Založ si blog

Dopis špeciálnemu prokurátorovi Martinovi Tamaškovičovi

Vážený pán Tamaškovič,

dovoľujem si na Vás sa obrátiť z dvoch dovodov: obrátila sa na mňa s prosbou Vaša manželka MUDr. Alena Tamaškovičová a chcela rady zadarmo. Jej mail prikladám nižšie a týkal sa Vášho dnes už nebohého otca.

Preto si dovoľujem na Vás obrátiť so žiadosťou o pomoc ja. Vašeho šéfa JUDr. Daniela Lipšica som niekoľkokrát o pomoc žiadala. Ignoroval ma. Rovnako som žiadala o pomoc JUDr. Maroša Žilinku ako generálneho prokurátora , či JUDr. Jozefa Čenteša. Tiež ma ignorovali. Chápem, že sa Vám do toho nebude chcieť ísť, lebo to by ste museli obviniť okrem Jaroslava Ivora aj týchto pánov, Vašich kolegov prokurátorov za zneužívanie právomoci verejného činiteľa.

Nemám na výber: 26.2.2024 som uverejnila na blogu tento nižšie pripojený článok. Máte v ňom popísané skutočnosti a informácie ku kauze ututlaného vyšetrovania VSŽ Košice.

https://popelka.blog.pravda.sk/2024/02/26/byvaly-vysetrovatel-marcel-burkert-funkcionari-policie-zametali-niektore-kauzy-pod-koberec/

Hneď na ďalší deň, včera, sa stalo to, že človek, ktorý mi pomáha, išiel na bicykli po trase, kde jazdí na tom bicykli pravidelne. Na bočnej ceste ho na ceste obklopili traja motorkári a drzo všetci traja šli okolo neho, ako keby sa ho snažili hlavne vystrašiť. Na konci tej bočnej cesty pri hlavnej ceste stáli ďalší dvaja motorkári s motorkami, len stáli a čakali. Nikde nikoho, žiadne iné osoby tam neboli, kto by mu pomohol a bola už tma. Nepoznal ich, ani ich neprovokoval. Pod tými helmami to ani nešlo ich poznať.

Ten človek len skonštatoval, že nemal šancu ani im újsť na tom bicykli, lebo oproti motorkám je bicykel slabší a pomalší. Nemal šancu ani sa im ubrániť, lebo boli traja a tých ďalších dvoch uvidel až na konci tej cesty. Nakoniec mu dali pokoj a odišli. Podľa mňa ho hlavne chceli vystrašiť. Lenže sa to može opakovať. Aj mňa už predtým sledovali iní ľudia (i na Slovensku) a opatrne postupujem aj preto, že mne rovno posielali „zabijáka“. Akurát, že na tieto situácie ma upozorňovala moja nebohá mama vo snoch. Takže vedela som, kedy musím byť ešte viac opatrnejšia a všímať si všetko okolo seba.

Viete, ja som skutočne pre mnohé „kruhy“ nebezpečná: kto pozorne čítal moj prvý článok na blogu z januára 2012, tak tam našiel informáciu o tom, prečo som ten list Jaroslavovi Ivorovi o tunelovaní vo VSŽ napísala.

https://popelka.blog.pravda.sk/2012/01/21/prokuratura-policia-politici-palko-fico-poslanci/

Nebolo to len preto, že sa ma pokúsili dať zabiť cez moju liečbu rakoviny v nemocnici v Košiciach v Šaci. Bolo to hlavne preto, že moja vtedajšia šéfka Anna Horňáková bola vysokopostaveným agentom KGB (ano, sovietska tajná služba, teraz už ruská FSB). Je úplne jedno, ako sa to menuje, doležité sú sposoby, akými pracuje a likviduje ľudí.
Faktom je, že jej manipulatívne a nečestné sposoby likvidácie ľudí mnohí používajú aj teraz.

Už vtedy som bola záujmom sledovania tejto služby. Ano, divila som sa, prečo práve ja. Veď som obyčajný človek, nebola som vo vysokej funkcii. Povedal mi to jeden z ľudí, ktorý mal tiež na mňa donášať pre túto službu. Robil to za peniaze a hral na dve strany. Pomáhal aj mne. Meno nikdy nepoviem, lebo ten človek by sa nedožil rána. Lenže tých ľudí na Slovensku v čase VSŽ mi pomáhalo viac. Za tie roky som sa už naučila rozoznať, kto na mňa donáša, alebo mnou manipuje a ťahá zo mňa informácie.

Preto nikomu dopredu nehovorím, čo chcem urobiť. Prekazili by mi to.
Preto chcem ochrániť človeka, ktorý mi pomáha. Viem, že mu ide o život, lebo mne polícia nepomohla, nikdy som nebola chránený svedok, ani mi to nenavrhli. A „zabijáka mi poslali“ aj v období, kedy prípad VSŽ akože vyšetrovala polícia pod vedením Ing. Jana Priatku. Cez falošné oznámenia bytového družstva. Ale o tom niekedy inokedy, na to nemám teraz čas vypisovať. Mne stačí otvoriť tento prípad verejne a vyšetriť, prečo ho ututlali. Rozkradnuté miliardy vtedy ešte korún z VSŽ Košice nikomu nechýbali?

Na ten prípad dali mladého vyšetrovateľa bez právnického vzdelania a bez skúseností. Jeho prísediace sa ma nič nepýtali, ani jeho šéf ako prísediaci. Ano, taká to bola fraška a už na začiatku mi Ján Priatka povedal, že v tomto prípade sa asi nič nezistí. Neposlal mi žiadne Uznesenie, že to zamietli, preto som sa nemala k čomu odvolať. Takže je to pre mňa neukončené? Alebo ako to mám chápať? To, že to zamietli, som si len domyslela, pretože nastalo okolo prípadu ticho ….
Vtedajšiemu ministrovi vnútra Vladimírovi Palkovi sa zdalo, že mi ako oznamovateľovi nevznikla žiadna škoda, preto mi neposlali Uznesenie. Pritom tento prípad nemala predtým ani finančná polícia, čo bol v roku 2001 bežný postup. Rovno to dostal vyšetrovateľ.
Tu je naskenovaná jeho odpoveď a rozobrala som ju podľa jeho slov:

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/08/29/vladimir-palko-byvaly-minister-vnutra-a-kauza-vsz-kosice-jeho-odpoved/

Vy ste špeciálny prokurátor a žiadam Vás pán Martin Tamaškovič o pomoc nie súkromne, ale pracovne. Ako prokurátora zatiaľ ešte špeciálnej prokuratúry Vás žiadam, aby ste mi pomohli s ututlanou kauzou VSŽ Košice. Možte tento prípad verejne otvoriť. Výhovorka, že je to premlčané neobstojí: tak stíhajte Vašich kolegov prokurátorov, vyšetrovateľov, Jaroslava Ivora ktorí tento prípad ututlali a nechceli riešiť vobec. A je to zločin proti ľudskosti. Mne ako svedkovi, ktorý sa obrátil na políciu a prokuratúru, zničili i pracovný i súkromný život. Nie, nebola som kajúcnik, ja som vo VSŽ ani nekradla, ani netunelovala. Ja som sa na Jaroslava Ivora obrátila písomne v obave o svoj život. Áno, ešte žijem, ale zničili mi život.
A som v dvoch krajinách bezdomovec. Je jednoduché človeku zničiť život, stačí ho vyhodiť z práce, nedať mu sociálne dávky, nedať príspevok na bývanie a postarať sa o to, aby sa nezamestnal. V tom prípade príde o byt, nemá na živobytie, zadlží sa a skončí na ulici.

Ale Vašej manželke to nevadilo, že hlavne ja prosím vo svojich článkoch o pomoc ostatných Slovákov. To Vaša manželka odignorovala: ona chcela hlavne informácie o liečbe rakoviny zadarmo.

Tuto kauzu VSŽ som popísala na blogu v tomto článku, ktorý som uviedla na začiatku tohto listu. Sú tam viaceré odkazy aj na články z roku 2012, kedy som na blogu upozornila na kauzu VSŽ Košice.

Keď si to mohla dovoliť Vaša manželka, že ma žiadala o pomoc zadarmo, pre Vašeho otca, ktorý už zomrel, tak to robím aj ja. Veď ste za to platený z daní občanov.
Vaša manželka sa na mňa obrátila s prosbou o pomoc v roku 2017 a pritom si tie informácie mohla zohnať sama, len by za to musela platiť veľké peniaze.
V marci 2017 sa na mňa obrátila mailom Vaša manželka MUDr. Alena Tamaškovičová s tým, že jej svokor, to znamená Váš otec má rakovinu a kde by našla presný postup Gersonovej terapie. Tento mail prikladám v prílohe. O to väčší šok som dostala, keď som zistila, že Vy ste prokurátor, Váš brat bol prokurátor a teraz je sudca v nových Zámkoch a Váš otec bol asi prokurátor na Generálnej prokuratúre. Keď sa mýlim, tak ma opravte. Prišla som na to náhodou: v súvislosti s Dobroslavom Trnkom a článkami v médiach o jeho kárnom postihu.

Vladimír Tamaškovič bol podĺa médii dokonca vedúci Trestného úseku na Generálnej prokuratúre. Bol to Váš otec? Podľa výpisu z cintorínov boli dve mená Vladimír Tamaškovič: jeden ing. a druhý JUDr. Obaja už zomreli v pomerne mladom veku a predpokladám, že Váš otec bol JUDr. Vladimír Tamaškovič.

Mne z toho vyplýva, že v čase, kedy som ja prosila o pomoc generálnu prokuratúru SR, tak JUDr. Vladimír Tamaškovič bol prokurátorom tejto prokuratúry a neriešil iný prípad, viď printscreen vyššie. Takže možno dostal i moj prípad alebo jeho kolega a tiež ho neriešili. A sposobili mi svojim nekonaním zničený život. Potom jeho nevesta chcela odo mňa pomoc zadarmo pre takéhoto človeka, ktorý nekonal ako prokurátor? Nie je to absurdita? Pričom konať vždycky mal, lebo bol za to platený a informácie si mohla Vaša manželka sama zohnať a zaplatiť za ne.

To je irónia: ja ako bežný občan sa obrátim na prokuratúru a prokurátori, ktorí sú za to platení mi nepomožu. A skončila som kvoli ich nečinnosti na ulici: bez bytu, bez práce, bez prijmu. Nepište mi, že som sa mala lepšie učiť, lebo som patrila k najlepším žiakom. Ja som si to nemyslela, ale mysleli si to moji profesori.
A potom za mnou prídu príbuzný prokurátora, nech pre nich robím zadarmo prácu, ktorá má vysokú hodnotu, čo sa týka peňazí, i času, i energie. To si snáď Vaša rodina zo mňa robí srandu?

Je absurdné, že prácu, ktorá má hodnotu miliónov a robia ju súkromné kliniky, roky si samy robili výskum, tak Vaša manželka lekárka tieto výsledky chcela zadarmo odo mňa, od slovenskej bezdomovkyne. A absurdné je ešte viac to, že vyslovene som už v januári 2013 napísala na blogu v článku, že poradenstvo neposkytujem a už vobec nie zadarmo, i tak to skúsila. Veď si to mohla vyhľadať aj sama. A to ju neučili na medicíne, že existuje aj zdravá strava?

Zhrniem to stručne: od 2000 prosím slovenské orgány činné v trestnom konaní, aby riešili kauzu tunelovania VSŽ Košice a kauzu mojej liečby rakoviny v Nemocnici v Košiciach v Šaci. Oni ma neliečili, oni sa ma pokúsili dostať na druhý svet.
Všetky moje podklady: i ku kauze VSŽ Košice, i ku kauze mojej liečby rakoviny si preveroval už v decembri 2000 JUDr. Richard Šmída, ktorý bol vtedy šéfom kancelárie politickej strany SMER v Košiciach. Nechal si čas na preverenie a ozval sa mi po 1 mesiaci.
Keď som bola o u neho prvýkrát, tak pochyboval o tom, či mám pravdu a o lekároch mi povedal, že sú biela mafia a nič im nedokážem.
Po 1 mesiaci mi povedal k mojim podkladom o kauze VSŽ Košice, že všetky informácie v liste Ivorovi sú správne a zdoraznil slovo VŠETKY.
S úsmevom dodal, že to som musela mať dobrý zdroj informácií a či je ťažké vypátrať agenta KGB.
ZDROJE SOM MU NEPREZRADILA, NO ODVETILA SOM MU, ČI SI MYSLÍ, ŽE NAPÍŠEM BLUDY A EŠTE SA POD TO AJ PODPÍŠEM???
Po mojom naliehaní mi oznámil, že tunelovanie VSŽ je uložené ad acta a že za tým je pán Pipta, vtedajší policajný prezident, ktorý by vraj za to kšeftovanie s autami sedel. V tom čase bol šéfom regionálnej kancelárie pán Richard Šmída.
Napísala som to novinárom, po odchode pána Jána Piptu z funkcie policajného prezidenta. Dopadlo to tak, že novinári síce nič neuverejnili, no pán Šmída odišiel behom mesiaca z postu šéfa regionálnej kancelárie SMER. Nahradil ho Pavol Paška.

Richard Šmída odišiel vraj z rodinných dovodov, bolo to uverejnené v Košickom večeri. Je to náhoda??? Alebo bol prinútený odísť za to, že mi povedal pravdu a ja som to napísala novinárom? Bol to v tom čase mladý muž, ročník 1971 (dá sa to nájsť na internete), takže asi ťažko by odišiel z tak pohodovej práce z rodinných dovodov. Strana SMER vtedy len začínala.

K mojej liečbe rakoviny mi už Richard Šmída netvrdil, že lekárom nič nedokážem: spýtal sa ma len: koho chcete dostať z jeho pozície preč? Neodpovedala som mu, len som si pomyslela: všetkých, ktorí sa ma pokúsili poslať na druhý svet.
To ste tak chamtivá rodina, že za nič nechcete platiť? Pritom manželka je lekárka, Vy ste prokurátor, brat je sudca a Váš otec bol zrejme prokurátor na Generálnej prokuratúre. Alebo mám mylné informácie?

Práve Generálna prokuratúra: Milan Hanzel, Dobroslav Trnka mi nepomohli. Žiadala som ich o pomoc niekoľkokrát písomne. A podľa médii bol Vladimír Tamaškovič vedúci oddelenia trestného odboru Generálnej prokuratúry.

Informácie som čerpala z tohto článku: https://domov.sme.sk/c/7024716/trnka-moze-skoncit-ako-prokurator-okamzite.html

Priznám sa, že keď mi napísala Vaša manželka v marci 2017, najprv som si myslela, že si zo mňa robí srandu. Veď je to lekárka v Nových Zámkoch, tam určite vie niekto maďarsky, pokiaľ nevie ona osobne. Tak mohla niektorú mamičku poprosiť, nech jej zadarmo pomože. Mohli napísať maďarsky na kliniku v Maďarsku, nechať si poslať Gersonovu knihu, preložiť si ju a postupovať podľa nej. Ja som i tak podľa Gersonovej terapie nepostupovala, len som ju spomenula v článkoch. Ja som skolabovala dva mesiace predtým, ako som našla informácie o Gersonovej terapii. Takže keby som čakala na to, že niečo náhodou o liečbe rakoviny objavím, to by som za tie dva mesiace bola už mrtva. Mne bolo tak príšerne zle, že som musela riešenie nájsť hneď. Keďže ma tieto témy zaujímajú cca od 16 rokov, mala som toho dosť načítaného a vyskúšaného na sebe. Preto som si našla svoj postup, čo funguje mne, nikto mi ho neporadil.

Len ma zaráža, že v krajine, kde lekári chcú čo najvyššie platy, prokurátori tiež sú nadpriemerne platení a polícia bohatých nevyšetruje a chráni ich, tak po mne ako bezdomovcovi chcú občania, ktorí mi nepomohli, informácie a pomoc zadarmo. Je to neskutočná drzosť. Za prácu sa platí a preto som už v roku 2013 v januári napísala na blogu, že poradenstvo neposkytujem. A už vobec nie zadarmo. Proste to nerobím vobec, lebo ste ututlali kauzu VSŽ Košice a občanom to je jedno a ešte mi nadávajú.
Kto chce, tak si informácie o liečbe rakoviny stravou nájde a nech si za to zaplatí. Zdravie zadarmo nie je a u mňa nikto nemá nič predplatené. Mne totiž občania neplatia zdravotné odvody.

Ja som sa vrátila späť na tento svet len kvoli kauze VSŽ Košice, lebo nikto iný to urobiť nemože. Vedela som to už v novembri 1998. Nie, nevrátila som sa kvoli tomu, aby som lenivým a ľahostajným Slovákom pomáhala zadarmo. Lebo oni majú právo na pomoc zadarmo….Nemajú!
Naučte sa za prácu platiť a liečba rakoviny stravou má hodnotu milionov a trvá roky. Keď si myslíte, že to je banalita a existuje skratka, tak si to urobte sami zadarmo, vrátane MUDr. Aleny Tamaškovičovej. Mne to trvalo roky samoštúdia, kupovala som knihy, niekedy aj zlé a skúšala na sebe, čo mi funguje. A Dr. Max Gerson tejto liečbe a výskumu zasvätil celý život. Bol lekár. Pokračovala v tom dnes už nebohá jeho dcéra Charlotte, jej syn a dcéra.
Ale chamtiví a leniví Slováci si myslia, že to ide v skratke a zadarmo.

Tieto informácie som uverejnila už v roku 2012, takže si ich Vaša manželka prečítať pred napísaním mailu mohla. Asi si ich neprečítala, keď ich ignorovala. Alebo ju len nezaujímali, pretože mala pocit, že ako občana SR sa jej nejaké rozkrádanie netýka. Veď ona je predsa lekárka. Ale má volebné právo.

https://popelka.blog.pravda.sk/2012/01/21/prokuratura-policia-politici-palko-fico-poslanci/

https://popelka.blog.pravda.sk/2012/03/29/farmaceuticky-priemysel-rakovina-a-nemocnica-kosice-saca-a-s/

https://popelka.blog.pravda.sk/2012/12/18/kauza-vsz-a-slobodne-slovenske-media-1-cast-lucia-zatkova/

Dúfam, že mi pán Martin Tamaškovič napíšete, či sa budete venovať tomuto prípadu a či mi pomožete. Napište mi prosím, prečo som nemala nárok na ochranu zo strany polície a prokuratúry, prečo som nemala status chráneného svedka a nikto mi nepomohol?

Dnes už nie som naivná, tak predpokladám, že budete hľadať výhovorky, prečo to nejde. Takže buď ma budete ignorovať alebo mi napíšete mail plný výhovoriek. Upozorňujem Vás, že pokiaľ nebudete mať odvahu mi pomocť ako prokurátor, tak budem požadovať, aby ste ako prokurátor skončil úplne.

A Vašej manželke odkazujem, že za prácu sa platí a nepoznám žiadny presný postup pri liečbe rakoviny, ktorý je zadarmo. Každý prípad je iný, záleží v akom štádiu choroby človek príde a v Gersonovej terapii pacient „robí“ liečbu sám. Sám musí zmeniť životosprávu, nikto to za neho neurobí a doležitá je aj psychika. To znamená zmena myslenia, prípadne dobrý psychoterapeut. Je naivné si myslieť, že človek može celý život kašlať na svoje zdravie a potom ho zadarmo spasí Gersonova terapia.
To by museli zadarmo robiť aj lekári a prokurátori, sudcovia, či právnici.

Očakávam minimálne Vašu odpoveď.

S pozdravom

Magdaléna Nadzamová

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/11/26/otvoreny-list-petrovi-visolajskemu/

Informácie som čerpala aj z týchto zdrojov, lebo som si myslela, že MUDr. Alena Tamaškovičová si zo mňa tým mailom robí len srandu. Ale v skutočnosti v roku 2017, pár mesiacov po jej maili mne, zomrel JUDr. Vladimír Tamaškovič, viď printscreen nižšie.
A to, že je MUDr. Alena Tamaškovičová manželka Mgr. Martina Tamaškoviča sa dá zistiť z katastra.

Karel Kryl by mal 80 rokov

15.04.2024

Pred 80 rokmi sa narodil Karel Kryl. Myslím si, že si tento človek zaslúži spomienku. Bol to nadčasový spevák a nikdy sa nikomu nezapredal. Narodil sa 12.4.1944. Prvýkrát som jeho meno počula v 80 rokoch na letnej brigáde. Boli sme na Morave so spolužiakmi a náhodou som večer prišla k spolužiakom na izbu. Magneťák mali veľmi potichu a hrala tam nejaká pre mňa neznáma [...]

Pelle = dieťa šťasteny

09.04.2024

Lebo to, ako sa on prepracoval až na post prezidenta, sa inak nazvať nedá. Nenápadne sa po Ficovom chrbte posúval vyššie a vyššie, až zakotvil vo funkcii najvyššej, prezidentskej. Jediné, čo k tomu potreboval, bolo poslúchať, pritakávať, klamať, pri nepríjemných otázkach odpovedať vyhýbavo, vykrúcať sa, používať prázdne frázy, hovoriť kvetnato a pritom všetkom sa [...]

Sú novinári na strane dobra a spravodlivosti ?

21.03.2024

Jaro vždy chcel, aby Korzár písal odvážne a kriticky, stál na strane spravodlivosti, práva a dobra. Chcel, aby boli jeho redaktori féroví a korektní, kontrolovali tých pri moci a zastávali sa bežných ľudí. Citujem z nižšie pripojeného článku: https://korzar.sme.sk/c/23299172/zomrel-sefredaktor-dennika-korzar-jaroslav-vrabel-novinam-venoval-cely-zivot.html?ref=njctse Verím, [...]

parlament

Na Slovensku chce vzniknúť ďalších päť politických strán

27.04.2024 09:58

Na Slovensku chce aktuálne vzniknúť päť nových politických strán. Oznámenia o zbere podpisov zverejnili na webstránke Ministerstva vnútra SR.

Colonial Coin Britain

Vzácne mince čakali na dražbu sto rokov. Prečo ich nezískali dedičia hneď po smrti boháča?

27.04.2024 09:00

Dánsky obchodník s maslom Lars Emil Bruun medzi numizmatikmi vyčnieval. Aké mince vlastnil a čo si želal, aby s nimi urobili po jeho smrti?

polícia páska

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Kolumbijská univerzita, Palestína, Izrael

Propalestínski študenti na Kolumbijskej univerzite budú pokračovať v proteste

27.04.2024 07:51

Študenti Kolumbijskej univerzity v New Yorku, ktorí začali celoamerickú vlnu propalestínskych univerzitných protestov, sa nedohodli s vedením školy.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 196
Celková čítanosť: 2966518x
Priemerná čítanosť článkov: 15135x

Autor blogu

Kategórie