Založ si blog

Farmaceutický priemysel a rakovina – 8. časť

Je pre mňa šokujúce, ako sa väčšina ľudí nezaujíma vobec o svoje zdravie. A je im jedno, čo jedia. O to horšie je, že keď je už im alebo niekomu v rodine zle, tak nie sú ochotní požadovať kvalitnú prácu po lekároch, miesto toho niektorí napíšu mne. Nepožadujú prácu ani po zdravotnej poisťovni, nech kontroluje kvalitu práce lekárov…..
Skutočne nechápem, prečo si myslia, že stačí sa spamätať až vtedy, keď niekto u nich v rodine má rakovinu a ja im zadarmo po maili alebo telefóne „vymyslím „ zrychlenú zázračnú terapiu.

Občas keď som čítala tie maily, tak som uvažovala, kto tých ľudí vobec vychovával. Lebo skombinujú aj to, čo sa skombinovať nedá alebo kto im to z lekárov poradil? Pokiaľ ľudia budú mať strach žiadať kvalitnú prácu o lekárov, v zdravotníctve sa nič nezmení.

Vrcholom bolo, keď jeden Slovák, žijúci v Anglicku po mne chcel, aby som mu poradila ako vyliečiť amerického manžela jeho maminy, ktorý bol zdravý, ale po treťom očkovaní mu zistili rakovinu. Do tej doby mu nič nebolo. Keď som sa ohradila, že ja to nerobím, nech sa obráti buď na lekárov alebo zaplatí súkromnú kliniku, tak mi vynadal….a divil sa, ako je možné, že som si neporadila ja a ešte aj po 10 rokoch som bezdomovec a urazil sa, že nie som ochotná poradiť mu, samozrejme krátko a zadarmo, o čom on nič nevie. Pritom v Anglicku a v USA sú väčšie možnosti, čo sa týka literatúry a informácií v angličtine. Okrem toho, radiť mu majú lekári, ja za to nie som platená. Neviem, kde ľudia nabrali takú drzosť, že oni nemusia nič a keď ochorejú, tak im radiť zadarmo ja. Veď si stačí naštudovať základné informácie a pýtať sa lekárov. Osobne. Od toho sú platení.

Tu sú niektoré maily, samozrejme, bez mien a telefonov od príbuzných alebo pacientov:

Dobrý deň pani ….. Prosím Vás, rada by som s Vami telefonovala ohľadom môjho 4 ročného vnúčika. Starám sa o neho od narodenia, má akútnu leukémiu. telefon…… Ďakujem pekne, meno…….

Vážená pani,

Vy ste si asi zabudla všimnúť, že som bezdomovec. Tak prečo ste po mne chceli prácu, ktorá ma hodnotu milionov (a je na roky) a ktorú mali urobiť lekári, vzdelávať Vás mali Vaši rodičia a Vaši učitelia.

Podali ste na nich trestné oznámenie? Alebo ste taká s….a (hyena), že okradnete aj bezdomovkyňu, len aby ste nemusela za nič platiť? Prečo ja by som mala robiť zadarmo prácu, ktorú majú robiť lekári? A prečo ste mi Vy osobne nepomohla?
Potrebujem právnika a nemám na neho peniaze.

Podala ste trestné oznámenie na poisťovňu, že sa nestará o kvalitu práce lekárov? Nie nič ste neurobila a ešte si myslíte, že to v skratke vyriešim ja zadarmo. Ale za to ste zodpovedná Vy, Vaša rodina, a lekári, poisťovňa.

Vy Slováci ste fakt s….e, (hyeny) pomocť nikomu nepomožete, ale všetko chcete zadarmo. Mala ste sa obrátiť na zahraničnú súkromnú kliniku a zaplatiť si to. Ja nie som platená za Vašu výchovu, ani za Vás nemám povinnosť kupovať knihy a vzdelávať sa.

Mala ste na to 1 rok a tu chybu ste nenapravila, aby ste sa mi aspoň ospravedlnila, že po mne chcete prácu zadarmo.

Články sú na tomto blogu, mnohé boli blokované a určite na základe niektorého z nich ste ma oslovila. I tak ste si nevšimla, že som bezdomovkyňa vinou nečinnosti slovenskej polície a prokuratúry.

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/09/14/oznameni-kriminalni-policii-cr-od-nepohodlneho-svedka-tunelovani-vsz-kosice/

Prečo ste mi od roku 2000 nepomohla Vy? Nevedela ste sice o tom, ale posledný rok ano, vedela. A to, že je bordél na Slovensku, i v polícii a prokuratúre je známe. Čo ste pre to urobila, aby to bolo lepšie? Nič?
To, že máte choré dieťa, to Vás neospravedlňuje, ste volič. Takže keby ste mala chorých i desať vnúčikov, máte spoluzodpovednosť za bordél na Slovensku.

A doteraz ste na svoje zdravie kašlali v celej rodine? To si urobíte dieťa a neviete ako sa má stravovať? To máte vnúčika a neviete ako sa stravovať? Preboha, prečo tak kašlete na zdravie a potom sa divíte, keď niekto v rodine ma rakovinu?

Alebo ste podvodníčka a mám na Vás podať trestné oznámenie? Lebo ja nemám povinnosť radiť miesto lekárov, ktorí sú za to platení? Vy azda s rodinou pracujete zadarmo? Nie, ale po mne to chcete. Ste drzá.

S pozdravom

MN

Dobrý deň Magduška, prosím Vás, mohli by ste mi napísať viac o Tom aké doplnky výživy ste brali? Minulý rok v decembri mi diagnostikovali rakovinu prsníka a tak som prešla na vegetariánsku stravu, pozisťovala už kadečo ..takže viem, že je veľa ciest ako sa vyliečiť. K doktorom nechodím , takže len si hrču sledujem sama a je tam stále, akosi sa mi nechce odísť..

Vedeli by ste mi prosím nejako poradiť?

Vďaka,
Meno…..

žiadne….ale asi nečítala tie články

Dobry den pani ….,

našla som vas clanok na internete a velmi ma zaujal,nasej 58 ročnej mamine diagnostikovali 2.7. zhubny nador gliomblastom v 3-4.štadiu…dovtedy jej nic nebolo,ani hlava ju nebolievala,ani neodpadla,len zo dna na den prestala hovoriť….nastastie o tyzden jej ho idú vybrat na neurochirurgii v Prahe- vybavili sme si najlepšieho neurochirurga na vybratie). No po operacii nechceme pri mamine pripustit ani chemoterapie,ani ožiare. Takze v klasickej onkologickej liecbe ani nezacneme.
Potrebujeme od vas rady,mohla by som vam zavolat.Nechate mi na nas kontakt v maili.
Dakujem dcera pani ……

Aké rady? Veď som popísala, čo som jedla ja….nikomu nebudem vymýšľať novú terapiu. A na rady sú lekári, osobne. Toto nie je metoda na mail, ani na telefon.

Dobrý deň p. …..

číta som Váš článok ako ste vegetarianskou stravou porazila rakovinu. Mne operovali nador na mozgu, absolvovala som rádioterapiu a čaká ma chemoterapia. Hneď po operácii som prešla na makrobioticku stravu. Veľmi ma však zaujala Gersonova terapia. Vedela by ste mi poradit niečo konkrétne – napriklad konkretne nejaky ovocny, zeleninový nápoj, aka strava,aby som rakovinu „vyhladovala“.

Ďakujem

Meno….

Ten posledný mail je od inžinierky s praxou v štátnej správe (stačí googliť), to nechápem, kde prišla na takú hlúposť „všetko skombinovať“? A keď chcela Gersonovú terapiu, tak stačilo sa jej obrátiť na Gersonovú kliniku, dať poslať knihu (zaplatiť si ju) preložiť si ju z angličtiny a dodržovať to. Azda jej ja nebudem robiť poskoka, keď som pre ňu cudzí človek a ona nikdy v živote pre mňa nič neurobila. Alebo si myslela, že jej vymyslím novú Gersonovú terapiu? Ja vážne nerobím výskum pre Slovákov a Čechov zadarmo, len preto, aby ste nemuseli sa nič pýtať lekárov.

Drzosť Slovákov skutočne nepozná hranice. To, že ja mám problémy pre Vašu ľahostajnosť a dlhé roky, to Vás nezaujíma. Ale mňa majú zaujímať choroby ostatných a mám im zadarmo pomáhať. To je absurdné, keď ja som nevyštudovala medicínu a platíte za to lekárov.

Ja som len napísala svoje osobné skúsenosti, čo pomohlo mne. To neznamená, že všetci máme rovnakú imunitu na začiatku choroby…. Keď chcete viac vedieť, tak buď sa pýtajte lekárov alebo si plaťte súkromné kliniky v zahraničí, keď nechcete „otravovať“ slovenských lekárov, ktorých zaujímajú hlavne ich platy.

Upozorňujem na to, že ja na pomoc čakám 22 rokov a vážne nechápem, prečo ja ako bezdomovec nežijúci na Slovensku mám zadarmo pomáhať tým, čo mne nepomohli. Pritom za tú prácu je už niekto iný platený a ani zdravotné odvody neplatia mne.

To tí ľudia ani trochu nepremýšľajú? Alebo sú len tak sebeckí a nechcú si robiť problémy a nič riešiť? Veď stačí sa obrátiť na slovenských „sebavedomých“ lekárov. Keď chcú vysoké platy, tak nech kvalitne pracujú a pomáhajú chorým.

Ani jedného lekára som totiž v médiach nepočula hovoriť, že nestíha pomáhať pacientom.

To ako keby som si ja stavala dom, zaplatila stavbárom, oni mi to skazili. Ja by som bola ticho, ale poprosila by som iných stavbárov, aby mi to opravili zadarmo. Toto je pre väčšinu logické, že by to bola drzosť. Ale čo sa týka chorob, mnohí si myslia, že choroby im „spadli z neba“ a každý im musí pomáhať zadarmo. Choroby „z neba nepadajú nikomu“, ani mne. Je to o celom životnom štýle, nielen strava…viac je popísané v Gersonovej terapii.

Tu je odkaz na článok na Gersonovu terapiu, z ktorej si mnohí pacienti, ktorí mi písali, vybrali to, čo chceli, miesto toho, aby si zohnali knížku a naštudovali podrobne.

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/09/12/gersonova-terapia-liecba-rakoviny-2-cast/

Otvorený dopis Slovenskej televízii o prokuratúre

15.03.2024

Vyštudovaná novinárka Zuzana Vicelová, ktorá pracuje v Slovenskej televízii je moja spolužiačka z priemyslovky. Preto som si ju dovolila osloviť s kauzou, ktorú som uverejnila na tomto blogu. Okrem toho: Slovenská televízia je verejnoprávna a mala by sa venovať všetkým témam vo verejnom záujme. Mail som i poslala včera. Vzhľadom k tomu, že ten článok na blogu, na ktorý som [...]

Kauza špeciálna prokuratúra, Nemocnica Nové Zámky a spojitosť s OĽANO – doplnenie

14.03.2024

Phdr. Mária Beňová, ktorá je za OĽANO mi v diskusii písala, že Roland Száz, ktorý bol vo vedení nemocnice v Nových Zámkoch, nikdy nebol člen OĽANO. Ale kandidoval za nich. Ja som ho na ich kandidátku nedala, takže nechápem, prečo to Mária Beňová za OĽANO píše mne. Nech si to vyriešia vo svojom hnutí, či politickej strane. Je to na dlhšie, preto to dávam i do článku, [...]

Čo sa v médiach nedozviete. . . .

10.03.2024

Tento článok píšem kvoli tomu, že bohužiaľ vidím vo svojom okolí, že ľudia nie sú ochotní venovať energiu tomu, aby si overovali informácie z viacerých zdrojov a porovnali rozne informácie, použili zdravý rozum a kritické myslenie. Posledné roky som videla mnoho hlavne dochodcov, ale i mladších ľudí, ktorí sú schopní uveriť čomukoľvek, čo uverejnia v televízii. [...]

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

korčok

Korčok hodnotí kampaň. Ako chce mobilizovať voličov?

18.03.2024 22:44

Prezidentský kandidát jasne pomenoval, čo mu v kampani najviac prekážalo.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 193
Celková čítanosť: 2947319x
Priemerná čítanosť článkov: 15271x

Autor blogu

Kategórie