienkotvorných médiach, keď sa už „hráme na demokraciu“ a poukázala som na nekonanie polície a prokuratúry, čo sa týka VSŽ Košice…..

Takže keď vám vadí kajúcnik František Imrecze, tak prečo vám nevadí generál Jaroslav Ivor, ktorý nekonal a bral za to plat z vašich daní? Prečo vám nevadí, že nekonal Ján Pipta, Milan Lučanský, Vladimír Palko, Robert Kaliňák, Robert Fico, Štefan Hamran, Igor Matovič, Richard Sulík…Béla Bugár? Politici sa dokážu vyjadrovať verejne ku každej banalite, keď majú pocit, že im to prinesie politické body. Ale keď sa im nechce, tak mlčia…..i keď ide o miliardy.

Prečo vám to obyčajným občanom nevadí? Lebo vám nevadí nič? Pokiaľ dochodci berú dochodky z daní ostatných pracujúcich, tak im rozkrádanie nevadí a ešte mi za článok v diskusii vynadajú. Je to drzosť, keď si myslia, že tie dochodky „napršali z neba“ a oni nič pre Slovensko urobiť nemusia. Nepýtajte sa ma, čo máte robiť….pretože to vás mali naučiť rodičia a starí rodičia, nie ja. Vzdelávať vás mali učitelia.

Do práce za socializmu chodil každý, takže to nie je zásluha, že platili dane. Tie som zo mzdy platila i ja. Len je ľudom jedno, kde sa tie dane strácajú a že prezidentka berie plat za prázdne reči a platíte jej jej nákladný život. To sa potom dobre „mudruje“ a poučuje, však Zuzana Čaputová?

Prečo ju nezastavia novinári v jej prázdnych rečiach a nepožadujú od nej aj činy v prospech Slovenska?

Lebo je to nežiadúce a tento bordél novinárom mienkotvorných médii vyhovuje? Alebo je iný dovod?

Na rozpory v slovách a činoch Zuzany Čaputovej som poukázala v článkoch na blogu viackrát už predtým…

https://popelka.blog.pravda.sk/2020/12/10/prezidentka-zuzana-caputova-a-generalny-prokurator-maros-zilinka/

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/10/23/prezidentka-caputova-a-jej-demokracia-v-praxi/

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/10/21/prezidentka-caputova-a-komentar-matusa-kostolneho/

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/10/16/prezidentka-caputova-kto-podla-vas-utoci-na-celu-spolocnost/

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/10/03/caputova-hamran-vagovic-matovic-mal-pravdu/

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/09/02/zuzana-caputova-a-ustava-slovenskej-republiky/

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/10/25/prezidentka-caputova-kto-v-skutocnosti-pise-zakony-na-slovensku/

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/12/07/prezidentka-zuzana-caputova-a-udelenie-ceny-za-demokraciu-madeleine-albrightovej/

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/12/30/zuzana-caputova-a-jej-udelovanie-statnych-vyznamenani/

https://popelka.blog.pravda.sk/2023/01/30/zuzana-caputova-a-jej-zaujem-o-cesku-republiku/

https://popelka.blog.pravda.sk/2023/01/31/zuzana-caputova-a-predseda-ustavneho-soudu-cr-pavel-rychetsky/

Karel Kryl by mal 80 rokov

15.04.2024

Pred 80 rokmi sa narodil Karel Kryl. Myslím si, že si tento človek zaslúži spomienku. Bol to nadčasový spevák a nikdy sa nikomu nezapredal. Narodil sa 12.4.1944. Prvýkrát som jeho meno počula v 80 rokoch na letnej brigáde. Boli sme na Morave so spolužiakmi a náhodou som večer prišla k spolužiakom na izbu. Magneťák mali veľmi potichu a hrala tam nejaká pre mňa neznáma [...]

Pelle = dieťa šťasteny

09.04.2024

Lebo to, ako sa on prepracoval až na post prezidenta, sa inak nazvať nedá. Nenápadne sa po Ficovom chrbte posúval vyššie a vyššie, až zakotvil vo funkcii najvyššej, prezidentskej. Jediné, čo k tomu potreboval, bolo poslúchať, pritakávať, klamať, pri nepríjemných otázkach odpovedať vyhýbavo, vykrúcať sa, používať prázdne frázy, hovoriť kvetnato a pritom všetkom sa [...]

Sú novinári na strane dobra a spravodlivosti ?

21.03.2024

Jaro vždy chcel, aby Korzár písal odvážne a kriticky, stál na strane spravodlivosti, práva a dobra. Chcel, aby boli jeho redaktori féroví a korektní, kontrolovali tých pri moci a zastávali sa bežných ľudí. Citujem z nižšie pripojeného článku: https://korzar.sme.sk/c/23299172/zomrel-sefredaktor-dennika-korzar-jaroslav-vrabel-novinam-venoval-cely-zivot.html?ref=njctse Verím, [...]

fajčenie, fajčiar, závislosť

Koniec s fajčením? Británia chce zakázať predaj cigariet

18.04.2024 08:00

Krajina rozhoduje o najprísnejšom protifajčiarskom zákone v Európe. Ak prejde, Briti, ktorí sa narodili po 1. januári 2009, si už tabakové výrobky v obchode nekúpia.

Explainer Middle East Armed Groups

Izrael zvažoval odvetný útok na Irán, ale odložil ho. Už dvakrát. EÚ uvalí nové sankcie

18.04.2024 07:02, aktualizované: 07:37

Izrael sa zaviazal, že na iránsky útok odpovie. Jeho hlavný západný spojenec - USA - však s takýmto postupom nesúhlasí.

Tatranský národný park (TANAP)

Vysoké Tatry zavreli pre horolezcov. Tí nesúhlasia a chcú zmeniť návštevný poriadok

18.04.2024 07:00

Vo Vysokých Tatrách platí až do konca mája jarná uzávera pre horolezcov aj skialpinistov.

vojna na Ukrajiny, Černihiv

ONLINE: Rutte: Niektoré štáty sedia na hromadách Patriotov. Kúpme ich pre Ukrajinu

18.04.2024 06:00, aktualizované: 08:40

EÚ by mala Ukrajine urgentne poskytnúť protivzdušnú obranu a urýchliť a zintenzívniť vojenskú pomoc vrátane delostreleckých nábojov a rakiet.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 196
Celková čítanosť: 2962794x
Priemerná čítanosť článkov: 15116x

Autor blogu

Kategórie