Založ si blog

Dokedy sa budeme hrať na demokraciu a pozerať na nespravodlivosť?

Dnes pravda.sk uverejnila nižšie uvedený článok. Súhlasím s tým, aby títo ľudia dostali priestor v médiach a aby ostatní k nim boli tolerantní. Ale rovnaké právo požadujem aj pre seba. Taktiež chcem dostať priestor v médiach, keď ja oznamujem Slovákom, že tunelovanie VSŽ Košice sa nikdy nevyšetrovalo, polícia a prokuratúra nekonala a všetci politici, ktorých som oslovila, mlčali a nechceli to riešiť, ani túto tému verejne otvoriť.

Myslím tým tento článok, kde je rozhovor s Františkom Košarišťanom, známym ako Fere Joke.

https://koktail.pravda.sk/hviezdne-kauzy/clanok/643534-fero-joke-po-tragedii-na-zamockej-dokedy-sa-budeme-pozerat-na-vlnu-nenavisti-som-hrdy-na-to-ze-som-gay/

Súhlasím s jeho názorom, kde uvádza toto:
Dokedy budeme toto tolerovať, dokedy budeme pozerať na vlnu nenávisti, ktorá začína od zákazu LGBTI+ vlajky až po zdieľanie nenávistných komentárov voči konkrétnym osobám?.“

Svoj príspevok, na ktorý živo reagujú tisíce ľudí, zakončil slovami: „Som hrdý na to, že som gay. Predpokladám, že všetci, ktorí ma sledujete viete, že som gay a aj napriek tomu ma naďalej sledujete a podporujete, za čom Vám veľmi vďačný.“
Koniec citácie z článku.

Moj postoj k homosexuálnom je pozitívny, i keď som heterosexuál. Treba ich brať takých, akí sú a najlepšie by bolo, keby to celá spoločnosť tolerovala ako prirodzenú súčasť života. Najlepšie by bolo, keby to verejnosť tolerovala tak, že by to nemuseli tajiť a každý by vedel, kto je ako orientovaný, keby chcel, aby to jeho okolie vedelo. Bol by svätý pokoj a nedochádzalo by k zbytočným konfliktom.

Mňa tolerancii nenaučil žiadny politik, ani média. ale moja nebohá mama dávno v detstve. Naučila ma k tolerancii i k iným náboženstvám. Vždy keď sme u príbuzných na cirkevných slávnostiach šli do kostola iného vierovyznania tak tvrdila, že jej to nerobí problém, veď ten kostol na ňu nespadne.

Verte mi, že tie vzťahy medzi rodinami, kde sa chceli sobášiť mladí ľudia rozdielného náboženstva, no to tie rodiny dokázalo rozhádať. A často to riešili hlavne rodičia. Zažila som to vo svojom okolí. Moja spolužiačka sa musela na tlak rodiny rozísť s priateľom len preto, že on bol katolík a ona kalvínka. To nebol stredovek, ale realita koncom 80 rokov. Možno teraz je to už inak, ale v 80 rokoch to bolo občas divoké.

Taktiež som spolupracovala v ČR i s černochmi a keď im škodili, asi jediná som napísala mail do pracovnej agentúry, že ich nespravodlivo vyhodili.

Asi sa to dozvedeli. Viem to preto, že jedného z nich som stretla v metre a keď ma zbadal pri vystupovaní, tak ma s úsmevom zdravil a bol rád, že ma vidí. Inak, študoval na vysokej škole chémiu a v ČR bol len krátko …

Preto to tolerujem a súhlasím s tým, aby títo ľudia dostali priestor v médiach.

Ale rovnaké právo požadujem aj pre seba. Taktiež chcem dostať priestor v médiach, keď ja oznamujem Slovákom, že tunelovanie VSŽ Košice sa nikdy nevyšetrovalo, polícia a prokuratúra nekonala a všetci politici, ktorých som oslovila, mlčali a nechceli to riešiť, ani túto tému verejne otvoriť.

Keď kvoli hocijakej banalite poslanci rokujú a čo chcú, tak odsunú do nekonečna, tak by si mali nájsť čas aj na túto tému rozkrádania VSŽ Košice a nevyšetrenia.

Prečo sa tejto téme nevenuje premiér Heger, prezidentka Čaputová, generálny prokurátor Maroš Žilinka, špeciálny prokurátor Daniel Lipšic? Všetkých som ich oslovila a ignorujú ma.
Oslovila som i novinárov a tiež ma ignorujú.

Prečo som ja nedostala rovnaký priestor v médiach ako tento mladý muž menom František Košarišťan, známy ako Fere Joke ? Ja som iná? Ja nemožem mať rovnaké práva ako on?

A taktiež požadujem, aby novinári a politici verejne riešili zdravý životný štýl ľudí a ich vplyv na zdravie. Keď sa v médiach možu riešiť platy lekárov a zdravotníkov, tak sa može riešiť aj táto téma.

Alebo vám všetkým je jedno, že tak veľa ľudí zomiera zbytočne na rakovinu? Už dávno som v ČR v Blesku čítala info, že ročne zomrie na rakovinu cca 28 000 – 30 000 ľudí. Čo je vysoké číslo a nikomu to nevadí? Ani lekárom? Prečo sa tejto téme nevenujú tak ako corone?

A pokiaľ si myslíte, že si možte dovoliť novinári všetko, i ignorovať niektoré témy, tak vám doporučujem ako povinné čítanie kníh od amerického lekára menom Brian L. Weiss. Všetko zlo sa totiž vráti, možno i tým, že jedného dňa vy budete potrebovať pomocť a nedokážete si to kúpiť za žiadne peniaze sveta.

Prvú z jeho kníh som spomínala v tomto článku, ale medzitým bolo vydaných viac kníh. Ja som od neho čítala šesť kníh.

https://popelka.blog.pravda.sk/2012/05/20/existuju-veci-medzi-nebom-a-zemou/

Zaujímavé videa sú i v tomto článku, myslím tým video s názvom Co se v médiich nedozvíte a rozhovor s Martinou Kociánovou:

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/06/13/energeticka-krize-priciny-a-reseni-janecek-stepan-novosky-rajchl-video/

A tento český lekár a senátor Jan Žaloudík má rozumné názory, tu je jeden z jeho názorov, stále aktuálny:

Prof. Žaloudík: Covidový bizár pokračuje. Není důležité jaká opatření se dělají, o medicínu tu nejde

A možme vlastne hovoriť pravdu alebo sa vraciame pred rok 1989, kde je len jediný správny názor? Keby dnes žil bývalý šéfredaktor denníka Pravda, asi by sa mu táto situácia nepáčila. Niektoré jeho názory som čítala, bol to rozumný človek na to, že bol komunista. Samu ma to prekvapilo, že jeho názory v denníku pravda boli pre mňa prijateľné.

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/04/30/byvaly-sefredaktor-dennika-pravda-bohus-travnicek-a-cenzura-pred-rokom-1989/

Zaujali ma aj tieto rozhovory so známym Slovákom Milan Markovičom :

Milan Markovič 1. díl: Žijeme v totalitě, která je neohrabaně převlečena za demokracii

Milan Markovič 2. díl: Vyvážená a laskavá satira je nesmysl. Satira je nelítostná kritika

Milan Markovič 3. díl: Žijeme v blažené době povrchnosti, všechno musí být rychle a levně

Každý človek može urobiť mnoho chýb, ale len hlupák sa z nich nepoučí a opakuje ich stále dookola.

Cenzúru sme tu už mali páni novinári a demokracia vyzerá inak. Tejto téme som sa okrem iného venovala v tomto článku:

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/10/03/nezavislost-medii-a-politici/

Karel Kryl by mal 80 rokov

15.04.2024

Pred 80 rokmi sa narodil Karel Kryl. Myslím si, že si tento človek zaslúži spomienku. Bol to nadčasový spevák a nikdy sa nikomu nezapredal. Narodil sa 12.4.1944. Prvýkrát som jeho meno počula v 80 rokoch na letnej brigáde. Boli sme na Morave so spolužiakmi a náhodou som večer prišla k spolužiakom na izbu. Magneťák mali veľmi potichu a hrala tam nejaká pre mňa neznáma [...]

Pelle = dieťa šťasteny

09.04.2024

Lebo to, ako sa on prepracoval až na post prezidenta, sa inak nazvať nedá. Nenápadne sa po Ficovom chrbte posúval vyššie a vyššie, až zakotvil vo funkcii najvyššej, prezidentskej. Jediné, čo k tomu potreboval, bolo poslúchať, pritakávať, klamať, pri nepríjemných otázkach odpovedať vyhýbavo, vykrúcať sa, používať prázdne frázy, hovoriť kvetnato a pritom všetkom sa [...]

Sú novinári na strane dobra a spravodlivosti ?

21.03.2024

Jaro vždy chcel, aby Korzár písal odvážne a kriticky, stál na strane spravodlivosti, práva a dobra. Chcel, aby boli jeho redaktori féroví a korektní, kontrolovali tých pri moci a zastávali sa bežných ľudí. Citujem z nižšie pripojeného článku: https://korzar.sme.sk/c/23299172/zomrel-sefredaktor-dennika-korzar-jaroslav-vrabel-novinam-venoval-cely-zivot.html?ref=njctse Verím, [...]

ukrajina

Hrozivý scenár CIA: Ukrajina môže vojnu s Ruskom prehrať už tento rok

19.04.2024 07:50

Bill Burns tiež na príklade ilustroval, ako veľmi ukrajinským silám chýba munícia.

France Macron

Pred letnou olympiádou minister atentátov spustil jarnú ofenzívu proti teroristom

19.04.2024 07:00

Obava z možnej masakry v Paríži. Keby hrozil teroristický útok, organizátori by presunuli slávnostný ceremoniál na jedno z dvoch náhradných miest.

Milei

Ďalšia posila pre NATO: Argentína chce byť globálnym partnerom

19.04.2024 06:50

Argentína má od roku 1998 strategické vzťahy s ozbrojenými silami USA, hoci nie je plnoprávnym členom NATO.

Russia Ukraine War

ONLINE: Trump: Prežitie Ukrajiny je dôležité aj pre USA. Hýb sa Európa, daj viac peňazí

19.04.2024 06:15, aktualizované: 07:25

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 196
Celková čítanosť: 2963336x
Priemerná čítanosť článkov: 15119x

Autor blogu

Kategórie