Založ si blog

Prečo Roman Mikulec a Milan Lučanský nechceli prešetriť dve závažné kauzy?

Roman Mikulec ako minister vnútra a Milan Lučanský ako policajný prezident nemali záujem otvoriť kauzu ututlaného vyšetrovania tunelovania VSŽ Košice.
Takisto nemali záujem prešetriť moje trestné oznámenie na Nemocnicu Košice Šaca, ktoré prokuratúra a vyšetrovateľ bez vyšetrovania ukončili. Pričom vyšetrovateľ na to nemal skúsenosti, nepatrilo to pod jeho odbornosť na polícii a nikto nedal urobiť dva nezávislé posudky nezávislým súdnym znalcom.
Ja som ich oboch oslovila v júni 2020 a obaja ma ignorovali a neposlali mi ani odpoveď.

Maily som posielala i Denise Bardyovej, ktorá robí na polícii a prosila ju, nech ich prepošle svojmu manželovi, šéfredaktorovi aktuality.sk.
Nikto nikdy ma z aktuality.sk nekontaktoval a nikdy nič neuverejnili. To tam mal odvahu jedine Jan Kuciak? Ostatní novinári Aktualít, Bardy, Vagovič sa prilíš výbušným kauzám nevenovali? Prečo? Nebolo to vo verejnom záujme? Alebo len nechceli?

https://uloz.to/file/J1Wj9m9liAIu/07-02-2019-diskusny-vecer-o-knihe-umlcani-mp4#!ZGplMGR2ZmWuLGN0BTDjMJH5LzSxLKIWDJylswVjIwqeqwH2Lj==

Tu je zaujímavý rozhovor…. U pana Bardyho ma cca okolo 10. minuty zarazilo, keď tvrdil, že on polícii verí. Ja som si myslela, že novinári by nemali slepo veriť polícii, ale byť strážnym psom demokracie. Ďalej som nemala sílu toto video pozerať.

Ján Kuciak mal poslednú reportáž písať o Zemplíne…
4 428 zhlédnutí
15. 2. 2021

Jan Kuciak mal dva dni po tom, čo zomrel, pricestovať na východ spolu s Martinou Kušnírovou k jej mame a mal tam prácu. Mal dohodnuté stretnutie a nechcel pani Kušnírovej dopredu povedať s kým, odznelo to v tomto rozhovore so Zlaticou Kušnírovou. Podľa mňa je nezmysel, aby zomrel preto, čo už uverejnil. Ten dovod bol podľa mňa iný….vedel niečo, čo neuverejnil a čo bolo pre niekoho nebezpečné.

Tu je celé znenie mailu Romanovi Mikulcovi a dostal to aj Milan Lučanský.

Dobrý deň pán minister Mikulec,

dňa 13.5.2020 som Vám poštou doporučene posielala sťažnosť na prácu slovenskej polície.
Absurditou je, že nikto nemal záujem lajdáctvo vyšetrovateľa Štefana Rychnavského riešiť (je to trestný čin podvodu a zneužívanie právomoci verejného činiteľa), ale moju sťažnosť poslali na sekretariát policajného viceprezidenta a odtiaľ to poslali vyšetrovateľovi Štefanovi Rychnavskému, nech si to vyrieši sám.
Odpoveď vyšetrovateľa Štefana Rychnavského je na konci tohoto mailu.

Pan Mikulec, ste ministrom vnútra a pod ňu spadá polícia. Preto apelujem na Vás a na policajného prezidenta pána Lučanského:

Pokiaľ nemáte záujem poctivo pracovať v polícii, tak takúto políciu zrušme. Ušetríme peniaze daňových poplatníkov. V súkromnej firme by ste si toto dovolit nemohli. Kryjete vraždu lekárov a Vy to nemáte záujem vyšetrovať? A ešte to dáte riešiť poriadkovej polícii, ktorá prípad uzavrie bez vyšetrovania a bez aspoň dvoch znaleckých posudkov nezávislých znalcov?
A ešte mi polícia pošle Uznesenie na adresu, kde nebývam od roku 2009, lebo ste zo mňa práve v polícii urobili bezdomovca nevyšetrovaním tunelovania VSŽ Košice (konkrétne vyšetrovateľ Ján Priatka, jeho nadriadený bol tiež pri jednom výsluchu, kapitánka Marika Bačová, pani Geciková). My bezdomovci máme tiež podľa Ústavy SR rovnaké práva. Tak prečo nás diskriminujete?

Pokiaľ mi vyšetrovateľ pošle odpoveď, že Uznesenie mi nemohol poslat prostredníctvom mailu, pretože trestný poriadok takúto formu nepozná, tak asi musíme zmeniť školstvo, aby policajti aj rozmýšľali a používali vlastný mozog. Keď nebudú mať na niečo paragraf, tak to podľa nich neexistuje a neurobia to?
Ste polícia alebo nejaký ústav? Predpokladám, že ste vzdelaní ľudia, tak samostatne premýšľajte.

Tak za prvé: bezdomovcom som z viny polície a prokuratúry na Slovensku, lebo nekonala a nevyšetrila tunelovanie VSŽ Košice a chránila Rezešovcov a mňa neochránila ako svedka vobec. Svojím nekonaním mi zničili život. Rovnako ako mi zničili život konkrétni lekári Nemocnice Košice Šaca. MUDr. Ivan Skalina je tam dokonca teraz námestníkom, predtým v čase mojej liečby bol „len“ primárom interného oddelenia. Bola som za ním osobne, takže o mojom prípade vedel a neriešil ho.

Uvedomte si, že lekári mi aj tak nevedeli pomocť, bola som beznádejný prípad a i tak mi „pomáhali na druhý svet“? Prečo? „Len tak“ z dlhej chvíle alebo preto, že mali informácie, že keby som náhodou začala hovoriť, čo som videla, tak by to mohlo byť nebezpečné pre niektorých ľudí?

Mimochodom, vtedy som ešte mlčala a nehovorila o tom, čo sa dialo vo VSŽ, takže čoho sa báli? A okrem toho, boli sme len malá súčasť VSŽ Košice, určite sa tam diali aj horšie veci. No do toho som ja nevidela, rozumela som len svojej práci.

Tak prečo lekári tak absurdne postupovali? Pre koho som nebezpečná, keď mám absurdné problémy i 20 rokov po odchode z VSŽ Košice? A kto by mi mal pomocť, keď nie slovenská polícia? Neberete náhodou za to platy z peňazí daňových poplatníkov?

Otvorte kauzu tunelovania VSŽ Košice, prečo ju nevyšetrili (bývalý policajný prezident Ján Pipta určite má k tomu čo povedať) a vyšetrite moju liečbu v Nemocnici Košice Šaca. A to nie od stola, ale tak, že si dáte urobiť najmenej dva nezávislé posudky od nezávislých súdnych znalcov.

Za druhé: Ústava SR zaručuje všetkým občanom rovnaké práva. Rasizmus sa netoleruje, ale bezdomovcom može ktokoľvek, i slovenská polícia ničiť život? Prečo? Lebo nemajú sposob ako sa brániť? Tak buď máme všetci rovnaké práva alebo nemáme! Nič polovičaté neexistuje.
Slovenské a české zákony sú podobné: pokiaľ viem, tak advokátom bežne posielajú cez datovú schránku uznesenia zo súdu, to znamená mailom. Na Slovensku to neplatí?

V Čechách mi posielali na moju ziadost urady odpovede mailom. Samozrejme, to je vec ochoty a zdraveho rozumu. Staci do 3 dni potvrdit mail, ze som ho dostala a je to vyriesene.
Alebo na policii pracuju ludia, ktori na vsetko potrebuju mat paragraf?
Tak to ja by som mala brat za pracu technologa miliony, ked sme na nic nemali paragraf, presne pokyny a museli kazdu pracu premysliet samy. A je vela odborov, kde nemaju presne pokyny na vsetky ukony a paragrafy a musia pracovat vlastnou hlavou a poctivo pracuju,
V policii su dost dobre podmienky na to, aby policajti i premyslali vlastnou hlavou a nie ututlavali kauzy.

Dakujem za pochopenie a kladne vyriesenie.

S pozdravom

Magdalena Nadzamova

Magdaléna Nadzamová, kontaktná adresa pro komunikaci mail ….Je to z dovodov, že som bezdomovec a začalo to liečbou v Nemocnici v Šaci

Ing. Msc. Roman Mikulec
Minister vnútra
Pribinova 2
812 72 Bratislava
Slovenská republika

Vec: Trestné oznámenie na Nemocnicu v Košiciach v Šaci a nekonanie polície a svojvoľná zmena trestného známenia vyšetrovateľom Štefanom Rychnavským

Vážený pán minister Mikulec,

Dňa 24.11.2018 som poslala poštou trestné oznámenie na Nemocnicu Šaca Košice.

Vzhľadom k tomu, že mám osobnú skúsenosť, že polícia ututlala vyšetrovanie tunelovania VSŽ Košice a oba prípady spolu súvisia, tak som toto trestné oznámenie zo dňa 24.11.2018 pre istotu poslala mailom i na Generálnu prokuratúru SR.
Vyšetrovanie tunelovania VSŽ Košice viedol mladý neskúsený vyšetrovateľ Ing. Ján Priatka, bol pri jednom výsluchu jeho nadriadený, pani Geciková a kapitánka Marika Bačová a bola to neskutočná fraška.

Takže s podobnou fraškou som počítala dopredu aj pri vyšetrovaní mojho trestného oznámenia na Nemocnicu Šaca Košice.
Dňa 20.12.2018 som dostala mail od prokurátorky JUDr. Martiny Chmurovej, že moje trestné oznámenie na Nemocnicu Šaca Košice postúpila vyšetrovateľovi a ten mi pošle vyrozumenie.

Dňa 11.1.2019 mi vyšetrovateľ PZ Mgr. Štefan Rychnavský poslal mail s prípisom zo dňa 10.3.2019 (podľa mňa došlo len k preklepu a mal byť správne datum 10.1.2019), kde mi zmenil paragraf.

Na tento mail zo dňa 11.1.2019 som vyšetrovateľovi Štefanovi Rychnavskému poslala odpoveď mailom dňa 14.1.2019, kde som trvala na povodnom paragrafe a na povodnom trestnom oznámení, ktoré som podala dňa 24.11.2018.

14.1.2019 som poslala mail i prokuratorke Martine Chmurovej a prokuratorovi Milanovi Filičkovi mladšiemu, kde som ich upozornila na svojvoľnu zmenu paragrafu v mojom trestnom oznámení vyšetrovateľom Rychnavským a trvala na povodnom znení paragrafu a celého mojho trestného oznámenia.

To, čo urobil vyšetrovateľ Štefan Rychnavský je podvod a keby som si to nevšimla, tak mi svojvoľne zmení trestné oznámenie. To je dovolené? Toto ho naučili na policajnej akadémii alebo na právnickej fakulte?
Do dnešného dňa, to znamená do 7.5.2020 som nedostala žiadne vyrozumenie od žiadneho vyšetrovateľa, ani Usnesenie, čo zistili, vyšetrili ohľadne mojho trestného oznámenia. Nedostala som ani vyrozumenie z prokuratúry. No predpokladala som, že sa skor ozve vyšetrovateľ.

Ale dňa 15.4.2020 mi mailom prišlo potvrdenie, že moju mailovú správu zo dňa 14.1.2019 vyšetrovateľ Štefan Rychnavský vyhodil bez prečítania dňa 15.4.2020. Viac než po 1 roku !!! To viac než 1 rok moj mail ignoroval a potom vyhodil bez prečítania? Seznam.cz v maili umožňuje nastaviť prečítanie mailu, preto mám dokaz o vyhodení mailu bez prečítania.
Takže čo si mám myslieť o pracovnej morálke vyšetrovateľa Štefana Rychnavského? Keby aj nedajbože ochorel alebo umrel hneď po mojom maili v januári 2019, tak ten mail si mal prečítať jeho kolega a zariadiť to, na čom som trvala a preposlať moj mail dalšiemu vyšetrovateľovi, ktorý dostal moje trestné oznámenie pridelené. A moj mail mal byť založený vo vyšetrovacom spise.

Neobstojí ani výhovorka, že mi poslali vyrozumenie poštou do Košíc. Pretože som v hlavičke trestného oznámenia uviedla len mail, uviedla, že som bezdomovec a na tento mail mi posielali informácie prokurátorka Martina Chmurová, prokurátor Martin Filičko ml. a vyšetrovateľ Štefan Rychnavský.

Keby polícia a prokuratúra poriadne a poctivo vyšetrovala tunelovania VSŽ Košice, tak bezdomovcom nie som. Bezdomovcom ma urobili policajti a prokuratori, ktorí ututlali vyšetrovanie tunelovania VSŽ Košice.
Takže to, že nemám trvalé bydlisko a žiadny príjem sa mi ani neodváže vyčítať. Život ste mi zničili vy ututlávači veľkých kauz.

Žiadam Vás, pan minister, aby ste toto moje trestné oznámenie dali prešetriť. Tlačil niekto na vyšetrovateľa Rychnavského, aby toto moje trestné oznámenie nevyšetroval a ututlal? Pretože jeho mail zo dňa 11.1.2019 o tomu nasvedčuje. I tak Štefan Rychnavský mi oznámil, že moje trestné oznámenie posunie na oddelenie Košice Šaca. Ani vyšetrovatelia z PZ Košice Šaca mi do dnešného dňa neposlali žiadne vyrozumenie, či Usnesenie. To takéto závažné trestné oznámenie riešia obvodní vyšetrovatelia, ktorí pravdepodobne nemajú skúsenosti s väčšími medicinskými kauzami? Rovnako ako na vyšetrovanie tunelovania VSŽ dali mladého vyšetrovateľa Jana Priatku? Náhoda alebo zámer, aby nič nezistili, pretože nemajú skúsenosti?

A nemali to riešiť radšej vyšetrovatelia, ktorí nepatria do obvodu Košice Šaca ? Pretože ako vidno, keď zatiaľ nič nevyriešili, vyzerá to, že nechcú to vyšetriť a naťahujú čas.

Neinformovala som sa skor, pretože som si vedomá, že pokiaľ skutočne vyšetrujú takéto trestné oznámenie poctivo, tak si vyžiadajú posudky od nezávislých lekárov (súdnych znalcov) a vypracovanie poctivého posudku trvá nejaký čas. Predpokladám, že by si mali vyžiadať aspoň dva nezávislé posudky od nezávislých lekárov z iných nemocníc.
Reagujem na to do 30 dní od vyhodenia mailu vyšetrovateľom Rychnavským a doručenia správy seznamu, pretože na to nie je určená doba. Predpokladám, že v zákone ani nie je uvedená takáto situácia. A žiadne Usnesenie od vyšetrovateľa som nedostala, na ktoré by som musela reagovať do 3 dní. Ja len urgujem, či skutočne moje trestné oznámenie vyšetrovali a čo zistili. A prečo si dovolil vyšetrovateľ Štefan Rychnavský zmeniť moje trestné oznámenie a potom vyhodiť moj ďalší mail bez prečítania.

Predpokladám, že nemá zmysel písať nadriadenému vyšetrovateľa do Košíc. Žila som v Košiciach a bohužiaľ tam to nefunguje o faktoch, ale „kto koho pozná“, „kto je komu krstný otec“ a a hlavne je to pre mňa strata času. Takto som si dopisovala ohľadne tunelovania VSŽ Košice (JA SOM PODALA PODNET) a všetci prokurátori mi písali nezmysly. Nikto to nemal záujem vyriešiť a ja som skončila ako bezdomovec.

A nakoniec bývalý viceprezident VSŽ Ladislav Drábik, ktorého mala polícia na základe mojho podnetu vyšetrovať, urobil bývalého policajného prezidenta Jána Piptu spoločníkom v jeho firme. Našla som to ja v obchodnom registri, keď niekto v diskusii uviedol, poznámku, že „tak preto sa Piptova dcéra tak rýchlo stala súdnou čakateľkou…“ Inak, i tato informácia bola pravdivá, našla som to v tlači.

Mala som už predtým informáciu od Richarda Šmídu zo strany SMER, že vyšetrovanie tunelovania VSŽ Košice zastavil priamo Ján Pipta a ešte k tomu dodal, že „za to kšeftovanie s autami by vraj sedel“. Ďalej to nekomentoval, len mi potvrdil, že všetky informácie, ktoré som uviedla v liste Ivorovi sú pravdivé. Na to som mu odpovedala, či si myslí, že napíšem bludy a ešte sa pod to aj podpíšem.

Keď som tu informáciu napísala novinárom, tak novinári nič neuverejnili ale Richarda Šmídu to stálo miesto šéfa regionálnej kancelárie SMERu. Šmída bol predchodca Pavla Pašku, keď strana SMER ešte len začínala.
Informácie o ututlanom vyšetrovaní tunelovania VSŽ Košice Vám píšem preto, lebo to spolu súvisí. Keby som nepracovala v tunelovanej spoločnosti vo VSŽ, ktorá patrila rovno pod viceprezidenta Ladislava Drábika, tak asi by moja liečba prebiehala inak a lekári by postupovali štandardne, ako majú. Preto píšem rovno Vám pán minister. Ja nemám čas čakať, či sa bude chcieť vyšetrovateľom a prokurátorom poctivo pracovať.

Pokiaľ polícia naďalej bude kašlať na svoju prácu, tak rovno verejne vyhláste, že ich nemáme otravovať a chcú len dostávať vysoké platy a zničíme svedka, ako to urobili v mojom prípade.
Ja len pevne verím, že ten, kto moje trestné oznámenie hodil do koša skončí v polícii navždy a nikdy sa už nezamestná v štatnej správe.

A otvoríte i kauzu ututlaného tunelovania VSŽ Košice?

Ja viem, že na všetko „potrebujete paragraf“, takže v mojom prípade došlo k zločinu proti ľudskosti. Na ten sa nevzťahuje premlčacia doba. A okrem toho, keď nechceli vyšetrovatelia a prokurátori stíhať tých, čo tunelovali VSŽ Košice, tak by mali byť stíhaní vyšetrovatelia a prokurátori, ktorí ututlali vyšetrovanie tunelovania VSŽ Košice.
A aby som to nemala tak jednoduché, tak toto peklo pokračuje aj v zahraničí. To už nie je náhoda
Nechcem odpoveď od bežného úradníka, ale od Vás pan minister. Nie je to bežná kauza, ani jedna, ani druhá.

S pozdravom
Magdaléna Nadzamová

———- Původní e-mail ———-
Od: ….
Komu: Štefan Rychnavský
Datum: 15. 6. 2020 17:45:46
Předmět: Re: upovedomenie

Dobry den,

potvrdzujem, ze som Vas mail zo dna 10.6.2020 dostala a nesuhlasim s Vasou odpovedou.
Zakon Vam nezakazuje so mnou komunikovat mailom. A ja za to nemozem, ze policia zo mna nevysetrovanim tunelovania VSZ Kosice urobila bezdomovca. Ustava je nadradena nad vsetkymi zakonmi a podla nej by sme mali mat vsetci rovnake prava, i bezdomovci.

Taktiez nemate kvalifikaciu sudneho znalca v zdravotnictve, aby ste dokazal posudit to, co som napisala v trestnom oznameni. To mozte posudzovat az na zaklade sudnoznaleckeho posudku. A Ppi paragrafe vrazdy nie je napisane, ze lekari maju vynimku a mozu pacientov beztrestne vrazdit.

Nizsie Vam prikladam cele znenie dopisu, ktory som poslala vysetrovatelovi v Kosiciach Saci.
S pozdravom
Magdalena Nadzamova

Magdaléna Nadzamová, kontaktná adresa pro komunikaci mail ……Je to z dovodov, že som bezdomovec a začalo to liečbou v Nemocnici v Šaci

Ppor. Martin Harčár

Obvodné oddelenie Policajného zboru Košice Šaca
Odbor poriadkovej polície
Železiarenská 9
040 15 Košice
Slovenská republika

Vec: Sťažnosť proti Usneseniu zo dňa 22.1.2019, mne doručeného až dňa 29.5.2020 mailom (ČSV: ORP-231/SA-KE-2019)

Trvám na tom, aby ste toto moje trestné oznámenie na polícii prijali a precízne prešetrili. A nevyšetrovala to poriadková polícia, ale príslušné oddelenie polície, ktoré má na to kvalifikáciu a prax. Alebo mi chcete tvrdiť pán Martin Harčár, že Vy ako policajt poriadkovej služby máte skúsenosti s vyšetrovaním vrážd a podozrení na vraždu? To Vám nie je trápne rozhodovať o niečom, čomu nerozumiete a bez posudku súdnych znalcov?

Nemala by to vyšetrovať kriminálna polícia? Alebo na Slovensku je to tak, že keď som podala podnet ohľadne tunelovania VSŽ Košice, tak ma doslova naháňal telefonicky a chcel vypočuť vyšetrovateľ kriminálky z Banskej Bystrice kdekoľvek v Košiciach, kde si určím, i keď to s kriminálkou nemalo nič spoločné? Jedna právnička mi vtedy vysvetlila, že to mi može zavolať ktokoľvek a nemám to rešpektovať. A teraz to rieši poriadková polícia, i keď ide o nedokonanú vraždu, len preto, že som „RADY“ lekárov neposlúchala? I keby ste tvrdili na polícii, že nemám pravdu, tak to má riešiť kompetentné oddelenie polície a na základe znaleckých posudkov. A Nemocnica Šaca a konkrétni lekári v tom prípade na mňa možu podať trestné oznámenie za krivé obvinenie. Lenže mám pravdu a ja to veľmi dobre viem.

Premlčaný tento trestný čin podľa paragrafu vraždy v čase podávania trestného oznámenia nebol.
Ide o trestné oznámenie na Nemocnicu v Košiciach v Šaci.Dňa 24.11.2018 som poslala poštou trestné oznámenie na Nemocnicu Šaca Košice. Uviedla som v ňom konkrétny paragraf, na základe, ktorého som podávala toto Trestné oznámenie. V roku 2009 som neuviedla žiadny konkrétny paragraf v trestnom oznámení. Vtedy ste si určili sami konkrétny paragraf ublíženia na zdraví, i keď to ešte nebolo premlčané podľa paragrafu ublíženia na zdraví, a zamietli.

Takže ešte raz zdorazňujem, čo som uviedla v Trestnom oznámení zo na 24.11.2018, je tam teraz z mojej strany uvedený iný a konkrétny paragraf a na tom trvám. Rovnako ako som uviedla v maili vyšetrovateľovi Štefanovi Rychnavskému dňa 14.1.2019 (vyhodil ho bez prečítania, takže asi Vám ho nepreposlal), prokurátorke Martine Chmurovej a prokurátorovi Milanovi Filičkovi ml.

Týmto podávám trestné oznámenie na Nemocnicu v Košiciach v Šaci za vraždu podľa Trestného zákona č. 300/2005 Z.z. § 145. Zároveň požadujem aj finačné odškodnenie. Presnú výšku upresním dodatočne. I tak to najprv musíte vyšetriť a predpokladám, že keďže mi budete robiť problémy, pretože mi to nepísal právnik. Lenže ja na právnika nemám peniaze, keďže som bezdomovec a nežijem na Slovensku. Musím si to podať sama, aby sa tento trestný čin vraždy nepremlčal. I keď zločin proti ľudskosti nie je premlčateľný, pretože ako lekári sa chovali neľudsky.

Daľšie trestné oznámenie možem podať podľa iného paragrafu (viď. konkétny paragraf nižšie). Takže nemáte pravdu v Usnesení, ktoré ste mi poslal 29.5.2020, že nemožem podať ďalšie trestné oznámenie. Postupujú tak aj českí sudcovia (že vydávajú dve uznesenia na rovnaký úkon podľa roznych paragrafov, dokonca jedna pražská sudkyňa našla až tri paragrafy, podľa ktorého rozhodovala, keď jej jeden paragraf na podraz nevyšiel). Podľa českého advokáta to možu urobiť. Tiež som sa divila, či to je možné.

Okrem toho: nastaly nové skutočnosti, na základe ktorých som mohla podať nové trestné oznámenie :pretože som doplnila ďalšie, podrobnejšie údaje a požadovala, aby ste dali urobiť najmenej dva znalecké posudky od nezávislých súdnych znalcov a až tak može vyšetrovateľ rozhodnúť, pod ktorý paragraf skutočne patrí toto trestné oznámenie. Predtým som to v trestnom oznámení z roku 2009 nepožadovala, pretože som naivne verila, že polícajti vedia, čo majú urobiť, aby to vyšetrili. Bola som naivná

Ja tvrdím, že toto bola vražda, ktorá im nevyšla kvoli mne. Vysvetlenie som napísala v trestnom oznámení podanom dňa 24.11.2018.

Prikládám celé znenie paragrafu a to už musíte zistiť Vy vyšetrovaním, prečo to urobili, z akého osobitého motívu, či v úmysle získať nejaký prospech. Veď boli lekári s hypokratovou prísahou a mali mi pomáhať. S tým som za nimi šla s tým, že mi pomožu. Mala by som byť ako bežný pacient chránená osoba lekárom, ktorý by mal postupovať ako lekár nie ako vrah. Poslali mi nemocnú do práce, odmietali mi dať maródku (nemocenskú mi neúprosne ukončil až dr. Alexander Fircák, ktorý tvrdil, že tých mladých som ukecala (jeho mladých kolegov lekárov). Mala som šťastie, že dr. Fircák bol v tom čase na Ukrajine, pretože on bol vo svojej práci lajdák.

§ 145
Vražda
(1) Kto iného úmyselne usmrtí, potrestá sa odňatím slobody na pätnásť rokov až dvadsať rokov.
(2) Odňatím slobody na dvadsať rokov až dvadsaťpäť rokov alebo trestom odňatia slobody na doživotie sa páchateľ potrestá, ak spácha čin uvedený v odseku 1
a) na dvoch osobách,
b) závažnejším spôsobom konania,
c) na chránenej osobe,
d) z osobitného motívu, alebo
e) v úmysle získať majetkový prospech.

Premlčacia doba pri vražde je 20 rokov, prvý skutok sa stal 26.11.1998 a dalšie skutky sa stali v období do 1.4.1999. Okrem iného je to i zločin proti ľudskosti a ten je nepremlčateľný. Lekári nemožu vedome svojich pacientov zabíjať, keď je to ich profesia liečiť, sú za to platení. Nie je to ani nedbalostný trestný čin, pretože majú vysokoškolské vzdelanie v odbore medicína a títo konkrétne mali atestáciu v odbore interna, pod čo spadá i liečba pečene.

I tak postupovali neuveriteľne neprofesionálne. Ja som na to vedenie nemocnice upozorňovala: Ivan Skalina, Imrich Toth a Juraj Vančík to neriešili. Mudr. Ivan Skalina je teraz námestníkom v tejto nemocnici. Z pozície svojej profesie lekári museli vedieť, čo robia a nepomýlili sa len raz, ale viackrát. Keby sa pomýlil len jeden doktor a len raz, tak by to mohol byť nedbalostný čin. Lenže oni sa pomýlili viackrát a ešte vzájomne sa kontrolovali: internista mi predpísal Augmentin a zastupujúci závodný lekár písal recept a diagnozu do mojej zdravotnej karty. Takže keby sa pomýlil jeden, tak si to mohol všimnúť druhý. To už nie je náhoda, ale úmysel k vražde. Pritom museli vedieť podľa laboratorných testov, že je to veľmi zle.

S pozdravom

Magdaléna Nadzamová

Adresu na podacom lístku píšem bývalú, kde som mala trvalé bydlisko do roku 2009, pretože trvalé bydlisko od tej doby nemám. A podací lístok bez nejakej adresy mi na pošte nevezmú, nepodajú. Podavám to doporučene, aby som mala dokaz, že som Vám tento dopis poslala.

Odpoveď požadujem zaslať na mail

———- Původní e-mail ———-
Od: Štefan Rychnavský
Komu: …………..
Datum: 10. 6. 2020 7:52:44
Předmět: upovedomenie

Týmto Vás upovedomujem o tom, že Vaše trestné oznámenie na nemocnicu v Košicicah – Šaca, ktoré ste zaslali ministrovi vnútra a na tunajší útvar PZ bol doručený dňa 01.06.2020 prostredníctvom sekretariátu 1. viceprezidenta PZ bol z dôvodu vecnej príslušnosti odstúpený na Obvodné oddelenie PZ Košice Šaca, ul. Železiarenská 9, Košice, a to dňa 08.06.2020. Napriek Vašim výhradám upriamujem pozornosť na § 62 ods. 1 prvá veta, kde podanie sa posudzuje vždy podľa obsahu, aj keď je nesprávne označené. Preštudovaním trestného oznámenia s prílohami, vychádzajúc z jeho obsahu som znova dospel k názoru, že konanie lekárov, ktorí Vám počas Vašej hospitalizácie predpisovali lieky, ktoré Vám podľa Vášho názoru mohli ublížiť na zdraví až zabiť nemožno kvalifikovať ako trestný čin vraždy, ale toto ich konanie sa môže javiť ako prečin ublíženie na zdraví podľa § 223 Trestného zákona č. 140/1961 Zb. účinného v čase spáchania skutku, pričom trest odňatia slobody za uvedený prečin je jeden rok, čo zakladá príslušnosť Obvodného oddelenia PZ. Rovnako dávam do pozornosti, že poverený príslušník, ktorý rozhodol o Vašom trestnom oznámení, ktoré som odstúpil 10.01.2019 Vám unesenie nemohol poslať prosredníctvom emailu, nakoľko takúto formu trestný poriadok nepozná, pretože voči uzneseniu môžete podať sťažnosť v lehote 3 pracovných dní od jeho doručenia a ako som už uviedol uznesenie sa nedoručuje prostredníctvom emailu ale poštou. Pravdepodobne Vám poverený príslušník PZ zaslal uznesenie na Vašu poslednú známu adresu.

Týmto považujem Vaše podanie za vybavené.

Čo sa týka sťažnosti na moje nekonanie uvádzam, že som trestné oznámenie riadne odstúpil vecne príslušnému útvaru na vybavenie

S pozdravom npor. Mgr. Štefan Rychnavský

Karel Kryl by mal 80 rokov

15.04.2024

Pred 80 rokmi sa narodil Karel Kryl. Myslím si, že si tento človek zaslúži spomienku. Bol to nadčasový spevák a nikdy sa nikomu nezapredal. Narodil sa 12.4.1944. Prvýkrát som jeho meno počula v 80 rokoch na letnej brigáde. Boli sme na Morave so spolužiakmi a náhodou som večer prišla k spolužiakom na izbu. Magneťák mali veľmi potichu a hrala tam nejaká pre mňa neznáma [...]

Pelle = dieťa šťasteny

09.04.2024

Lebo to, ako sa on prepracoval až na post prezidenta, sa inak nazvať nedá. Nenápadne sa po Ficovom chrbte posúval vyššie a vyššie, až zakotvil vo funkcii najvyššej, prezidentskej. Jediné, čo k tomu potreboval, bolo poslúchať, pritakávať, klamať, pri nepríjemných otázkach odpovedať vyhýbavo, vykrúcať sa, používať prázdne frázy, hovoriť kvetnato a pritom všetkom sa [...]

Sú novinári na strane dobra a spravodlivosti ?

21.03.2024

Jaro vždy chcel, aby Korzár písal odvážne a kriticky, stál na strane spravodlivosti, práva a dobra. Chcel, aby boli jeho redaktori féroví a korektní, kontrolovali tých pri moci a zastávali sa bežných ľudí. Citujem z nižšie pripojeného článku: https://korzar.sme.sk/c/23299172/zomrel-sefredaktor-dennika-korzar-jaroslav-vrabel-novinam-venoval-cely-zivot.html?ref=njctse Verím, [...]

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 196
Celková čítanosť: 2966344x
Priemerná čítanosť článkov: 15134x

Autor blogu

Kategórie