Založ si blog

Slovenský a Európsky parlament – zaujímavé videa

Video z Európskeho parlamentu, odkaz na neho som dostala mailom s týmto textom:

Připravím Vás jen o pár minut Vašeho času.
Dvojitým poklepáním na připojený odkaz se rázem dostanete do
světa, ve kterém nebudete věřit vlastním očím a uším.
Budete mít možnost chvíli sledovat práci akreditovaného novináře
ze Spolkové republiky Německo v parlamentu EU.
Tento parlament je tvůrce právních norem a předpisů,
které mají řídit a usměrňovat náš život ve sjednocené Evropě.
O to víc je to, co uvidíte, karikaturou této instituce.
Nevšední dokument, který zcela jistě neodvysílají české televize,
je opatřen českými titulky. Přeji Vám všem pevné nervy.

http://dotsub.com/view/01ad2718-073c-474a-ac40-c7a72e199d55

Zaujímavé video zo slovenského parlamentu, doporučujem si ho pozrieť skor, ako ho zmažú. Myslím si, že všetko  by malo mať svoje hranice….Tieto info ma naštvali tak, že som to musela dať i do blogu, lebo nie všetci sú na FB.

Vystupenie v parlamente, zamyslite sa nad obsahom, pán poslanec Hlina má skutočne pravdu. To by som chcela vidieť, či by bežným zamestnancom takéto jednanie tolerovali v práci. Určite NIE.

https://www.youtube.com/watch?v=uMi6OVmZbrw

Ďalšie zaujímavé (staršie) video, ktoré možno niektorí poznáte. Hovorí tam poslanec Branislav Škripek o pomeroch v slovenskom parlamente

http://www.pluska.sk/plus-7-dni/rozhovory/prijimame-zakony-lobistov-bruselu-tvrdi-poslankyna-mezenska.html

To si skutočne politici myslia, že možu všetko a slovenskí „ovčania“ im to budú tolerovať????

 

Poslanec Európskeho parlamentu Nigel Farage, je to odvážny človek a jeho prejavy stoja za vypočutie.

Skutočný stav EU (sú tam aj slovenské titulky)

http://www.youtube.com/watch?v=iNXbpWv-o2k

Aké je vobec riešenie z tohoto stavu, keď politici sa majú dobre a väčšina občanov mlčí a ide smerom k horšiemu ? Často si dávam otázku, čo za katastrófu sa musí stať, aby politici začali konať pre dobro občanov a občania sa zobudili z ľahostajnosti…. Sama neviem, ale určite viem, že modlenie nepomože, nevyrieši to zlú situáciu. Nikto nepríde z neba a nevyrieši to za nás čarovným prútikom.

Jeden moj kamarát mi často pri akejkoľvek informácii hovoril: „Veď to všetci vedia !“ Ja na to mám odpoveď: „Tak prečo nič nerobia preto, aby sa to zmenilo k lepšiemu? Prečo je na tomto svete taký bordél, keď všetci všetko vedia?“ Alebo sa mýlim?

Je vobec z tejto situácie nejaké riešenie, aby politici začali myslieť aj na bežných ľudí alebo najprv musí väčšina ľudí dopadnúť na dno?

Sú novinári na strane dobra a spravodlivosti ?

21.03.2024

Jaro vždy chcel, aby Korzár písal odvážne a kriticky, stál na strane spravodlivosti, práva a dobra. Chcel, aby boli jeho redaktori féroví a korektní, kontrolovali tých pri moci a zastávali sa bežných ľudí. Citujem z nižšie pripojeného článku: https://korzar.sme.sk/c/23299172/zomrel-sefredaktor-dennika-korzar-jaroslav-vrabel-novinam-venoval-cely-zivot.html?ref=njctse Verím, [...]

Otvorený dopis Slovenskej televízii o prokuratúre

15.03.2024

Vyštudovaná novinárka Zuzana Vicelová, ktorá pracuje v Slovenskej televízii je moja spolužiačka z priemyslovky. Preto som si ju dovolila osloviť s kauzou, ktorú som uverejnila na tomto blogu. Okrem toho: Slovenská televízia je verejnoprávna a mala by sa venovať všetkým témam vo verejnom záujme. Mail som i poslala včera. Vzhľadom k tomu, že ten článok na blogu, na ktorý som [...]

Kauza špeciálna prokuratúra, Nemocnica Nové Zámky a spojitosť s OĽANO – doplnenie

14.03.2024

Phdr. Mária Beňová, ktorá je za OĽANO mi v diskusii písala, že Roland Száz, ktorý bol vo vedení nemocnice v Nových Zámkoch, nikdy nebol člen OĽANO. Ale kandidoval za nich. Ja som ho na ich kandidátku nedala, takže nechápem, prečo to Mária Beňová za OĽANO píše mne. Nech si to vyriešia vo svojom hnutí, či politickej strane. Je to na dlhšie, preto to dávam i do článku, [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 194
Celková čítanosť: 2952884x
Priemerná čítanosť článkov: 15221x

Autor blogu

Kategórie