Založ si blog

Oznámeni kriminální polícii ČR od nepohodlného svědka tunelováni VSŽ Košice

Tuto informaci Vám oznamuji na základě mailu Jakuba Ceselského z kriminální policie ČR, který mi oznámil, že jsem pohřešovaná. Novinářům to posílám proto, abych měla další důkaz, že jsem jich prosila o pomoc při kauze tunelování VSŽ Košice. Tím to začalo. Nepomohli a kryli trestní čin. Je to trestné.

Žiju, takže není důvod, aby mně hledala kriminální policie ČR. Nejsem nezvěstná, ani zatím mrtva. Nikoho jsem nezabila ani nezavraždila, takže nechápu, proč se tím zabývá právě kriminální policie ČR. Předpokládám, že když jste placeni z peněz daňových poplatníků, tak máte důležitější práci, než hledat nějakou slovenskou bezdomovkyni. Hlavně jsem nepohodlný svědek vícero kauz, při kterých mi ani česká polície nepomohla.

Vše to začalo kauzou VSŽ a hledat mně dali, když jsem začala na blogu kritizovat českou justici. Ale tato situace trvá od roku 2000, takže nechápu, proč mně dali hledat až teď. Hledáte mně jako kdybych ty železárny vytunelovala já. Přičemž život mi zničili slovenská a česká policie, prokuratúra, státní zastupitelství, soudy. Poslali jste mně na ulici a od roku 2000 živořím kvůli nečinnosti polície, prokuratúry a novinářům, kteří kryjí trestní činy.

Tady máte vysvětlení:

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/08/25/preco-roman-mikulec-a-milan-lucansky-nechceli-presetrit-dve-zavazne-kauzy/

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/09/02/zuzana-caputova-a-ustava-slovenskej-republiky/

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/09/10/daniel-lipsic-maros-zilinka-a-praca-prokuratury/

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/09/13/list-kuciakovym-rodicom-ohladne-prace-novinarov/

Když jsem českou policii požádala o pomoc tím, že jsem podala trestní oznámení na soudkyně Lucii Bičákovou, Andreu Lomozovou, Lenku Fučíkovou, protože mně poslali svým jednáním a neřešením soudního sporu od roku 2011 na ulici, to Vám nevadilo a neřešili jste to. Případ jste odložili ad acta, bez vyšetřování. A to jste udělali ještě dříve, než k tomuto rozhodnutí dospělo státní zastupitelství. Ani jste to nešetřili. Kdo rozhodl, že soudci jsou nepostižitelní? Poslali mně na ulici a zničili mi život. Celé trestní oznámení vložím do přílohy.

Sama jsem navrhla, že budu svědčit v kauze zavražděné úřednice Úřadu práce ČR , kterou zavraždil Jiří Dvořák. Věděl o tom soudce Kamil Kydalka, věděla o tom jeho advokátka Soňa Adamová a těsně před soudním procesem jsem poslala mail i na Městské státní zastupitelství v Praze. O mé svědectví jste zájem neměli. Proč? Protože je zatím v pozadí Penta? Nebo jste se rozhodli, že tuto vraždu poctivě řešit nebudete a nezjistíte skutečný důvod a pozadí vraždy?

Už ve dvou případech jste nekonali tak, aby zákon platil pro všechny stejně.

Taky by mně zajímalo, jestli Vás někdy slovenská policie požádala o spolupráci při vyšetřování tunelování VSŽ Košice. Protože kvůli této kauze jsem bezdomovec v dvou státech (Slovensko, Česká republika). Rezešovci vlastnili i v ČR, takže vyšetřovat jste to měli i Vy, česká policie.

Nekonali jste ve třech případech a teď jste neskutečně rychli, když jsem začala kritizovat v článcích nejvyšší vedení českých soudů. Myslím tím včetně Petra Angyalossyho, Pavla Šámala, Ivy Brožové (bývalá předsedkyně Nejvyššího soudu ČR). Jsou v tom případě zainteresovaní i další soudci.

A když se ozve slovenská policie, že jim „chybím“, tak jste rychli? Ale já jsem slovenskou policii prosila o pomoc od roku 2000 v souvislosti s kauzou VSŽ Košice a nepomohli mi. Místo toho mi zničili život jako svědkovi, který nahlásil podezření na tunelování železáren přes několik firem Rezešovcami. Nevyšetřili nic, protože to ani nešetřili.

Upozorňovala jsem soudce Kamila Kydalku i na kauzu miliardáře Františka Savova a Europrint. Taky ho to nezajímalo ani nikomu z policie mé svědectví nepředal. Kontrolu jsem tam poslala já osobně v letech 2009 –2010. Šla tam jenom celní správa, finanční kontrolu tam žádnou neudělali.

A teď máte tu drzost nahánět mně, kde se nacházím? Proč, když jste mně neochránili? Nebo Vy chráníte jenom milionáře a úředníky státní správy?

Na ulici mně poslali mí příbuzní, vysvětlovala jsem to v článku a dopise prezidentce Zuzaně Čaputové.

Jsem živá a kvůli dluhům mě přeci nebude hledat kriminální policie. Nebo tak hledáte všechny bezdomovce?

Když mně už naháníte, tak otevřete kauzu nevyšetřeného tunelování VSŽ Košice, kauzu Františka Savova, proč nikoho nezajímalo mé svědectví a proč nikoho nezajímalo mé svědectví v kauze zavražděné úřednice Úřadu práce ČR.

Česká republika a její úřednici a policie pro mně neudělala nic, aby mně ochránila. Nejste ochotni ani vyšetřit mé trestní oznámení na soudce, které jsem podala. Český stát mi neplatí žádné sociální dávky, ani podporu, asi proto, že nejsem Ukrajinka . Já jsem jenom utekla před slovenskou policii a prokuraturou, která mi na Slovensku zničila život. A teď mně dali hledat? Proč mně tedy neochránili od roku 2000?

Proč mi Česká republika nepomohla, když jsem taky prosila úřednice úřadu práce o pomoc, i samotnou Janu Maláčovou? To bylo tak jednoduché: spolupracovat se soudy a zeptat se na můj případ. Zároveň změnit zákonník práce a dát mi podporu na nevyhnutnou dobu. Neudělali nic, poslaly mně na ulici.

Tak na co jsem tady platila z platu daně?

Oznámila jsem Vám, že žiju, takže kriminální policie v České republice nemusí řešit mou nezvěstnost, či „vraždu“.Protože kriální polície je placená za vyšetřování vražd.

Je absurdní, že to řeší kriminální policie, stejně tak v souvislosti s kauzou VSŽ Košice mně chtěla vyslýchat kriminálka a předvolávali mně telefonicky. Ale když slovenská policie měla řešit pokus o vraždu , která se jim nepovedla lékaři Nemocnice Šaca v Košicích, tak to dali řešit pořádkové policii. Přičemž právě táto kauza patřila pod kriminálku a měla dát udělat i minimálně dva nezávislé posudky od soudních lékařů, jestli došlo k trestnímu činu.

Díky této nečinnosti slovenské policie zbytečně umírají nemocni na rakovinu, přičemž se mnoho počátečních stádií rakoviny dá léčit stravou a změnou životního stylu. Nebyl o to zájem ze strany lékařů.

Požaduji, aby jste mou nezvěstnost zrušili a ať slovenská i česká policie otevře kauzy, které jsem požadovala vyšetřit a vy jste jich nešetřili.
Toto, co provádíte je zločin proti lidskosti a ten je nepromlčitelný.

Místo toho, abyste mi pomohly v době, kdy jsem Vás o to žádala, tak jste se na to vykašlali a teď mně jako nepohodlného svědka hledáte jako nezvěstnou osobu? Proč? Abyste mně zničili? Proč jste mi nepomohly, když jsem Vás o pomoc žádala?

Vít Rakušan o mně věděl už před volbami a nepomohl. Petr Fiala taky ode mně dostal mail v souvislosti s jmenováním Pavla Šámala do funkce ústavního soudce a taky mně ignoroval.

Já neřeším cizí problémy, ale svoje a problémy obou států. Nebo nechcete, aby v těchto státech fungovala spravedlnost pro všechny stejně?

Tady je to trestní oznámení na konkrétní soudce:

Magdaléna Nadzamová, kontaktní adresa pro veškerou komunikaci mail ……..Je to z důvodů, že jsem bezdomovec v důsledku tohoto neefektívního soudního procesu, proto to prosím respektujte.

JUDr. Pavel Zeman
Nejvyšší státní zástupce

Nejvyšší státní zastupitelství ČR

Jezuitská 4

660 55 Brno

Věc:

1.Trestní oznámení na předsedkyni Obvodního soudu pro Prahu 5 Mgr. Andreu Lomozovou pro zneužívání právomoci veřejného činitele a trestní čin podvodu

2. Trestní oznámení na soudkyni Obvodního soudu pro Prahu 5 JUDr. Lucii Bičákovou pro zneužívání právomoci veřejného činitele a trestní čin podvodu

3. Trestní oznámení na soudkyni Obvodního soudu pro Prahu 5 Mgr. Lenku Fučíkovou pro zneužívání právomoci veřejného činitele a trestní čin podvodu

Vážený pane Zemane,

tímto podávam Trestní oznámení právomoci veřejného činitele a Trestní čin podvodu na soudkyně Obvodního soudu Mgr. Andreu Lomozovou, JUDr. Lucii Bičákovou a Mgr. Lenku Fučíkovou.
Toto mé trestní oznámení podávám i na základě dopisu z Nejvyššího státního zastupitelství ze dne 6.2.2017, který mi zaslala mailem JUDr. Lenka Chmelová, státní zastupkyně.

K podání Trestního oznámení mně doslova přinutili výhružné dopisy od soudkyně Lucie Bičákové a soudkyně Andrey Lomozové, kde požadují sdělení mé poštovní adresy. Jinak mi přidělí opatrovníka a zbaví mně svéprávnosti v tomto soudním sporu. Nesdělím poštovní adresu nikomu. Udělali ze mně na tomto soudě bezdomovce a poštovní adresa je jim k ničemu. Ja mailovou poštu ze soudu čtu a reaguji na ni. Takže když to fungovalo dosud, proč jim to teď vadí?
Oni jsou placeni za to, aby soudní případy řešili a ne ututlávali. To jim nevadí, že jsem kvúli nim bezdomovec? To je pro nich nepodstatné? A trvá to od prosince 2011! Kde byla soudkyně Bičáková tehdy? Proč se o mně nezajímala? Proč mi neodpovídala na mé dopisy podané osobně přes podatelnu v roce 2011?

Takže proč až teď jim to vadí? Vždyť tento spor je na soudě od listopadu 2013! Vadí jim to, protože velmi kriticky hodnotím práci tohoto soudu. Kritizovala jsem to i předtím: předseda soudu Tome Frankič mně většinou ignoroval a místopředsedkyně soudu Irena Bartoníčková mi často psala i bludy. Až jsem se divila, co za pracovní náplň má místopředsedkyně soudu. V běžné firmě by takové dopisy zvládal běžný referent. Samozřejmě, snažili se nic neřešit.
Lucie Bičáková ze mně udělala bezdomovce rozsudkem z 5.9.2011.

Teď jde o další soudní spor, který vyplývá z rozsudku právě z 5. 9. 2011. Jde o soudní spor, kte kterému jsem podala žalobu 15.11.2013 a doplnila na výzvu soudu dne 12. 12. 2013. Tuto žalobu přiložím pro lepší orientaci do příloh.
Tuto žalobu jsem podávala na základě rozsudku z 5. 9. 2011, který psala soudkyně Lucie Bičáková.
Nechápu, proč tento můj případ dala teď řešit předsedkyně soudu Lucii Bičákové. Je to totiž obrovský konflikt zájmů.
Co jsou toto za estebácke metody? Co toto má znamenat? Co si to vůbec dovolují mně takhle vydírat? Takže já jsem jejich vinou bezdomovec, odkázaná jejich vinou na pomoc jiných a oni místo toho, aby ten případ co nejdříve vyřešili, mně šikanují a snaží se mně zničit?Toto už není sranda: začalo to ignorací mých dopisů ze strany vedení soudu i Lucie Bičákové, pak nezasíláním důležitých Usnesení, pak podvodními změny žaloby ze strany soudců tak, aby celý soudní proces prohrála. Stalo se to čtyřikrát, takže to nebude náhoda. Kromě toho soudci přece studovali práva a s vysokou školou by neměli být dementi.
Proč ani jedna z nich nedala návrh na Ústavní soud ohledně změny zákona. Podrobně to píšu v dopise soudkyni Lence Fučíkové.

Ústava ČR jim nic neříká? On jí dodržovat nemusí? Nebo jak si to bezcharakterní soudkyně představují? Já nemám právo na život? Nebo mám na to krást, abych se mohla donekonečna soudit a aby soudci mohli tvrdit, že mají mnoho práce a natahovat čas? Oni na soudech i pracují nebo jenom vykazují činnost jak za socializmu?
Podala jsem to na Nejvyšším státním zastupitelství z důvodů, že v Praze mi státní zastupitelství, všechny stupně, žalobu na soudce Jiřího Cidlinu zamítli. Bez jakéhokoliv vyšetřování. Takže v Praze není asi žádná šance že by některý státní zástupce měl odvahu a charakter „řešit“ pražského soudce.

Předpokládala jsem, že budu bojovat s protistranou, no nechápu, proč všichni soudci a soudní pracovníci pomáhají protistraně a dělají ji advokáta? Proč? Z jakého důvodu?

Tento soudní případ se tahá od ledna 2011, první soudní jednání jsem vyhrála v září 2011 a od té doby můj zaměstnavatel mně ignoruje na radu svého advokáta, ten mně taky ignoruje nebo dělá podvody a já jsem skončila jako bezdomovec. To, že žiju je jenom díky tomu, že se musím doprošovat jiným, aby mně živili. Tak nechápu, na co jsem platila daně českému státu? Na to, aby se staral o uprchlíky a mně poslal na ulici?

Nevyšla jim na soudě podvodná změna žaloby, nevyšlo jim ani to, že mi oponovali, že nejsem právník. Protože pak jsem jim poslala seznam právníků, studovaných právníků, kteří mi radili a díky kterým jsem bezdomovec. To soudcům Ústava ČR dává takové možnosti manipulovat s žalobou, dovoláním, fakty tak, jak to vyhovuje protistraně? Tomu říkáte spravedlnost?

To soudcům musím napsat jako mentálně retardovaným dětem napsat, že mi nemohou zamítnout vydání aktuálního zápočtového listu? Tohle mi totiž napsal soudce JUDr. Michal Holub, bývalý místopředseda Obvodního soudu pro Prahu 5 v rozsudku. Zamítnul mi vydání zápočtového listu a nechtěl to projednávat vůbec. Je to popsáno v mém Odvolání. Já nechápu, jak takový lidé mohou dělat soudce, když neovládají pracovní právo. A předsedům soudů to vůbec nevadí, i když jim to písemně oznámím.

Na začátku to byl jednoduchý pracovní spor a právě soudci a právníci z něho udělali chaos. Soudní spis má tloušťku cca 20 cm a dosud jsme nic nevyřešili, protože můj případ na soudech řešit nechtějí. To musí mít protistrana dobré známosti na soudech, když stále hledají důvod, proč to nejde a zkoušejí mně podvést.
Já chci přitom jenom jedno: spravedlivý soudní proces podle žaloby a podle Odvolání.
To je takový problém vyřešit na soudech na začátku jednoduchý pracovní případ?

Kromě toho, ať si soudci dělají svou práci pořádně a na poprvé. Nebo se za svůj plat můžou i flákat a dělat podvody tak, aby mi zničili život a pomohl protistraně? Já jsem jim to nedovolila. Nemají mé písemné svolení, že si mohou v mém soudním případu dělat, co chtějí. Já jsem text mého Odvolání ze dne 8.6.2016 nezměnila.

Podle Ústavy České republiky mám nárok na spravedlivý soudní proces v přiměřeném čase a na tom trvám.

Já jsem se snažila to na soudech se soudci řešit po dobrém, ale nemělo to žádný smysl.
Když si projdete celý můj soudní spis, což nepředpokládám, protože ho nečtou ani soudci na Obvodním soudě na Praze 5, ani soudci Městského soudu v Praze, tak ze soudního spisu se dozvíte následující informace. A jak to vím, že ho nečtou? Protože by mi jinak nepsaly bludy, když o tom mají ve spisu informace v papírově podobě. Takže buď ho nečtou nebo jsou to arogantní a liní lidé, kteří nemají co dělat na soudech.
Když tento absurdní postup považujete za normální a podle Ústavy České republiky, tak v tom případě nemáte co dělat na postě státního zástupce.

Na Obvodním soudě pro Prahu 5 nejprve řešili můj případ dva soudní asistenti, pokyny jim dávala místopředsedkyně JUDr. Irena Bartoníčková. Jednoho z nich Mgr. Jiřího Pacovského vyjmenovali za soudce na jiném soudě v rámci Prahy. Přičemž v mém případě mi zapomněl dát poslat důležité usnesení a nezaslal mi ho nikdy, i když jsem ho několikrát urgovala. Přišla jsem na to náhodou při shánění informaci v informační kanceláři. Toto zamítavé usnesení jsem si nafotila při nahlížení do spisu. Žalobu jsem podávala v prosinci 2013 a až v únoru 2016 můj případ dostal přidělený soudce JUDr. Michal Holub. Po odvolacím rozsudku z Městského soudu v Praze se tomu případu věnovala jiná soudní asistentka. Hned zatím mi bylo oznámeno, že můj případ bude řešit soudkyně JUDr. Lucie Bičáková, která řešila můj spor v roce 2011 a díky ní je ze mně bezdomovec. A prý je teď pověřená místopředsedkyně soudu. To jsem namítala, že tato soudkyně nemůže řešit svůj průser. Promiňte, ale jinak to nazvat neumím a ani nechci. Díky teto soudkyni jsem totiž bezdomovec. A už soudní proces v roce 2011 byl fraška. Sice jsem ho vyhrála, no zastal si mně přísedící a rozsudek je napsaný tak, že mi je z toho špatně, tak otrasně je napsaný.

Pani soudkyně Lucie Bičáková po mně požadovala poštovní adresu. Jsem bezdomovec, takže jí nemám. Jinak mi ustanoví opatrovníka. Takže ona mně pošle na ulici a pak mně chce zbavit svéprávnosti, aby celý tento soudní případ mohli zamést pod koberec a ututlat? A předsedkyně soudu Andrea Lomozová má stejný názor. Proč neřeší můj případ, od toho jsou královsky placené. Podstatné je, aby můj případ na soudech vyřešili a ne nějaká adresa. Tu totiž nemám právě jejich vinou. Nejsou estebáci, aby vyzvědali, kdo měl odvahu mi pomoct. Do toho jich nic není, oni mi nepomohli, ale zničili celý život. Kde berou tu drzost ještě mně buzerovat na tom, co zpackali oni na soudě?
To jich nezajímá, jestli mám kde bydlet a co jíst, za co cestovat na soudy a platit nesmyslné kopie dokladů, které i tak všichni ignoruji! To už nemluvím o přebděných nocích nad psaním dopisů na soudy. To jsou ty soudci psychopati? Dělal jim někdo psychologické testy, jestli se vůbec hodí na práci na soudě nebo v Čechách je taková tradice, že čím větší podvodník a lhář, manipulátor, tím víc se hodí za soudce? Soudy mají blbou pověst, ale za to si mohou soudci samy. Když ti poctiví soudci mlčí a tolerují podvody nepoctivých soudců, tak ať se nediví.

Takže soudcům doporučuji, ať tento můj soudní případ hlavně co nejrychleji a co nejpoctivěji vyřeší, přesně podle mé žaloby. To potřebuji, soudci jsou tam na to, aby žaloby řešili poctivě. Pak budu mít i možnost se zaměstnat, možnost si zaplatit bydlení a poštovní adresu, na které vůbec nezáleží. Důležité je, abych měla kde bydlet, mít z čeho si to bydlení zaplatit a mít co jíst.

To přidělený soudce Michal Holub má problém přeposlat mé dovolání na Nejvyšší soud? Proč vůbec řeší cokoliv v mém případě pověřená místopředsedkyně Bičáková? Aby jsem náhodou nestihla podat trestné oznámení i na ní za rozsudek z roku 2011? To tam na soudě mají asi neschopné zapisovatelky, když mi zapisovatelka má problém odepsat na jednoduchý mail, proč mi zaslala rozsudek dvakrát a který termín zaslání platí? Když jsem se na to ptala možná už po třetí, tak mi odepsala soudní asistentka (asi na takovou práci potřebovala vystudovat právo) a měla představu, že co nejdříve přicestuji pro rozsudek. Dovolila jsem si oponovat, že přijedu cca o dva týdny později a převezmu si rozsudek když podám Dovolání. Rozsudek jsem měla zaslaný mailem, takže to bylo jedno.

Tehdy se do toho „zapojila“ soudkyně Bičáková a kritiku jsem si vyslechla i od soudní asistentky. Mimochodem jsem se zeptala, jestli její manžel nebo příbuzný není spolupracující advokát v advokátní kanceláři Bedrna a spol.,kde působí jako advokát Martin Krejza, právník protistrany. Podle jejich webové stránky tam jmenovec soudní asistentky působí. Informaci jsem nedostala. Možná proto byla taková aktivní.

V roce 2011, když jsem zrušila plnou moc svému právnikovi hned po soudě a požádala jsem právě soudkyni Bičákovou (písemně přes podatelnu a osobně), ať mi rozsudek dá poslat na mojí tehdejší poštovní adresu. Nedala mi ho zaslat, ani mi neodepsala. Poslali rozsudek mému bývalému právníkovi, i když mně už nezastupoval a bydlel na opačném konci Prahy. Tak jsem si šla osobně vyžádat rozsudek a musela jsem si ho celý zaplatit v kolkách. Nikoho nezajímalo, že ho měli poslat mně, že jsem o to požádala písemně a zpackali to oni na soudě. Takže ať teď pani soudkyně Bičáková mlčí, když ona si nedokáže poctivě udělat svou práci nebo ji zadat asistence.

Taky jsem chtěla originál rozsudku v dubnu 2016, myslela jsem si totiž, že mailová verze není právoplatná. Mailem mi rozsudek poslali a termín zaslání jsem brala k podání Odvoláni ten termín, kdy mi to poslali mailem. Místopředsedkyně soudu Blanka Jarolímková mi napsala, že i mailové zaslání je právoplatné a když chci rozsudek, tak mi ho mohou nechat v informační kanceláři, kde si ho převezmu osobně. Ale není to potřebné, protože rozsudek platí.
Proto vůbec nechápu, proč tyto cirkusy, že hned nedoběhnu si cokoliv převzít. Já na dopisy odpovídám. Právě že soudci na mé písemné dotazy podané osobně v podatelně soudu většinou neodpovídali. Stálo mně to dost vypůjčených peněz a přebděných nocí, kdy jsem jich psala.

A nedělejte ze mně zločince, který nereaguje na maily. Kdyby totiž na jakékoliv Usnesení, či rozsudek ze soudu nereagovala v zákonném termínu , tak mi celý případ dávno zamítnete na soudech. O to jim jde, proto mi všechno podstatné zatím zamítli.

Když se už bavíme o zločincích, kteří nepřebírají poštu, tak proč státnímu zastupitelství a soudům utekl do Británie miliardář František Savov? To jste mu nedokázali doručit předvolání na výsluch nebo nechtěli? A nikdo ho nezbavil svéprávnosti, jak vyhrožují mně soudkyně Lucie Bičáková a soudkyně Andrea Lomozová. To už nemluvím o tom, že si všímám, co nevyšetřujete v této kauze a ignorujete. Pracovala jsem u Savova v tiskárně Europrint. Tá práce Ukrajinců, kteří tam oficiálně byly fakturované jako stavební práce a ne jako zaměstnanci, to nikomu nevadilo. Vím to, protože jsem tam dělala šéfa ve výrobě. Ale to byl ten Europrint, který byl v roce 2008 a ten přejmenovali, rozprodali, přestěhovali sídlo a poslali do likvidace. Taky zírám, že mlčíte o původní Savovově firmě Garris, kterou taky přejmenoval a poslal do likvidace.

Taky zírám, proč Savov může rozprodávat svůj majetek? Protože v kauze Rath postupujete rázněji, přičemž oficiálně jde o menší peníze. A co kauza tiskař (která je asi spojená s kauzou Savov, když jde o tiskové stroje), o které jsem četla jenom cca v dvou médiich a kde prý škoda je zatím cca 1 miliardu? O té kauze nikdy nebudou informovat média tak, jako o Rathovi? To státní zastupitelství ututlá a nevyšetří?
Ptám se to proto, že z Ratha děláte zločince, ale o Savovovi mlčíte.
Stejně jako to dělají soudci mně:

Taky by mně zajímalo, jestli slovenské úřady (policie, prokuratura, ministerstvo vnitra) někdy požádalo české úřady o spolupráci v kauze vyšetřování tunelování VSŽ Košice? Byla to totiž mezinárodní kauza, Rezešovci vlastnili i v Čechách a ztratili se tam miliardy. Slovenskou polícii jsem na konkrétní fakty v Rezešovských firmách písemně upozornila a nikdo nikdy nic nechtěl vyšetřit. Absolovovala jsem pár výslechu na slovenské policii a byla to fraška. Místo toho, aby mně chránili, tak mi někdo v pozadí ničí od roku 2000 život. Proto jsem bezdomovec a mám problémy najít si práci. I já jsem si myslela, že v Čechách nikomu vadit nebudu. Ale mýlila jsem se a proto jsem teď pracovní problémy řešila žalobou a odmítla podepsat dohodu v listopadu 2010.

Takže tyto soudní tahanice je pokračování toho, že jsem nepohodlný svědek? Když nemám v tomto směru pravdu, tak proč soudci a soudní asistenti jednají jako podvodníci? To jsou tak blbí nebo protistrana má tak dobré kontakty na soudech? Nebohý Jiří Bedrna byl významní soudce, v jeho kanceláři pracuje advokát protistrany. Když tento soudní spor začal, ještě žil. Jeho syn mi písemně tvrdil, že od nich nikdo neovlivňuje soudy a že jeho nebohý otec nemá takové vlivné známe. Skutečně nemá: jenom zastupoval prezidenta Miloše Zemana v jednom soudním sporu a určitě se jako předseda Městského soudu a soudce Nejvyššího soudu poznal s Tome Frankičem. Nebo že by se předsedové pražských soudu nepoznali osobně?
Tak kdo ovlivňuje soudy aby konali jako podvodníci? Nebo na českých soudech jsou podvody od soudců běžná prax?
Původně jsem to teď psát nechtěla, ale když čtu ty nesmysly, jak mně chtějí soudkyně Bičáková a Lomozová zbavit svéprávnosti, tak se bránit musím. Za Vaše průsery pani soudci a soudkyně nebudu pykat já. Už jste mi ten život zničili víc než dost. Kolem českých soudů spravedlnost asi „nešla“ ani náhodou? Žádnou adresu vám neoznámím, berte to jako fakt. Musím se starat o svou bezpečnost, i o bezpečnost lidí, kteří mi pomohli.

Když jste tak aktivní a chcete mi pomoct, tak mně pani soudkyně živte a finančně podporujte, pokud nevyřešíte tento spor, abych měla z čeho existovat. Samozřejmě, dělám si srandu a vím, že žádná z nich mi nepomůže.
Taky jsem si vzpomněla na bývalého státního zástupce Antla, který se vyhnul trestnímu stíhaní tak, že rok mu policie nedokázala doručit nějaké Usnesení, či doklad. Měl poštovní adresu a nikdo ho nechtěl zbavit svéprávnosti. Tak proč vydírají soudkyně, že mně zbaví v tomto soudním sporu svéprávnosti? Aby mně zničili? Jiný důvod není, mně to nijak nepomůže. Nepište mi prosím žádné blbé důvody, už těch dementních poznámek ze stran soudců mám plné zuby. Konečně makejte nebo z těch funkci odejdete.

Nechápu, proč mi v soudním sporu na Obv. soudě pro Prahu 5 změnili soudce. Já jsem o to nežádala. Kromě toho jsem měla teoreticky čas na podání Dovolání, i když prakticky podle absurdních a Ústavě odporujících zákonů to může udělat jenom právník, kterého já nemám. Místo toho, aby počkali, jestli podám v zákonné lhůtě Dovolání sama, tak pani soudkyni Lucii Bičákovou hlavně zajímala má poštovní adresa, nic víc. Vůbec ji nezajímalo, aby můj případ vyřešila. Ještě měla tu drzost mi napsat, že když neoznámím poštovní adresu, tak mi přidělí opatrovníka. Pro mně to prakticky znamená, že mně chce zbavit svéprávnosti. Takže ta bezcharakterní soudkyně dostane můj případ znovu přidělený podvodem (to znamená není to zákonný soudce) a ještě mně chce zbavit svéprávnosti, aby mohla svůj omyl ututlat?

Oznámila jsem to písemně předsedkyni soudu Mgr. Andree Lomozové. Obratem mi přišli dvě Usnesení od další soudkyně Mgr. Lenky Fučíkové. I když mám v každém dopise v hlavičce napsáno, že jsem bezdomovec, požádala mně o zaplacení soudního poplatku 10 000 Kč. Přičemž v spise měla tři usnesení, kde je uvedeno, že pro tento soudní případ už mám odpuštěny soudní poplatky. Už třikrát po mně chtěli na tomto Obvodním soudě pro Prahu 5, abych vyplňovala formulář o majetkových poměrech, na základě kterého pak odpustí soudní poplatky, když jsou splněny dané podmínky. Kdyby to vyžadovali teď znovu, tak to by už bylo po čtvrté.

Taky po mně soudkyně Lenka Fučíková chtěla, abych doložila své právnické vzdělání, které je potřebné k tomu, abych si mohla napsat sama Dovolání. K tomu jsem ji odkázala na to, ať si pořádně přečte můj spis a v dokumentu ze dne 23.10.2015, kde uvádím přesný jmenný seznam studovaných právníků, kteří mi radili a díky kterým jsem na ulici, to znamená bezdomovec. Takže pani soudkyně Lenka Fučíková nejenom můj spis dostala přidělený podvodem, ale ani si ho před napsáním usnesení nepřečetla.

Trestní oznámení jsem na soudkyni Lenku Fučíkovou podala z důvodu, že kdybych se lekla a neohradila, že jsem osvobozená od soudních poplatků v tomto soudním sporu, tak mi celou žalobu i Dovoláním teď zamítne. Taky mi to dovolání zamítne, protože nemám právnické vzdělaní.

Napsala jsem ji vyjádření, ať podá návrh na Ústavní soud na změnu zákona, protože podle tohoto zákona jsem diskriminovaná podle vzdělání. Neozvala se mi vůbec, neomluvila, ohledně soudních poplatků a nenapsala, jestli podala návrh na Ústavní soud. Já si nemůžu dovolit čekat a kdo tu natahuje čas? Ne náhodou soudci? Já to určitě nejsem. Jak vůbec dostala přidělený můj případ? Ji to nebylo divné? Je to příbuzná šéfky exekutorské komory Fučíkové?
Nechoďte na mně s tím, že já právu nerozumím. Protože studovaní právníci v mém případu zkazili, co mohli a já musím být stále v střehu, co za podvod ještě vymyslí. Soudkyně Lenka Fučíková se mi neozvala,.

Napsala mi konečně předsedkyně soudu Mgr. Andrea Lomozová. Udělala to až po mém třetím dopisu a všechny jsem podávala osobně přes podatelnu, aby se nemohla vymlouvat, že nemám elektronický podpis.

Mgr. Andrea Lomozová mi oznámila, že stížnostmi v mém případě se bude zabývat pověřená místopředsedkyně JUDr. Lucie Bičáková a že zdržují soudní řízení, protože nemám poštovní adresu, elektronicky podpis a nelze mi doručovat elektronickou poštu. V krajním případě mi ustanoví opatrovníka, to znamená zbaví mně svéprávnosti. To proto, že jsem pořádně skritizovala práci soudkyně Lenky Fučíkové a žádala po ní, ať podá návrh na změnu zákona? To jsem si asi dovolila mnoho, proto je potřeba se mně zbavit ´“zákonným způsobem“, v tomto případě podvodem, nebo manipulaci.

Já problém se zasíláním mailem nemám, nikdy jsem jim žádný mail nezatajila. To oni na soudech mají problém, protože po nich chci, aby konečně můj případ vyřešili a pracovali svědomitě, precizně. To zatím u nich nehrozí: u nich neví levá ruka, co dělá pravá. Víte, já jsem z výrobních firem zvyklá, že se musí pracovat a ne natahovat čas a vykazovat činnost, jak to dělají na soudech. Kromě toho, my si nepotřebujeme dopisovat: já od nich chci poctivou práci: dát případ serioznímu a pracovitému soudci, ten ať si spis prostuduje, co mu nebude jasné, ať se mně zeptá mailem, určí termín soudního jednání a předmět žaloby napíše přesně podle žaloby. Tak nechápu, co je tady na zbytečné dopisování. To si na to vzpomněli až teď, když jsem začala podávat trestní oznámení? To jim nevadilo od roku 2013? Hlavně jim mělo vadit, že soudkyně Lucie Bičáková ze mně udělala bezdomovce. Ale to je asi pro ní nepodstatné.

Co toto jednání spustilo? Kritizovala jsem jich i předtím, tehdejší předseda JUDr. Tome Frankič mně téměř ignoroval, občas mi odepsala místopředsedkyně JUDr. Irena Bartoníčková. Vše podstatné podávám osobně přes podatelnu. Kdybych to takhle nedělala, tak mi celý případ už dávno zamítnou a s velkou radostí, že se mně zbavili. Takže já to zdržovat nemohu a nemůžu. Kdybych písemně přes podatelnu nezareagovala na jakékoliv Usnesení, či rozsudek, tak mi celý případ dávno zamítnou. Ten spis je i proto tak tlustý, co se týče rozsahu stran, protože jim na soudě jako mentálně retardovaným dětem podávám osobně další a další dopisy, kde přikládám často stejné přílohy v papírových kopiích, aby se nikdo na soudě nemohl vymlouvat, že oni to v spise nenašli a nečetli.

Všechny ty dopisy mám nejenom v papírově podobě s razítkem podatelny soudu, ale i naskenované a několikrát zálohované. Takže tvrdit takový nesmysl, že já zdržuji soudní řízení je ze strany Andrey Lomozové obrovská drzost nebo podvod.
Napsala jsem ji totiž v poslední době tři dopisy, všechny byly podané osobně přes podatelnu. Ani na jeden mi věcně, bod po bodu, co jsem se ptala, neodepsala, jenom teď objevila metodu, jak se mně zbavit vyžadováním poštovní adresy.
To je moje dobrá vůle, že jim toleruji na soudě, že ze mně udělali bezdomovce a od roku 2011 se musím doprošovat cizím lidem, aby mně zadarmo ubytovali, živili a ještě mi platili cesty do Prahy. Pani předsedkyně soudu Mgr. Andrea Lomozová místo toho, aby můj případ konečně vyřešila, tak mi mění soudce, soudní asistenty asi podle toho, jak se vyspí. Není to protiústavní?

Za prvé: já jsem napsala už soudkyni Lucii Bičákové dva dopisy přes podatelnu podané osobně: dne 19.9.2011 a dne 1.12.2011. Jeden dopis jsem poslala i poštou s dodejkou. Ano, bylo to v roce 2011 a do dnešního dne nemám žádnou odpověď. To je rok 2017! Kópie těchto dopisů s razítkem podatelny soudu jsou v mém soudním spisu od samého začátku. Kromě toho jsem v roce 2011 po soudním sporu pani soudkyni Lucii Bičákové i telefonovala. Řekla mi, že se mým případem zabývat nebude a složila mi telefon. V běžné firmě by za takové jednání se zákazníkem byla vyhozená okamžitě. No na českém soudě si to pani soudkyně může dovolit, každý jí to musí tolerovat, protože ona je něco víc než běžní lidé. Takže ať pani soudkyně Lucie Bičáková zamete před vlastním prahem a vyřeší svůj lajdácky přístup k práci.

Za takový přístup k práci si mám vážit české soudce?To se mohou takhle svévolně střídat soudci v mém soudním případu? To, co tam dělá vedení soudu, když má v tom takový chaos? Není to protiústavní?

A ještě mi po tomto všem chcete namluvit na státním zastupitelství, že se vlastně nic nestalo a mám podat Dovolání? V mém případě je to nemožné, protože nemám za co zaplatit právnika. A kromě toho je to i nesmyslné: tento můj případ mohli soudci Obvodního soudu vyřešit už dávno a přesně podle mé žaloby, kdyby chtěli. Jenomže oni nechtěli a dělají v něm podvody. Mimochodem, soudce Městského soudu v Praze Jiří Cidlina taky začínal působit jako soudce na tomto soude, to znamená na Obvodním soudě pro Prahu 5.

Jak píšu v Dovolání ze dne 27.1.2017, soudce Jiří Cidlina taky dostal přidělené mé různé spisy divným postupem. Proč se to v mém soudním případu děje? Jak si to mám vysvětlit? Tak, že předsedové a místopředsedové soudu nedodržují ani Ústavu ČR?

Kdy budou konečně nést čeští soudci plnou odpovědnost za svou práci?

Děkuji za kladné vyřízení.
S pozdravem
Magdaléna Nadzamová

20.2.2017

Poslané to bolo na tieto mailové adresy:
zitnaa@ta3.com,
monika.todova@dennikn.skmonika.benova@europarl.europa.eumichal.simecka@europarl.europa.eumatus.kostolny@dennikn.skvagovic@postoj.skhanus@postoj.skhlavnespravy@hlavnespravy.skinfo@hlavnydennik.skredakcia@startitup.skmiroslav.radacovsky@europarl.europa.eu

Martin.Vondrasek@pcr.cz,
Jakub.Ceselsky@pcr.czepodatelna.policie@pcr.czvit.rakusan@stan.skpetr.fiala@vlada.czvit.rakusan@mvcr.czOkamuraT@psp.czroman.mikulec@minv.skminister@minv.skdenisa.bardyova@minv.skstefan.hamran@minv.skbranko.kiss@minv.skmh.marienka.hudakova@gmail.compodatelna.gpsr@genpro.gov.skMaros.Zilinka@genpro.gov.skLadislav.Masar@genpro.gov.skpodatelnamssr@justice.skMaria.Kolikova@justice.skPodatelna.USPGP@genpro.gov.skDaniel.Lipsic@genpro.gov.skPeter.Kysel@genpro.gov.skuvsrinfo@vlada.gov.skpremier@vlada.gov.skpodatelna@vlada.gov.sklubica.janikova@vlada.gov.skdominik.porvaznik@vlada.gov.sksimona.mikusova@vlada.gov.sklucia.greskovitsova@vlada.gov.sklubica.karvasova@vlada.gov.skpodpredseda@vlada.gov.skstatny.tajomnik@vlada.gov.skpeter.hajnala@vlada.gov.skpeter.rohal@vlada.gov.sklucia.dubravska@vlada.gov.sklubica.wirghova@vlada.gov.sklubomir.stipovic@vlada.gov.sklucia.held@vlada.gov.skmilos.matusek@vlada.gov.skviktor.klincko@vlada.gov.sksekretariat.vuv@vlada.gov.sksona.murinova@vlada.gov.skpavol.kuljovsky@vlada.gov.skpavel.franko@vlada.gov.skalexandra.kapisovska@vlada.gov.skstefan.rozkopal@prezident.gov.skmartin.strizinec@prezident.gov.skpetra.stolarikova@prezident.gov.skveronika.gulasova@prezident.gov.skzuzana.caputova@prezident.gov.skmetod.spacek@prezident.gov.skinformacie@prezident.gov.skeva.ivanova@prezident.gov.skmatej.keres@prezident.gov.skvladimir.bartovic@prezident.gov.skjozef.matej@prezident.gov.skmedia@prezident.gov.skhana.zimanova@prezident.gov.sk,

Karel Kryl by mal 80 rokov

15.04.2024

Pred 80 rokmi sa narodil Karel Kryl. Myslím si, že si tento človek zaslúži spomienku. Bol to nadčasový spevák a nikdy sa nikomu nezapredal. Narodil sa 12.4.1944. Prvýkrát som jeho meno počula v 80 rokoch na letnej brigáde. Boli sme na Morave so spolužiakmi a náhodou som večer prišla k spolužiakom na izbu. Magneťák mali veľmi potichu a hrala tam nejaká pre mňa neznáma [...]

Pelle = dieťa šťasteny

09.04.2024

Lebo to, ako sa on prepracoval až na post prezidenta, sa inak nazvať nedá. Nenápadne sa po Ficovom chrbte posúval vyššie a vyššie, až zakotvil vo funkcii najvyššej, prezidentskej. Jediné, čo k tomu potreboval, bolo poslúchať, pritakávať, klamať, pri nepríjemných otázkach odpovedať vyhýbavo, vykrúcať sa, používať prázdne frázy, hovoriť kvetnato a pritom všetkom sa [...]

Sú novinári na strane dobra a spravodlivosti ?

21.03.2024

Jaro vždy chcel, aby Korzár písal odvážne a kriticky, stál na strane spravodlivosti, práva a dobra. Chcel, aby boli jeho redaktori féroví a korektní, kontrolovali tých pri moci a zastávali sa bežných ľudí. Citujem z nižšie pripojeného článku: https://korzar.sme.sk/c/23299172/zomrel-sefredaktor-dennika-korzar-jaroslav-vrabel-novinam-venoval-cely-zivot.html?ref=njctse Verím, [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 196
Celková čítanosť: 2963140x
Priemerná čítanosť článkov: 15118x

Autor blogu

Kategórie