Založ si blog

Česká kauza Vrbětice a spojitost s corona krízou

je náhoda, že český minister Ján Hamáček „rieši“ kauzu Vrbětice tesne po tom, čo som mu 12.4.2021 napísala nižšie priložené informácie? Upozorňovala som i na coronu, zbytočné ničenie ekonomiky, české zdravotníctvo a nefungovanie českej justície. A na Slovensku to bude asi podobne. Neverím podľa svojich skúseností, že je to lepšie.

 

No keď nefunguje česká justícia, zdravotníctvo a nikto z českej vlády, ani prezident Miloš Zeman to nechcú riešiť, tak ťažko sa dá veriť čomukoľvek, čo povedia…..

Mimochodom, 1 deň po napísani tohoto článku vzala slovenská polícia do vyšetrovacej väzby Jaroslava Haščáka…

https://popelka.blog.pravda.sk/2020/11/30/vazeny-pan-centes-a-ostatni-kandidati-na-generalneho-prokuratora/

 

Takže tomuto ich politickému divadielku neverím….

Kauza Vrbětice je uverejnená na zakrytie niečoho iného, závažnejšieho….

Pokiaľ by ste si všimli, v Čechách sa totiž niektoré kauzy neriešia….

Doplňujem  trefný komentár jednoho diskutujúceho, ktorý zhrňuje celú „kauzu“ Vrbětice:

Tvrzení Andreje Babiše a Jana Hamáčka na tiskové konferenci v sobotu večer, že za výbuchem muničního skladu ve Vrběticích v roce 2014 stoji dva údajní agenti ruské vojenské rozvědky GRU Anatolij Vladimirovič Čepiga a Alexandr Jevgenějevič Miškin, se ve světle nových výbušných informací jeví jako zcela vyfabulované.

Celý areál hlídá armáda skrze firmu zřízenou Ministerstvem obrany a dovnitř vpouští jen lidi na pozvánky. Jak se tam mohli dostat dva agenti GRU, když majitel skladu je nikdy nepozval?
Jak je možné, že po 7 letech, v době bezpečnostní krize na východě Ukrajiny, v době zvažovaného přizvání Rosatomu k dostavbě Dukovan, v době odvolání českého ministra zahraničí Tomáše Petříčka z funkce, těsně poté, co Lubomír Zaorálek odmítl po Petříčkovi tuto funkci převzít, a poté, co minulý týden Jan Hamáček oznámil, že poletí do Moskvy kvůli Sputniku a nakonec si to rozmyslel, se najednou objevují informace o dvou známých ruských agentech proslavených ze Skripalovy kauzy?

Zpravodajská hra nevalné úrovně se zásadními chybami scénáře a režie. Přesto přišla podpora vládě ČR od amerického velvyslanectví v Praze !!

 

Tu je celé znenie mailu v češtině, poslala som ho ministrovi Jánovi Hamáčkovi v pondelok 12.4.2021:

dotaz ohledně ministryne Maláčové a ministra Petříčka a fungování české polície

Vážený pane Hamáčku,

 

jste „aktívní v odvoláváni“ Tomáše Petříčka, ale proč neřešíte vážnější problémy?

Chci se zeptat, kdy odvoláte ministryni Janu Maláčovou, když není ochotná řešit bordél na ministerstvu práce? Nebo chcete mezinárodni průser, jak se porušují lidská práva v České republice a ministryně Maláčová řeší jenom důchodce a matky s dětmi? Pracujíci a bezdomovci ji nezajímají a sociální dávky jsou obrovsky diskriminujíci a nespravedlivé. V zákoníku práce je bordél a pracovní právo v spojitosti s justicí ji nezajíma. Ale to Vám nevadí….vadí Vám Tomáš Petříček.

 

A podotýkam, že česká polície trestní oznámení na české soudce neřeší, ale posílá na Ministerstvo spravedlnosti ČR. Proč? Už jste to změnil nebo to funguje jako za Martina Červíčka? Tu informaci mám od něho a mám i osobní zkušenost, dopis z polície, že to neřeší. Zvláštní je, že to věděli dříve než vydalo Usnesení státní zastupitelství. Za to jste zodpovědný i Vy, protože pokud nebude fungovat česká polície, nebude vyšetřovat české soudce (trestní oznámení jsem podala, takže mám důkaz), tak česká justice nikdy fungovat nebude.

 

Neměl by ste za toto nést právě Vy odpovědnost???? To už nemluvím o nouzovém stavu….Ti důchodci a nemocní umírají protože na své zdraví kašlou a dlouhá léta. A ne kvůli nezodpovědným mladým.

Víte, já jsem měla tu možnost vidět osobně před corona krizí, jak funguje LDN a nemocnice, co se týče péče o staré lidi. Za prvé: většina lidí  se nezdravě  stravuje, kašle na své zdraví. Za druhé: mnozí lékáři zneužívají hloupost starých lidí a předepisují jim mnoho léků. Je to vysoce nemorální. Ti lidi se nedokážou bránit a ani nedokážou rozlíšit, že jim to může škodit. Osobně jsem to zažila, co předepisovaly důchodkyni : 10 tabletek denně a 5 tabletek najednou užívat, tak to chci vidět ty testy, jestli to spíš neuškodí, když to berou lidi najednou. Ty testy určitě nikdy nikdo nedělal. Myslím tím těch 5 konkrétních tablet najednou.

 

A všichni se diví, že ty lidi umírají. Oni by umřeli časem i tak, na vedlejší účinky léků. Věřte mi, že pak to jde rychle, sama jsem byla šokováná, když jsem takové případy zažila ještě před corona krizí.

Šla jsem do nemocnice za babičkou s tím, že ten pád, co měla, není vážny, když dva dny předtím jsem ji hlídala a byla v pohodě. Po dlouhém užívání Warfarinu a  jednom pádu na tvář (její dcera ji nechala samotnou) vypadala tak strašně, že jsem tam seděla v šoku a sestrička se mně ptala, jestli jsem v pořádku. Tvář měla modrou, jako kdyby ji někdo zmlátil…. prý to se stává, když člověk bere dlouhodobě léky na ředění krve a pak spadne. A to uz byla v kómě. Za dva dny zemřela, bez toho, aby se z kómy probrala. A nikdo neřešil užívání warfarinu a nevyhlásil kvůli tomu nouzový stav.

 

Tak jakové odborníky z lékářské praxe máte ve vládě, když na toto neupozorní? Nevadí jim toto nemorálni předepisování léků, které se dá řešit změnou životosprávy? Většina doktorů o zdravé stravě pacientům nemluvi….ja jsem nezažila ani jednoho lékaře, co by mi poradil.

 

Proč žádný imunológ, ani lékař veřejně nevyhlásil, aby lidi jedly víc ovoce, zeleniny, změnili životosprávu a jedli málo masa, nejedli uzeniny, „chemické“ potraviny…., víc se hýbali???

(V kuse posloucháme jenom o testování a očkování, rouškách, respirátorech a uzavření, to znamená lockdownu.)

Vám na zdraví lidi nezáleží…..? A máte na tom podil i Vy.

Ty lidi vážně umírají na to, že na své zdravi kašlou a lékaři jim předepisují mnoho léků bez změny stravy.

Nevymlouvejte se, že corona je nákazlivá. Když má člověk zničenou imunitu, tak ho zničí cokoliv, jakákoliv choroba. I rakovina je strašná a omnoho horšíi. Zničení ekonomiky nikomu život nezachráni, zachránit každého můžee jenom jeho imunita. Vím, o čem mluvím, sama jsem zažila rakovinu. Pomohla mi jedině změna stravy, jsem vegetarián a trvalo to 3 roky. Dosud si musím dávat pozor na své zdraví. Zázraky za pár dnů neexistují, ani zázračné tabletky nepomohou ….

 

Nechtěla bych mít Vaší karmu, ono se totiž všechno vráti. Když ne hned, tak v dalších životech. Kdybyste o tom pochyboval, o zkušenostech svých pacientů z minulých životů píše americký lékář Brian L. Weiss, jeho knihy vyšli i čestině. Vždycky se za vše platí, když ne hned, tak člověk dostane další život horší. Tam to neokecáte. Jinak jednu knihu má i o budoucích životech….taky jsou to zkušenosti jeho pacientů, kde měli možnost v hypnóze nahlédnout, co se stane, když budou jednat takhle a co se stane, když si vyberou jinou cestu.

Píšu Vám to proto, abyste se vzpamatovali a začali používat zdravý rozum. Já vím, že od této vlády to čekat nemůžu, ale uvidíte, že osud Vám to vrátí v zlém za to, co jste způsobili. Žádné zničení ekonomiky  v zájmu záchrany nemocných hlavně důchodců nebylo potřebné. Stačilo, aby lékaři skutečně léčili a radili lidem, nejenom předepisovaly léky. Mám příklady ze svého okolí, takže mně nepřesvědčíte o opaku. Já říkám: nechtěla bych mít Vaši karmu, ani karmu Babiše, či Zemana.

 

Jinak, po očkování je na invalidním vozíku dcera mé třídní učitelky. Narodila se zdravá a po očkování postupně začala z noh padat…. trvalo to nějakou dobu, když skončila na invalidním vozíku. Není ochrnuta, ale její nohy ji neudrží.

Takže kde berete jistotu, že očkování je řešení? Není to řešení, řešení je jedině imunita každého člověka a její posilování stravou, pohybem.

Nebo vám ve vládě nejde o zdraví lidí a jde vám jenom o kšeft a peníze?

 

Tak co budete dělat s Maláčovou? Jak to vyřešíte? Co budete dělat s českou justicí a polícii? Jak to vyřešíte? Co budete  dělat s českým zdravotníctvím? Máte mamu zdravotní sestru a neovládate základní pravidlá zdravotní péče a to starat se o své zdraví? A neměly by nést i ministřii zdravotníctví zodpovědnost za ten chaos a za zbytečné úmrtí lidí, kteří nedostaly potřebnou zdravotní péči? Sama jsem volala  záchranku cizímu důchodci, který spadnul na ulici a měl tržní rány na tváři od pádu (nebyl pod vlivem alkoholu, přišlo mu špatně) a na záchrance mi nechtěly pomoct, řešili doslova kraviny, místo toho, aby mi pani radila, jak mu podat první pomoc. Naštěstí jel autem kolem jeho známý, tak mi zastavil a pomohl. Pak ho odvezl domu. Ja jsem myslela, že z té KRÁVY na záchrance dostanu infarkt já. Byl to pán, kterému bylo 78 let.  A tomu říkáme zdravotní péče????

 

A nevykladajte, že „děláte“ maximum pro zdraví lidi.? Testovani nic neřeší a neléčí. Očkování nepomůže, nevyléčí a vím o případech úmrtí po očkování.

Takže jak pomáháte? Že děláte ještě větší bordél v zdravotnictví, než byl? A to máte mamu zdravotní sestru!!!!

Takže proč řešíte Tomáše Petříčka a bordél ve svém rezortu né?

 

Jinak, psala jsem i Babišovi a několikrát prezidentovi Zemanovi. Ani jeden z nich neměl zájem řešit bordél v české justici. Chápu, že prezident Zeman to nečte osobně, ale bordél v české justici měl řešit už dávno, ještě jako premiér. Neřešil a teď mu vadí Petříček.

Neměli byste odstoupit Vy pane Hamáčku, Jana Maláčová, Andrej Babiš a prezident Zeman a pak můžete řešit Tomáše Petříčka?

 

Víte, já mám podezření, že tato corona není o zdraví lidí, ale o penězích. Kdyby vám všem ve vládě šlo o zdraví,. tak si nastudujete například Gersonovou terapii a začnete skutečně léčit a vzdělávat lidi ohledně zdravého životního stylu. Ale to by bylo moc práce a ty lidi by museli skutečně makat na svém zdraví. Max Gerson byl lékař a jeho kliniky jsou v Mexiku a v Maďarsku. Z vlastní zkušenosti tvrdím, že skutečné zdraví se dá dosáhnout jedině změnou životosprávy a vlastní imunitou. Zázračné očkování, to nepomůže.To může i poškodit.

Takže o co tady jde „kluci“? Jenom o peníze? Protože mám pocit, že si neuvědomujete, že řídíte stát a že ničíte životy nevinných podnikatelů. Přičemž ohrožená skupina důchodci si vesele ve dvojicích nakupují slevové máslo (celkově potraviny) a je jim jedno, že pri slevových potravinách nedodržují odstupy. Viděla jsem to nejednou osobně, jak ráno čekají před marketem, aby jim náhodou neušli slevy. Nebo chodí na nákup ve dvojici, přičemž viditelně ledva chodí, takže jsou chronicky nemocní. Ale šli mimo svých hodín na nákup (to, když měli vyhrazené hodiny na nákup). Já chápu, že si potřebují nakoupit, ale proč jít ve dvojici a proč tehdy, když chodí lidi z práce, takže je mnoho lidí v obchodě? Takže proč nějaké opatření, když ti, co se mají chránit, na to kašlou?  Není to nemorální k podnikatelům, kteří kvůli této skupině lidí krachují?

 

Je řešení: všechno uvolnit a ať si důchodci platí zdravotní péči samy. Vždyť oni na své zdraví kašlou.

Ráda si přečtu od Vás analýzu, v kterých státech mají všechnou zdravotní péči zdarma důchodci a kde si musí i něco platit. Není to možné dlouhodobě ufinancovat. Taky není možné zvyšovat důchody a platit opatrovatelství důchodcům tak, že stát zadlužíte, jak to dělá ministryně Jana Maláčová. Ale tu odvolat nechcete, takže o co tady jde? Proč Vám vadí ministr Petříček a ministryně Maláčová né?

 

Proč si svou práci neděláte Vy pane ministře pořádně? Nouzový stav nikdy být nemusel a ani ta panika a hystérie  nikoho nevyléči. Tak proč jste ji vyvolali? Žeby jenom peníze?

 

S pozdravem

Magdaléna Nadzamová

 

Celé znenie dopisu ministerke Jane Maláčovej v češtine:

Dipl.-Pol. Jana Maláčová, MSc.

ministryně práce a sociálních věcí

MPSV ČR
Na Poříčním právu 1/376
128 01 Praha 2

Věc: Urgence odpovědi
Dne 8.1.2021 jsem Vám pani ministryně poslala mailem níže připojený dopis. I na Vaš mail, i přes podatelnu  ministerstva. Dne 11.1. 2021 jsem stejný  dopis poslala poštou doporučeně. Od té doby uplynuly 3 měsíce. Do dnešního dne jsem od Vás pani Maláčová nedostala žádnou odpověď a neprojevila jste žádný zájem řešit tuto hroznou situaci. K ní vůbec nemuselo dojít, kdyby českí úřednici byly schopni používat vlastní mozek a na ministerstvech pracovali moudří a pracovité lidé. Ale není tomu tak.

Takže Vás žádám ještě jednou a naposledy: vyřešte to. Je to Vaše pracovní agenda. Nebo mně budete nadále ignorovat? Když máte čas navštěvovat domovy důchodců a fotit se s  nimi, tak proč nejste ochotná věnovat svůj pracovní čas na řešení pracovních problému běžných lidi a bezdomovců vinou českého státu? Jste ministryně práce, takže je to Vaše hlavní pracovní náplň. Nebo děláte jenom to,  co   chcete a nesmíme Vám dávat plytké otázky?
Děkuji za kladné vyřízení mého dopisu jako celku.
O vyjádření k případu si požádejte předsedu Nejvyššího soudu ČR a ministryni spravedlnosti. Předpokládám, že se svým právnickým vzděláním si dokážou nastudovat můj soudní spis. Povolení k tomu, abyste mohla se ptát na můj soudní případ, Vám teď písemně uděluji.
Pokud to nebudete řešit a nevyřešíte, tak budu požadovat náhradu škody přímo po Vás. I majetkovou i nemajetkovou ujmu. Dane jsem platila České republice. Povinně jako zaměstnanec. Nebo čekáte pokud zaměstnavatel zkrachuje nebo já umřu?
Výmluvy mně nezajímají. Vyřešte to Vy osobně pani ministryně a potrestejte všechny, kteří tento stav způsobili. Myslím pracovníky Vašeho ministerstva a úřadu práce. Nekonaly si své povinnosti a přijímali diskriminující zákony a usnesení. A proč všechny usnesení, co se týče ministerstva práce a úřadu práce nejsou veřejné?
S pozdravem
Magdaléna Nadzamová, 9.4.2021

Věc: Žádost o osobní setkání s ministryní  práce Janou Maláčovou a stížnost na práci soudů v oblasti pracovního práva

Vážená pani Maláčová,

dovoluji si Vás oslovit jako ministryni práce a sociálních věcí se žádostí o osobní setkání a řešení pracovních sporů na českých soudech. Je nemyslitelné, aby jeden na začátku jednoduchý spor řešili 10 let a ještě není vyřešený.

Co Vy s tím máte? Já nemám z čeho žít, protože jste na Ministerstvu práce a sociálních věcí přijali takové zákony, že nemám nárok na nic, jenom žebrat. Jenomže to trvá už 10 let a soudy hledají důvod, proč to nejde, dělají v mém sporu podvody a průtahy. Proč? Protože jinak by musely přiznat, že celý soudní systém je absurdní a špatný.

Zákoník práce má na starosti Ministerstvo práce, to znamená ministerstvo, které řídíte Vy pani Maláčová a souvisí tento spor i se zákoníkem práce.

V příloze máte dopis předsedovi Nejvyššího soudu ČR Petrovi Angyalossymu a dopis Pavlovi Šámalovi. Pro základní orientaci. A do mailu vkládám i dopis Jaroslavovi Kuberovi a soudcům Ústavního soudu ČR.

Proč já mám být bezdomovec a Vy rozdáváte miliardy důchodcům, kteří si na ty miliardy nevydělaly. Ja jsem taky poctivě pracovala a platila daně, ještě i v společném státě. A žít mám na ulici a žebrat? Proč? Protože bezdomovci Vás nezajímají? A ještě jich bude přibývat. My nemáme lidská práva? Vždyť bezdomovcem jsem vinou českého zákoníku práce a českých soudců a lhostejnosti českých důchodců.

Už na důchody si důchodci nevydělaly a Vy jim dáváte ze státního rozpočtu peníze, které budou muset splácet jejich vnuky. To Vám nevadí, že mladí nemají šanci si koupit bydlení, protože příjmy jim na to nepostačují. A to už nemluvím o tom, že když člověk bydlí u rodičů, tak nemá nárok ani na sociálku, protože se počítá průměr všech členů domácnosti. Tak daně má člověk platit státu, ale když potřebuje pomoct, tak ho má živit rodina? A sociálka je směšná suma: z toho člověk nezaplatí nic a ještě se musí o sebe starat tak, aby byl někdo ochoten vzít do práce (oblečení, boty, bydlení, hygiena, strava…). Nebo mi chcete tvrdit, že neumytého bezdomovce v špinavých hadrech někde vezmou do práce? Tak přemýšlejí důchodci….že to není problém.

Ale daně platit musíme všichni pracující a Vás trápí jedině to, z čeho budou žít důchodci. Tak proč si nenašetřili? Měli dlouhá léta jistou práci a to dnešní generace nemá. Jsem velmi pracovitý člověk a nejvíc si do mě vždycky kopaly důchodci. Proto to vzpomínám a porovnávám. Tak proč po důchodcích nic nefunguje? Tak proč po nich nefunguji soudy, úřady, politici? Protože nic nebudovaly, jenom mysleli na sebe a nikdy nic nechtěly řešit. To i malé děti mají víc rozumu.

Nezajímá mně, že jsem Slovenka a ne Češka: pracovala jsem v českých firmách a povinně platila daně jako zaměstnanec českému státu. A Vy se mnou všichni jednáte jako hyeny, zloději, co po úřednících a soudech něco chce. Ano, chci Vaši poctivou práci a zákony, které jsou rozumné, logické, mají hlavu a patu a jsou vymahatelné.

Tak proč musím žebrat??? Nevymlouvejte se, že mám jít na úřad práce! Byla jsem tam, i na běžném úřadě práce, sociálce, u právničky úřadu práce a na krajském úřadě práce. Jednaly se mnou jak za vojny gestapáci s běžným lidmi, akorát dvě pracovnice byl slušné, ale pomoct mi nevěděly.

Nebylo to ochotné řešit ani ministerstvo práce za ministra Drábka a ještě v dopise lhaly. Náhodou jsem na to přišla víc než po 1 roku, když mi četla zákoník práce jedna pracovnice Inspektorátu práce v malém městě. Přičemž v Praze na Inspektorátu práce samy nevěděly, co platí a pak mi lhaly.

To, že mi lhaly je jedna věc, ale já jsem se pak psychicky sesypala a nevěděla 1 rok, co dělat. Věděla jsem intuitívně, že právník protistrany a zaměstnavatel Ivo Novák, Žaket Praha nemají pravdu, ale nevěděla jsem řešení.

Když to přežiji, tak trvám na tom, že daně mi musíte odpustit do konce života. Na na hyeny na českých úřadech práce, ministerstvech a soudech daně platit nebudu. Tam ještě všichni pracujete jako za socializmu: snažíte se vysvětlit proč se to udělat nedá.

Proč jste tak bezcharakterní a líní? Proč nepoužíváte mozek, jenom se vymlouváte?Tak proč Vás platíme?

Já jsem chtěla po vyřešení pracovního sporu právoplatným a vymahatelným rozsudkem co nejdříve pracovat. Ale soudy mi to neumožnili, protože nejsou ochotni vyřešit jednoduchý spor. A na vině je i ministerstvo práce, když máte na starosti zákoník práce, kde jsou uvedeny nesmysly a nemáte vyřešeno, jak řešit případné soudní pracovní spory (mělo by to být uvedeno v zákoníku práce a nedělit spory, ale vše vyřešit najednou s konkrétními sankcemi, když to protistrana nedodržuje).

Proč jste teď dovolili, aby zrušili přísedící na prvo stupňových soudech při pracovních sporech? Jde o laické přísedící. Nebo jste si to ani nevšimly? Pracovní právo Vás pani ministryně zajímat musí!

Je řešení: snížit důchody a ty peníze dát do školství, ať se na všech školách povinně učí právo potřebné pro běžný život. Povinně a ne dobrovolně, ať si právníci nemohou dělat podvody, jak se jim zachce. A zákony neměnit, ať jsou dlouhá léta stejné. I tak jich měníte často k horšímu.

A ty neochotné a líné, hloupé úředníky kdo vychoval? Ne náhodou dnešní důchodci?

Uvědomte si, že já jsem Vás neoslovila jako soukromní osobu, ale jako královsky placenou ministryni práce a sociálních věcí ČR, která je placená z daní občanů. Já nejsem placena za to, abych se politikům, soudcům a úředníkům doprošovala, abyste dělali poctivě svou práci.

Oznamte mi mailem pani ministryně, jestli jste ochotna se mnou osobně setkat a jak tuto mou situaci chcete řešit. Možno by bylo dobré spojit s předsedou Nejvyššího soudu ČR, ať to vyřeší co nejdříve. Já jsem mu to poslala, ale Iva Brožová, Pavel Šámal, Roman Fiala nic nebyly ochotny řešit.

Neposílejte mne na úřad práce, když tam zaměstnáváte lidi, kteří mají problém řešit cokoliv, na co nemají tabulku a nemají napsány přesné pokyny. Cokoliv, co už vyžaduje myšlení, je u většiny úředníků nad rámec jejich charakteru. Možná máte na úřadech i šikovné lidi, ale já jsem na ně neměla štěstí, nepotkala jsem jich.

S pozdravem

Magdaléna Nadzamová, 8.1.2021 (mailem poslané s přílohami dne 8.1.2021)

Odpověď mi zašlete na mail uvedený v záhlaví tohoto dopisu. Adresa na podacím lístku neplatí, ale pro zaslání dopisu doporučeně je nutné nějakou adresu uvést. Proto žádám o odpověď mailem. Já za to nemůžu. Že jsem bezdomovec.

Magdaléna Nadzamová, kontaktní adresa pro veškerou komunikaci je mail, je to z důvodů, že jsem bezdomovec v důsledku tohoto neefektivního a zdlouhavého soudního procesu

 

JUDr. Petr Angyalossy , Ph. D

Předseda Nejvyššího soudu ČR

Nejvyšší soud ČR

Burešova 20

657 37 Brno

 

Vážený pane Angyalossy,

dovoluji si Vás oslovit jako předsedu Nejvyššího soudu ČR se stížnosti na práci nejenom konkrétních soudců Nejvyššího soudu ČR, ale i se stížností konkrétních soudců nižších soudu České republiky.  Jejich předsedové mé stížnosti odmítli řešit.

Jde o soudní spis spis. zn. 10 C 34/ 2016, který  je momentálně na Nejvyšším soudě ČR.

Požaduji, abyste si jako předseda Nejvyššího soudu ČR nastudoval můj soudní spis, který je teď u Vás s dovoláním na Nejvyšším soudě ČR a podal na konkrétní soudce Nejvyššího soudu ČR (senát soudce Jiřího Doležílka a soudce Roman Fiala) , i na soudce  nižších soudů, kteří v mém soudním případu pochybili, udělali podvody a zneužili právomoc veřejného činitele,  kárnou žalobu.

Jako předseda Nejvyššího soudu  ČR tuto právomoc máte.

Zároveň Vás chci poprosit o osobné setkání v budově Nejvyššího soudu ČR v Brně nebo v Praze v budově kteréhokoliv českého soudu, který si určíte sám. O to setkání žádám z důvodů, abych Vám mohla případně doplnit nejasnosti, které v mém soudním případu byste po nastudování mého soudního spisu mohl mít.

Předpokládám, po zkušenosti s jinými funkcionáři českých soudů, že mi nebudete chtít pomoct a nebudete chtít nic řešit, tak proto žádám zároveň i o osobní setkání. Předpokládám, že mně odmítnete, ale alespoň jsem to zkusila.

Iluze o charakterech českých soudců, kteří jsou zainteresování v mém soudním sporu, už nemám. Jenom, jeden, jediný právní úkon byl v mém soudním sporu v pořádku. I to jim musela poslat na Obv. soud pro Prahu 5 dopis Iva Brožová. Ten dopis jsem našla v mém soudním spisu, je z listopadu 2014. Jinak nic. Pochopila bych, kdyby se „pomýlil“ jeden soudce, a vyšší soud to napravoval…, ale všichni???

Jde o jeden soudní spis z Obv. soudu pro Prahu 5, spis. zn. 10 C 34/2016, který je teď na Nejvyšším soudě ČR s jedním platným dovoláním, ale Vaši soudci mu přidělili 4 (áno, čtyři spisové značky na Nejvyšším soudě ČR). Připomínám, že senát soudce Jiřího Doležílka měl můj spis už první polovině roku 2017, ale tehdy první dovolání z ledna 2017 neřešil, jenom vrátil zpět.  A  teď s právoplatným dovoláním, které ukončil bez vyřízení pod spisovou značkou  21 Cdo 573/2019 si vzpomněl, že toto dovolání z ledna 2017  chce „řešit“,  ale právoplatné dovolání  z ledna 2019, které by muselo dopadnout v můj prospěch ignoroval a uzavřel bez vydání Usnesení.  Přičemž můj soudní spis byl poslaný na Nejvyšší soud ČR v únoru 2019 s dovoláním z ledna 2019. S ničím jiným.  V dovolání z ledna 2019 šlo o svévolné přesunutí mého odvolání k jinému senátu. Udělala to soudkyně Městského soudu Jitka Denemarková a přesunula ho k senátu soudce Jiřího Cidlinu, který rozhodoval o svém rozsudku, měl můj spis čtyřikrát za sebou a ještě začínal jako soudce  na Obvodním soudě pro Prahu 5. Námitku podjatosti jsem podala: jednou své Usnesení antidatoval (ptala jsem na to v informační kanceláři, jestli je už rozhodnuto a nebylo) a po druhé soudkyně Jitka Denemarková si svévolně můj spis přesunula k němu bez toho, abych o tom já věděla, bez mého souhlasu a to pouhý 1 den po mém dopise Jitce Denemarkové, podaném osobně. Mně soudkyně Jitka Denemrková nic neoznámila, že ji můj spis „nepatří“ a z informační kanceláře jsem měla písemnou informaci, že o mém tehdy podaném odvolání rozhoduje právě senát Jitky Denemarkové.

Hned na druhý den soudce Jiří Cidlina rozhodl a vydal Usnesení. Dá se to dokázat podle datumu podání dopisu a vydání Usnesení. Mám písemný důkaz z Informační kanceláře, kterému konkrétnímu senátu byl můj spis přidělený. Stěžovala jsem si písemně u předsedu Městského soudu v Praze Libora Vávru. Od Viktora Sedláka, místopředsedu soudu jsem dostala odpověď, kde mi napsal, že soudkyně Jitka Denemarková chtěla vyjít vstříc soudci Jiřímu Cidlinovi a že je odborník na Slovensko. Neřešíme imigraci, ale pracovní soudní spor podle českého zákoníku práce a českých zákonů, co se týče práva.

Za prvé: soudím se podle českých zákonů s českým zaměstnavatelem. Takže se Slovenskem to nemá nic společného. Jsem sice Slovenka, ale kdybych nerozuměla česky a nepsala v češtině, tak mám možnost požádat o tlumočníka soud. Nepožádala jsem a nikdo ze soudců, ani soudních pracovníků mi od listopadu 2013 nikdy nenapsal, že nerozumí mé češtině. Určitě není ideální, ale ty nesmysly, co mi píšou ze soudů jsou omnoho horší.

Akorát mi napsali už v prosinci 2013, že mám  napsat soudu jasně, zřetelně a srozumitelně, co po soudu požaduji.

Tak jsem upravila žalobu a z místo 4 stran jsem jim napsala podrobně  na 8 stran, ať mi soudce v dalším rozsudku napíše jasně, zřetelně a srozumitelně, jak přesně myslela můj rozsudek soudkyně Lucie Bičáková v září 2011, když ho protistrana si divně vykládá. Tuto žalobu máte v mém soudním spise, který je momentálně fyzicky na Nejvyšším soudě ČR v Brně, tak si ji přečtete. Napsala jsem to tam co nejpodrobněji, co po soudu požaduji a na základě čeho.  Bylo to na základě rozsudku právě soudkyně  Lucie Bičákové a na základě dopisu z ministerstva spravedlnosti a na základě dopisu soudce Michala Holuba, který byl tehdy místopředsedou Obv. soudu pro Prahu 5.

Pak nastalo to, že v lednu 2014 Jiří Pacovský vydal Usnesení, kde mi neuznal odpuštění soudních poplatků, odmítnul přidělení advokáta ex offo a ještě toto Usnesení nedal poslat asistence, ale vedoucímu kanceláře opatrovnického oddělení Petrovi Slavíčkovi. Mám a měla jsem pracovní spor, takže to nemá nic společného s opatrovnickou agendou.

Petr  Slavíček mi dvakrát poslal úplně prázdní mail, bez textu a bez příloh. Upozornila jsem ho na to a neodpověděl mi. Pak jsem našla v mém spisu při nahlížení, že do spisu vložil něco jiného, dokument s názvem „zpracovat“.  Takže jeho strany jde o podvod.

Taky je podvod, že si soudci svévolně změnili můj text žaloby a jeden bod, ten první,  vyhodili. Oni mi celou žalobu můžou teoreticky v rozsudku zamítnout,ale zároveň to musí písemně v rozsudku zdůvodnit.  Ale to pak znamená, že soudkyně Lucie Bičáková mi do rozsudku ze září 2011 napsala bludy. Taky mi pak napsali bludy z ministerstva spravedlnosti a místopředseda soudu.

Chci vidět ten zákon, který svévolně dovoluje soudcům měnit text žaloby! Žádny takový zákon není, to jsem si jistá. Soudce je povinen projednávat přesně to, co požadují v žalobě a to soudci v mém případě nedodržely.

A takových nesmyslných rozhodnutí je v mém soudním spisu mnoho. Libor Vávra, Andrea Lomozová a Tome Frankič starší (předsedové soudu) to neměli zájem řešit, i když jsem ho na to několikrát písemně upozornila, co se děje s mým spisem.

Snažila jsem se tento na začátku jednoduchý spor řešit písemně s Pavlem Šámalem, ale soudce Šámal to neřešil vůbec a odpověď soudce Romana Fialu máte v přílohách. Ten to taky nechtěl řešit.

Předpokládám, že kvůli tomuto mému soudnímu sporu chtěl jí soudce Pavel Šámal na Ústavní soud ČR.

Protože pokud to nebudete chtít řešit Vy, tak můj případ skončí na Ústavním soudě ČR.

Proč tento mail píšu já? Protože opatrovník mi vysvětlil, že jeho mi přidělili jenom na přeposílání  Usnesení a dopisů ze soudů.

Celý tento spor řešila na začátku soudkyně Lucie Bičáková, která je pravděpodobně manželkou nebo příbuznou soudce Víta Bičáka, který je soudcem Nejvyššího soudu ČR. Položila jsem tuto otázku na Nejvyšším soudě ČR písemně, ale odpověď jsem nedostala.

Moje stížnosti na Městském soudě v Praze  neměl zájem řešit soudce Hynek Zoubek, který je taky momentálně už soudcem Nejvyššího soudu ČR.

Jednoduchý soudní spor řešit od ledna 2011, to fakt svědčí o „šikovnosti“ českých soudců. Do dnešního dne není vyřešený a já jsem se stala kvůli tomuto soudnímu sporu bezdomovkyni bez jakéhokoliv přijmu..  Přičemž první žalobu jsem v září  2011 vyhrála a advokát protistrany JUDr. Martin Krejza  hned po vynesení rozsudku vyhlásil, že odvolávat se nebudou a písemně to aj potvrdil , je to v mém soudním spisu. Teď mne ignorují a to vše jenom kvůli tomu, aby mi jeho klient nemusel doplatit mzdu. Jsou za tím peníze. To je motiv protistrany. Ale nechápu motív soudců…..

Aby jsem Vám ulehčila orientaci: advokát protistrany Martin Krejza je z advokátní kanceláře Bedrna a společníci. Nebohý soudce Jiří Bedrna byl už za socializmu vysoce postaveným soudcem. V čase prvního sporu ještě žil.

O co jde? Protistrana mi nechce vyplatit náhradu škody a celé mzdy, proto hledají kličky, abych to vzdala. A soudci všech soudu v ČR jim tím svými činy pomáhají. Takže buď někdo z protistrany ovlivňuje soudce nebo soudci jsou tak neschopni.

Jiná možnost není. Kdybych neměla pravdu, tak  soudci nemusí dělat v mém soudním případu podvody a natahovat čas.

Děkuji za kladné vyřízení mé stížnosti a čekám na Vaše vyjádření, jestli jste ochotný se se mnou setkat osobně kvůli této stížnosti a vyřešení podvodů soudců.

Celý spis je rozsáhlejší, ale to doufám, že jako soudce a předseda soudu si ho dokážete nastudovat a posoudit, v čem soudci pochybili.

S pozdravem

Magdaléna Nadzamová, poštou zasláno 7.1.2021 doporučeně

Posláno mailem dne 4.1.2021, přes podatelnu Nejvyššího soudu a na jméno předsedu soudu: Petr Angyalossy (po 2 maily s přílohami).

Přílohy přiloženy v mailu.

Odpověď mi pošlete na mail uvedený v záhlaví tohoto dopisu. Ja za to nemůžu, že jsem bezdomovec.

Do podacího listku jsem musela nějakou adresu napsat, ale ta adresa neplatí. No pro doporučený dopis musí být uvedená nějaká adresa. Takže komunikace se mnou jedině mailem. Děkuji.

 

Tady přikládám jeden z dopisů Pavlovi Šámalovi. Dopis pánovi Kuberovi a všem senátorům jsem přiložila v mailu.

prof. JUDr. Pavel Šámal, Ph. D

Předseda Nejvyššího soudu ČR

Nejvyšší soud ČR

Burešova 20

657 37 Brno

Věc: soudní případ 21 Cdo 573/2019, 21 Cdo 2005/2019, 21 Cdo 2172/2019 (je to jeden soudní spis z Obv. soudu pro Prahu 5, spis. zn. 10 C 34/2016, který je teď na Nejvyšším soudě ČR s dovoláním)

 

Vážený pane Šámale,

žádám Vás, abyste mi písemně uvedl, jaké měli důvody Vaši soudci, proč ukončili dovolání k soudnímu případu sp. zn.  21 Cdo 573/2019 bez vydání Usnesení, bez jakéhokoliv rozhodnutí. Bylo to účelové nebo jsou lajdáci a manipuluji se spisy?

Toto dovolání k této spisové značce mělo všechny náležitosti, bylo podáno právníkem.

Vše je k jedné spisové značce 10 C 34/2016 Obv. soud Praha 5.

Trvám na tom, aby toto dovolání vyřešil senát soudce Jiřího Doležílka přednostně, když bylo podáno ještě v lednu 2019.

Když nevěděli soudci, jak mají postupovat, tak proč si nevyžádali vyjádření Ústavního soudu ČR? Když si ho vyžádali, tak mi toto vyjádření Ústavního soudu ČR pošlete.

Už jsem Vám o tomto soudním případu psala a ignorovali jste mně.

Přikládám Vám podklady v přílohách (přílohy v mailu, zaslané 25.11.2019 a ještě jednou 26.11.2019).

Trvám na tom, abyste mi vysvětlil, z jakého důvodu ukončili toto dovolání bez vyřízení a vydání Usnesení.

Taky trvám na tom, aby nejprve Vaši soudci řešili dovolání pod spisovou značkou 21 Cdo 2172/2019 a až po vyřešení tohoto dovolání Městským soudem v Praze původním senátem s předsedkyni senátu Městského soudu v Praze soudkyni Jitkou Denemarkovou mohou řešit dovolání pod spisovou značkou 21 Cdo 2005/2019.

To prohozeni bylo účelové a podvod.

Tady je níže je připojený jeden z dopisů, co jsem Vám posílala.

A proč si poctivě nedělají svou práci soudci, kteří posuzuji námitky podjatosti? Jejich Usnesení máte v mém spisu.

A podáte kárnou žalobu na všechny soudce, kteří v mém soudním případu pochybili?

Nebo jich budete krýt a dělat, že se nic nestalo?

Doplnění, které nebylo v mailech ze dne 25.11.2019 a dne 26.11.2019:

Místopředseda Nejvyššího soudu ČR Roman Fiala ve své odpovědi, kterou mi poslala asistentka dne 30.7.2019 uvedl, že není možné, aby předseda a místopředseda Nejvyššího soudu zasahovali do soudních řízení. Ať nelže, protože já jsem toto nepožadovala. Já jsem požadovala, aby soudci si dělali svou práci poctivě a rozhodovali nestranně.. To nedělají, vysloveně si dělali, co chtějí. Soudci všech stupňů. Nebo mi chcete tvrdit, že vše v mém soudním případu proběhlo spravedlivě, nestranně? Kdo má soudce kontrolovat, když ne předseda Nejvyššího soudu ČR a předsedové nižších soudů? Předsedové nižších soudů nebyly ochotni nic řešit, proto jsem se obrátila na Vás. A Vy se chováte, jako bych Vás otravovala a oslovila soukromně. Není to náhodou Vaše pracovní povinnost? Nebo soudce nesmí nikdo kontrolovat?

Taky mi Roman Fiala tvrdil, že Nejvyšší soud neeviduje žádné mé dovolání ze dne 20.1.2019 kterým by se měl zabývat. Toto dovolání bylo podáno, mělo všechny náležitosti. A vaši soudci ho ukončili bez vyřízení. Takže Váš místopředseda Roman Fiala kryje trestní činnost soudců? A Vy taky? Protože já jsem Vám odpověď Romana Fialu přiložila k dopisu, který jsem podala osobně na Vaše jméno dne 1.8.2019. Takže jste o tom byl informovaný ode mně. Četl jste ho vůbec? Protože jste mi neodpověděl a nic neřešil.

Upozorňuji na to, že já nejsem placena za to, abych kontrolovala práci soudců a je obrovská ostuda, že si nedokážete ohlídat seriózní a nestrannou práci soudců. Nebudu si platit advokáta jenom proto, že Vy jste tak lhostejný k lajdácké práci soudců všech stupňů a dovolíte jim, aby si dělali co chtějí.

Jak můžete požadovat dodržování zákonů u obyčejných lidí, když soudci Nejvyššího soudu zákony nedodržují?

Kurzy v soukromní agentuře Vaši soudci považuji za pedagogickou činnost? Je to nesmysl.

Taky si pořádně přečtete Usnesení k mé námitce podjatosti, kde rozhodoval senát Cdo 22. Nechápu, proč mi v Usnesení nenapsali, proč senát 21 Cdo vrátil dovolání sp. zn. 21 Cdo 573/2019 na Obv. soud Praha 5. Nebyl důvod. Tak proč mi to nenapsali jasně, zřetelně

a srozumitelně, z jakých důvodů ho vrátili? Protože žádné důvody nebyly a arogance soudců je tak obrovská, že si skutečně dělají co chtějí nebo jsou podplaceni.

Tak Vy po mně chcete, abych se vyjadřovala v dopisech určených soudům jasně, zřetelně a srozumitelně. Tak proč to nedodržujete vy soudci? Vy nemusíte? Vy si můžete dovolit psát do Usnesení a rozsudků i nesmysly?

Proč není na Nejvyšším soudě ČR při námitce podjatosti senátu náhodné přidělování spisů? Kdo to zavedl, že automaticky o námitce podjatosti rozhoduje senát s dalším pořadovým číslem a proč jste to nezrušil Vy osobně?

Uvědomte si, že já jsem Vás neoslovila jako soukromní osobu, ale jako královsky placeného předsedu Nejvyššího soudu ČR, který je placený z daní občanů. A Vy nejste ochoten řešit viditelné zneužívání pravomoci veřejného činitele a podvody. Přičemž tuto pravomoc jako předseda Nejvyššího soudu ČR máte.

Já od všech soudu jsem požadovala, aby projednávali přesně to, co jsem uvedla v mé doplněné žalobě ze dne 12.12.2013. Nepožadovala jsem nic víc, ale ani nic míň. Měli to dodržet už soudci na Obvodním soudě pro Prahu 5.

Tak proč všichni soudci projednávali něco jiného? Který zákon dovoluje svévolně si měnit žalobu soudci, podle toho, co chce protistrana nebo kolega soudce? Žádný.

To je tak těžké pochopit nebo to pochopit nechcete a budete se donekonečna vymlouvat, že to nejde? Když to neumíte, tak nedělejte soudce. Já nejsem placena za to, abych se Vám soudcům doprošovala, abyste dělali poctivě svou práci.

S pozdravem

Magdaléna Nadzamová, 27.11.2019 (mailem poslané dne 25.11.2019 a ještě jednou 26.11.2019)

 

Predpokladám, že určite sa niekto ozve, že je to dlhé. Ale pripojila som celý text mailu. Takýto dlhý mail som poslala ministrovi Hamáčkovi, aby pochopil, že nejde o banalitu. Ja za to nemožem, že 10 rokov to  české súdy nechcú vyriešiť a hľadajú dovod, prečo to nejde.

Je veľká  hanba, že poriadok na českých súdoch musí riešiť slovenská bezdomovkyňa.

Listy som písala v češtine, tak som nechala originál text. Dúfam, že tomu dokážete porozumieť. Viete, rešpektujem úradný jazyk ČR.

 

Karel Kryl by mal 80 rokov

15.04.2024

Pred 80 rokmi sa narodil Karel Kryl. Myslím si, že si tento človek zaslúži spomienku. Bol to nadčasový spevák a nikdy sa nikomu nezapredal. Narodil sa 12.4.1944. Prvýkrát som jeho meno počula v 80 rokoch na letnej brigáde. Boli sme na Morave so spolužiakmi a náhodou som večer prišla k spolužiakom na izbu. Magneťák mali veľmi potichu a hrala tam nejaká pre mňa neznáma [...]

Pelle = dieťa šťasteny

09.04.2024

Lebo to, ako sa on prepracoval až na post prezidenta, sa inak nazvať nedá. Nenápadne sa po Ficovom chrbte posúval vyššie a vyššie, až zakotvil vo funkcii najvyššej, prezidentskej. Jediné, čo k tomu potreboval, bolo poslúchať, pritakávať, klamať, pri nepríjemných otázkach odpovedať vyhýbavo, vykrúcať sa, používať prázdne frázy, hovoriť kvetnato a pritom všetkom sa [...]

Sú novinári na strane dobra a spravodlivosti ?

21.03.2024

Jaro vždy chcel, aby Korzár písal odvážne a kriticky, stál na strane spravodlivosti, práva a dobra. Chcel, aby boli jeho redaktori féroví a korektní, kontrolovali tých pri moci a zastávali sa bežných ľudí. Citujem z nižšie pripojeného článku: https://korzar.sme.sk/c/23299172/zomrel-sefredaktor-dennika-korzar-jaroslav-vrabel-novinam-venoval-cely-zivot.html?ref=njctse Verím, [...]

France Macron

ONLINE: Za dva mesiace poslala Európa Kyjevu 6 miliárd eur, dieru po pomoci USA to nezacelilo

26.04.2024 06:25, aktualizované: 06:51

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 196
Celková čítanosť: 2966188x
Priemerná čítanosť článkov: 15134x

Autor blogu

Kategórie