Založ si blog

Za peníze si v médiích můžete koupit skoro všechno, říká mediální magnát Michal Voráček

Za peníze si v médiích můžete koupit skoro všechno, říká mediální magnát Michal Voráček
Majiteľ denníka Pravda a TA 3 nám veľmi rád vysvetlí, čo sa dá kúpiť v médiach za peniaze, verejne ho vyzývam aby nám to vysvetlil…..

https://www.info.cz/podcasty/insider-podcast/michal-voracekhttps://www.info.cz/podcasty/insider-podcast/michal-voracek

Povedal to on osobne, takže asi to bude pravda….predpokladám, že neklamal. Tak nech to vysvetlí osobne vo svojich médiach, čo da dá kúpiť…..lebo to vyzerá tak, že sa dá kúpiť to, aby sa o niektorých témach nepísalo, neinformovalo.
Keď to chápem nesprávne, tak mi to páni novinári vysvetlite.

Pri tomto článku je aj zvukový rozhovor s Michalom Voráčkom, takže si ho pustite, že hovorím pravdu, neklamem. Povedal to.

A citujem z tohto článku:
Michal Voráček je jedním z nejzkušenějších českých podnikatelů a manažerů v oblasti médií. Stál u začátku několika velkých redakcí, zejména pak Blesku, televize Nova či televize Prima. V minulosti radil několika českým miliardářům s jejich mediálními akvizicemi. S Ivem Valentou vlastní společnost Our Media, která provozuje mimo jiné Parlamentní listy. „Jsou všechny v zisku od prvního roku jejich existence. Není možné média dotovat. Tím ztrácíte nezávislost,“ říká v nejnovějším dílu podcastu Insider.

Blokádu Parlamentních listů od některých inzerentů Voráček označuje za konkurenční boj. „Jsem jednoduchý člověk, beru to jako konkurenční boj. Každý si může zkoušet, co chce. Ať vyhraje ten nejlepší. Nakonec rozhodnou jenom peníze a před tím je návštěvnost nebo sledovanost,“ dodává.

Voráček média dlouhodobě označuje za byznys, přičemž většina jeho projektů přinesla zejména zahraničním majitelům miliardy korun. „Za peníze si v médiích můžete koupit skoro všechno. Jsem zastáncem toho, že je třeba mít čtenost, prodejnost, návštěvnost a pak přijdou peníze,“ říká.

Samotné Parlamentní listy považuje za médium budoucnosti, protože mají mnoho společného se sociálními sítěmi. Může do nich přispívat každý politik bez ohledu na názory, přičemž na podobné otevřenosti podle Voráčka obecně není zájem. „Není zájem o to, aby každý měl do médií přístup. To je vidět na Parlamentních listech. Když dáte přístup všem, tak se to stejně vyostří. Musíte dávat rozhovory jenom těm, kteří to s republikou takzvaně myslí dobře,“ říká jízlivě.
Koniec citácie:

Tento článok píšem na základe toho, že v poslednej dobe ste mi zablokovali na blogu pravda.sk cca 12 – 14 článkov, to znamená stiahli z titulky, sú len v archíve. Možno ich bolo aj viac….a prvý článok ste mi stiahli z titulky už v decembri 2012.

Takže to zhrniem, čo som pochopila z vašich blokácií článkov na blogu:
O liečbe stravou lekármi sa písať nesmie. No a čo, žeby to ľuďom mohlo pomocť….veď o ľudí tu nejde. Miesto toho, aby ste robili rozhovory na pravde s lekármi, ktorí stravu uznávajú, tak mi články bloknete.

Prezidentku Čaputovú kritizovať nesmieme, nie som jediná, ktorej ste články o prezidentke blokli.

Premiéra Hegera tiež kritizovať nesmieme, predsedu parlamentu Borisa Kollára a jeho zvláštne nápady a názory tiež kritizovať nesmieme.

Keď mi policajný prezident Hamran vyhodil mail bez prečítania a to som mu písala žiadosť o pomoc, tiež ste mi stiahli článok z prehľadu.
Dnes som uverejnila článok, kde som uviedla: citujem:

Citujem z ich knihy, ktorú vydala Investigace.cz:
Policie
Většina vedení slovenské policie, včetně tří po sobě jdoucích policejních prezidentů, je stíhána za korupci. Část z tohoto vrcholného managementu policie navíc čelí podezření, že založili organizovanou zločineckou skupinu, mařili spravedlnost a brali úplatky.

„S odstupem času a na základě toho, co se zjistilo o tom, jak systém ‚našich lidí‘ fungoval, a také na základě svědeckých výpovědí těch, kteří v tom systému byli na řídících pozicích a dnes spolupracují s policií, lze říct, že to až tak daleko od pravdy není,“ odpovídá současný policejní prezident Štefan Hamran na otázku, zda slovenské policejní špičky tvořily nejmocnější slovenskou zločineckou skupinu

Koniec citácie z knihy.

Takže v tejto knihe priznáva Hamran, že to až ďaleko od pravdy nie je, keď sa ho spýtali na to, či slovenské policajné špičky tvorili najmocnejšiu slovenskú zločineckú skupinu.

Prečo neurobíte rozhovor s policajným prezidentom Štefanom Hamranom a nespýtate sa ho, či slovenské policajné špičky tvorili najmocnejšiu slovenskú zločineckú skupinu? Lebo to vyzerá, že ano, keď samotný vtedajší policajný prezident Ján Pipta zastavil tunelovanie VSŽ Košice a stal sa spoločníkom v Drábikovej firme. To znamená vo firme bývalého prezidenta VSŽ Košice, ktorého mala polícia vyšetrovať v súvislosti s tunelovaním VSŽ Košice.
Vám sa to zdá normálne?

Minister vnútra Mikulec, prezidentka Čaputová, generálny prokurátor Maroš Žilinka a špeciálny prokurátor Daniel Lipšic na moje listy, či maily neodpovedajú a Vy moje články o nich blokujete?

Takže načo vás v médiach máme? Aby ste kryli trestnú činnosť polície, prokuratúry a politikov? A vy budete tvrdiť, že ste súkromné médium, že si možete robiť, čo chcete?

Ale potom je drzosť zo strany médií tvrdiť, že ste nezávislí? Od čoho ste nezávislí? Od pravdy?

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/09/30/igor-matovic-marek-vagovic-a-novinari-vyhlasenie-sefredaktorov/

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/10/03/nezavislost-medii-a-politici/

22 rokov média kryjú trestnú činnosť slovenských verejných činiteľov, čo sa týka VSŽ Košice a namiesto toho, aby ste mi novinári pomohli, tak mi sťahujete články z prehľadu článkov i na blogu?

No Vy tam ani nemáte cenzúru…..A nevyhovárajte sa, že ste súkromné médium, že si možete robiť čo chcete. Tvrdíte totiž, že ste mienkotvorné médium a to by malo písať pravdu a fakty. Cenzúra je podľa Ústavy zakázaná a existuje sloboda slova.

Lebo sa potom verejne pýtam, prečo ste kryli absurdnú kampaň Matoviča a spol.pri corone?

V ČR za to média dostávali zaplatené, aby informovali o corone tak, ako informovali, stačí si prečítať a vypočuť články na webe českej novinárky Markéty Dobiášovej. Všimla som si, že to uverejnilo aj idnes.cz, že vyčlenili peniaze pre média na očkovaciu kampaň. Peniaze zo štátneho rozpočtu pre verejnoprávne i súkromné média.

A čo po vás na pravde a na TA3 chcem? Aby ste verejne uverejnili kauzu VSŽ Košice, liečbu rakoviny stravou (lekármi!!!!! Predstavte si, že niektorí lekári majú zdravý rozum) a pomohli mi s tým, že ma polícia dala hľadať v dvoch štátoch. Nič som nevytunelovala, len mi polícia zničila život.

A ani Rezešovcov tak nenaháňali, im dali pokoj a nič nevyšetrovali.

A keď mi admin zablokoval článok o českej novinárke Nore Fridrichovej, ktorá vyhadzovala moje maily bez prečítania (pracuje v Českej televízii), tak mi admin napísal, že sa svoj zbabraný život si možem sama. Takže nie Rezešovci, nie polícia, nie prokuratúra, ani novinári, ale ja sama. To sú admini na pravda.sk hyeny????? Kde na to prišiel? Takže keby som kradla, tunelovala, alebo bola bezcharakterný politik, tak by som bola na Slovensku chránený druh. Ale keďže som len obyčajný človek, tak mi novinári , polícia a prokuratúra škodia? Alebo pravda je už úplne zakázaná?

Preto sa verejne pýtam pána Voráčka, majiteľa webu pravda.sk a TA3, čo všetko sa dá kúpiť v médiach za peniaze? Určite mi to rád vysvetlí….a určite rád vysvetlí, prečo Čech kúpil média na Slovensku. Len preto, aby urobil dobrý skutok a pomáhal Slovákom zadarmo? Lebo pravda.sk bola na tom finančne zle…..a dovolím si tvrdiť, že sa vám podarilo aj z blogu vyštvať aj kvalitných blogérov, myslím tým iných, ktorých články som občas čítala. Keby ste žili len z čitateľov, tak by ste sa správali inak. Vám na čitateľoch nezáleží, keď blokujete názory blogérov, ktorí robia prácu za novinárov vášho média.

Prečo to robíte? Aký dovod máte takto blokovať názory čitateľov?

Tu je odkaz na web českej novinárky Markéty Dobiášovej.

https://infakta.cz/

Kšeftuje sa aj na Slovensku takto s informáciami medzi médiami a politikmi?

https://infakta.cz/neco-za-neco-kseftovani-s-informacemi-mezi-redakcemi-vladnimi-politiky-i-ministerskymi-uredniky/

Karel Kryl by mal 80 rokov

15.04.2024

Pred 80 rokmi sa narodil Karel Kryl. Myslím si, že si tento človek zaslúži spomienku. Bol to nadčasový spevák a nikdy sa nikomu nezapredal. Narodil sa 12.4.1944. Prvýkrát som jeho meno počula v 80 rokoch na letnej brigáde. Boli sme na Morave so spolužiakmi a náhodou som večer prišla k spolužiakom na izbu. Magneťák mali veľmi potichu a hrala tam nejaká pre mňa neznáma [...]

Pelle = dieťa šťasteny

09.04.2024

Lebo to, ako sa on prepracoval až na post prezidenta, sa inak nazvať nedá. Nenápadne sa po Ficovom chrbte posúval vyššie a vyššie, až zakotvil vo funkcii najvyššej, prezidentskej. Jediné, čo k tomu potreboval, bolo poslúchať, pritakávať, klamať, pri nepríjemných otázkach odpovedať vyhýbavo, vykrúcať sa, používať prázdne frázy, hovoriť kvetnato a pritom všetkom sa [...]

Sú novinári na strane dobra a spravodlivosti ?

21.03.2024

Jaro vždy chcel, aby Korzár písal odvážne a kriticky, stál na strane spravodlivosti, práva a dobra. Chcel, aby boli jeho redaktori féroví a korektní, kontrolovali tých pri moci a zastávali sa bežných ľudí. Citujem z nižšie pripojeného článku: https://korzar.sme.sk/c/23299172/zomrel-sefredaktor-dennika-korzar-jaroslav-vrabel-novinam-venoval-cely-zivot.html?ref=njctse Verím, [...]

Baerbock, Netanjahu

Hádka kvôli Gaze? Nie sme ako nacisti, nahneval sa Netanjahu na nemeckú ministerku

20.04.2024 14:00

Počas návštevy nemeckej šéfky diplomacie Annaleny Baerbockovej v Tel Avive došlo k ostrej výmene názorov medzi ňou a izraelským premiérom, ktorý poprel, že by ľudia v Pásme Gazy hladovali.

Peter Pellegrini

Podpredsedovia alebo Šutaj Eštok. Nový šéf Hlasu bude známy na prelome mája a júna

20.04.2024 13:07, aktualizované: 13:40

Milan Majerský predpokladá, že poslanci KDH zahlasujú za zvolenie súčasného ministra Richarda Rašiho do funkcie predsedu parlamentu.

armáda usa

Americké jadrové zbrane bližšie k Slovensku? Na svojom území ich chce mať aj Poľsko

20.04.2024 12:46

Americké jadrové zbrane sú od novembra 2009 v Belgicku, Nemecku, Taliansku a Holandsku.

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 196
Celková čítanosť: 2963909x
Priemerná čítanosť článkov: 15122x

Autor blogu

Kategórie