Založ si blog

Politici, novinári, prokuratúra, polícia. . .

VÁŽENÍ SLOVÁCI, PREČÍTAJTE SI TO, PROSÍM.  TIETO INFORMÁCIE SÚ UVEREJNENÉ PO PRVÝKRÁT A AJ MŇA SAMOTNÚ ŠOKOVALI… Kto túto kauzu zatiaľ nepozná, tu je odkaz na jej skrátenú podobu: http://dolezite.sk/Ako_funguje_na_Slovensku_prokuratura_policia_235.html#ixzz1nAqiTSCS


Je to o povrchnej práci konkrétnych novinárskych osobností  Slovenska. Dúfam, že sa zdravo naštvete na pánov novinárov a politikov. Prikladám Vám aj k tomu konkrétne dokazy: nahrané 2 súbory mailov na ulozto.cz: 1.zoznam novinári, 2.zoznam poslanci, politici, vláda. Sú tam známe mená: Michal Gučík, generálny riaditeľ  TA3, Zuzana Ťapáková, generálna riaditeľka TV Markíza, Zlatica Puškárová, TV Markíza, Patrik Švajda, TV Markíza, Alexej Fulmek (Petitpress), Matúš Kostolný (šéfredaktor SME), Tom Nicholson, Eugen Korda, Richard Rybníček, Branislav Záhradník…

Zaujímavo zaregovala „správarka“ Andrea Kozinková z rádia VIVA. Napísala mi odpoveď v tom duchu, že nech im už nezasielam žiadne materiály, lebo im zahlcujem schránky a keď to budem robiť naďalej, oznámia to polícií. To ma pobavila, pretože som ich oslovovala ako Slovenka slovenské rádio so závažnými slovenskými informáciami. Nie ako súkromná osoba so súkromnými informáciami. Napísala som jej odpoveď, ale ona ju vyhodila bez prečítania.

Dokazy najdete v stiahnutom súbore novinári. Len ma šokovali praktiky mnohých novinárov: pozrú si jeden mail, kde sú len prílohy, ktoré same o sebe nič nehovoria. Ostatné maily si nepozrú, ani ten hlavný a celé to vyhodia bez prečítania. Tie isté materiály, po jednotlivých častiach dostal aj pán Vladimír Pavlík z www.necenzurovane.sk. On mi v priebehu pol dňa poslal odpoveď, že si to potrebuje prezrieť, ale na 100% to bude zaujímavý seriál.


Vážení novinári, správy sú občas dlhšie ako na 10 riadkov alebo na 1,5 minúty, takže im venujte svoj pracovný čas. Ja som si nikdy v práci nedovolila povedať, že táto práca si vyžaduje viac času, tak to robiť nebudem. Bolo to často aj vo voľnom čase, nezaplatené. Myslím si, že väčšina Slovákov si to tiež nemože dovoliť, lebo by ich vyhodili z práce. Keď si zaslané informácie vedel  poskladať do celku a častí pán Pavlík, tak by ste to v pohode mali dokazať aj vy, mnohí študovaní žurnalisti. Predsa, od toho, aby ste zo zaslaného materiálu urobili reportáž alebo článok,  ste za to platení vy a nie ja. Preto si dovolím tvrdiť, že skutočne šikovný a múdry novinár si dokáže aj z väčšieho množstva informácií vybrať najpodstatnejšie  a urobiť kvalitnú reportáž alebo článok.

To mi azda nechcete tvrdiť, že máte striktný príkaz v práci robiť len kratučké reportáže. To je jedno, aká je výpovedná hodnota, ale hlavne aby to bolo krátke. Preto sa často dozvedáme napríklad info o milých zvieratkách, rosničkách, moderátoroch, namiesto závažných kauz. To sú reportáže, kde netreba veľa rozmýšľať. A o tých závažných kauzách sa dozvedať nebudeme?

TAK TO STE PÁNI NOVINÁRI SPOLUZOPOVEDNÍ ZA SITUÁCIU NA SLOVENSKU. Moja osobná skúsenosť je, že v kauze tunelovania VSŽ Košice novinári doslova cca 12 rokov nechceli informovať o tom, že nekoná polícia, nekoná prokuratúra, nekonal  vtedajší minister  vnútra Vladimír Palko. Vykašlali sa na mňa aj politici a poslanci, tvárili sa, aj tvária (česť výnimkám), že sa ich to netýka. Politika je spravovanie vecí verejných, tak mám právo ich žiadať aby upozorňovali na to verejne, že sa to musí vyriešiť. 

TO ZNAMENÁ, ŽE NOVINÁRI ICH KRYLI A VÁM VÁŽENÍ SLOVÁCI UTAJOVALI INFORMÁCIE. Možno to vám nevadí, ale mne to vadí, lebo politici, polícia, prokuratúra, vláda, oubudsman, tí všetci sú platení z daní občanov.

Oubudsman má obmedzené právomoci, oficiálne mi pomocť nemohol. Ale keby veľmi chcel, mohol verejne o tom informovať a poukázať na moj absurdný prípad.  Ja som sa novinárom doprosovala viac ako dosť. I osobne, i písomne, posledné roky i mailom. Oslovovala som v zúfalstve i české média a výsledok žiadny.

Prečo som nedostala žiadnu šancu uverejniť tieto informácie v médiach??? V koľkých prípadoch s nami novinári manipulovali a manipujujú? Čo im vobec možem veriť? V čom sú seriózni?   Mne z toho vychádza len jedno efektívne riešenie: úradnícka vláda a potom priama demokracia. Ja už mám plné zuby pohodlných politikov, ktorí ma ignorujú a majú len  prázdne reči. Vzácne výnimky sú pán Vladimír Pavlík, pán Peter Dubovec (Obyčajní ľudia) a možno aj pán Milan Majerský (KDH), ktorému som poslala tuto kauzu a sľúbil, že sa na ňu popýta.

Odkaz na maily: tu sú konkrétne dokazy, koho som kedy oslovila mailom, aby ma žiadny z novinárov a politikov nemohol obviniť, že si vymýšľam. Tých mailov mám viac, ale všetky by sa sem nezmestili, takže je tu len časť, náhodne vybraná. Písmeno „N“ na konci názvu súboru znamená, že mail bol vyhodený bez prečítania. Neprečítaný. Tak to politikov, poslancov a novinárov už obťažuje aj prečítať si mail?! Keby som ešte chcela odpoveď a činy, tak to by bol zázrak. Veď oni nešli do politiky, aby sa starali o prípad nejakej Nadzamovej, ale aby sa postarali o seba, však páni politici a poslanci?! Česť výnimkám ako je pán Pavlík, Peter Dubovec.

http://ulozto.cz/xXmBqHb/novinari1-rar

http://ulozto.cz/x2KRpvs/politici1-rar

Nižšie uvádzam, čo v týchto súboroch je, aké mená a média, prípadne politická strana. Je to voľné prístupné na stiahnutie, bez hesla, stačí vložiť len tieto  odkazy do webového vyhľadávača. Radšej som dala každú skupinu zvlášť.

TV MARKÍZA: Zuzana Ťapáková, generálna riaditeľka, poslané 29.11.2011 (základ) a celé materiály 18.12.2011. 12 prečítaných mailov a 2 neprečítané (vyhodené bez prečítania!), poslané aj cez facebookovú stránku, o ktorú sa stará priamo pani Ťapáková. Zlatica Puškárová, jedna z najznámejších moderátoriek TV Markíza (relácia na Telo, živý prenos), poslané 29.11.2011, prečítané až 30.1.2012, 4 maily prečítané, poslané aj cez facebook v roku 2012 a poštou doporučene v roku 2006. Patrik Švajda, moderátor spravodajstva, 35 mailov vyhodených bez prečítania a 2 prečítané maily. Z roku 2006 mám odpoveď z TV Markíza od Jany Segečovej, posielala som to aj Vladimírovi Repčíkovi , vtedajšiemu generálnemu riaditeľovi v roku 2008 doporučene. Poslala som to aj iným moderátorom správ (viď adresy v mailoch), mailom znovu poslané na lampáreň

PETITPRESS, DENNÍK SME: Alexej Fulmek, predseda predstavenstva, 8 mailov prečítaných, 17 mailov vyhodených bez prečítania, poslané 21.12.2011. Matúš Kostolný, šéfredaktor SME, 3 maily prečítané a 28 mailov vyhodených bez prečítania, poslané 21.12.2011. Tom Nicholson, novinár,ktorý sa preslávil kauzou Gorila, posielala som mu takmer celé materiály, prikladám 5  prečítaných mailov, poslané 4.1.2012 a odpoveď zo 4.1.2012, že si materiály prezrie a potom sa ozve. Neozval sa do dnešného dňa (5.3.2012), vraj je už na voľnej nohe. Veronika Prušová, 28 prečítaných mailov. Zuzana Petková 7 mailov prečítaných a 1 mail neprečítaný. Jozef Čavojec, 1 mail prečítaný. Lukáš Fila, 1 mail prečítaný. Miroslav Kern, 1 mail prečítaný. Monika Tódová, 1 mail prečítaný. Poslané aj poštou doporučene (v minulých rokoch), vložené aj cez facebook na stránku SME.sk, poslané aj na meno Konštantín Čikovský (zástupca šéfredaktora) cez facebook

RÁDIO VIVA:poslané 12.1.2012. všeobecný mail rádia, 3 maily vyhodené bez prečítania. Andrea Kozinková, 3 maily vyhodené bez prečítania, 1 prečítaný mail a 1 odpoveď. Prečítajte si prosím odpoveď od pani Kozinkovej. Poslala som jej odpoveď, ale pani Kozinková tento mail vyhodila bez prečítania. Alexander Štefuca, 2 maily vyhodené bez prečítania. Dano Kováč, 2 prečítané maily. Dominika Zvozilová, 5 prečítaných mailov a 4 neprečítané maily. Jana Bardošová, 4 maily vyhodené bez prečítania. Juraj Šimko, 1 prečítaný mail. Martina Conissová, 1 prečítaný mail. Miroslav Škrha, 2 maily vodené bez prečítania. Martina Winogroczká, 1 prečítaný mail. Martina Zachenská, 4 maily vyhodené bez prečítania. Norbert Dolinský, 3 prečítané maily. Pavel Vrbičan, 3 maily vyhodené bez prečítania.

PEREX, DENNÍK  PRAVDA, poslané 29.11.2011. AKaprinay, 1 prečítaný mail. ALetnicka, 1 prečítaný mail. NSedlakova, 3 prečítané maily.  RKrcmarik, 2 prečítané maily.  ZRackova, 2 prečítané maily.

TELEVÍZIA TA3, poslané 4.1.2012: Michal Gučík, generálny riaditeľ, 4 prečítané maily a 9 mailov vyhodených bez prečítania. Dominika Biskupičová, 2 maily vyhodené bez prečítania.  Jozef Dúbravský, 1 prečítaný mail. Martin Tužinský, 4 prečítané maily a 4 maily vyhodené bez prečítania. Alžbeta Vlková, 3 maily vyhodené bez prečítania. Miroslav Held, 1 mail vyhodený bez prečítania. Peter Hlávek, 5 mailov vyhodených bez prečítania. Pavol Kirinovič, 4 maily vyhodené bez prečítania. Vladimír Klobušický, 7 mailov vyhodených bez prečítania. Vladimír Kormančík, 2 prečítané maily. Nikola Kvocerová, 1 prečítaný mail a 5 mailov vyhodených bez prečítania. Karin Kyselová, 4 maily vyhodené bez prečítania. Martina Kyselová, 1 prečítaný mail. Viktor Masarik, 1 prečítaný mail. Marek Mašura, 1 prečítaný mail. Alžbeta Maťašovská, 6 mailov vyhodených bez prečítania. Róbert Prno, 1 prečítaný mail a 5 mailov vyhodených bez prečítania. Anton Repka, 5 mailov vyhodených bez prečítania. Alexandra Szabová, 4 prečítané maily. Ľudovít Trusina, 1 prečítaný mail a 4 maily vyhodené bez prečítania. Andrea Jakubcová, 1 prečítaný mail.

TV JOJ: Števo Bodor, odpoveď, odporúčam si ju prečítať. Posielala som to aj predtým TV JOJ, v dokumentoch o tunelovaní VSŽ je odpoveď od pána Lattachera. Mailom som to poslala viacerým redaktorom tejto televízie, jedine pán Bodor mi odpísal, ostatným som ani nestála za odpoveď. Aneta Parišková, oslovená cez facebook, aj predtým poštou (obyčajným listom).

SLOVENSKÁ TELEVÍZIA A SLOVENSKÝ ROZHLAS: Anna Sámelová, prečítané, vzťahy s verejnosťou, prečítaný mail, Kočner STV. Viacero redaktorov Slovenského rozhlasu (1 spoločný mail):Vincent Štofaník, Roman Bombos, Martin Cifrik, Igor Daniš, Štefan Dvorský, Juraj Hrabko, Boris Chmel, Ivana Ilgová, Milan Jeluš, Martina Kardošová, Ladislav Lučenič, Soňa Müllerová, Śtefan Šprocha, Janette Štefanková, Barbara Štubňová, Emma Tekelyová, Katarína Žitniaková, Jarmila Vitovičová, Zuzana Šimová, Andrea Makysová, Zuzana Adamkovičová, Marián Lucky, Peter Michalík, Zuzana Tkáčiková, Anton Kaščák, Mária Krúpová, nezareagoval nikto z nich,ani slušnou odpoveďou!!! Pani riaditeľka Miroslava Zemková to dostala poštou doporučene už pred rokmi. Pán Richard Rybníček ako generálny riaditeľ  STV pred rokmi tiež poštou doporučene a viackrát. Poslala som to aj Branislavovi Záhradníkovi, keď bol v STV.

SITA – TLAČOVÁ AGENTÚRA: Márian Angelovič, 2 prečítané maily. Daniela Hajčáková, 1 prečítaný mail. Machovič, 1 prečítaný mail. Mudriková, 2 prečítané maily. SITA Banská Bystrica, 1 prečítaný mail. Poslala som to aj na mená Ovsonka, Ružička, Pietová, Jureňová, Rácová, všeobecný mail sita.

AKTUÁLNE.SK: Jakub Filo, 1 neprečítaný mail, označený ako SPAM. Martin Erdofy, 1 neprečítaný mail, označený ako SPAM. Stanislava Harkotová, 1 prečítaný mail. Stanislava Luppová, 1 neprečítaný mail, označený ako SPAM. mail na tipy@aktualne.sk

TASR -TLAČOVÁ AGENTÚRA: Jaroslav Rezník, 1 prečítaný mail.

HOSPODÁRSKE NOVINY: Ladislav Kováč (hnonline), 1 prečítaný mail. Facebook hospodárske noviny, otázka pre pána Matoviča – odpoveď???. Peter Vavro, Mária Mlaková, Ladislav Kováč

EUGEN KORDA: 1 mail, aj facebook

NECENZUROVANE.SK, Vladimír Pavlík (aj na facebooku) – jediný to uverejnil, vyšlo  5 častí.

SK-FORUM: odpoveď s prísľubom, že to v skrátenej podobe uverejnia a dajú na diskusiu. Nič uverejnené nebolo.

PRÁVNA REVUE: 1 prečítaný mail, reakcia žiadna

RANNÉ SPRÁVY: 3 prečítané maily, tu boli prečítané všetky prílohy, odpoveď som nedostala, ani to nebolo uverejnené, aspoň o tom neviem.

ČESKÁ TELEVIZE: Barbora Kroužková, neprečítané, Martin Řezníček, Oľga Baková (spravodajka na Slovensku). Medzi materiálmi o tunelovaní VSŽ je odpoveď od pána Šámala, že tejto kauze sa venovať nebudú. Spoločný mail: Martin Řezníček, Petr Mrzena, Karel Novák, Olga Baková.

TV NOVA: Dagmar Mudrová, Jana Rozsypalová, Jaroslav Kasnar, Ondrej Spalek, Televízní noviny, Martin Ondráček (tehdejší šéfredaktor spravodejství).

TV PRIMA: Jan Punčochář, Ladislav Hruška, poštou Jitka Obzinová (šéfredaktorka spravodajstva). Pred rokmi osobne Pavel Zuna.

ČESKÝ ROZHLAS: Tomáš Pancíř,nepřečteno. Daniel Raus, poslané aj mailom na adresu Rádiožurnálu, Vojtech Berger poslané cez facebook.

AKTUALNE.CZ: David Slizek , nepřečteno. Helena Bucková, nepřečteno, Jan Lipold, nepřečteno, Kateřina Vitková, nepřečteno, Martin Novák, Michal Stusek, Petr Jemelka, Tereza Nosálková, Sabinu Slonkovú som prosila o pomoc už pred rokmi.

RESPEKT: Marek Svehla, neprečteno. Poštou som to posiela viackrát obyčajne, nedávno mailom na meno Erik Tabery (šéfredaktor), je vraj na dovolenke.

MAFRA, LIDOVÉ NOVINY: Dalibor Balšínek (šéfredaktor), Veselin Vačkov (bývalý šéfredaktor), osobné stretnutie v Prahe Luboš Palata. Materiály viackrát poslané poštou doporučene, ešte zo Slovenska.

MAFRA, MF DNES, IDNES: Janek Kroupa, aj mailom, aj celé materiály poštou, aj cez facebook. Róbert Časenský (šéfredaktor), Jana Klímová.  Kateřina Koubová, 1 prečítaný a 1 neprečítaný mail, telefonický kontakt v Prahe a nepríjemné jednanie tejto novinárky. Arnold Karl Hans, Naděžda Petrová, Ondřej Sychrovský, Ondřej Tolar, Petr Marek, Petr Pravda, Roman Breitenfelner, Roman Latuske. Materiály zaslaní viackrát poštou doporučene ešte zo Slovenska.

ČTK: dispečing ČTK

MEDIAFAX.CZ: viacerí redaktori tejto agentúry či redakcie vo veľkom vyhadzovali moje maily bez prečítania!!! Tomáš Čížek, 3 neprečítané maily. Michal Hrbek, 3 prečítané maily. Lucie Hrnčířová, 3 neprečítané maily. David Klempíř, 1 neprečítaný mail. Ivan Orel, 1 mail prečítaný a 2 maily neprečítané. Martin Švehlák, 1 mail prečítaný a 2 neprečítané. Eva Vaňáčová, 2 maily neprečítané. Jitka Zadražilová, 2 maily neprečítané.

DENNIK.CZ: jana Heřmánková, Tomáš Procházka

PARLAMENTNÍ LISTY.CZ: Jan Holoubek, Jaroslav Polanský, Lukaš Petrik, Markéta Paračková, Petr Mašek. Od tejto redakcie som dostala odpoveď, že se na to podívají a ozvou.  Ďalšiu odpoveď som nedostala a maily vymazavali redaktori bez prečítania (viď prílohy).

DENNIK REFERENDUM.CZ: zaslané na všeobecnú mailú adresu.

Najprv sa pán Čulík (Blisty) divil, jestli toto je něco, čím by se měli zabývat a nemůžou to vydat bez nezávislého zhodnocení případu. To mi už nenapísal, kto by to mal „nezávisle“ zhodnotiť. Keď som mu napísala argumenty, že predsa mám dokazy (viď celý moj list v prílohe č. 30.1.), tak to preposlal lige lidských práv. Žiadnu odpoveď som potom nedostala, ani od neho, ani od ligy lidských práv.

EVRÓPSKY ROZHLED.EU : DOPORUČUJEM SI PREČÍTAŤ!!! Toto je pre mňa príklad, ako sa seriózna novinárčina robiť nemá. Najprv uverejnili skreslené informácie a potom mi dávali zvláštne rady v diskusii. Po mojej obrane článok stiahli. Celý článok je v prílohach, ja som si ho preventívne skopírovala po diskusii.

ČESKÁ POZICE: tieto odpovede si prosím prečítajte, sú zaujímavé. Pán Róbert Morrison má zvláštne jednanie, jeho podriadeným by som byť nechcela!!! Pán István Leko: je to dosť blbá výhovorka, že je to kauza stará 12 rokov, to z nej „urobili“ práve novinári, keď nechceli o nej 12 rokov informovať!!! Výhovorka, že je to slovenská kauza je tiež zvláštna, nepresvedčí ma!

RÁDIO CITY: odpoveď, že sa nebudú týmto prípadom zaoberať

POZITIVNÍ SVĚT: zaslaný mail, reakcia žiadna

PRVNÍ ZPRÁVY: zaslaný mail, reakcia žiadna

RÁDIO VYSOČINA: zaslaný mail, reakcia žiadna

ZVEDAVEC: odpoveď, že sa nebudú týmto prípadom zaoberať

AKTUALITY.SK: mail na všeobecnú adresu

TÝŽDEŇ:  Daniška, Hanus, Majchrák, Bán, Vagovič, Štefan Hríb bol oslovený cez facebook

RÁDIO EXPRES: mail, aj vloženie na facebookovú stránku

DENNÍK  KORZÁR: Monika Toporcerová, Peter Bercik a Klaudia Jurkovičová sa so mnou osobne stretli v roku 2000

NOVÝ ČAS: facebook, Vandu Konečnú som oslovila ešte v Košiciach, aj sa so mnou stretla. Vysvetlila mi, že ľudia chcú čítať radšej o vraždách! Smutné, že moja kauza je málo na stránky novín.

PLUS 7 DNÍ: zaslaný mail. Naděžda Šindlerová sa so mnou stretla v Košiciach v roku 2001. Na túto novinárku budem navždy spomínať ako na osobu, ktorá sa sice na mňa usmievala, ale konala inak.

NOVINKY CZ, PRÁVO CZ: zaslaný mail, reakcia žiadna

VASE VEC CZ: zaslaný mail, reakcia žiadna

ALIANCIA FAIR PLAY, BIELA VRANA, VIA IURIS aj mailom, aj cez facebook, žiadna odpoveď

ZASLANÉ POŠTOU DOPORUČENE (PODACIE LISTKY MÁM)

Rok 2001: Lidové noviny, Pravda

Rok 2002: SME, Pravda 2x (na meno Petr Šabata, vtedajší  šéfredaktor)MF Dnes, Lidové noviny

Rok 2003: Slovenská televízia 5x (na meno Richard Rybníček, vtedajší generálny riaditeľ), TV JOJ

Rok 2005: TV JOJ, TV Markíza (na meno Vladimír Repčík, vtedajší generálny riaditeľ), LIVE (vtedajší týždenník, už neexistuje), Plus 7 dní (na meno Luknár), Pravda (na meno Šabata), Život (na meno Renáta Kľačanská), SMK (Béla Bugár), STV (na meno Branislav Záhradník), SME, Slovenský rozhlas (na meno Jaroslav Rezník, vtedajší generálny riaditeľ), Rádio Expres, Občan a demokracia (nezisková organizácia v Bratislave)

Rok 2006: Česká televize (na meno Zdeněk Šámal), Pravda, STV (na meno Branislav Záhradník), politická strana ANO (na meno Magda Krasulová, predtým bola tuším hovorkyňa polície ), Markíza, Róbert Fico, Miroslava Zemková Slovenský rozhlas, SME 2x, Markíza Zlatica Puškárová, Slovenská televízia

Rok 2009: Slovenská televízia

Rok 2011: Janek Kroupa MF Dnes, TV Prima Jitka Obzinová, TV Nova Martin Ondráček, Rádio Frekvence 1 Ján Kraus, Tomio Okamura (Miki travel), Evropsky rozhled Ingrid Romancová

OSOBNE STRETNUTIE (roky 2000 – 2001 – možno aj 2002)

Peter Bercik, šéfredaktor Košický Korzár,

Klaudia Jurkovičová, Košický Korzár

Arpád Szoltész, vtedy týždenník Moment (patril pod denník Pravda), neskor dramaturg  v TV JOJ

Milo Janáč, denník Pravda

Naděžda Šindlerová, týždenník Plus 7 dní

Beáta Hybáčková, týždenník Život

Pavel Zuna, šéfredaktor spravodajstva na TV PRIMA, stretnutie v Prahe (rok cca 2009), tiež chcel mail a podľa možnosti cca 10 viet, teda len stručne

Luboš Palata. Lidovky (redaktor zahraničia), rok 2009 v Prahe

Kateřina Kubová, MF DNES, telefonicky v roku 2009 v Prahe, pani novinárka neráčila ani prísť na recepciu, aby sa so mnou v budove, kde sídlia ich noviny porozprávala, len mi do telefónu povedala, že nech si slovenské kauzy riešia Slováci a nech jej to dám do mailu a napíšem podľa možnosti cca 10 vetami.

Na začiatku to bola maličká kauzička o jednej firme vo VSŽ, cez ktorú prelievali Rezešovci peniaze z VSŽ. Až to, že novinári mi nechceli pomocť a uverejniť to, sposobilo, že som začala oslovovať kompetentné orgány. Takže to, že teraz je z toho veľká kauza „sposobili“ novinári. Lebo bez ich ignorácie by som nemala tak veľa dokazov a hlavne snahu. Na tuto firmu boli napojené ďalšie firmy, takisto rezešovské.

S touto „maličkou“ kauzou som oslovila v roku 2000 denník Korzár v Košiciach.

Šéfredaktor Peter Bercik to dal napísať Klaudii Jurkovičovej, s ktorou som sa párkrát stretla. Vtedy ešte nebol ani napísaný list Jaroslavovi Ivorovi. Ten som napísala až po tom, keď mi denník Korzár nepomohol. Klaudia Jurkovičová z tohto denníka už na začiatku, po mojich informáciach vyhlásila: TOTO BUDE ŠKANDÁL. Povedala to tak, že sme obe stíchli …

Až po mesiaci uverejnila článok s názvom Lukratívne objednávky podpisoval Ladislav Drábik, kde je vyjadrenie pána Drábika, ktorý to poprel. Celý článok je v archíve  na http://korzar.sme.sk/c/4719760/lukrativne-objednavky-podpisoval-ladislav-drabik.html . Lenže pán Drábik nehovoril pravdu, lebo tie objednávky sa nikdy nerealizovali. Viem to na 100% a stojím si za tým!!! Po týždni Klaudia Jurkovičová napísala ďalší článok, kde je vyjadrenie vtedajšieho riaditeľa rezešovskej firmy OTA a.s. Ing. Karola Janeku. Bol to článok plný nezmyslov v tom duchu, že tieto peniaze (cca 5 miliónov Sk) sa použili na tlač hanlivých letákov. Nepoužili a spomínam to aj v liste pánovi Ivorovi. Ináč, tie hanlivé letáky boli fakt strašné a určite ich cena nebola až 5 miliónov. Tie letáky boli zaplatené iným sposobom. Ten článok som bohužiaľ v archíve na www.korzar.sk nenašla (ak si dobre spomínam, tak vyšiel 28.6.2000, možno deň nie je presný, ale bolo to cca 1 týždeň po 1. článku). Teraz pri hľadaní v archíve som objavila ďalšie súvislosti, o ktorých som ja informácie nemala.

Ďalší článok na  http://korzar.sme.sk/c/4687598/firma-ota-ziskala-podla-policie-podvodom-dvanast-milionov-od-vsz.html. Článok je z roku 2001 a Karol Janeka bol v predstavenstve firmy do 3.5.2007, viď výpis z obchodného registra. http://orsr.sk/vypis.asp?ID=2393&SID=4&P=1, takže polícia túto kauzu nevyriešila??? Prečo polícia danej novinárke, či novinárovi nespomenula, že rieši aj podozrenia, ktoré som ja zaslala Ivorovi? Prečo to riešila košická kriminálka? Veď finančné veci by mala riešiť finančná polícia, okrem toho VSŽ vyšetroval tím z Banskej Bystrice, aj mňa vypočúval vyšetrovateľ  ing. Jan Priatka z Banskej Bystrice.   To bolo náročky vymyslené tak, aby to vyšetroval tím z iného mesta a bol na to zriadený špeciálny tím, Odbor vyšetrovania obzvlášť závažnej trestnej činnosti  v B.Bystrici.

V ďalšom článku http://korzar.sme.sk/c/4684821/u-s-steel-spolupracuje-s-firmou-ota-podozrivou-z-12-milionoveho-podvodu.html sa vyjadruje vtedajší hovorca U.S.Steelu Jozef Marko, že naďalej v tom čase spolupracujú s touto firmou. Lenže v liste, ktorý som poslala pánovi Ivorovi je uvedené, že cez rezešovskú  firmu OTA sa prelievali peniaze z VSŽ do ďalších firiem, takisto rezešovských.

Je tam spomenutá aj reklamná agentúra Domino top, už zlikvidovaná, kde v obchodnom registri bol Karol Janeka (riaditeľ OTA a.s., predtým OTA VSŽ a.s.),  Jozef Marko (člen dozornej rady do 28.11.2007) a v podpredseda predstavenstva Ján Bača (do roku 1999) viď výpis http://orsr.sk/vypis.asp?ID=2401&SID=4&P=1

Je to len zhoda mien alebo Jozef Marko a Ján Bača (hovorca  U.S.Stellu) sú tie isté osoby, ktoré pracovali v tom čase vo VSŽ?  Vo firme OTA bolo verejným tajomstvom, že OTA, vtedajšie TOP Rádio, Domino top a Filjo sú na seba napojené firmy.  V Domino top v obchodnom registri je aj meno Ľubomír Solár , Adriana Mihálová (spolužiaci Júliusa Rezeša z vysokej školy), Viktor Háber (ďalší viceprezident z čias kindermanažmentu VSŽ), František Ténai (v rokoch 1996 až  1999 mal na starosti výstavy a veľtrhy vo VSŽ a úzko spolupracoval s Karolom Janekom).

O Rezešovcoch bolo známe, že sa snažili, aby v obchodnom registri oficiálne nefigurovali, potvrdil mi to ústne aj novinár Arpád Szoltész. Novinárka Naděžda Šindlerová prezradila, že Arpád Szoltész je kamarát pána Ladislava Drábika. Takže predpokladám, že mi dal správne informácie. Okrem toho, pána Smereka som videla osobne na zasadnutí dozornej rady firmy v roku 1999, i keď nefiguroval ani v predstavenstve, ani v dozornej rade. Priznám sa, že som sa na košických novinároch dobre bavila, pretože sa v tom čase asi veľmi neuznávali profesionálne, keď vzájomne jeden druhého predo mnou „komentovali“.

Priznám sa, že nechápem, prečo si novinár, ktorý písal tieto články neposkladal informácie do celku. Klaudia Jurkovičová, s ktorou som v roku 2000 viackrát hovorila, tieto info odo mňa mala a dá sa to aj vyčítať v obchodnom registri.  Takže vážení spoluobčania Slováci, mnoho zla dokážu urobiť aj novinári. To, že nefunguje polícia, prokuratúra, politikov to nezaujíma, to je katastrofálne. Ale že novinári sú málo odvážni, sú schopní uverejniť aj klamstvá, tak to je ešte horšie. Najhoršie je, ak o nepríjemných kauzách „nechcú informovať vobec!!!! Ja sa pýtam: PREČO??? Vystrašení nevyzerali ani jeden, takže zastrašovanie vylučujem.

 

POLITICI:

oslovení cez facebook: Ivan Štefanec, Magda Vášaryová, Igor Matovič, Róbert Fico, Daniel Lipšic (aj mailom, posielala som to dávnejšie), Pavol Paška, Iveta Radičová (dnes, ale na vládu som to posielala20.1.2012) , Jan Figeľ (až dnes 4.3.2012, ale dostal to mailom ešte ako eurokomisár)

Všetkým terajším poslancom  Národnej rady SR som to poslala mailom. Zase to niektorí asistenti vyhodili bez prečítania. Jedine asistentka pána Drobu mi poslala odpoveď o prijatí mailu. Inak zase nikto nič!!!!

Oslovovala som všetky politické strany, ich krajské a okresné organizácie (podľa toho, čo som našla na internete, aké mailové adresy mali uvedené na webových stránkach).

SMER tlačové oddelenie: niektoré moje maily vyhodili bez prečítania!!! Niektoré boli vyhodené ako SPAM. Netuším, či majú moju mailovú adresu označenú ako SPAM alebo to označil niekto zo SEZNAMu CZ

Na www.ulozto.cz sú KONKRÉTNE POTVRDENIA MAILOV ZO SEZNAMU, ČI BOL MAIL PREČÍTANÝ ALEBO NEPREČÍTANÝ A DÁTUMy: kedy bol poslaný a kedy bol prečítaný alebo len odstránený bez prečítania (označené v skratke názvu mailu ako N, to znamená neprečítané):

1.poslanci NR SR. Nemám potvrdenie od všetkých, len od 26 poslancov. Všimli si ostatní, že som im poslala mail koncom januára 2012? Napríklad pán poslanec Golian moj mail nečítal a odstránil ho bez prečítania 14.2.2012. Tak toto by si nemohol dovoliť asi nikto v bežnej práci, že by takto reagoval!!! Maily vyhodené bez prečítania: Jozef Buček, Jozef Mikuš, Katarína Cibulková, Ľudovít Kaník (poslaná 27.1.2012 a odstránená bez prečítania 27.2.2012!, tak to musí byť veľmi zaneprázdnený, len to nevidno na tom, ako to na Slovensku „funguje“), Miroslav Číž, Petr Zajac, Jan Golian.

2.strana SMER (všimnite si maily pre tlačové oddelenie SMERu)

3. 99 percent, dostala to aj agentúra Mediaone

4. Vláda SR, je tam aj minister vnútra Daniel Lipšic, jedna pracovníčka vlády moj mail vyhodila bez prečítania (Zuzana Dzurendová, mail dostala 20.1.2012 a až 2.3.2012 ho vyhodila bez prečítania!). Na facebooku som to pridala na stránku ministerky Žitňanskej, viackrát. Nikdy mi neopovedala. Všimla som si aj to, že moj príspevok sa „stratil“ a potom objavil, keď bol starší a  nebol na začiatku stránky. Vrcholom bolo, keď som chcela pridať komentár na jeden príspevok a mala som blokované pridávať komentáre!!!To sa ma tak boja alebo čo to má znamenať? Dokaz prikladám, lebo som si to hneď skopírovala do Wordu.

5. SaS. Pán Sulík tento prípad dostal ešte v roku 2009 aj teraz, poslala som to na všetky možné mailové adresy, ktoré som na ich webovej stránke našla. Vložila aj na ich facebookovú stránku. Prečítajte si odpoveď pána Brosku, nad tou som sa divila, lebo ja od neho nechcem, aby to Sas vyšetrovalo, ale aby na to verejne poukazovalo, že sa to nevyšetrilo.

6. SMK (ich sekretárka má asi veľa práce, ak moje maily vyhodila bez prečítania). Alebo maily v slovenčine nečíta?

7. SNS

8.KDH

9.HZDS, aj ich predseda

10. Strana Nory Mojsejovej

11. SDKÚ

12. KSS, Bekmatov, dostal to aj pán Ondriaš

13.Právo a spravodlivosť

14. Ľudová strana Naše Slovensko, dostala som dve odpovede a pomohol mi ich kandidát pán Vladimír Pavlík

15. SDĽ

16. Organizácia Priama demokracia

17.ANO 2011 (česká strana, za ktorou stojí pán Babiš)

18. Republikánska strana: odpovede sú zaujímavé, pán Ďuriš mi vysvetlil, že nemám otravovať a nech si prečítam zákon o politických stranách. Lenže ja nemám čas ani chuť, ani povinnosť podrobne študovať ich stránku, aby som pochopila, že momentálne nie sú aktívna strana, Okrem toho, podľa mňa je politika znamená starať sa o veci verejné, takže s takýmito starosťami sa možem obracať na akúkoľvek politickú stranu a to je len ich problém, že si myslia, že ich obťažujem.

19.1. pánovi Hudzovičovi som to priamo neposielala, všetky maily boli buď na SDĽ a jeden na stranu SOS. Takže je to jeho problém, že si nechal presmerovaný mail, ak nechce aby ho občania obťažovali ako politika. Ak je ešte aktívny politik, tak je to smutné, že máme takýchto politikov!!!

Pre zaujímavosť je na konci odpoveď od pána, ktorý sa volá TONO <anthony1472@azet.sk, ktorý mi poslal až 3 odpovede a vynadal. Ja som to posielala len politikom, takže vidno, ako som daného pána politika otravovala. Sranda je v tom, že na stránkach je nejaký mail na stranu, ale po zaslaní mailu sa presmeruje na iný mail a ten dotyčný „politik“ mi može odpovedať  z tohto presmerovaného mailu a ja už nezistím presne, do ktorej strany patrí, keďže som oslovovala všetky, ktoré som našla na internete. Odpovedať može aj zo svojho súkromného mailu.

Dovolila som si poprosiť o pomoc aj bývalého politika a diplomata pána Banáša, ktorého dcéru Adelu pozná asi celé Slovensko. Aj keď nie je už aktívny v politike, tak má určite kontakty a pozná situáciu na Slovensku: i v politike i v novinárčine. Okrem toho napísal knihu, ktorú som videla predávať v Čechách, tak som si myslela, že mi poradí, na koho sa obrátiť. Prípadne bude mať námet do ďalšej knihy:-). BOHUŽIAľ SOM HO TÝMTO MAILOM OBŤAŽOVALA, za čo sa mu takto verejne ospravedlňujem. Ale stratila som o ňom ilúzie, lebo som si myslela, že bol fakt dobrý politik. Už si to nemyslím.

pbi a sstropkov sú dva maily ako dokazy, že aj keď som nikomu z nich maily neposielala, tak pravdepodobne boli presmerované z oficiálnych mailových adries politických strán.

TAK ČO SLOVÁCI, STRATILI STE UŽ KONEČNE ILÚZIE O TOM, ŽE POLITIKOV ZAUJÍMA NAŠE BLAHO? Ja som ilúzie za 12 rokov stratila: veď na Slovensku nefunguje nič: polícia, prokuratúra, poslancom som „ukradnutá“ tak veľmi, že mnohí ani moj mail neprečítajú!!! Odpoveď je nad ich síly a aby to ešte aj riešili a upozornili na to, tak to by bol ZÁZRAK!!!

Podľa mňa je riešením úradnícka vláda a potom priama demokracia. Ďakujem za trpezlivosť pri čítaní a dúfam, že o tejto kauze bude po tomto článku hovoriť celé Slovensko, v dobrom.

Magdaléna Nadzamová

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sú novinári na strane dobra a spravodlivosti ?

21.03.2024

Jaro vždy chcel, aby Korzár písal odvážne a kriticky, stál na strane spravodlivosti, práva a dobra. Chcel, aby boli jeho redaktori féroví a korektní, kontrolovali tých pri moci a zastávali sa bežných ľudí. Citujem z nižšie pripojeného článku: https://korzar.sme.sk/c/23299172/zomrel-sefredaktor-dennika-korzar-jaroslav-vrabel-novinam-venoval-cely-zivot.html?ref=njctse Verím, [...]

Otvorený dopis Slovenskej televízii o prokuratúre

15.03.2024

Vyštudovaná novinárka Zuzana Vicelová, ktorá pracuje v Slovenskej televízii je moja spolužiačka z priemyslovky. Preto som si ju dovolila osloviť s kauzou, ktorú som uverejnila na tomto blogu. Okrem toho: Slovenská televízia je verejnoprávna a mala by sa venovať všetkým témam vo verejnom záujme. Mail som i poslala včera. Vzhľadom k tomu, že ten článok na blogu, na ktorý som [...]

Kauza špeciálna prokuratúra, Nemocnica Nové Zámky a spojitosť s OĽANO – doplnenie

14.03.2024

Phdr. Mária Beňová, ktorá je za OĽANO mi v diskusii písala, že Roland Száz, ktorý bol vo vedení nemocnice v Nových Zámkoch, nikdy nebol člen OĽANO. Ale kandidoval za nich. Ja som ho na ich kandidátku nedala, takže nechápem, prečo to Mária Beňová za OĽANO píše mne. Nech si to vyriešia vo svojom hnutí, či politickej strane. Je to na dlhšie, preto to dávam i do článku, [...]

žena, nemocnica, lôžko, pacient, tehotná, tehotenstvo, gravidita, pankreas, cukrovka

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Mahmúd Abbás

Palestínska samospráva má novú vládu

28.03.2024 14:51

Jej predsedom bude dlhoročný poradca prezidenta Muhammad Mustafá.

Krišjanis Kariňš

Šéf lotyšskej diplomacie Kariňš odstupuje pre trestné stíhanie

28.03.2024 14:37

Lotyšská generálna prokuratúra rozhodla o začatí trestného stíhania v súvislosti s jeho výdavkami na leteckú dopravu vrátane využívania súkromných lietadiel.

Jana Bittó Cigániková

SaS kritizuje prerozdelenie peňazí v zdravotníctve, žiada zrušenie tzv. prerozdeľovacej vyhlášky

28.03.2024 14:36

Kompetenciu prerozdeľovať peniaze navrhuje presunúť na zdravotné poisťovne.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 194
Celková čítanosť: 2952450x
Priemerná čítanosť článkov: 15219x

Autor blogu

Kategórie