Založ si blog

Český novinár Marek Wollner a jeho „demokracia“ v praxi

Včera som uverejnila článok o cenzúre v českých médiach, hovorila o nej Markéta Dobiášová.
Priložila som do článku i printscreeny mojich mailov novinára Českej televízie Marka Wollnera. Vyhadzoval ich bez prečítania. Chápem: téma český miliardár František Savov a jeho kauzy pre ČT nie je verejná téma. Rovnako bordél v českej justícii.
Aby som bola objektívna, tak som mu odkaz na tento článok vložila na FB dnes 4.12.2022 o 11.08 hod.
Poprosila som ho o vyjadrenie, i keď som predpokladala, že sa nevyjadrí, ale to zmaže.

Pozrela som na jeho FB dnes 4.12.2022 o 13.24 hod. Už bol tento odkaz zmazaný, nevyjadril sa k nemu vobec.

Možno u novinárov sú to bežne tolerované metódy, ale toto je verejnoprávna televízia a mala by sa venovať témam vo verejnom záujme. A keď nie je téma českej justície vo verejnom záujme….tak neviem, za čo Wollner berie výplatu.
Okrem toho cenzúra nie je prípustná, tak prečo to novinári robia, že cenzurujú?

To si ani neviem predstaviť, že ja by som ako pracovník zákazníckeho oddelenia sa venovala len zákazníkom, ktorým chcem a doležité zákazky by som poslala ku konkurencii.
Toto nie je súkromná televízia, ale verejnoprávna. A okrem toho, doležitým témam vo verejnom záujme by sa mali venovať všetky tzv.“mienkotvorné“ média.

Nižšie prikladám z verejného profilu FB bývalej novinárky ČT Angeliky Bazalovej diskusné príspevky iných ľudí, ktorí majú tiež s Markom Wollnerom zlé skúsenosti, čo sa týka jeho objektívnosti.

Ide o tento článok z 3.12.2022:

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/12/03/novinarka-marketa-dobiasova-marek-wollner-a-cenzura-v-ceskych-mediach/

Zaujímavé je, že teraz, keď som písala článok na blog, uložila ho a chcela som rozkliknúť blog popelka (ja to vždycky hľadám cez pravda.sk tak mi nabehlo, že stránka je zablokovaná. Tu je dokaz…Nechcela som konkrétny článok, ale len blog popelka pravda.sk, odkaz mi nabehol, ale po rozklinutí odkazu na konkrétny blog mi nabehlo, že stránka je blokovaná. Skúšala som to viackrát z roznych odkazov na moje články a viackrát mi to nabehlo rovnako. Skúsila som to minimálne z troch odkazov a nešlo to. Žeby to bola len náhoda?

Začala som si ukladať text článku s tým, že aspoň si urobím prinscreen z napísaného článku. Už som bola zmierená s tým, že mi nezostane nič iné len to riešiť inak….
Po niekoľkých minutach mi to nabehlo normálne a blog zase existoval. Divné sposoby, predpokladám, že to bola len náhoda.

Nikdy som si nemyslela v roku 2000, že v médiach zažijem horšiu cenzúru ako za socializmu. A to pritom osobne som poznala novinárov z Východoslovenských novín, neskor Slovenský východ, ktorý už zanikol a z Košického večera. Robila som totiž štočky pre denníky, preto som s nimi prichádzala pracovne do styku. A vychádzala som s nimi fakt výborne, ja som im vychádzala v ústrety a aj oni mne. V Košickom večeri robil brigádne popri dochodku aj jeden bývalý kolega z tlačiarní, ale to bolo skor tým, že ja som bola ochotná, tak aj oni sa snažili.

A dúfam, že tento článok bude uverejnený a nezmizne mi celý blog so všetkými článkami, lebo cca pred pol hodinou to tak vyzeralo, že som zablokovaná.

Na tomto doslova bordéli na Slovensku, i v ČR majú veľký podiel novinári. Keby informovali objektívnejšie, tak politici by si nemohli dovoliť to, čo si dovoľujú a tieto skupiny laikov by nevládli ani týždeň.

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/04/30/byvaly-sefredaktor-dennika-pravda-bohus-travnicek-a-cenzura-pred-rokom-1989/

Generálny prokurátor Maroš Žilinka, úctu si musíte zaslúžiť

03.05.2024

Prokurátor Matúš Harkabus v posledných dňoch poskytol niekoľko rozhovorov o pomeroch a pracovnej atmosfére na Generálnej prokuratúre SR. Prikladám tu odkazy na dva rozhovory s ním. Vypočula som si ich oba, nemusím so všetkým súhlasiť….ale pochopila som z nich, že Maroš Žilinka sa správa neštandardne a ako neobmedzený vládca, ktorý má vo všetkom pravdu. Prokurátor [...]

Milan Lučanský bol čestný policajt alebo kryl niektoré kauzy?

02.05.2024

Mnohí si z Milana Lučanského urobili modlu čestného policajta. Ja si to nemyslím. V poslednom článku som uviedla odkazy na rozhovory s bývalým policajným viceprezidentom Jaroslavom Málikom. Hovoril v nich vo februári 2020 o zlej situácii v polícii. Hovoril tam o tom, ako niektoré kauzy nevyšetrovali, ale nedostali písomné príkazy že to nesmú, ale hľadali sa dovody, prečo [...]

Zuzana Čaputová, čo ste urobila dobré pre Slovensko ako prezidentka?

30.04.2024

Zuzana Čaputová v rozhovore s českými novinármi spomína, že neľutuje svojho vstupu do politiky, ani rozhodnutia neobhajovať prezidentský post. Vychádzala som z písaného textu k nižšie pripojenému článku: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/audio-podcast-dobrovsky-sidlo-nevidim-svou-budoucnost-v-politice-rika-koncici-slovenska-prezidentka-250727 Moj komentár k tomu jej [...]

Milan Rastislav Štefánik

Politici si pripomínajú výročie úmrtia generála Štefánika. Mestá a obce organizujú pietne spomienky

04.05.2024 12:49

Milan Rastislav Štefánik zomrel 4. mája 1919 pri tragickej leteckej nehode pri pristávaní neďaleko Bratislavy.

Francúzsko / Police /

Prestrelka neďaleko Paríža si vyžiadala jedného mŕtveho a šesť zranených

04.05.2024 12:23

Malo ísť o vyrovnávanie si účtov v súvislosti s obchodovaním s drogami.

Michal Šimečka

Za predsedu PS snem zvolil opätovne Michala Šimečku

04.05.2024 11:14

Podporu mu vyjadrilo 155 zo 161 hlasujúcich delegátov.

Luhansk / UA vojak / UA armáda /

Ďalšia pomoc Ukrajine za 50 miliárd dolárov? USA rokujú s krajinami G7

04.05.2024 11:00

Peniaze by mali byť splácané z neočakávaných ziskov zo štátnych ruských aktív mrazených prevažne v Európe, z ktorých stále plynú úroky.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 199
Celková čítanosť: 2975985x
Priemerná čítanosť článkov: 14955x

Autor blogu

Kategórie