Založ si blog

Český prezident Petr Pavel, vyjmenování předsedy Ústavního soudu ČR a prezidentova jízda bez helmy na motorce. . .

Český prezident mi začíná připomínat slovenskou prezidentku Zuzanu Čaputovou. Ten dojem jsem začala mít po včeřejší zprávě v českých médiích, že na motorce neměl helmu. Podstatní problémy ČR neřeší. Teď jsou to nominace na ústavní soudce, předtím byly pochyby v senátu o soudci Josefu Baxovi a v posledních dnech o soudci Robertu Fremrovi. Ale média řeší hlavně jízdu prezidenta bez helmy. Všimla jsem si, že téma ústavních soudců z titulních stran rychle „zmizí“. Ale téma motorky a helmy včera večer byla „důležitá“.

Stotožňuji se s jedním komentářem ze včerejší diskuse:

..třeba je to jen dobrý PR..takový malý český vrtěti psem …. tak jak se k tomu „frajersky“ postavil tak asi hned zapomeneme na jeho „prima“ nominaci ústavního soudce..

Jeho mluvčí jsem poslala mail už dne 31.5.2023. Ignorovala mně. Včera jsem přeposlala mail z 31.5.2023 třem novinářům z dennika N. cz. Bylo to ohledně ústavních soudců a Josefa Baxu. Jak jsem předpokládala, tak mně ignorovali. Ale hned v ten vyšla v médiich momentálně nepodstatná správa o českém prezidentovi, jeho motorce a helmě.

Umíte si představit, že při jeho ochrance by ho mohl někdo jenom tak natáčet? Ja né a chtěla bych vidět toho odvážlivce, který by se na to odvážil bez prezidentova souhlasu a bez souhlasu jeho ochranky.
Proto to považuji jenom za marketingový tah a odpoutaní pozornosti od důležitějších tém v ČR. Teď jsou to ústavní soudci a nový předseda Ústavního soudu, který bude jmenovaný dnes. Neměli by se česká média radějí víc věnovat této důležité témě?

Toto je mail, který jsem poslala dnes Pražskému hradu:

Vážená pani Řeháková,

oslovuji Vás jako mluvčí prezidenta ČR ohledně volby ústavních soudců a žádám Vás už po druhé, abyste tyto informace neprodleně přeposlala, řekla prezidentovi ČR Petrovi Pavlovi. Nebo neprodleně osobně informovala.

Dne 31.5.2021 jsem Vám zaslala níže přiložený mail, kde jsem Vás poprosila o to, abyste můj mail přeposlala prezidentovi Petrovi Pavlovi.
Upozornila jsem Vás na navrhované kandidáty na ústavní soudce ČR Josefa Baxu a Danielu Zemanovou. Ignorovala jste mně. Oba soudci : i Josef Baxa i Daniela Zemanová o mém soudním sporu věděli a neřešili situaci v českém soudnictví. Předpokladám, že špatné zkušenosti s českou justici nemám jenom já.

Josef Baxa mi v roce 2015 napsal v odpovědi, že to řešit nebudou. Takže to nespadá pod Nejvyšší správní soud, který kryl v mém soudním případě průtahy vedení Obvodního soudu pro Prahu 5. Druhou žalobu jsem podávala v listopadu 2013 a konkrétnímu soudci přidělili můj soudní spor až koncem ledna 2016. Přičemž to byl pracovní spor, což všichni vědí, že spěchá a oznámila jsem soudu, že jsem bezdomovec bez jakéhokoliv přijmu. No Josefovi Baxovi se to i tak nezdálo, že by to byly průtahy a žeby vedení soudu soudce Tome Frankič starší a soudkyně Irena Bartoníčková porušili zákony.

Vše v pořádku se zdálo i Pavlovi Šámalovi, který je taky už ústavním soudcem. A žádné porušení zákona v mém soudním sporu neviděla ani Iva Brožová, ani Petr Angyallosy. Všichni tři byly předsedové Nejvyššího soudu ČR.

Trestní oznámení na tři soudkyně a dva přidělené advokáty soudem jsem podala a není to, co mi udělali, podle české polície a státního zastupitelství trestní čin. Tak takové soudy zrušme, když soudci natahují čas, porušují zákony, svévolně mi změnili žalobu, advokáti se jich bojí a vše jim odsouhlasí. V žádné práci v soukromním sektoru se tahkle dělat nesmí, ale elitní soudci si toto dovolí a není to trestní, ani na kárnou žalobu.

Josefovi Baxovi, Pavlovi Šámalovi to nevadilo, oni činnost takových nemorálních soudců kryli a jsou ústavními soudci? Pavel Šámal měl právomoc jako předseda Nejvyššího soudu ČR podat kárnou žalobu na kteréhokoliv soudce v ČR. Neudělal to v mém soudním sporu, i když jsem ho o to několikrát žádala.

Josef Baxa byl předsedou Nejvyššího správního soudu ČR, který by takové případy měl řešit a taky to odmítnul.
Jak takoví lidi mohou být vůbec soudci a soudní funcionáři, když kryjou trestní činnost svých kolegů soudců?
A teď pravděpodobně bude podle médii Josef Baxa předsedou Ústavního soudu ČR?

Přičemž už senátor Tomáš Goláň tvrdil v jednom rozhovoru, že jsou na něho tlaky ohledně schvalování Josefa Baxu v senátu.

https://twitter.com/DVTVcz/status/1663262733922385931

Je tam krátke video a senátor Tomáš Goláň je v něm dost vystrašený…..

„Mám strach, že se špatně rozhodnu. A obávám se, že se k prezidentovi nedostaly všechny informace,” říká senátor ODS Tomáš Goláň k napětí kolem kandidátů na ústavní soudce, které poprvé navrhnul horní komoře Petr Pavel.

http://dvtv.ink/tomas_golan

Ale Tomáš Goláň zapomněl říct, že už při schvalování soudce Pavla Šámala za ústavního soudce jsem jich žádala, že chci vystoupit v senátu a osobně se ptát Pavla Šámala, proč kryl trestní činnost soudců nižších soudů. Neschválili mi to a to jsem o to žádala Jaroslava Kuberu v čase kdy ještě žil. Těsně po tom umřel.

Na koho se mám obrátit, když polícii to nezajímá, prezidenti tyto dva pány v pohodě jmenovali za ústavní soudce. To v tomto státě prezidenti nepožadují žádní morálku a etiku u soudců?

Už při schvalování Pavla Šámala v senátu jsem poslala mail všem tehdejším ústavním soudcům ČR, aby zvážili, jestli je Pavel Šámal tím pravým kandidátem na ústavního soudce. Všichni mně ignorovali, včetně Pavla Rychetského, Tomáše Lichovníka, Jana Filipa, i Kateřiny Šimáčkové. Všichni.

Podstata tohoto případu je, že můj na začátku jednoduchý případ české soudy řeší od ledna 2011 a udělali ze mně bezdomovce. Přičemž jsem první soud vyhrála. Jenomže v ČR je v mém případě rozsudek jenom bezcenný papír, když má protistrana advokáta se správnymi kontakty na soudech. Neodvolali se, dokonce se vzdali práva na odvolání písemně hned po soudě.

Advokát protistrany Martin Krejza je z advokátní kanceláře Bedrna a spol. a dnes už nebohý Jiří Bedrna byl vysoce postaveným soudcem už za socializmu. Dělal předsedu Městského soudu v Praze a pak soudce Nejvyššího soudu ČSFR. Od roku 1993 dělal advokáta. Advokáti jsou i jeho syn a dcera. V čase prvního rozsudku v roce 2011 ještě žil. Už první soudní spor byl fraška: nedělal se zápis, protože prý asistentka měla dovolenou, soudkyně mně nechtěla vyslechnout, zastal si mně přísedicí, když jsem se velmi hlásila o slovo a poslouchal mně. Spor jsem vyhrála, protože nenašli na to paragraf, aby vyhrála protistrana.

Teď jsem si všimla, že chtějí zrušit přísedíci pri pracovních sporech. Prý proto, že nechodí na jednání, jak v médiich uvedla tehdejší ministryně spravedlnosti Marie Benešová. To není argument. A to si soudci už budou dělat skutečně co chtějí?

Pan prezident ma sice omezené právomoci, ale když místo toho, aby řešil ústavní soudce, tak se v médiich dozvídame o jeho jízdě na motorce, tak se vážně ptám, proč neřeší podstatné problémy ČR? Jemu je jedno, koho vyjmenuje za ústavní soudce a koho vyjmenuje za předsedu a místopředsedu Ústavního soudu ČR?

Když si pán prezident našel čas na ukrajinskou holčičku, tak si může najít čas i na řešení kvality ústavních soudců a na slovenskou bezdomovkyni, která platila dane v ČR.

Jeho kamarádka slovenská prezidentka Zuzana Čaputová o mém případě ví od prosince 2020, kdy jsem ji upozornila na to, že vyšetřování tunelování VSŽ Košice zastavil tehdejší policejní prezident SR Jan Pipta. Po odchodě z polície ho udělal společníkem ve své firmě Ladislav Drábik, bývalý viceprezident VSŽ Košice. Přičemž polície SR měla vyšetřovat Ladislava Drábika, Jana Smereka a Rezešovce (otec a syn, rok 2000) za tunelování VSŽ Košice.

A nedělejte si iluze, že ČR se to netýká. Týká se to, protože Rezešovci vlastnili i v ČR.

To, jaká situace je v SR je vidno podle posledního odvolání ministra vnitra Ivana Šimka.
O české občanství jsem jako nepohodlný svěděk slovenské kauzy požádala už dávno. Zamítli mi to s tím, ať jdu oficiální cestou. Byla to za premiéra Jana Fischera. Jak můžu jako bezdomovec mít na kontě cca 123 000 Kč, což požadovali po Ukrajincích, když žádali o české občanství? Chudáci, museli si to „koupit od mafiánů“. Vím to přímo od jedné Ukrajinky, která české občanství získala v roce 2008.

Takže Ukrajincům, kteří teď utíkají před válkou, ČR pomáhá, ale Slovence, která tady pracovala a platila daně ne? Já jsem utekla před slovenskou státní mafii a nefunkčním státem, ale v ČR to funguje podobně.
Mně na Slovensku nepomohla polície, prokuratúra, poslanci, prezidenti, ministri, předsedové vlády (Dzurinda, Fico, Palko…).
V ČR mi nepomohli ministri spravedlnosti (Pavel Blažek, Jiří Pospíšil, Robert Pelikán, Marie Benešová), úřád práce, ministr práce Jaromír Drábek, senátoři, politici…..

Tak mi napište, proč jsem v ČR povinně platila daně, když mně všichni ignorují a nikdo není ochoten v státní správě nic řešit? A soudci už vůbec ne.
Už toto měl řešit Josef Baxa jako předseda Nejvyššího správního soudu ČR, že státní úřady nefungují efektívně a hledají důvod, proč to nejde. Neřešil to.

Tak si myslíte, že bude Josef Baxa kvalitní předseda Ústavního soudu ČR a má vůbec morální právo být ústavním soudcem, když kryl v mém případě rozsáhlou trestní činnost soudců nižších soudů?
On je placený z peněz daňových poplatníků celý čas a pro českou justici, aby se od roku 1989 zlepšila, neudělal nic. To je povinnost soudců kvalitně pracovat a včas, ale nikomu z ústavních soudců to nevadí. Kdyby to vadilo, tak už dávno by požadovali, aby nekvalitní soudci podle jednotlivých případů odešli z justice.

A upozorňuji Vás pani Řeháková, že pokuď tyto informace nedáte prezidentovi Petrovi Pavlovi, tak kryjete trestní činy konkrétních soudců.
Oni za to berou plat a kdyby dělali efektivně, kvalitně a rychle, tak by bylo víc peněz v rozpočtu na jiné potřebné věci: například na dálnice.

A byla bych nerada, kdybyste zase všichni na Pražském hradě mlčeli, mlčeli by i novináři a mému okolí by nejaký dobrák dělal nachvály. To se totiž pravidelně stává.

To, jak velké možnosti „škodit“ mají státní orgány jsem pochopila, když se mi přimluvil na brigádě v jednom pražským obchodním centru cizí chlap a řekl mi informace, které neměl odkuď vědět. Jedině, kdyby byl od polície nebo od tajných služeb. Byl v civilu.
Přičemž moje fotka nikde oficiálně nefigurovala, nepsala jsem tehdy blog, neměl odkud o mně vědět.
Normálně za mnou přišel, že hledá konkrétní tovar, já jsem s ním šla, abych mu ukázala, kde to najde. Poděkoval a pak mi řekl ty info, které neměl odkuď vědět. Přestala jsem se usmívat a on mi to zopakoval ještě jednou a odešel.

A v ČR v Praze jsem měla problém sehnat si i brigádu, takže neříkejte mi, že mám šanci na normální život. Pokud tyto všechny svinstvá nevyjdou najevo, tak ty problémy mít budu.

Je velká ostuda, že pořádek na českých soudech vám musí dělat slovenská bezdomovkyně.
Buď ty soudci dělají pořádně nebo ty soudy rovnou zrušme.
A prezident, když může mluvit o důchodech, o jízdě na motorce, tak může řešit i kvalitu soudců. Je to jeho povinnost a pokuď vyjmenuje za předsedu Ústavního soudu ČR nekvalitního člověka, tak nevím, jestli by měl dělat prezidenta.

Nebo se spoléhá na svou imunitu a že on vše může? Vždyť případně natočí další nepodstatné video, případně se omluví a běžní lidi na něco tak podstatné jako je volba ústavních soudců zapomene?

Nějak se to příliš začíná podobat tomu, co dělá Zuzana Čaputová na Slovensku: podstatné problémy neřeší.

Děkuji za kladné vyřízení a snad mi pomůžete.
Předpokladám, že asi ne, ale v tom případě byste neměli brát plat z peněz daňových poplatníků.

S pozdravem

Magdaléna Nadzamová

mail zaslaný 31. 5. 2023 11:06:58

Komu: marketa.rehakova@hrad.cz, jana.vohralikova@hrad.cz, vaclav.pelikan@hrad.cz
Kopie: jaroslav.zajicek@hrad.cz, zdenek.hejhal@hrad.cz

Vážená pani Řeháková,

dovoluji si Vás oslovit jako mluvčí prezidenta České republiky.

Prosím Vás, přepošlete tento mail prezidentovi ČR. Mělo by ho to zaujímat jako prezidenta ČR, jaké kandidáty navrhnul za ústavní soudce.
Mělo by ho to zajímat proto, že má výborné vztahy s prezidentkou SR Zuzanou Čaputovou.

Není to možné, aby mi ničili život nejenom na Slovensku jako nepohodlnému svědkovi tunelování VSŽ Košice, ale stejně to funguje i ČR. Všichni soudci, včetně Baxu mi nepomohly, když jsem se ho prosila o pomoc s českou justicí. A to byl na funkci předsedu Nejvyššího správního soudu ČR. A i tak nekonal.

To, jaký je pořádek na Slovensku, o tom svědčí dvě videa: Mafia na východě a rozhovor s bývalým poradcem prezidentky Čaputové.

https://popelka.blog.pravda.sk/2023/01/30/zuzana-caputova-a-jej-zaujem-o-cesku-republiku/

Můžete mně ignorovat, ale i tak jednou praskne, jak v ČR funguje justice. Donekonečna to takhle nejde.

Není to ostuda, že nepohodlnému svědkovi ničíte život přes justici v dvou státech. Vy tomu říkáte demokracie?

Josef Baxa teď mluví v senátu a to, co říká je v rozporu s tím, co dělal v mém případu.

S pozdravem

Magdaléna Nadzamová

https://popelka.blog.pravda.sk/2023/05/16/proc-v-ceske-justici-nejde-pracovat-spravedlive-a-co-nejdrive/

https://popelka.blog.pravda.sk/2023/05/19/ako-by-justicia-fungovat-nemala/

https://popelka.blog.pravda.sk/2023/05/30/desatrocne-obdobie-ustavnych-sudcov-v-cr-bez-kontroly/

https://popelka.blog.pravda.sk/2023/05/31/ustavni-soudci-dopis-ceskym-senatorum/

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/08/10/sudcovia-prokuratori-a-ich-schopnosti/

Doplnění 4.8.2023:
Přikládám níže i mail, který jsem zaslala všem ústavním soudcům ČR v lednu 2020. Jak jsem předpokládala, všichni mně ignorovali.
Pavla Rychetského jsem prosila o pomoc jako předsedu Ústavního soudu ČR už v prosinci 2014, ústavního soudce Tomáše Lichovníka jako prezidenta Soudcovské únie ČR už v prosinci 2011, dnes už ústavní soudkyni Danielu Zemanovou jsem taky prosila o pomoc jako pozdější prezidentku Soudcovské únie (byla po Tomáši Lichovníkovi, když se stal ústavním soudcem) a taky jsem několikrát prosila o pomoc Pavla Šámala, když byl předsedou Nejvyššího soudu ČR. Pavel Šámal je taky už ústavním soudcem. Všichni mně buď ignorovali nebo se vymlouvali. Včetně dnes už ústavního soudce Josefa Baxu, který možná dnes bude vyjmenovaný za předsedu ústavního soudu ČR.

Jaká státní instituce vůbec v ČR funguje tak, jak ji to ukládá zákon a pracuje pro občany?

Karel Kryl by mal 80 rokov

15.04.2024

Pred 80 rokmi sa narodil Karel Kryl. Myslím si, že si tento človek zaslúži spomienku. Bol to nadčasový spevák a nikdy sa nikomu nezapredal. Narodil sa 12.4.1944. Prvýkrát som jeho meno počula v 80 rokoch na letnej brigáde. Boli sme na Morave so spolužiakmi a náhodou som večer prišla k spolužiakom na izbu. Magneťák mali veľmi potichu a hrala tam nejaká pre mňa neznáma [...]

Pelle = dieťa šťasteny

09.04.2024

Lebo to, ako sa on prepracoval až na post prezidenta, sa inak nazvať nedá. Nenápadne sa po Ficovom chrbte posúval vyššie a vyššie, až zakotvil vo funkcii najvyššej, prezidentskej. Jediné, čo k tomu potreboval, bolo poslúchať, pritakávať, klamať, pri nepríjemných otázkach odpovedať vyhýbavo, vykrúcať sa, používať prázdne frázy, hovoriť kvetnato a pritom všetkom sa [...]

Sú novinári na strane dobra a spravodlivosti ?

21.03.2024

Jaro vždy chcel, aby Korzár písal odvážne a kriticky, stál na strane spravodlivosti, práva a dobra. Chcel, aby boli jeho redaktori féroví a korektní, kontrolovali tých pri moci a zastávali sa bežných ľudí. Citujem z nižšie pripojeného článku: https://korzar.sme.sk/c/23299172/zomrel-sefredaktor-dennika-korzar-jaroslav-vrabel-novinam-venoval-cely-zivot.html?ref=njctse Verím, [...]

Deutsche Welle

Bielorusko označilo Deutsche Welle za extrémistický a dalo mu stopku, pracovníkom hrozí väzenie

29.04.2024 22:23

Bieloruský režim sa bojí nezávislých médií a robí všetko pre to, aby ľuďom zamedzil prístup k slobodným informáciám, reagoval šéf DW.

Španielsko Sánchez zotrvanie vyšetrovanie manželka

Premiér Sánchez demisiu nepodal: Kampaň očierňovania sa neskončí

29.04.2024 21:47

Španielsky premiér dodal, že on a jeho manželka Begona Gómezová to zvládnu.

SR Bratislava CHZJD skládka Vrakuňa monitoring BAX

Exminister kritizuje zastavenie sanácie skládky vo Vrakuni, Taraba avizuje riešenie

29.04.2024 21:17

Do podzemných vôd unikajú najmä pesticídy a herbicídy. Spustenie sanačných prác sa očakávalo v roku 2018.

teplomer, horúčavy, pes

Ešte pred týždňom sneh a mráz. Leto dorazilo už aj na sever Slovenska

29.04.2024 20:17

Ešte v nedeľu letnú teplotu zaznamenali len v Mužli neďaleko Štúrova.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 196
Celková čítanosť: 2967791x
Priemerná čítanosť článkov: 15142x

Autor blogu

Kategórie