Založ si blog

Zuzana Čaputová a jej záujem o Českú republiku

Zuzana Čaputová sa hneď po voľbe prezidenta ČR vybrala osobne mu poblahoželať k zvoleniu.
Podľa mňa by si mala najprv urobiť poriadok doma, na Slovensku. Na Slovensku totiž nič nefunguje a je divné, že keď ju prosia o pomoc občania SR, tak na to nemá čas. Ale snaží sa udržiavať dobré vzťahy s ČR…ja by som bola rada, keby jej tak zaležalo minimálne na Slovensku, aby tam fungovala spravodlivosť.

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/12/30/zuzana-caputova-a-jej-udelovanie-statnych-vyznamenani/

https://popelka.blog.pravda.sk/2020/12/10/prezidentka-zuzana-caputova-a-generalny-prokurator-maros-zilinka/

V ČR taktiež nič nefunguje…tu je jeden moj dopis českému advokátovi, ktorého mi pridelila česká advokátná komora. Ospravedlňujem sa, že používám v článku aj slovenčinu, aj češtinu. Ale povodný list som písala v češtine. Keby sme všetci tak pracovali ako právnici, tak všetci jedia chlieb tak raz za niekoľko mesiacov a to ešte by im pekári hodili do tváre surové cesto s tým, nech si to „dorobia“. Ano, tak pracujú českí právnici….

Dúfam, že raz Zuzana Čaputová vyrieši aj doslova bordél na Slovensku. Alebo jej jej bývalý poradca Marián Leško zabudol povedať to, čo povedal v nižšie priloženom odkaze na video?

Marián Leško: Prokurátori tu celé roky poskytujú vplyvným ľuďom imunitu

Tu je celé znenie dopisu českému advokátovi jednej veľmi známej advokátnej firmy. keď som čítala od neho plnú moc, ktorú mi poslal na podpis, tak ma skoro porazilo. Podľa nej totiž mohol čokoľvek bez mojho súhlasu. Keďže som mala naskenované aj iné plné moci, ktoré boli v mojom spise, zistila som, že toto je štandard českých advokátov.
Takže v ČR to nefunguje lepšie ako na Slovensku…..“spravodlivosť“ v oboch štátoch je podobná, bohužiaľ.

Vážený pane advokáte,

potvrzuji, že jsem Váš mail dostala a přílohu šlo v pohodě otevřít.

Nechápu, proč nestačí k nahlídnutí do spisu Vaše pověření od advokátní komory a ještě jsem dala souhlas já mailem Informační kanceláři Obvodního soudu pro Prahu 5, i soudkyni Lence Fučíkové.

Tyto potvrzení od advokátní komory vkládám do příloh teď.
Proč to nestačí? To advokátní komora nemá vyřešeno se soudy, že toto potvrzení by mělo stačit?
Proč máte právnici zvyk dělat ze všeho vědu a vše co nesložitější?

Takže ze mně jste udělali rozsudkem ze září 2011 bezdomovce bez jakéhokoliv přijmu, i když jsem soud vyhrála a protistrana se vzdala práva na odvolání.
A teď mi co nejvíc znepříjemňujete život? Všichni právnici, kteří v mém případu rozhodovali, či už jako soudci, soudní asistenti, advokáti. Co to má znamenat?

Nevymlouvejte se na Obvodním soudě pro Prahu 5, že to je proto, aby neměl nikdo cizí přístup do mého spisu. Tak proč měl do spisu přístup Ing. Petr Slavíček, vedoucí kanceláře opatrovníckeho oddělení a vkladal do spisu jiné dokumenty než posílal mně? Mám to nafoceno a dodala jsem to i soudu, takže je to v spise vloženo.
Můj případ se jeho oddělení vůbec netýkal, takže se neměl tím zabývat, ani neměl mít přístup k spisu. Přesto měl a později mi i posílal mail ohledně odvolání. To má málo své práce, že se zabýval pracovním sporem? Někdo o tom na soudě musel rozhodnout, že to právo měl. Kdo? Irena Bartoníčková, která v mém sporu dávala některé pokyny soudním asistentům? Nebo někdo jiný?

Takže tímto Vám na Obvodním soudě pro Prahu 5 uděluji souhlas, že advokát Michal Peškar může kdykoliv nahlížet do mého spisu. Jenom osobně on, když mi oficiálně byl přidělený advokátní komorou pro dvě ústavní stížnosti. Nechci, aby do spisu nahlíželi místo něho jiní advokáti této kanceláře, ani advokátní koncipienti. Když mi byl přidělený on, tak požaduji, aby celou práci udělal on. Když nemá čas, tak si to měl rozmyslet předtím a neměl brát túto „práci“. Když se to rozhodl vzít, ať to udělá sám.

A pani soudkyně na Obvodním soudě pro Prahu 5, nevymlouvejte se, že to nejde, aby nahlížel do mého spisu. Když budeme dodržovat všechny nesmysly, co právnici vymyslí, tak na to nebudu já mít finančně, už na přežití si musím půjčovat a pak vše musím vrátit a nestihnu termín podání stížnosti. Takže na co je taková práce z Vaší strany? Na vykazování úkonů a znejpříjemňování života běžným lidem? Vy tam nejste páni soudci proto, abyste vymýšleli nesmysly a vymlouvali se, proč to nejde, ale proto, abyste pracovali v prospěch občanů, protože oni Vás platí ze svých daní.

Co se týče plné moci: tak pane advokáte Peškar, toto znení Vám nepodepíšu. Ja vím, že je to „standardní“, protože jsem měla nafocené plné moci od JUDr. Martina Krejzu, i od JUDr. Zděnka Poura.
Předtím jsem advokátům podepsala cokoliv, i takovou plnou moc, protože jsem byla naivní, že konají v můj prospěch. Nekonali a škodili bez mého souhlasu.
 
A ještě důležitý fakt: v každém právnickém dokumentu, rozsudku, Usnesení by měli být uvedeny pravdivé informace.
Proto požaduji, aby v každém dokumentu ze soudu, i od Vás pane advokáte byla uvedená pravdivá informace o mé adrese: jsem bezdomovec, je to vinou tohoto zdlouhavého a neefektivního soudního procesu.
Když na uvedené adrese v Košicích nemám trvalé bydliště od září 2009 a je leden 2023, tak je obrovská lež uvádět adresu Stierova 1, Košice. Bezdomovce ze mně udělali českí soudci. Kdyby tento spor dávno vyřešili, tak se snažím pracovat a zaplatit si podnájem si v České republice. Chápete to všichni zainteresovani nebo to děláte naschvál, aby páni soudci neměli průser, že mi zničili osobní i profesní život a znemožnili mi všechny šance na normální život?

Když jsem si prošla pane Peškar tu Vaši „standardní“ plnou moc, tak podle můžete všechno, i zničit mi život. Za Vás může práci udělat kdokoliv jiný, i nahlížení do spisu jenom koncipient bez zkušeností, Vy se pod to jenom podepíšete. Nemusíte si požádat o žádny souhlas, cokoliv za mně můžete rozhodnout v těchto ústavních stížnostech bez mého souhlasu.
Je tam i formulka, že žádat o souhlas nemusíte ani v případech, když takový souhlas by byl potřebný….

Takže na nahlížení by mělo stačit rozhodnutí advokátní komory. Když nestačí, tak advokátní komora by si to měla vyřešit se soudy a urychleně.
A na podávaní, rozhodnutí čehokoliv z Vaší strany pane advokáte trvám na tom, že nejprve to musím já odsouhlasit.
I když souhlasím s jedným komentářem, který jsem četla dávno v diskusi ohledně advokátů: že když člověk má jednoho advokáta, tak by si měl zaplatit druhého advokáta, aby skontroloval toho prvního. A pak zaplatil třetího advokáta, aby skontroloval ty dva advokáty, jestli postupovali správně. Je to ironické, ale bohužel krutě pravdivě.

Uvědomujete si všichni právnici, že ovlivňujete osudy lidí? Nebo Vám to je úplně jedno, co uděláte a jak to uděláte?
My běžní lidi musíme poctivě svou práci udělat na poprvé, za podstatně nižší peníze a nikdo to po nás neopravuje a nemáme na to neomezený čas, jak soudci.
 
Plnou moc Vám pane Peškar podepíšu, když ji předěláte. Požaduji, když mně zastupujete Vy, abyste všechny právní úkony udělal jenom Vy, nastudoval si i můj soudní spis a všechny dokumenty, rozhodnutí před zaslaním na soud nebo jakékoliv rozhodnutí mi dal nejprve schválit.

A co se týče termínu na doplnění druhé ústavní stížnosti, která uplyne 4.2.2023, tak o prodloužení lhůty na doplnění požádate Vy pane Peškar? Já jsem už požádala před cca dvěmi týdny, ale zatím mi neodpověděli.
Takže pokud soudci a právnici řeší právni formality, tak uplyne lhůta na doplnění. O to Vám jde nebo Vám jde skutečně o spravedlnost?
A teď si představte skutečnost, že já už něco za ty léta o vašich právnických kličkách vím, ale běžný člověk se z vašich nesmyslů, proč to nejde udělat, psychicky sesype. To nejste lidi.
To jste takové zrůdy, že nejprve mi zničíte život a pak mi dokazujete, že nemám pravdu? Pochopila bych, kdyby se pomýlil jeden člověk, ale toto už vypadá jako kdyby to někdo organizoval z pozadí.

Nevymlouvejte se pane Peškar po tomto maili, že mně zastupovat nechcete. Přidělili mi Vás, tak si svou práci udělejte pořádně. Chci abyste mně zastupoval, když mi Vás přidělili. Jste partner špičkové advokátní kanceláře, já bych Vás neměla kontrolovat, jestli stíháte termíny, jestli jste si nastudoval můj spis. Já bych od Vás měla jenom dostat otázky, co Vám ze spisu není jasné. A měl byste si uvědomit, že když jsou v zákonech nesmysly, tak jste měli dát návrh na změnu zákona.

To vy právnici jste „vymysleli“, že mi obyčejní lidi právu nerozumíme, proto ústavní stížnost musí psát právnik. Tak proč bych podstatnou část práce měla dělat já a vy se pod to jenom podepíšete?

Když má právo automaticky nahlížet do spisu advokát přidělený soudem, tak toto právo automaticky nahlížet do spisu by měl i advokát přidělený advokátní komorou.
Dokonce ani na podávání dovolání nepotřeboval ode mně podepsat plnou moc, tu měl automaticky. Tak proč tu plnou moc nemá advokát přidělený advokátní komorou?

Samozřejmě to i zneužívali: advokát Marek Konečný bez mého souhlasu změnil žalobu v můj neprospěch. Všimla jsem si to v soudním spise a dalšímu advokátovi Miroslavovi Zemanovi to nevadilo. Pak jsem dala písemnou žádost na Obvodní soud pro Prahu 5, že trvám na původní žalobě a žalobu od Marka Konečného ať zruší a neberou v potaz.

Další advokát Libor Vincenc dovolání formuloval jinak, jak jsem to požadovala a zaslala na soud. Požádala jsem ho, aby to změnil a neudělal to. Svévolná změna soudce mu asi připadala podle zákona a dovolání formuloval ohledně přidělení opatrovníka. Přičemž já jsem trvala na tom, že svévolné přesunutí spisu k jinému senátu během jednoho dne od mého dopisu soudkyni je nezákonné a trvám na původním senátu, který měl spis přidělený. Já jsem o tom nevědela, dozvěděla jsem se to až z doručeného usnesení. Ale advokátovi to nevadilo.

První advokát Miloš Holub poslal protistraně jiný dopis než na čem jsme se dohodli.

Pak se mi nedivte, že když jde o můj osud, nemám zájem podepsat plnou moc, podle které si advokát může dělat cokoliv bez mého souhlasu a ještě tuto plnou moc předat někomu jinému, kdyby on nemohl se případu věnovat.
Po nás obyčejných lidech chcete, abychom se vyjadřovali do žalob jasně, srozumitelně a zřetelně a Vy právnici to neděláte. Pro Vás ty pravidlá neplatí?

A vy trváte na tom, že ústavní stížnost musí podepsat právnik. To jsme si nevymysleli my, obyčejní lidi. I když je to porušení ústavních práv, když máme podle ústavy všichni stejná práva. Stačilo by, kdyby si ústavní soudci vyžádali spis, nastudovali a tak rozhodli. Berou za to dost vysoký plat a mají k tomu i rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR.
Za mně taky nikdo nikdy nic nedělal, když jsem dělala technologa. Vše jsem si musela nastudovat sama, přečíst smlouvy, požadované podmínky a napsat technologické karty tak, aby to bylo srozumitelné každému.
Vy právnici to děláte za omnoho vyšší peníze, proto byste to měli dělat ještě poctivěji, když jde o lidské osudy.

Ještě jednou: chci aby mě advokát Michal Peškar zastupoval. Ale požaduji, aby tu práci udělal on, včas a vše. Já ho nemám kontrolovat, ani nic za něho dělat. Když tomu prý jako laik nerozumím, tak ať to udělá advokát. Ale ať mi tím nezničí život, má dělat v můj prospěch a spravedlivě.

K čemu mi to bude, když si nenastuduje spis a nestihne termín podání? Už o prodloužení lhůty k první ústavní stížnosti jsem žádala já. Stojí mně to čas a peníze, které nemám.

Od špičkového právnika očekávám špičkovou práci a nevymlouvejte se, že je to jenom „ex offo“, jak mi řekl advokát Marek Konečný, když mi ho přidělili soudem. Tak to zrušme úplně, když k tomu přistupujete takhle.

Nebo si začnu myslet, že vše zlo se kolem mně děje kvůli kauze VSŽ Košice, to tunelování nikdy nevyšetřovali. Já jsem podala konkrétní důkazy z konkrétních rezešovských firem. Pracovala jsem v jedné z nich a podklady jsem polícii zaslala v obavě o svůj život. O to se snažili už v roce 2000, jenom jim to nevyšlo. Slovenská polície a prokuratúra to nevyšetřovala vůbec, i když ode mně dostala konkrétní důkazy. Ty jich nezajímali. Zajímalo jich, kdo mi dával informace. Místo toho, aby to vyšetřili, mi zničili život úplně: nemohla jsem si tam najít práci a přišla jsem o byt.

V ČR to je ještě horší, což je divné…..I když Rezešovci vlastnili v ČR, takže to měla vyšetřovat i česká polície.

Víte, já pochopím, když se najde mezi soudci nebo advokáty jeden lajdák. Ale když všichni postupují stejně povrchně, tak to vážně vypadá tak, že to někdo organizuje z pozadí nebo vám všem soudcům, i advokátům ten bordél vyhovuje, protože na něm vydělávate. Jeden důvod určitě bude pravdivý nebo oba?

Pane Peškar, odpovědela bych Vám dříve, ale nejprve jsem nevědela co s tím. Protože vše nasvědčuje tomu, že mi nemáte pomoct, ale formálně to ukončit v můj neprospěch. Byla bych ráda, kdybych se mýlila a Vy mi skutečně pomůžete.
Partneři velké bohaté advokátní kanceláře totiž nedělají ex offo, ani pro soud, ani pro advokátní komoru. To bych musela být někoho známa nebo by se za mně musel někdo přimluvit. Jenomže já nikoho takového nemám.

Možná je náhoda to, že Zuzana Čaputová udělila vyznamenání Pavlovi Rychetskému cca půl roků po tom, co jsem ji oslovila s kauzou VSŽ Košice. Ona mi nepomohla, nic pro boji s korupci neudělala a Pavel Rychetský nic pro Slovensko neudělal….ale kdyby mi české soudy pomáhali spravedlivě, tak mnoho vysoce postavených lidi by mělo na Slovensku problémy.
Někde jsem četla, že Pavel Rychetský má dům v Kunraticích, v Kunraticích bydlí i JUDr. Zdeněk Pour, bývalý policajt, který mně zastupoval v prvním soudním sporu a vše nasvědčovalo tomu, že pomáhal protistraně.

V Kunraticích má bydliště i Nataša Randlová a Pavel Randl, většinové majitelé kanceláře Randl Partners s. r.o.
Předpokládám, že jsou to jenom náhody, protože Kunratice mají cca 10 000 obyvatel.

Ale ráda si nechám vysvětlit, proč mi advokátní komora jako slovenskému bezdomovci přidělila jako advokáta společníka této bohaté advokátní kanceláře a ten si svou práci dělá jenom formálně. Bude nějaký záměr nebo dohody? Protože když advokát Peškar ví, že jsem bezdomovec, tak první co ho mělo zajímat termín, kdy se to doplnění musí stihnout a nastudovat si můj soudní spis. Když jsme my neprávnici takoví „laici“, tak nebudu jako špičkový advokát požadovat podklady od bezdomovce, ale nastuduji si spis. Alespoň já bych tahkle postupovala.

Když se mýlim, tak si to ráda nechám vysvětlit.

A advokátní komoře doporučuji, aby na mně neútočili. Když to udělají, tak mi tím dají důkaz, že přidělení tohoto advokáta bohaté advokátní kanceláře má jediný účel: aby mně zničil a ne pomohl mi.
To se dá i právním formalizmem a natahováním času tak, že se nestihne termín podání.

O české občanství jsem požádala už dávno, odkázali mně na to, ať jdu standardním způsobem. Tak nechápu, jako bezdomovec můžu mít pro splnění českého občanství na účtě víc než 120 000 korún českých? Vím to od jedné Ukrajinky, že tuto podmínku musela splnit v roce 2008, bylo to cca 123 000 – 124 000 korun českých. Taky jsem se divila, jak se to dá v případě Ukrajinců splnit. Tak mi na to řekla, že si to musí půjčit od mafiánů a mít to na účtě a pak splácet s vysokými úroky tomu mafiánovi. Proč to nikomu v ČR v těch letech nevadilo, jak byly diskriminovani Ukrajinci? Dělala jsem s nimi v tiskárně Europrint miliardáře Františka Savova a bohužel tam oni museli dělat načerno. Byly tady na turistické vízum, které jim často i neprodloužili.
 
Takže standardním způsobem jsem neměla šanci získat české občanství, podmínky jsem věděla od té Ukrajinky. Proto jsem žádala tehdejšího předsedu vlády Jána Fischera o české občanství jako Slovenka, které slovenské úřady nepomohly a zničili jí život. Nepomohly mi, tak proto si dávám otázku, proč Čaputová dala vyznamenání Rychetskému. Upozornila jsem ji i na to, že je nás víc, kteří upozorňují na problémy Slovenska a neudělala nic. Je to michalovský novinár Marek Boka, který upozorňuje pašování na ukrajinských hranicích se Slovenskem. Pocházím ze Zemplína, proto tuto situaci si víc uvědomuji. I když mí rodiče nebydleli blízko hranic. Ale vé vzdálené rodině jsme měli jednu smrtelnou nehodu v roce 1997, umřeli při ní dva celníci. Jeli ráno z práce z hraničného přechodu Vyšné Německé a havarovali v susedné vesnici. Prý měli z auta odmontované kolo a byl to masakr. Kolegyně tam ve vesnici měla strejdu a říkala, že to bylo fakt hrozné. Jeden z mrtvých měl oddělenou hlavu…..Nemohli jet rychle, když jeli na starém Wartburgu. Takže divné věci se děli na této hranici už dlouhá léta a novináři kromě Mareka Boku o tom mlčí. Jemu o tom mluví zákazníci…stačí se podívat alespoň na půl hodiny

Na konkursní mafii upozorňovala bývala účetní v důchodu Danka Bobeková. Byl v ní zapojený přímo její bývalý zeť, byl napojený na politickou stranu SMER a její dceře a vnukovi zničil život. Na situaci v slovenské tajné službě upozorňuje bývalý příslušník SIS Martin Bavolár. Tyto lidi všechny slovenské kompetentní orgány ignorují a nic neřeší. Místo toho jim ničí životy. Nejsem jediná. Taky na Andreje Babiše už dávno upozorňoval bývalý novinář TV Markíza Dušan Valko. Napsal knihu o jeho podnikání a na Slovensku jí soudně zakázali a jemu zničili život. Váš Čechy varoval ještě před vstupem do politiky a i tak Češi Babiše zvolili. Kolovala po internetu, takže jsem ji četla. Jmenovala se Počestný Andrej Babiš.

A pokud máte ještě pochybnosti, že Slovensko není mafiánsky stát, tak se podívejte na videa, kde mluví konkrétně novinář Marek Boka o tom, co se děje na východě Slovenska a že to nikoho z kompetentních nezajíma.

Mafia na východe…Pašeráci,drogy a polícia

Na Zemplíne je strašne silná mafia

Marek Vagovič o knihe Padreho klan: Ukazujem, ako štát u nás splynul s organizovaným zločinom

Citujem z rozhovoru s ním: V ére, keď fungovala policajná mafia, tak si sa nemal obrátiť na koho. Lebo tou mafiou bol samotný štát a jeho predstavitelia, počnúc politickými špičkami, cez vedenie polície, cez civil a padreho….(neviem, či som to dobre porozumela, lebo to citujem z jeho rozhovoru) až po súdy. To je obrovský precedens. Nepoznám ani inú krajinu, možno s výnimkou nejakých banánanových republík že by to niekde takýmto sposobom fungovalo. To nebolo ani v Taliansku. (cca 15.- 16. minuta rozhovoru)

Citácia je presne z rozhovoru, ktorý uverejnil POSTOJ TV 4.11.2022 s Marekom Vagovičom.

Dostal otázku od moderátora: Ty hovoríš o to vysoko organizovanom systéme štátnej mafie?
V tejto otázke je to vystihnuté presne…..

Už chápete proč si kladu otázky, proč se mi děje v České republice na soudech to, co se děje a českí advokáti mi zatím škodí. Ráda bych se mýlila, ale nikdo mně nepřesvědčil o opaku. Je to náhoda nebo se to se mnou táhne ze Slovenska? Akorát že mně všichni, co jsem oslovila, přesvědčujete svými činmi, že v ČR taky funguje vysoko organizovaný systém státní mafie….není se na koho obrátit, proto jsou soudci tak sebevědomí a dělají si co chtějí. A advokáti buď se jich bojí nebo jich zajímá jenom to, kolik vydělají a vyhovuje jim ten bordél, na kterém vydělávají. Kdyby tomu tak nebylo, tak se už dávno advokáti ozvou a změní to.

A situace na Ukrajinských hranicích se Slovenskem by měla zajímat i Čechy, protože to ovlivňuje i vás.

Nebo veřejně vyhláste, že všichni českí právnici, kteří jsou v mém soudním sporu zainteresování mají za úlohu mi zničit život, protože jsem nepohodlná Slovenka, která je svědek miliardového tunelování VSŽ Košice a proto postupujete jako hyeny. Ale řeknete to veřejně, včetně ministra spravedlnosti Pavla Blažka.
Tahle totiž postupujete a vyhazujete peníze daňových poplatníků za nesmyslné právní úkony. Řešit jednoduchý pracovní spor od ledna 2011 je totiž divné a když to nevadí ani všem ministrům spravedlnosti, které jsem oslovila s prosbou o pomoc, tak nechápu, za co berou plat.

Nevymlouvejte se, že to je soudcovská nezávislost. Zákony platí i pro soudce a nemohou si jich měnit, jak chtějí. To jsou podvody, svévolná změna žaloby soudci, uvádění nepravdivých údajů v dokumentech soudu,nesprávna adresa, nedělaní protokolu ze soudního jednání, na konci Usnesení jsou uvedeny nesprávné údaje … Poslat mně na ulici bez jakéhokoliv přijmu jenom proto, aby mi neplatila protistrana doplatek mzdy je fakt absurdita.

Protistrana ma totiž advokáta z významné advokátní kanceláře. Nebohý JUDr. Jiří Bedrna je bývalý předseda Městského soudu v Praze a soudce Nejvyššího soudu ČSFR a po revoluci zastupoval v jednom soudním sporu i prezidenta Miloše Zemana. V čase kdy ta moje kauza začala ještě žil. Takže zbytečne mi jeho syn Michal Bedrna tvrdí, že nikdo od nich nezneužívá kontakty jeho otce a už žádné neměl. Tehdejší předseda Obvodního soudu pro Prahu 5 Tome Frankič starší prý tam zůstal ještě z doby socializmu. Mně to tvrdil advokát Marek Konečný, že na všech soudech se měnilo vedení soudu, ale na Praze 5 ne. A že tam nejsou soudci specializovaní na pracovní spory.

Kromě toho, v advokátní kanceláři protistrany Bedrna a spol. je společník JUDr. Petr Harmach a na Obvodním soudě pro Prahu 5 je soudkyni Eva Harmachová. Může to být menovkyně, ale nemusí. Spíše né….Měla jsem tu čest si s ní psát, když byla soudní asistentka a byla ke mně velice nepříjemná.

Vše nasvědčuje tomu, že buď jsou soudci a advokáti, které mi přidělili špatní odborníci nebo jich někdo ovlivňuje. Ovlivňovat jich může i protistrana, zájem na tom, aby skončila na ulici mohou mít i slovenské státní orgány. Neměli zájem vyřešit tunelování VSŽ Košice. Rezešovcom se nic nestalo, o nic nepřišli a jediná stíháná jsem já jako nepohodlný svěděk.
Jsem hledaná v dvou státech jako nějaký zločinec. Je po mně vyhlášeno pátrání. Pokud se toto někomu z právníků zdá normální, tak vám chybí cit pro spravedlnost a ten bordél vám v obou státech vyhovuje.

Ani jeden právník zatím neřekl, tak tahle to dělat nejde a páni soudci dělejte to pořádně napoprvé.
Toto už není jenom chybějicí odbornost, ale charakter.

Můžete mi nadávat jak chcete, že nemám pravdu. Ale když postupujete soudci, advokáti a ministr spravedlnosti takhle nespravedlivě v mém soudním sporu, to znamená že tahkle nespravedlivě postupujete i v jiných soudních sporech.

Ten spor je vážně jednoduchý a dohodu by mi protistrana podepsala, kdybych do ní uvedla, že nebudu požadovat finanční vyrovnání. To mi řekl osobně v září 2011 Ing. Ivo Novák, majitel firmy Žaket. Odmítla jsem tak mně ignoruje, cca 1 rok po mém okamžitém vyhazovu můj pracovní mail fungoval s tím, že přišla zpětná odpověď, že se mnou ukončili okamžitě pracovní poměr. Přišla jsem na to náhodou, když jsem si sama poslala soukromně mail na tento pracovní mail. Chtěla jsem vědět, jestli ještě funguje nebo ho zrušili. Přišla mi táto automatická odpověď. Asi táto mailová adresa byla ve firmě sledováná, protože to bylo v sobotu a když jsem poslala po chvíli další mail, tak už tento pracovní mail byl zrušený.

Zjišťovala jsem si na katastru, co všechno majitel firmy vlastní a zjistila jsem, že Ing. Ivo Novák na katastru už nemá zapsáný byt v Praze na Běhounkové ulici. Zaměstnával mně jako živnostník a živnost měl napsánou na tuto adresu. Má ještě dům mimo Prahu, byly jsme tam z firmy všichni, proto to vím.
Je stavební ing., odbor kartografie, takže ví, co dělá. Na katastru ho pani nedokázala najít. Nebyl v databáze vůbec.
Předpokládám, že toto není náhoda.

Protistranu jsem se snažila nejednou písemně kontaktovat, aby to řešili: i advokáta Martina Krejzu, i Ing. Ivo Nováka. Zvolili taktiku mně ignorovat. Neodepisuji, nic nedělají.

A to, že soud pomáhá protistraně, o tom svědčí i to, že ich oslovili o vyjádření až po cca 1 roce. Druhou žalobu jsem podávala v listopadu 2013 a doplnila na výzvu soudu v prosinci 2013. Vyjádření je v spise až ze začátku prosince 2014 a mně ho ani neposlali na vyjádření. Podle mně ho poslat měli i mně, ať se k němu vyjádřím.
Soudkyni Lence Fučíkové jsem posílala dopisy, které jsem poslala protistraně a divila se, proč ji to posílám. Důkazy ji nezajímali. Já jsem se to snažila nejednou řešit s protistranou mimosoudně. Ale jim jde o prachy, proto natahují čas a čekají, kdy mně to přestane bavit a přestanu. Zničili mi tím život. 

Takže ať mi nikdo netvrdí, že soudci nepomáhají protistraně. Právě soudci měli řešit tuto situaci a řešit přesně vše podle žaloby, co jsem požadovala. Neudělali to a nechtěl to řešit ani žádný přidělený advokát. Když nechtěl, tak proč má stát platit formální práci ex offo? To jich zrušme a tu práci ať udělají soudci. Od toho jsou placeni, aby jim šlo o spravedlnost.

Děkuji za pochopení a kladné vyřízení.

S pozdravem

Magdaléna Nadzamová

https://popelka.blog.pravda.sk/2021/09/19/ako-funguju-ceske-sudy-dopis-andrejovi-babisovi/

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/11/15/eurokomisarka-jourova-a-rozvrat-pravneho-statu-na-slovensku/

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/08/31/ceske-soudy-a-vrazda-urednice-uradu-prace-nezajem-o-svedectvi/

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/09/14/oznameni-kriminalni-policii-cr-od-nepohodlneho-svedka-tunelovani-vsz-kosice/

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/11/12/novinar-marek-vagovic-a-rozhovor-s-nim-o-organizovanom-systeme-statnej-mafie/

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/11/28/evropska-unie-a-cesky-premier-fiala/

Karel Kryl by mal 80 rokov

15.04.2024

Pred 80 rokmi sa narodil Karel Kryl. Myslím si, že si tento človek zaslúži spomienku. Bol to nadčasový spevák a nikdy sa nikomu nezapredal. Narodil sa 12.4.1944. Prvýkrát som jeho meno počula v 80 rokoch na letnej brigáde. Boli sme na Morave so spolužiakmi a náhodou som večer prišla k spolužiakom na izbu. Magneťák mali veľmi potichu a hrala tam nejaká pre mňa neznáma [...]

Pelle = dieťa šťasteny

09.04.2024

Lebo to, ako sa on prepracoval až na post prezidenta, sa inak nazvať nedá. Nenápadne sa po Ficovom chrbte posúval vyššie a vyššie, až zakotvil vo funkcii najvyššej, prezidentskej. Jediné, čo k tomu potreboval, bolo poslúchať, pritakávať, klamať, pri nepríjemných otázkach odpovedať vyhýbavo, vykrúcať sa, používať prázdne frázy, hovoriť kvetnato a pritom všetkom sa [...]

Sú novinári na strane dobra a spravodlivosti ?

21.03.2024

Jaro vždy chcel, aby Korzár písal odvážne a kriticky, stál na strane spravodlivosti, práva a dobra. Chcel, aby boli jeho redaktori féroví a korektní, kontrolovali tých pri moci a zastávali sa bežných ľudí. Citujem z nižšie pripojeného článku: https://korzar.sme.sk/c/23299172/zomrel-sefredaktor-dennika-korzar-jaroslav-vrabel-novinam-venoval-cely-zivot.html?ref=njctse Verím, [...]

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

šimkovičová

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

19.04.2024 19:30

Ide o reakciu na prítomnosť bývalej ministerky kultúry Silvie Hroncovej na Bienále v Benátkach. Súčasťou vernisáže bol aj protest zástupcov kultúrnej obce.

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 196
Celková čítanosť: 2963687x
Priemerná čítanosť článkov: 15121x

Autor blogu

Kategórie