Založ si blog

List Kuciakovým rodičom ohľadne práce novinárov

Vážení Kuciakovci, chcem Vám oznámiť, že Váš syn Jano bol asi jeden z mála poctivých novinárov, ktorí nekryli lajdácku prácu polície, prokuratúry, súdov a zdravotníkov.

Od roku 2000 som na tieto zlé skutočnosti upozorňovala jeho kolegov novinárov, vrátane šéfredaktora Aktualít Petra Bárdyho, Mareka Vagoviča, Moniky Todovej, Matúša Kostolného, Arpáda Soltésza, Zlatici Puškárovej, Zuzany Kovačičovej, Beaty Balogovej, Henricha Krejču, Michala Kovačiča, Anety Pariškovej, Michala Farkašovského, Ivana Jandu…..no tých novinárov bolo strašne veľa.
Nikto mi nebol ochotný pomocť a uverejniť to. Neboli ochotní túto tému otvoriť ani politici a prokurátori: Robert Fico, Robert Kaliňák, Daniel Lipšic, Vladimír Palko, Zuzana Čaputová, Maroš Žilinka, Bela Bugar, Rudolf Schuster, Jan Figeľ, ani jeden poslanec….nikto.

Informácie sú v tých to článkoch, printscreeny z článkov som si dávno urobila ako dokaz:

https://popelka.blog.pravda.sk/2012/01/21/prokuratura-policia-politici-palko-fico-poslanci/

https://popelka.blog.pravda.sk/2012/07/30/rezesovci-tunelovat-se-vyplaci/

https://popelka.blog.pravda.sk/2012/12/18/kauza-vsz-a-slobodne-slovenske-media-1-cast-lucia-zatkova/

https://popelka.blog.pravda.sk/2012/03/29/farmaceuticky-priemysel-rakovina-a-nemocnica-kosice-saca-a-s/

Ja som chcela informovať verejnosť o bezcharakternosti novinárov, ale Keď mi zablokovali prvý článok o novinárke Lucii Žatkovej, lebo by som poškodila jej dobré meno, tak som to musela vzdať.
To, že mne novinári zničili život, to adminovi blogu pravda.sk a šéfredaktorke Nore Sliškovej nevadilo.

Tu je potrebné urobiť poriadok medzi novinármi takzvane serioznych medií. Váš Jano mohol žiť, keby mi vtedy nezablokovali v decembri 2012 článok na blogu. Myslím to vážne, lebo tu očistu medzi novinármi by som urobila ja. Charakter Vám pani novinári chýba.

Takže keď spustili hystériu ohľadne zavraždenia Vášho syna Jana a Martiny Kušnírovej, tak som sa zmohla len na slová: pokrytci a klamári. Nič vám nehrozí, pretože takéto závažné témy ignorujete.

Nie som jediná, ktorej nepomohli. Stačí sa spýtať Danky Bobekovej ohľadne konkurznej mafie, Martina Bavolára, Dušan Valko písal knihu o Babišovi, ktorú na Slovensku súdne zakázali, ale v ČR bola na internete a tiež ho zničili. On varoval už pred vstupom Andreja Babiša do politiky a nebolo to v „serioznych“ a väčšinových médiach.
O situácii na východnej hranici s Ukrajinou občas informoval v rozhovoroch Marek Boka z Michaloviec. Tiež o tom v médiach nepočujete.

To sú všetko závažné témy a tým sa novinári zo serióznych médii nevenujú. Prečo? Tak prečo vykrikovali, že sa boja.
To už nehovorím o tom, že odmietla mi pomocť aj Pavla Holcová z týmu investigace.

Neverte prosím všetkému, čo Vám nakecajú bývalí kolegovia Vašeho syna. A prosím Vás, ozvite sa Vy verejne ohľadom mojho prípadu. Veď Lipšic Vás zastupoval, určite Vás počúvať bude, keď mne nie je ochotný pomocť.

Vám pomáhalo celé Slovensko, teraz Vás prosím, aby ste mi pomohly Vy. Verejne, sposob si určite nájdete. Oslovte bývalých Janových kolegov. uvidíte ako zareagujú, či to uverejnia. Tak sa Vám ukáže pravda, či sú skutočne statoční.

Existuje v médiach blacklist a dá sa dovolať pravdy?

V roku 2013 som sa z diskusie Českej televízie dozvedela, že som na medzinárodnom blackliste. Zapojila som sa do diskusie k relácii Rub a líc a bol to diel o alternatívnej medicíne.

Do diskusie ČT som sa zapájala výnimočne, možno nikdy. Ale určite som nebola stálym diskutérom a už vobec som nikomu v diskusiach nenadávala. Z jednoduchého dovodu: bola to pre mňa strata času.

Ten diel, ktorý spomínam bol o alternatívnej medicíne a keďže sa ma ľudia často pýtali na viac podrobností, tak som dala odkaz na článok o liečbe rakoviny stravou do tejto diskusie.

Išlo presne o tento článok:

https://popelka.blog.pravda.sk/2012/03/29/farmaceuticky-priemysel-rakovina-a-nemocnica-kosice-saca-a-s/

Hneď po pridaní do diskusie mi nabehla táto hláška:

Diskuse
Formulář byl úspěšně odeslán. Příspěvek však nebude zveřejněn, protože byl odeslán z IP adresy, ze které buď došlo k opakovanému porušení pravidel diskuse, nebo která je vedena jako nedůvěryhodná v mezinárodních blacklistech.

Našťastie som si celú diskusiu nakopírovala. Takže dokaz mám. Podstatné je, že k opakovanému porušeniu pravidiel diskusie nemohlo dojsť, lebo ja som vážne takmer nediskutovala na tomto webe, možno to bol moj prvý príspevok. Občas som dala plusku alebo mínusku diskutérom, ale to bolo tak všetko.

Skor ma zarazilo to, že IP adresa bola v tom čase vedená ako nedoveryhodná v medzinárodných blacklistoch. Keďže som na webe Českej televízie nediskutovala, to znamená, že už v roku 2013 bol vedený blacklist a boli viaceré weby prepojené a dávali si info, kto je nepohodlný.
Lenže ja som ani inde až tak veľmi nediskutovala.

Pripúšťala som si ešte verziu, že majú nastavený automat a ten nepustí odkaz na iný článok, inej webovej stránky a automaticky to vyhodnotí ako porušenie pravidiel. Raz ma na to upozornili na inom webe.

Ale ako som sa pozerala nižšie v diskusii, tak tam bol odkaz na iný článok a prešlo to nezablokovali to.

Českú televíziu som oslovila viackrát už predtým. V januári 2004 mi Zdeněk Šámal, riaditeľ spravodajstva z Českej televízie napísal odpoveď, že sa kauze ututlaného nevyšetrovania VSŽ Košice venovať nebudú.

I keď som neskor zistila a pochopila, že kauza VSŽ mala prechod i do Českej republiky, keďže Rezešovci vlastnili firmy v ČR.

Tu to je to bližšie popísané:

https://popelka.blog.pravda.sk/2012/07/30/rezesovci-tunelovat-se-vyplaci/

Aké bolo moje prekvapenie, keď už na druhý deň som videla reportáž Českej televízie, kde v Událostech mala reportáž Aneta Petrovičová, dnes Kubalová z Bratislavy a týkala sa slovenských Rómov. Ale rozkradnuté miliardy a keď sa ubližuje bežnému občanovi, ich nezaujímalo. Bolo mi z toho smutno, že sa ani nesnažili pomocť.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Anetta_Kubalov%C3%A1

Takže okate mi pomocť nechceli.

Už dávnejšie som spomínala v článkoch bývalého policajného viceprezidenta Jaroslava Málika, ktorý má iné informácie ako bežný občan a keď on sám vyhlásil, že: Človek, ktorý sa chce dovolať na Slovensku spravodlivosti, nemá kam ísť.

Tak čo s tým páni novinári?

Toto pred nejakým časom vyhlásil vtedajší šéfredaktor Pravdy Jakub Prokeš:

Tím redakcie Pravda si ctí slobodu tlače a slova. Úlohou novinárov nie je pravdu hlásať, ale ju ustavične hľadať. Úlohou novinárov nie je robiť politiku a špekulovať nad tým, či niečo náhodou (ne)zverejnia ,predčasne´. Naopak, v čase vrcholiacej vládnej krízy na Slovensku, neistoty a chaosu, ktorý z toho vyplýva, navyše v ťažkých časoch boja proti pandémii, je prinášanie informácií, a to aj zo zákulisia, naša povinnosť a verejný záujem.

Vzhľadom na charakter získaných informácií, ktoré sa týkajú možnej budúcnosti Slovenska, vlády, koalície, preskupovania politikov a politických síl, však ide o otázky verejného záujmu, a tiež vzhľadom na aktuálnu neprehľadnú a komplikovanú situáciu považujeme zverejnenie informácií za plne legitímne.

Pravda – to je tím, ktorý pripravuje najpredávanejší mienkotvorný denník so 100-ročnou tradíciou a spravodajský portál, ktorý patrí do TOP 5 slovenského internetu, nedáme sa ani odradiť, ani vystrašiť. Situáciu v rokovaniach o možnom politickom vývoji preto budeme, samozrejme, naďalej pozorne sledovať, informácie spresňovať a dopĺňať. Našu prácu chápeme aj ako poslanie, robíme to pre naše čitateľky a čitateľov, občanov Slovenska.“

Jakub Prokeš, šéfredaktor redakcie PRAVDA

Keď ctíte slobodu slova, tak prečo ste mi novinári s kauzou VSŽ Košice nepomohli od roku 2000 a blokujete mi niektoré články?
Kam sa mám obrátiť? Ja som na Slovensku hľadaná osoba, polícia a prokuratúra mi nepomohla od roku 2000 a novinári ma ignorujú.
Tak čo mám robiť? Existuje na Slovensku vobec sloboda tlače a medií?
Na koho sa mám obrátiť, aby mi pomohol? Za moj spackaný život totiž možu novinári, ktorí kryjú lajdácku prácu polície a prokuratúry….to ostatné sa na to už len postupne nabaľovalo.

Ale Vám novinárom nechýbajú rozkradnuté miliardy z VSŽ a nevadí Vám, že ľudia zbytočne umierajú na rakovinu a nevedia o liečbe stravou? To už nehovorím o tom, to stojí miliardy nás všetkých na zbytočné zdravotnícke úkony. Ale to Vám novinárom nevadí.

https://www.info.cz/podcasty/insider-podcast/michal-voracek

Pán Voráček, spolumajiteľ Pravdy asi rád vysvetlí verejnosti, čo všetko sa dá v médiich „koupit“

Kuciakovým rodičom som poslala tento list kvoli blokácii posledných dvoch článkov na tomto blogu. Ano, ste súkromná spoločnosť, ale nehovorte si potom mienkotvorný deník, keď nie ste mi ochotný pomocť vo verejnom záujme. Svedka veľkého tunelovania VSŽ Košice predsa nemože polícia naháňať ako nejakého zločinca, pritom od roku 2000 mi nikto nechcel pomocť. Nikto, ani novinári. Takže páni novinári nesťažujte sa, že sa bojíte, zničili ste mi svojím krytím podlosti slovenskej polície a prokuratúry život.

Sú novinári na strane dobra a spravodlivosti ?

21.03.2024

Jaro vždy chcel, aby Korzár písal odvážne a kriticky, stál na strane spravodlivosti, práva a dobra. Chcel, aby boli jeho redaktori féroví a korektní, kontrolovali tých pri moci a zastávali sa bežných ľudí. Citujem z nižšie pripojeného článku: https://korzar.sme.sk/c/23299172/zomrel-sefredaktor-dennika-korzar-jaroslav-vrabel-novinam-venoval-cely-zivot.html?ref=njctse Verím, [...]

Otvorený dopis Slovenskej televízii o prokuratúre

15.03.2024

Vyštudovaná novinárka Zuzana Vicelová, ktorá pracuje v Slovenskej televízii je moja spolužiačka z priemyslovky. Preto som si ju dovolila osloviť s kauzou, ktorú som uverejnila na tomto blogu. Okrem toho: Slovenská televízia je verejnoprávna a mala by sa venovať všetkým témam vo verejnom záujme. Mail som i poslala včera. Vzhľadom k tomu, že ten článok na blogu, na ktorý som [...]

Kauza špeciálna prokuratúra, Nemocnica Nové Zámky a spojitosť s OĽANO – doplnenie

14.03.2024

Phdr. Mária Beňová, ktorá je za OĽANO mi v diskusii písala, že Roland Száz, ktorý bol vo vedení nemocnice v Nových Zámkoch, nikdy nebol člen OĽANO. Ale kandidoval za nich. Ja som ho na ich kandidátku nedala, takže nechápem, prečo to Mária Beňová za OĽANO píše mne. Nech si to vyriešia vo svojom hnutí, či politickej strane. Je to na dlhšie, preto to dávam i do článku, [...]

trieda, vyučovanie, učiteľ, stredná škola, užitočná,

Čaputová: Učitelia napĺňajú svoje poslanie napriek ich podmienkam

28.03.2024 15:11

Prezidentka sa pedagógom prihovorila pri príležitosti Dňa učiteľov.

machaj

SNS vyzýva riaditeľa RTVS Machaja, aby sa vyjadril k svojmu majetkovému priznaniu

28.03.2024 15:05

Národniari zároveň oznámili, že sa v tejto súvislosti obrátia na príslušný výbor Národnej rady SR.

žena, nemocnica, lôžko, pacient, tehotná, tehotenstvo, gravidita, pankreas, cukrovka

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Mahmúd Abbás

Palestínska samospráva má novú vládu

28.03.2024 14:51

Jej predsedom bude dlhoročný poradca prezidenta Muhammad Mustafá.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 194
Celková čítanosť: 2952473x
Priemerná čítanosť článkov: 15219x

Autor blogu

Kategórie