Založ si blog

Boris Kollár a spravodlivosť, pre Rezešovcov podľa neho neplatí?

Boris Kollár v článku na pravda.sk uviedol, že pre neho najvyššou métou je spravodlivosť. Tak prečo mňa ignoroval, keď som ho prosila ako bežný občan, že sa na mne pácha nespravodlivosť a neotvoril verejne moje kauzy? Alebo v mojom prípade a v prípade VSŽ Košice sa mu zdalo všetko v poriadku?

Tu je článok, na základe ktorého citujem slová Borisa Kollára:

https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/643052-kollar-pra-pravdu-kvoli-kolikovej-hrozi-ze-sudy-prestanu-sudit/

uverejnené dňa 10.10.2022

citujem z článku:

Parlament aktuálne rieši údajný rozvrat právneho štátu. Predseda Smeru Robert Fico obviňuje políciu, prokuratúru a súdy z vážnych zločinov a žiada ich verejné odsúdenie. Dodržíte svoj sľub a nepodporíte tento návrh?

Musím si to najskôr prečítať. V piatok sme otvorili mimoriadnu schôdzu, aby sa o tom diskutovalo. Pokiaľ sa tam bude napádať niekto z vlády, tak nebudem podpisovať niečo, kde napádajú Hegera, alebo nejakého ministra. Ak to bude len konštatovanim stavu, tak nemám problém za to zahlasovať.

Nejde teda o zastrašovanie vyšetrovateľov?

Aké zastrašovanie? Bavíme sa o právnom štáte. Predtým vyčítali smerákom, čo tu vytvorili, tak teraz pracujeme na tom, aby tu nevznikla nejaká skupina, ktorá by používala rovnaké metódy práce. Právo a zákon musia platiť pre každého jedného občana, pre každého vyšetrovateľa, pre každý orgán činný v trestnom konaní, pre každého prokurátora a sudcu.
Mojou najvyššou métou je spravodlivosť. Ostatné je pod tým. Mám niečo podporovať, keď vidím, že sa deje skrivodlivosť? Mám si predtým zavrieť oči?

Koniec citácie.

Borisa Kollára ako predsedu parlamentu som požiadala o pomoc 30.11.2020 s touto nižšie uvedenou kauzou, ohľadne VSŽ Košice. Nepomohol mi, ani túto kauzu nikdy verejne neotvoril. Prečo? V tomto prípade mu o spravodlivosť nešlo?

Lebo ako vyššie tvrdí: Právo a zákon musia platiť pre každého jedného občana, pre každého vyšetrovateľa, pre každý orgán činný v trestnom konaní, pre každého prokurátora a sudcu. Mojou najvyššou métou je spravodlivosť. Ostatné je pod tým. Mám niečo podporovať, keď vidím, že sa deje skrivodlivosť? Mám si predtým zavrieť oči?

Teraz mu ide o spravedlnosť len preto, že sa verejne o tom hovorí?Alebo ani teraz mu nejde o spravodlivosť má len marketingové reči? Veď to, že polícia, prokuratúra a justícia nefunguje tak ako má, o tom sa hovorí aspoň medzi bežnými ľuďmi dlhé roky. On o tom nevie? Prečo túto tému neriešil odkedy je predsedom parlamentu SR? Prečo mi verejne nepomohol, keď som o to žiadala ako verejného činiteľa?

Ako je známe Boris Kollár žil jeden čas a bol ženatý s Lindou Rezešovou, bývalou manželkou Júliusa Rezeša. Potom ten sobáš podľa médii na Slovensku neuznali a oni dvaja sa rozišli.
Preto Boris Kollár tento prípad verejne neotvoril a nehovoril o ňom, aby neublížil Rezešovcom ? Alebo aký mal na to skutočný dovod, keď som nižšie priložený mail poslala jemu i všetkým poslancom? Všetci do jedného, vrátane slovenskej prezidentky Čaputovej ma ignorovali.

V poslednom článku, ktorý prikladám dolu na konci článku, je odkaz na rozhovor s Erikom Fischerom, kde veľmi dobre popisuje Evu Rezešovú a jej rodinu. Je tam video rozhovor a odkaz som tam vložila. To píšem pre tých, ktorí to zatiaľ nevideli.

Mail, ktorý som poslala Borisovi Kollárovi:

Info z médii, že žil s Lindou Rezešovou, na Slovensku ten sobáš podľa médii anulovali:

https://www.cas.sk/clanok/12040/linda-rezesova-a-boris-kollar-sobas-v-las-vegas/

Neskor sa rozišli:

https://koktail.pravda.sk/sexi-soubiznis/clanok/52357-rezesova-potvrdila-s-borisom-kollarom-sme-sa-rozisli/

Boris Kollár a ostatní poslanci dostali mailom tento text:

https://popelka.blog.pravda.sk/2020/11/30/vazeny-pan-centes-a-ostatni-kandidati-na-generalneho-prokuratora/

Niektorí poslanci ako Patrick Linhart alebo Marcel Mihálik moj mail vyhodili bez prečítania.
Tak ako má bežný človek sa domocť spravodlivosti, keď predseda parlamentu ho ignoruje a niektorí poslanci maily vyhazujú bez prečítania? To je ich problém, či si maily čítajú sami alebo to dajú čítať asistentom…berú za to plat, tak by problémy justície mali verejne riešiť. Toto nie je moj súkromný problém, ale problém verejný a verejného rozkrádania a nevyšetrovania….

Marcel Mihálik je šéf Mestskej polície….a i tak on alebo jeho asistent majú divné sposoby riešenia problémov občanov. Vyhodiť mail bez prečítania a problém neriešiť….

Pani prezidentka dostala mailom tento text a tiež ma ignorovala:

https://popelka.blog.pravda.sk/2020/12/10/prezidentka-zuzana-caputova-a-generalny-prokurator-maros-zilinka/

Na pripomenutie kauza Rezešovcov, kto to nečítal:

https://popelka.blog.pravda.sk/2012/01/21/prokuratura-policia-politici-palko-fico-poslanci/

https://popelka.blog.pravda.sk/2012/07/30/rezesovci-tunelovat-se-vyplaci/

V týchto článkoch je popísaná nehoda Rezešovej dcéry a súvislosť s VSŽ Košice

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/10/06/eva-rezesova-jej-nehoda-v-madarsku-a-suvislost-s-vsz-kosice/

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/10/08/rezesovci-a-spravodlivost-po-slovensky/

Doplnenie 11.10.2022:

V rozhovore s Borisom Kollárom zaznelo, citujem presne: Predseda Smeru Robert Fico obviňuje políciu, prokuratúru a súdy z vážnych zločinov a žiada ich verejné odsúdenie.

Kde bol Robert Fico, keď som sa šéfovi regionálnej kancelárie v Košiciach Richardovi Šmídovi sťažovala na to, že tieto inštitúcie nefungujú a prosila ho, aby ma zastupoval samotný Robert Fico?

Vtedy strana SMER len začínala a ja som si naivne myslela, že Robert Fico je seriozny človek, pomože mi a veľmi rád túto tému verejne otvorí. Neotvoril, nepomohol a Richarda Šmídu pravdepodobne za to, že mi dal info, kto zastavil vyšetrovanie VSŽ Košice z tejto pozície podľa mňa odvolali. Oficiálne bolo v médiach, že odišiel z rodinných dovodov. Podľa mňa to bola len výhovorka, pretože to bol v tom čase mladý chlap, tak trochu „frajírek“, ale snažil sa mi pomocť, i keď som tomu neverila. Seriozne mi povedal, že nech mu nechám materiály, ktoré mám a že sa mi ozve.

Ozval sa mi po cca mesiaci a povedal mi nižšie uvedené informácie, ktoré som už uviedla v článkoch predtým:

V decembri 2000 som poprosila o pomoc politickú stranu SMER. Šéf ich regionálnej kancelárie v Košiciach si nechal moje materiály a asi po mesiaci sme sa stretli na jeho podnet znova. Povedal mi, že všetky informácie v liste Ivorovi sú správne a zdoraznil slovo VŠETKY.

S úsmevom dodal, že to som musela mať dobrý zdroj informácií a či je ťažké vypátrať agenta KGB.
ZDROJE SOM MU NEPREZRADILA, NO ODVETILA SOM MU, ČI SI MYSLÍ, ŽE NAPÍŠEM BLUDY A EŠTE SA POD TO AJ PODPÍŠEM???
Po mojom naliehaní mi oznámil, že tunelovanie VSŽ je uložené ad acta a že za tým je pán Pipta, vtedajší policajný prezident, ktorý by vraj za to kšeftovanie s autami sedel. V tom čase bol šéfom regionálnej kancelárie pán Richard Šmída.

Napísala som to novinárom, po odchode pána Piptu z funkcie. Dopadlo to tak, že novinári síce nič neuverejnili, no pán Šmída odišiel behom mesiaca z postu šéfa regionálnej kancelárie SMER.
Vraj z rodinných dovodov, bolo to uverejnené v Košickom večeri. Je to náhoda??? Alebo bol prinútený odísť za to, že mi povedal pravdu a ja som to napísala novinárom?

A čo pán Pipta? Ten po odchode z polície sa stal spoločníkom v Drábikovej firme. Ano, vo firme viceprezidenta VSŽ, ktorého mal vyšetrovať. Bola to firma Konfit SBS, odkaz na výpis prikladám nižšie. Spoločník CASSPOS a.s. a Ján Pipta (plus ďalší spoločníci). A keď si rozkliknete CASSPOS a.s., tak predsedou predstavenstva od roku 2001 do roku 2010 bol Ing. Ladislav Drábik (bývalý viceprezident VSŽ Košice). Považujete toto za normálne? Aby bývalý policajný prezident bol spoločníkom vo firme, kde je aj Ladislav Drábik, ktorého mala polícia vyšetrovať?

http://orsr.sk/vypis.asp?ID=9062&SID=4&P=1

Týmto sa Richardovi Šmídovi veľmi ospravedlňujem. Nikdy som si nemyslela, že tým, že tieto info verejne napíšem novinárom, jeho to bude stáť miesto šéfa.

A Robert Fico o tom prípade vedel neskor i odo mňa, posielala som mu list a tu je jeho odpoveď.
Tak prečo sa ozýva až teraz, že tieto inštitúcie nefungujú? Pretože mu hrozí, že ho budú stíhať? Alebo aký je skutočný dovod, že mu to nevadilo ani v roku 2000, ani v roku 2006?

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/08/25/robert-fico-neurobil-nic-proti-korupcii-ignoroval-ju-i-ked-o-nej-vedel/

Karel Kryl by mal 80 rokov

15.04.2024

Pred 80 rokmi sa narodil Karel Kryl. Myslím si, že si tento človek zaslúži spomienku. Bol to nadčasový spevák a nikdy sa nikomu nezapredal. Narodil sa 12.4.1944. Prvýkrát som jeho meno počula v 80 rokoch na letnej brigáde. Boli sme na Morave so spolužiakmi a náhodou som večer prišla k spolužiakom na izbu. Magneťák mali veľmi potichu a hrala tam nejaká pre mňa neznáma [...]

Pelle = dieťa šťasteny

09.04.2024

Lebo to, ako sa on prepracoval až na post prezidenta, sa inak nazvať nedá. Nenápadne sa po Ficovom chrbte posúval vyššie a vyššie, až zakotvil vo funkcii najvyššej, prezidentskej. Jediné, čo k tomu potreboval, bolo poslúchať, pritakávať, klamať, pri nepríjemných otázkach odpovedať vyhýbavo, vykrúcať sa, používať prázdne frázy, hovoriť kvetnato a pritom všetkom sa [...]

Sú novinári na strane dobra a spravodlivosti ?

21.03.2024

Jaro vždy chcel, aby Korzár písal odvážne a kriticky, stál na strane spravodlivosti, práva a dobra. Chcel, aby boli jeho redaktori féroví a korektní, kontrolovali tých pri moci a zastávali sa bežných ľudí. Citujem z nižšie pripojeného článku: https://korzar.sme.sk/c/23299172/zomrel-sefredaktor-dennika-korzar-jaroslav-vrabel-novinam-venoval-cely-zivot.html?ref=njctse Verím, [...]

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.

SR Bratislava dron nemocnica Rázsochy zbúranie BAX

Dolinková chce predstaviť projekt nemocnice v Bratislave po schválení vládou, KDH chce ministerku odvolávať

26.04.2024 16:34, aktualizované: 18:05

Namiesto koncovej univerzitnej nemocnice na bratislavských Rázsochách sa má prestavať nemocnica v Ružinove a na Rázsochách má vzniknúť detská nemocnica.

medveď, Žiar nad Hronom

V Žiari nad Hronom zvýšte pozornosť, pohybuje sa tam medvedica s mladými

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 196
Celková čítanosť: 2966321x
Priemerná čítanosť článkov: 15134x

Autor blogu

Kategórie