Založ si blog

Pán minister Šutaj-Eštok, tomu hovoríte „padni komu padni“?

Minister vnútra SR Šutaj-Eštok rozhovore zo dňa 31.7.20024 tvrdil tieto slová:
„‚Padni komu padni‘ platí bez výnimky pre všetkých, ale na základe dôkazov a faktov, a nie na domnelých predstavách alebo želaniach politikov,“ doplnil.

Ja som si naivne myslela, že tieto slová myslel vážne…. ale vidím v reálnom živote, že asi to myslel len teoreticky. Ja som asi výnimka a keď na nejaký prípad upozorním ja, tak to neplatí? Alebo v mojom prípade ho nezaujímajú žiadne dokazy, ani fakty? V mojom prípade si asi nič nezisťuje, lebo som len obyčajný človek.

Keby si zistil fakty, tak by narobil problémy mnohým, ktorí mali konať a nekonali a politikom, ktorí mlčali. Keď sa možu politici a poslanci vyjadrovať k mnohým i menej podstatným témam a riešiť ich verejne, tak by mali verejne otvoriť aj túto tému a pomocť mi. Alebo od toho tam nie sú?

Zároveň tým pán minister Šutaj -Eštok pripúšťa, že existujú a existovali tlaky politikov na políciu? Alebo ako to myslel v tom rozhovore?
https://domov.sme.sk/c/23364586/sutaj-estok-odmieta-stvavu-kampan-voci-vysetrovatelovi-uradu-inspekcnej-sluzby.html?ref=av-center

Keďže doteraz nemám jeho odpoveď na moj mail z 19.6.2024, tak som mu napísala znovu. A tu vidíte, ako rýchlo a precízne „pracuje“ slovenská polícia. Ja ako obyčajný občan som ich vlastne otravovala a nekonali dlhé roky vobec, i keď mi to písomne sľúbili.
Tak platí to ministrové: padni komu padni alebo neplatí?

Tu je celé znenie ďalšieho dopisu:

Magdaléna Nadzamová, kontaktný mail ….. z dovodu, že som bezdomovec (ututlaná kauza tunelovania VSŽ Košice, na ktorú som upozornila)

JUDr. Matúš Šutaj-Eštok
minister vnútra
Ministerstvo vnútra SR
Pribinova 2
812 72 Bratislava

Vážený pán minister Šutaj-Eštok,

dňa 19.6.2024 som Vám posielala nižšie pripojený mail. Posielala som ho i Vašim kolegom: Lucia Kurilovská, Jozef Halcin, Patrik Krauspe, Igor Tkačivský.

Pretože ste nekonal a od Vás som nedostala písomnú odpoveď, tak som Vám poslala 26.7.2024 doporučený dopis.
Vidím, že ani teraz nemienite konať, tak Vám píšem ďalší list.

Vážne sa Vás pýtam, prečo nechcete otvoriť moj prípad a nechcete o ňom hovoriť verejne? Chcete ho ututlať?
Nevyhovárajte sa, že nemáte čas: ste tam za to platený z daní občanov. A okrem toho, keď máte čas lietať na futbal, lebo vraj reprezentujete Slovensko a chodiť na jarmok vo Svidníku, tak si nájdite čas aj na ututlanú kauzu VSŽ Košice.

Veľa by k nej mohol povedať aj Váš kolega Erik Tomáš, ktorý o nej robil reportáž a urobil z toho nepodstatnú frašku.

https://popelka.blog.pravda.sk/2024/02/20/minister-erik-tomas-tomu-sa-hovori-pokrytectvo/

Alebo terajší prezident Peter Pellegrini, keď moj mail v roku 2009 vyhodil bez prečítania. Je mi jedno, či to vyhodil on alebo jeho asistent. Ste tam za to platení, aby ste robili v prospech všetkých občanov.

3.8.2024 som dopis Vám uverejnila na blogu a v nedeľu, to znamená 4.8.2024 odpoludnia už nebol medzi článkami. Stiahli ho z titulky, je len v archíve. Kto sa o to postaral, komu vadil? Vám alebo redakcii pravda.sk?

https://popelka.blog.pravda.sk/2024/08/03/pan-minister-sutaj-estok-preco-niektore-kauzy-neriesite/

To novinári majú beztrestnosť a možu si robiť čo chcú, i mlčať pri závažných informáciach a neuverejniť ich?

Aby ste nemal pocit, že somn sa málo snažila oslovovať kompetentných, tak tu sú niektoré mená:
31.1.2012 JUDr. Mgr. Kamil Rabara, odpoveď mi poslal menom predsedníčky vlády Ivety Radičovej a rovnaký mail hneď preposlal i na ministerstvo vnútra Jozefovi Hlinkovi, nech to priamo vybaví. Nikdy mi ani neposlali odpoveď, ani nekonali.

9.2.2012 JUDr. Zoňová z kancelária prezidenta policajného zboru, moju informáciu podstúpili Úradu boja proti korupcii. Do dnešného dňa, to znamená 13.8.2024 som nedostala odpoveď.

29.3.2012 som posielala prosbu o uverejnenie mnohým novinárom. Všetci ma ignorovali. A to je len jeden z mailov novinárom. Preto si polícia, prokuratúra a politici možu robiť, čo chcú, lebo novinári ich lajdáctvo „chránia“.

Do dnešného dňa nemám od nich odpoveď. A od tej doby uplynulo 12 rokov!!!! Tak pracujú v štátnej správe, že na občanov kašlú a ignorujú ich.

S pozdravom

Magdaléna Nadzamová, 5.8.2024

Ďalší dopis z polície z roku 2020. Do dnešného dňa som nedostala odpoveď. Mimochodom: sťažovala som si hlavne na Jaroslava Ivora, ktorý bol šéf slovenských vyšetrovateľov, takže ten bol v Bratislave. Jemu som poslala v septembri 2000 list s informáciami o VSŽ Košice. Vyšetrovala to Banská Bystrica, takže nechápem, prečo Krajský riaditeľ v Košiciach a sekretariát policajného viceprezidenta to nevedia a poslali to na vybavenie na Okresné riaditeľstvo do Košíc. Tí ma ignorovali, ani mi neodpovedali. To ani polícia nevie, čo kto vyšetroval?

S pozdravom

Magdaléna Nadzamová

Uverejnené na : https://www.progresivne.com/

Psycholog Radek Ptáček, vyjadenia jeho okolia a spomienka na jeho rozhovory

17.09.2024

Táto kauza so zbierkou sice skončila, ale jeho okolie tvrdí niečo iné ako vdova, či riaditeľka školy, ktorá založila zbierku. Tejto téme sa podľa mojich informácii venovalo hlavne české médium expres.cz. Niektoré info od nich uverejnil vo svojich článkoch server zivotvcesku.cz. Je zvláštne, že vetšina českých médií informovala o smrti Radka Ptáčka a potom informovala [...]

Český psychológ Radek Ptáček a nemorálna zbierka na jeho rodinu

10.09.2024

Priznám sa, že prvý rozhovor s ním som si vypočula až po jeho smrti. A najviac ma nezaujal ten, ktorý spomínali v médiach, ale iný. To znamená tento rozhovor: „Pečujme o naše mezilidské vztahy, je to to nejdůležitější, co máme.“ – prof. Radek Ptáček Na to, že tento rozhovor robil pre mňa neznámy moderátor, dával mu fakt dobré otázky. O psychologiu sa [...]

Nezávislý český novinár Martin Veselovský a jeho profesionalita v dvtv. cz

09.09.2024

České DVTV sledujem už málokedy. To ma musí zaujať meno hosťa, aby som si to vobec pustila v skrátenej verzii na youtube.cz. Po dlhej dobe som si pustila tento nižšie uvedený úryvok rozhovoru. Moderoval to Martin Veselovský a z mojho pohľadu tak zlý rozhovor z jeho strany som už dávno nevidela. V podstate nenechal hosťa dohovoriť. Miesto kladenia doležitých otázok [...]

Rusko opozícia Navaľnyj pohreb

Streľba v centre Moskvy: Hlásia mŕtvych. Krvavú prestrelku rozpútal mocenský boj miliardárov

18.09.2024 22:28

Podnikatelia v boji o majetok rozpútali prestrelku blízko Kremľa.

covid

Šíri sa nový subvariant koronavírusu, dominantný môže byť o niekoľko týždňov

18.09.2024 22:10

Dostal označenie XEC a sa môže stať dominantným v priebehu niekoľkých týždňov.

Hacker

FBI rozložila ďalšiu veľkú čínsku hackerskú skupinu. Zameriavala sa na západné krajiny

18.09.2024 21:05

Rovnako ako iná rozložená čínska hackerská skupina Volt Typhoon sa aj Flax Typhoon zameriavala na kritickú infraštruktúru v západných krajinách.

Valerie Hayerová, europarlament, europoslankyňa, Obnovme Európu

Tvrdé slová v europarlamente: Odvolanie Šimečku rozprúdilo debaty, Metsolová chce reagovať

18.09.2024 20:45

Režim Roberta Fica opäť raz podkopal demokratické piliere Slovenskej republiky, vyhlásila francúzska europoslankyňa.