Založ si blog

Mikuláš Dzurinda a jeho podpora od legendy Petra Šťastného

Podľa Petra Šťastného nikto neurobil na premiérskom kresle toľko, ako Dzurinda a nazval ho dokonca vizionárskym géniom. Dzurindu a Petra Šťastného spája priateľstvo aj politika.
Kedže som oboch oslovila písomne s prosbou o pomoc, pripájam nižšie aj svoje maily a ich odpovede. Mikuláša Dzurindu som oslovila písomne v roku 2002 ako premiéra SR a Petra Šťastného v roku 2013 ako europoslanca.

Okrem toho, Mikuláša Dzurindu som mala česť vidieť aj osobne, keď v Košiciach mali stretnutie mladých SDKU. Bolo to pred komunálnymi voľbami na jeseň v roku 2001 a pomáhala som tam ako dobrovoľník zadarmo a toto stretnutie mladých z celého Slovenska navštivíl osobne aj Mikuláš Dzurinda a Roman Kováč. Osobne som im obom pripínala stužku SDKU, ktorú mali pripnutú všetci mladí. Takže som vtedy tam osobne videla a krátko hovorila s jeho šéfkou kancelárie, ktorá mi neskor písala odpoveď za premiéra Dzurindu. O rozkrádaní VSŽ sme sa nebavili, ona len dávala pokyny, aby všetko organizačne fungovalo tak, ako si predstavuje.

Podľa článku a mojich mailov je vidno, aký je rozdiel medzi slovami a činmi politikov.
Podľa ich slov som mala pred rokmi pocit, že im záleží na Slovensku a na kvalitnom živote Slovákov. Podľa ich činov už ten pocit nemám.

Citujem z článku, uverejného na pravda.sk, 29.3.2023

Presná citácia:

Dzurinda a Šťastný mali k sebe vždy blízko. Slávny útočník sa dokonca na kandidátke SDKÚ-DS dvakrát dostal aj do europarlamentu. V roku 2008 vstúpil aj do samotnej strany.

„Nikto neurobil na premiérskom kresle toľko, ako Dzurinda,“ povedal Šťastný novinárom a nazval ho dokonca vizionárskym géniom. „Toto je moje presvedčenie a vyjadrenie súhlasu s politikou strany, s víziou strany. Toto je nádej Slovenska do budúcna, SDKÚ-DS má najväčší potenciál priniesť krajine osoh,“ uviedol vtedy.

Dzurinda a Šťastný mali k sebe vždy blízko. Slávny útočník sa dokonca na kandidátke SDKÚ-DS dvakrát dostal aj do europarlamentu. V roku 2008 vstúpil aj do samotnej strany.
„Nikto neurobil na premiérskom kresle toľko, ako Dzurinda,“ povedal Šťastný novinárom a nazval ho dokonca vizionárskym géniom. „Toto je moje presvedčenie a vyjadrenie súhlasu s politikou strany, s víziou strany. Toto je nádej Slovenska do budúcna, SDKÚ-DS má najväčší potenciál priniesť krajine osoh,“ uviedol vtedy.

Ich spolupráca však trvá oveľa dlhšie. Presnejšie od roku 1998. Vtedy sa niekdajší krídelník Quebecu Nordiques, za ktorý roky v NHL hrával, zapojil do kampane SDK za zmenu spôsobu moci po vládach Vladimíra Mečiara. Na európskej kandidátke SDK bol aj v roku 2002. Expremiéra vraj považuje za človeka, ktorý „vytiahol Slovensko z priepasti“ a jeho dôveru nenaštrbili ani škandály počas jeho vlád.

Koniec citácie.

https://sportweb.pravda.sk/hokej/ostatne/clanok/661998-dzurinda-ma-uz-podpis-aj-od-hokejovej-legendy-stastny-sa-pred-rokmi-stiahol-z-verejneho-zivota/?utm_source=pravda&utm_medium=hp-box&utm_campaign=shp_9clanok_box

Moj mail z 14.2.2013

Dobrý deň pán Šťastný,

chcem Vás ako poslanca a politika poprosiť o pomoc pri medializovaní
tejto kauzy.
Ide o to, že mne ako nepohodlnému svedkovi tunelovania VSŽ Košice,
ktoré bolo ututlané slovenskou políciou a prokuratúrou celkom zničili
život.
Na Slovensku som skončila ako bezdomovec a v Čechách to peklo pokračuje.

http://popelka.blog.pravda.sk/2012/01/21/prokuratura-policia-politici-palko-fico-poslanci/

http://popelka.blog.pravda.sk/2012/07/30/rezesovci-tunelovat-se-vyplaci/

http://popelka.blog.pravda.sk/2012/12/18/kauza-vsz-a-slobodne-slovenske-media-1-cast-lucia-zatkova/

http://popelka.blog.pravda.sk/2012/03/05/politicinovinari/

Ste vo svete známy ako športovec a ak budete chcieť, určite nájdete
medzi novinármi niekoho, kto by mi pomohol a zároveň mu preložíte, o
čo v tejto kauze ide.

Ďakujem za trpezlivosť pri čítaní. Nemám ilúzie, že práve Vy budete v
mojom prípade iný ako ostatní politici, ktorí na bežných občanov
kašlú. A spomenú si na voličov len pred voľbami.

Ilúzie fakt nemám, no za pokus to stojí. Nemám záujem o rady typu, že
mám potichu, bez médií zase niekomu napísať list a podať trestné
oznámenie. Ak áno, na koho a komu? Pretože trestné oznámenie sa podáva
na prokuratúru a práve táto vyšetrovanie zastavila a to som oslovila i
pána Trnku. Ja potrebujem medializáciu, nech mám konečne normálny
život. Nemám peniaze na právnika a nemám už čas.

Sám si asi uvedomíte,
že v takomto prípade mi ide o život, takže zásadne pomocť mi može
jedine medializácia, ktorá „spustí“ to, že mi dajú pokoj a prestanú sa
mi diať zlé „náhody“.

Ďakujem a prajem pekný deň.

S pozdravom

Magda Nadzamová

Odpoveď Petra Šťastného z 26.3.2013

Vážená pani Nadzamová,

V prvom rade ďakujem za Vašu komunikáciu. Pozorne som si prečítal celú genézu. Podobných sťažností dostávam veľa. Rád by som pomohol každému. Zatiaľ to nie je možné, lebo aj Vy ste zistili, že u nás vládne organizovaný zločin. Majú dosah všade. Slušní ľudia sa nemožu dovolať spravodlivosti. Aj ja rozumiem medializácii a robím, čo sa dá. Žalovali ma a ja som žalobu vítal práve preto, že každé pojednávanie bola šanca hovoriť o zločincoch, ktorí tu vládnu. Potom všetky žaloby stiahli. Dnes sa nemožem dostať do médii. Ak áno, tak zredukujú moje odpovede na neutrálne. Treba kričať a zmeniť režim voľbami. Treba zobudiť spiace masy. Bez spravodlivosti bude naša vlasť dlho trpieť.

Milá pani Nadzamová, vážim si Vás za Váš principiálny postoj. Nevzdávajte to. Ja Váš príbeh tiež posuniem mediálne, kde sa bude dať.

S úctou

Peter Šťastný

Peter Šťastný mal v mojom maili odkazy na články z roku 2012. Pokiaľ ich čítal, tak si určite všimol, že v prvom článku je aj pripojená odpoveď Mikuláša Dzurindu z roku 2002, vtedajšieho predsedu vlády. Keďže Peter Šťastný kandidoval do europského parlamentu za SDKU a Mikuláš Dzurinda bol premiér a predseda SDKU a dokonca Šťastného osobný priateľ, tak za nefungujúcu políciu a prokuraturu mala priamu zodpovednosť práve SDKU.

Ja som sa s touto kauzou obrátila na políciu, prokuratúru cez JUDr. Igora Malého, ktorý bol vtedy podpredsedom Najvyššieho kontrolného úradu SR a on moj list preposlal na prokuratúru. Keďže prokuratúra a polícia nekonala a mne urobili zo života peklo, tak som sa obrátila na politikov.

Pod predsedu vlády priamo patrí minister vnútra. Je jeho šéfom. Pod ministra vnútra patrí policajný prezident. A pod policajného prezidenta patria vyšetrovatelia. Takže Mikuláš Dzurinda mi pomocť nieleže mohol, ale z pozície svojej funkcie, za ktorú bol platený z daní občanov priamo konať mal. Rezešovci v tom čase vraj boli najbohatšia a najvplyvnejšia rodina na Slovensku.

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/10/08/rezesovci-a-spravodlivost-po-slovensky/

Prečo nekonal? Nechcel? V ktorej práci može bežný občan konať len vetdy, keď sa mu zachce? Nebol Mikuláš Dzurinda za to platený, aby konal ako predseda vlády?

Keď som si v tom čase, keď boli komunálne voľby v roku 2001 náhodou zistila, kto bol krajský predseda SDKU v Košiciach, tak som zistila, že to bol Ing. Alojz Rajnič (nar. 1939). Od roku 1998 bol Ing. Alojz Rajnič poradcom premiéra Mikuláša Dzurindu pre bezpečnosť a krizové situácie.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Alojz_Rajni%C4%8D

Ing. Alojz Rajnič bol aj v dozornej rade firmy CASSPOS a.s., kde bol v predstavenstve Ing. Ladislav Drábik, bývalý viceprezident VSŽ Košice. Ing. Alojz Rajnič bol v dozornej rade od roku 2001 až do roku 2020. V období od 1.2.2001 do 31.7.2003 bol podpedseda dozornej rady tejto firmy, Od 31.7.2003 do 30.6.2010 bol predsedom dozornej rady firmy CASSSPOS a.s.

Predpokladám, že sú to náhody…Rovnako je náhoda, že bývalý policajný prezident Ján Pipta sa stal spoločníkom v jednej z firiem spojeným s Ladislavom Drábikom. Už som to uviedla predtým v článkoch, teraz to znovu pripojím:

A čo pán Pipta? Ten po odchode z polície sa stal spoločníkom v Drábikovej firme. Ano, vo firme viceprezidenta VSŽ, ktorého mal vyšetrovať. Bola to firma Konfit SBS, odkaz na výpis prikladám nižšie. Spoločník CASSPOS a.s. a Ján Pipta (plus ďalší spoločníci). A keď si rozkliknete CASSPOS a.s., tak predsedou predstavenstva od roku 2001 do roku 2010 bol Ing. Ladislav Drábik (bývalý viceprezident VSŽ Košice). Považujete toto za normálne? Aby bývalý policajný prezident bol spoločníkom vo firme, kde je aj Ladislav Drábik, ktorého mala polícia vyšetrovať?

http://orsr.sk/vypis.asp?ID=9062&SID=4&P=1

A čo sa týka Petra Šťastného: bol v roku 2006 v dozornej rade Transpetrolu spolu s Júliusom Rezešom. Pozná sa s Mikulášom Dzurindom, bol europoslancom a má prístup do médii.

Podľa článku pravda.sk zo dňa 29.3.2023 so slovenskými médiami komunikuje minimálne. Keby mi veľmi chcel pomocť, tak mi mohol pomocť cez média v zahraničí. Je svetoznámy hokejista, s ním by sa média bavili. Peter Šťastný nazval Dzurindu vizionárskym géniom. No vizionársky génius Dzurinda nemal záujem riešiť na Slovensku „organizovaný zločin“, o ktorom vedel Dzurinda ako premiér už v roku 2002.

Niečo tu nesedí: buď Peter Šťastný nikdy nebol dobrý europoslanec, nemal záujem nič riešiť a má len pekné marketingové reči ….alebo sponzorovali Rezešovci SDKU, preto Dzurinda a Peter Šťastný nemali záujem nič riešiť? Čo je v skutočnosti pravda? Keby urobili tlačovku, otvorili tému nevyšetrovania tunelovania VSŽ a verejne si ma zastali, tak novinári by ich nedokázali umlčať.

Prikladám ešte dalšiu citáciu z článku, ktorú uverejnila pravda.sk, dnes 29.3.2023

So slovenskými médiami komunikuje minimálne a rozhovory v drvivej väčšine odmieta. Naposledy ho bolo počuť, keď SZĽH riešil otázku účasti hráčov KHL na tohtoročných MS. „Smiešne a primitívne zdôvodnenie nič nemení na veci, ide o tichý súhlas s vojnovými zločinmi páchanými na ukrajinskom ľude ruskou armádou,“ prezentoval svoj názor re denník Šport.

Takže Peter Šťastný ticho súhlasil s tým, čo sa deje dlhé roky na Slovensku a ako politik za SDKU neoslovil vedenie SDKU, aby to napravili? Alebo to chápem nesprávne?

Zhrňme si to:

Takže poradcu premiéra Dzurindu robil Ing. Alojz Rajnič, ktorý bol v dozornej rade firmy, kde bol predsedom predstavenstva Ing. Ladislav Drábik, bývalý viceprezident VSŽ Košice.

Vtedajší premiér Dzurinda nemal záujem mi pomocť s jednou z najväčších kauz na Slovensku, i keď minister vnútra spadal priamo pod neho a pod tohoto ministra patrila polícia. Nepište mi, že polícia je nezávislá. Musí ju niekto kontrolovať, lebo keď ju platia občania zo svojich daní, nemožu si robiť, čo chcú.
Keď dokážu nahánať starčeka kvoli pár bobuľám hrozna, ako je možné, že neriešia veľké rozkrádačky? A to ich občania za to slušne platia a platia im aj výsluhy po určitých odpracovaných rokoch a odchode z polície.

A teraz chce ísť Mikuláš Dzurinda znovu do politiky a Peter Šťastný mu verejne vyjadril podporu….

Myslíte si azda, že Mikuláš Dzurinda sa za tie roky zmenil a bude skutočne pracovať pre dobro Slovenska? Keď nefunguje na Slovensku spravodlivosť, tak nefunguje nič. Mikuláš Dzurinda o tom, že spravodlivosť na Slovensku nefunguje vedel už v roku 2002, to znamená pred 21 rokmi. Za tie roky neurobil vobec nič….
Ľútosť a prázdne slová bez činov nikdy nič nevyriešili a nevyriešia.

Mikuláš Dzurinda nie je jediný politik, ktorého som oslovila s prosbou o pomoc.

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/10/11/boris-kollar-a-spravodlivost-pre-rezesovcov-podla-neho-neplati/

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/10/22/daniel-lipsic-preco-ste-mi-nepomohol-ako-specialny-prokurator/

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/08/29/vladimir-palko-byvaly-minister-vnutra-a-kauza-vsz-kosice-jeho-odpoved/

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/08/24/bela-bugar-a-rozkradnute-miliardy-z-vsz/

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/08/25/robert-fico-neurobil-nic-proti-korupcii-ignoroval-ju-i-ked-o-nej-vedel/

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/10/13/otvoreny-dopis-premierovi-eduardovi-hegerovi-ktory-tvrdi-ze-slovensko-je-slobodna-a-demokraticka-krajina/

Otvorený dopis Slovenskej televízii o prokuratúre

15.03.2024

Vyštudovaná novinárka Zuzana Vicelová, ktorá pracuje v Slovenskej televízii je moja spolužiačka z priemyslovky. Preto som si ju dovolila osloviť s kauzou, ktorú som uverejnila na tomto blogu. Okrem toho: Slovenská televízia je verejnoprávna a mala by sa venovať všetkým témam vo verejnom záujme. Mail som i poslala včera. Vzhľadom k tomu, že ten článok na blogu, na ktorý som [...]

Kauza špeciálna prokuratúra, Nemocnica Nové Zámky a spojitosť s OĽANO – doplnenie

14.03.2024

Phdr. Mária Beňová, ktorá je za OĽANO mi v diskusii písala, že Roland Száz, ktorý bol vo vedení nemocnice v Nových Zámkoch, nikdy nebol člen OĽANO. Ale kandidoval za nich. Ja som ho na ich kandidátku nedala, takže nechápem, prečo to Mária Beňová za OĽANO píše mne. Nech si to vyriešia vo svojom hnutí, či politickej strane. Je to na dlhšie, preto to dávam i do článku, [...]

Čo sa v médiach nedozviete. . . .

10.03.2024

Tento článok píšem kvoli tomu, že bohužiaľ vidím vo svojom okolí, že ľudia nie sú ochotní venovať energiu tomu, aby si overovali informácie z viacerých zdrojov a porovnali rozne informácie, použili zdravý rozum a kritické myslenie. Posledné roky som videla mnoho hlavne dochodcov, ale i mladších ľudí, ktorí sú schopní uveriť čomukoľvek, čo uverejnia v televízii. [...]

Tádž Mahal, mReportér

Jeden z novodobých divov sveta, ktorý stavali viac ako dvadsať rokov. Majestátna stavba je považovaná za symbol Indie

19.03.2024 05:00

Nášmu mReportérovi sa podarilo zachytiť pekné zábery priamo z Indie.

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 193
Celková čítanosť: 2947355x
Priemerná čítanosť článkov: 15271x

Autor blogu

Kategórie