Krutá pravda o Českej televízii

Daniel Kaiser (týždenník Echo) dal moderátorke odpoveď, ktorú nechcela počuť. Udrel podľa mňa „klinec po hlavičke“. A to sa snažil to povedať veľmi diplomaticky (obkecával to). Predpokladám, že po tomto rozhovore asi ho do ČT nebudú pozývať.

https://www.facebook.com/reel/1718595299519914

Citujem z videa:

Novinářka ČT: Pane Kaisere, potřebuje Česká televize a Český rozhlas změnu financování?

Novinář Daniel Kaiser: Já si myslím, že potřebuje změnu, protože z Vás, nemyslím Vás osobně, ale to záleží na Vás, jestli se do toho budete počítat nebo ne, ale v podstatě se z vás stal neředitelný kolos s takovou soustavou názorů, kdy si většina tedy myslím teda jako redaktory zpravodajství a publicistiky, aspoň ty které známe, tak když si většina těch ctěných kolegů ani moc neumí představit, že třeba se na tu věc dá taky dívat jinak.

Novinářka ČT: To je poměrně vážné obvinit, že mí kolegové jsou nestranní a neobjektivní. S tím nesouhlasím.

Novinář Daniel Kaiser: To si možná myslíte, no to si možná myslí, protože ani jako nevědí, jak pestrý a pluralitní je svět. Jak jako hrozně barvitá je skutečnost, takže to nevědí. To bychom se tak jako mohl brát téma po tématu. A to bychom tady asi seděli prostě. To bychom tady seděli asi hrozně. Dopřes půlnoce, ale co já si myslím, že zatímco minulá vláda, to co říkal Michal Kocáb je pravda, ale není to úplná pravda, protože to že teď se třeba ministr Klempíř asi moc nechce bavit s pány generálními řediteli Českého rozhlasu a České televize. První poločas tady toho příběhu byl ještě za minulé vlády, kdy minulá vláda prosazovala to zvýšení, ježiš, teď jsem se tady polil, zvýšení jednak těch poplatků jednak té množiny firem a lidí, kterých se bude vybírat. Tak se to dělalo taky v podstatě bez jakékoliv debaty a dělalo se to hrozně nasilno. A takže se to, tak trošku myslím si, že Česká televize a Český rozhlas za to mohou trošku děkovat té vládě tehdejší čtyřkoalice, která prostě to, která to dělala jako kdyby byla v tanku.

Koniec citácie z videa.

Pretože novinári pravdu počuť nechcú a sú v podstate nekritizovateľní, tak aby som nevyzerala, že ich kritizujem len ja, tu nižšie sú názory z diskusie pod videom:

Citácie z diskusií:

Tak to je přesně řečeno. Naprosto souhlasím s panem Kaisrem. Paní redaktorka veřejnoprávní ČT jak hned protestuje. Jaké obvinění, jen řekl svůj názor. A jsme přesně u toho, říká se tomu jádro pudla. ČT se staví samolibě do role mravokárce, který má ve všem pravdu a když jim někdo řekne, to co říkají nemají pravdu a že existuje i jiný názor, tak je oheň na střeše, že je to útok na demokracii. Prostě je to veřejnoprávní partička samolibých kašpárků, kteří si o sobě myslí, že jen oni mohou hlásat pravdu, kterou si celkem demagogicky vymysleli. Prostě chce to velkou změnu. A to od podlahy od základu. Poplatky klidně ať zůstanou, ale ať je platí jen ti co se na to ještě chtějí dívat.

Jaká nezávislost? Právě, že ČT je závislá na těch poplatcích. Lidé nechtějí řešit „nezávislost“. Za toto slovíčko se to jen schovává. Lidem vadí hlavně „OBJEKTIVITA“. A ta rozhodně ČT i ČRo chybí.

Česká televize jen jeden názor je ten správný , ostatní nazory a lidi , zesměšnuje nebo je nebývale útočná a až sarkasticky kritická!

Od nezávislých, OBJEKTIVNÍCH a NEUTRÁLNÍCH moderátorů bych čekal, že nerozpoznám koho jsou voliči. To v České televizi a Českém rozhlase neplatí. Ano, existují televize které jsou neskrývaně na jedné ci druhé straně spektra, ale tyto média platí jejich diváci dobrovolně a maji VOLBU SE NEDÍVAT A NEPLATIT.
Ano potřebuje. Protože ČT není objektivní a není nestranná . Jenže to se jim nesmí říkat do očí

Pan Kaiser má pravdu a řekl to velmi mírně, ta moderátorka vůbec netuší o čem je řeč a je zřejmé hloupá a poslušná.
Já bych zrušil ČT24 je zbytečná, protože zprávy jsou na ostatních kanálech. Ostatní bych nechal a zrušil bych některé Č. Rozhlasy, večer stejně většina vysílájí to stejné

Otázka potřebujeme vůbec ČT?

Skvěle že to někdo řekl Kdo dělá v této branži novinařiny a má naprostou pravdu neschopnost pracovníků a vedoucích těchto profesí je zarážející.

Konečně dalši,kdo neprovozuje vlezdoritismus a nebojí se říkat své názory.A jak si paní moderátorka hned ostře hájila svůj zlatý rybník.Ten už pozvan nebude,nešel na ruku.

Ano …ČT je něco co už rozhodně není nezávislá TV…Zrušit poplatky ať se živí sama a ať si to platí jen ten kdo na to chce dívat a poslouchat ty lži…

ČT potřebujete jediné, ZRUŠIT BEZ NÁHRADY!

…a to ještě mluvil a pojmenoval VELMI OPATRNĚ a napůl- ale rozumím,nechtěl se natvrdo pohádat s liberálprogres pras…ééch!

Skvělý názor, konečně to někdo řekl nahlas
Prostě, kdo chce na to koukat, ať si to platí. Jak prosté.
přesně tak ..Kdo chce program sledovat tak si ho i platí..
Kdyby to ale bylo možné, poplatky nejsou dobrovolné. Poplatky jsou totiž povinné, a to jen díky vlastnictví televize či dokonce jen mobilu!!!

No ale pochopitelně by se musel systém změnit. Konec povinných poplatků a dál jen předplatitelé. V dnešní době v tom nevidím problém.

Samozřejmě,na druhou stranu na krizové info stačí jeden kanál a zbytek zkrátka placené,kdo to bude chtít tak si to zaplatí,stejně to dneska většina platí přes televizi u operátorů…

ano, viděli jsme jak funguje čt v krizi

to, že mám mobil nebo televizi, mi nezaručuje sledování netflixu zadarmo

Když už se moderátorka pozastavuje nad ,, nezávislosti “ tak ať si pustí z archivu dnešní přenos SP ve snowbordu,komentovaného Michalem Dusíkem,kde v přenosu gratuloval Svěrákovi k narozeninám,tak nezapomněl zmínit jeho přínos ( asi chartisty)  a ,,temnotu“ dnešní vlády.To je ta nestrannost?

Já myslím, že ČT a ČRO je potřeba zrušit bez náhrady.

Prostě jim nasrat. Ať si vydělají na sebe jako jiné televize a rádia. Jednoduchý. Utnout to hned a dat jim malou podporu do konce roku a nový rok je jejich boj. Jednoduchý je to. Kdo chce platit ať platí. Kdo ne tak ať neplatí

Konečně někdo dokázal říct pravdu a natvrdo…tohle paninka po čtyřech letech jejich ubohé „nestrannosti“ jistě nečekala

Prosím o vysvětlení když se bude Čt živit jako jiné TV čím se ovlivní její nezávislé vysílání 

Především je to jednoduché v tom, že nebudeme platit něco co není objektivní co jen vyžírá národ a podporuje to sebe samé… neslouží to národu jako celku,ale jen jedné sobě nakloněné a stejné skupině… proto nejsou nezávislí

Nezávislost je u veřejnoprávních médií důležitá ale taky musí být plně kontrolované NKU jak hospodaří, a to se teď neděje 
Ale pak už to nebude veřejnoprávní, ale soukromá TV a bude podléhat majiteli a jeho názorové preferenci. Plus část pořadů se zruší, protože nebudou rentabilní a přibudou reklamy.
Nemáme už takových médii dost? 

Soukromá TV může prosazovat politický směr majitele, ale moc se to neděje. ČT by měla být nestranná, ale není a v tom je problém. 

I jiné televize jsou soukromé a musí plnit zadání majitele, vysílat to co přinese sledovanost nebo výhody majiteli.
Veřejnoprávní televize je služba občanům, proto si ji platíme, její nezávislost zaručuje právě to, že nemá majitele. Na její fungování dohlíží orgány k tomu zřízené. (NKU ich kontrovať nemože a Rada ČT je složená väčšinou z novinárov a tiež doteraz nič nezmenila a sú to politické nominácie)

Veřejně lhát nemůže žádná televize jedno kdo to platí.. To zase ne. O nezávislosti VŘPT nelze mluvit ani náhodou
ČT a ČR jsou nezávislá média ze své podstaty. Televize jako taková lhát nemůže, ale rozhodují o tom koho si pozvou do svých pořadů a to ovlivňuje názory voličů. Můžu si pozvat někoho kdo tématu rozumí a nebo někoho kdo si něco myslí, pak má divák pocit, že jejich slova mají stejnou váhu. V dnešní době je to velký problém.
rada ČT, rada ČRo, rada pro televizní a rozhlasové vysíláno potažmo poslanecká sněmovna, která volí a odvolává členy rady.
takže dohlíží sami na sebe.

 ano „specificka norma“ v prekladu je to politicka televize petikoalice (liberalove, progresivci a ziskovky) a EK.. jiny nazor a diskuze nejsou povoleny!!

No jednoduché,polovina těch ,co neustále obhajuje Fialovu vládu prostě bude muset odejít,nebude na její platy a tím pádem bude více nestrannosti ve vysílání 
všiml jsi si v zákoně toho že musíš platit i když nesleduješ čt ale třeba youtube nebo netflix ? tenhle paskvil je přesně to co mi vadí ! proč mám já platit výpalné čt za nesledování a přitom platím operátorovi za připojení k internetu ,takže sumasumárum se prodražuje internet ještě o dalších 150kč a to nemluvím o tom že když by jsi chtěl programy na tv tak základní balíček v internetovém připojení je opět platba asi 125kč .tohle mi prostě vadí že z nás dělají blbce a nejen že žerou ale ještě u toho kur..a mlaskají.

Budou muset přemýšlet,pracovat a peníze, si budou muset zasloužit….což doteď neplatilo. Stačilo kokrhat ten ,,správný názor“…
Nezávislé vysílání?No nevím…poslední čtyři roky byla ČT vyloženě hlásnou troubou minulé vlády,tak to znak nezávislosti úplně není ne …

víte. Platíme poplatky veřejnoprávní televizi. Proto by měla být nezávislá. Jenže ona není. Proto to lidi štve a nechtějí ty poplatky platit. Jiné TV jsou živi z reklam a když se na ně chcete dívat,tak si je zaplatíte. O tom to celé je. ČT si to udělala sama.

chápu to tak, že se změní způsob financování. V tuto chvíli má ČT balíček a ten si rozdělí. V podstatě bych řekla, že není nikdo, kdo by kontroloval kam peníze plynou.
Předpokládám, že nově by musela ČT vykázat důvod na co a kolik peněz bude potřeba a podle toho by bylo uvolněno ze státního rozpočtu.
Stávající způsob kontroly považuji za nedostatečný, vzhledem k faktu, že opravdu není zpravodajství vyvážené. A pokud je tato služba poskytována občanům kvůli vyváženosti zpravodajství, tak evidentně to jsou vyhozené peníze.
Zábava, tedy ostatní programy ČT by neměla být povinně hrazena všemi občany. To je jakoby přijel do města cirkus a všichni by povinně museli platit, ač polovina lidí o něj vůbec nemaá zájem. Pokud chci, zaplatím si zábavu, kterou chci sledovat. Nikoliv povinně a přitom nemít kontrolu nad tím, jak se s mým příspěvkem zachází.

Redaktor nemůže vnucovat při debatě svůj názor a kritizovat jednu stranu, zasahovat svými otázkami do debaty a snažit se kritizovat, ten má vyslechnout obě strany a úsudek si má udělat občan, ne aby debatu vyhodnocoval a určoval vítěze, už to děláte velmi okatě a lidí nejsou blbci jestli si to myslíte, když byla u moci pětikolka bylo všechno ok, včetně jejich kauz v televizi, rozhlase, noviny ticho a jakmile se změnila vláda, tak rýpete do všeho a podkopaváte její autoritu, jestli chcete podporovat pětikolku ať si Vás a Vaši reklamu platí, Minář roztrhá ústavu, podle Vás spravně, žádná kritika, to je úcta, kdyby byl náš prezident pro všechny, tak podá žalobu a nechá ho zavřiť, on by ji měl chránit jako první a ne se s takovýma ještě kamarádit , ale podle Vás je to spravně, když o tom mlčíte, žádný názor Váš názor jsem od Vás neslyšel

To tedy ČT netušila, když pozvala pana D. Kaizra do debaty. Tleskám za to , že toto řekl za nás všechny, co platí nesmyslně poplatky za nesmyslné blbosti, které ČT nabízí. Zrušit ČT by bylo nejlepší….
 A už toho pána určitě do ČT nepozvou !!

Ano to je v pořádku ať zajišťují co musí ale jak říká pan Kaiser stal se z toho neriditelny kolos plný úředníků a lidi kteří se pritezuji. Mnohé programy se neustale opakuji , jdou soucasne na obou programech, , zbytečně neúspěšně seriály a projekty CT. Určitě by se dalo ušetřit a ne poplatky zvyšovat bez auditu a kontroly. Kromě pana Kaisera všichni 3 arogantní bez trocha sebereflexe a pokory. A srovnavat snížení části poplatky s r 48 je totální bizar , ten pán je úplně mimo.
 no.. zakony ohladne tv nie su matematicke dogmy..tam sa dve rovnobezky v rovine nikdy nepretnu,ani o milion rokov….ale ludstvo napreduje,a zakony je castokrat treba upravit,zmenit,novelizovat,a aj rusit… a moj nazor… v dnesnej dobe informatiky je verejnopravna televizia prezitok… . v podstate vsetko to,co vysiela,maju aj komercne kanaly… to by stat usporil,uplne ich zrusit… stale maju moznost stat sa komercnou tv,ak sa uzivia..
Dalsi dobry komentař. Redaktorka blbka.
to se jí to lže za naše poplatky!!!!

Redaktorce.jde o korýtko,!!!!

A to byl ještě hodně slušný…..…
Přesně, Baxa ty poplatky tlačil na sílu, bez projednání, bez opozice, bez lidí a rozšířili okruh platících a stal se z toho (ČT , rozhlas) neřiditelný kolos,….narovnejme to…

Pan Kaizer má pravdu, říká nahlas to, co lidi poznali již dávno. Pracovníci čt jsou z toho jako překvapeni !!

To je konstatování, to si lidé myslí, jste uštekana žumpa 

Řekne že se na tu věc dá dívat i jinak a redaktorka odpoví že je to vážné obvinění…no prostě redaktoři ČT

Konečně jim to někdo vpálil napřímo a ev8dentně to ani redaktorce nevonělo, to je ta jejich objektivita proč bych je zrušil.

Všichni ti redaktoři jsou vždy hned agresivní, nervy v kýblu……nedá se na ně divat

Přestali jste být objektivní a zůstali jste v zajetí minulosti. Redaktoři publicistiky byli příliš loajální předešlé vládě a politické reprezentaci.

Oni žijou v bublině a paní moderátorka svou reakci je toho důkazem.

Přesně ať si na sebe vydělají darmožrouti

Konečně jim někdo řekl pravdu v přímém přenosu.
Myslím že Kaiser tam byl naposledy.

A to ještě řekl hodně slušně kdo na to chce koukat,ať si to platí a tečka.

Myslím, že p. Kaizer už asi nebude do ČT pozván. Alespoň do doby, než se v ČT něco změní.

jestli nebude příště pozván…tak to znamená ze opravdu ČT uz neni nezávislá a objektivní…

Oni především LŽOU!!!!

Ale to není pravda. My v ČT přece máme pravdu.

Ale zase bez argumentů, jen kecy. Kdy už někdo konečně popíše či má ČT i ČRO dělat a na či jsou. Nejspíše je tam něco velmi shnilé, když tam někteří politici nechodí a druzí tam nejsou pozvání.

Zkrať to. Zrušit,zakódovat a kdo chce ať si to platí

Tohle v ČT nechtěli slyšet. 
ČT.. vy jste objektivní.? 

třeba když bude ČT financovana z rozpočtu budou finance veřejné a budou kontrolovatelne. ČT momentálně nema dohled ani žádnou kontrolu kam a za co utrácí naše peníze a nezverejnuje ani smlouvy. To mi nepřijde úplně čisté
A ještě jedna věc, Kaiser vůbec nemluví o financování, ale o tom že se z „televize stal kolos kdy si většina kolegů myslí že se na tu věc nedá dívat jinak“ To znamená, že mu vadí údajně nějaký názorový pohled a o financování vůbec nehovoří.

Výborně, jako vždy. Evidentně to neříkal úplně klidně a vůbec se nedivím.

taky redaktorka koukala jak vyjevena, že je někdo může taky zkritizovat , no proste s tím nepočítali a že je ČT a český rozhlas jednostranný, tak to bude někdo nesleduje nebo musí být slepej, Moravec, Řezníček, Takac, Řezníčková, Jílková zo čistá propaganda té Fialovic sebranky a Pavka

Tak já se k tomu vážnému obvinění rovněž přidávám.

Tleskám Danielovi říct přímo redaktorce že za nic nestojí je skutečná frajeřina.

Ostatně míním, že Kartágo (ČT a ČRo) musí být zničeno (hluboce reorganizovány).

Novinari nechapou, ze jejich nazor nikoho nezajima! Oni si mysli, ze kdyz jsou videt/slyset maji pravo hajit svoji “pravdu” za cizi-nase penize… je to legracni

Nejméně objektivní médium v ČR se hroutí z toho, že už dál nebudou moct být neobjektivní. Uzasne. To kdyz jednou budu vyprávět dětem, tak mi neuvěří 

Přesně tak,kdyby nebyli tenkrát nenažraný a ,že chtějí pachy po všech i za možnost ,tak si jich nikdo ani nevšimne. Múzou si za to…

Ne stačí když bude platit jenom kdo se na ČT dívá .

Pán to řekl ještě hodně kulantně a slušně  bylo úsměvný, že jen co zmínil že se na věci dá koukat i jinak, hned mu bylo vloženo do úst jakési obviňování z nestrannosti  i když chápu, že něco říct musela 

„Vážné obvinění“  … Ona je naprosto debilní…

Jak bylo úplně na paní moderátorce vidět, jak byla vyvedená z konceptu… no to o něčem svědčí. ČT i ČR mají dlouhodobě hodně zbytnělé moralizující ego. To mravokárcovství, ten apel na výchovu národa… demokracie je o syntéze názorů, zleva, zprava, shora, zdola… ale pro syntézu musím slučovat a ne vyfiltrovávat… samozřejmě extrém je extrém, ale jinak je v podstatě nutné poslouchat a reflektovat vše.

Objektivita veřejně právních médií se dávno rozpustila jako pára nad hrncem. Jen jedna cenzurní pravda a propaganda nic jiného. Nevidím důvod platit jednu jedinou podsouvanou eu rétoriku.

Pravda, stali se z nich svině, Na který se nedá koukat a ani poslouchat. Řekl jste to správně, díky!!! Celou ČT zrušit, toď řešení. 
ČT je žumpa na kterou se nedá koukat  co vysílání to velká blamáž a dezinformace

Já na to vůbec nekoukám. Koukám na Oneplay a to si platím. Takže nevidím důvod, proč mám platit poplatky ČT a ČRO.

Paní moderátorka, je totálně vedle, jakýkoliv jiný názor je špatně a hned je to obvinění to je neskutečné co si ta nenažraná čt myslí, možná že by nebylo od věci kdyby někdo vytáhl sledovanost tohoto media a pak bychom se hodně divili jakou má čt sledovanost kolik procentních bodů a kdy dosahuje
Zrušit okamžitě poplatky těm libtardím prolhanejm lumpům.
Paní moderátorka byla jaksi mimo, stejně jako celá ČT.

Máte pravdu, pane Kaiser, a řekl jste to té namachrovane moderátorce správně a polopaticky. Nicméně hned na Vás útočila jako had, žádnou kritiku nesnesou, jsou nepoučitelní, nadutci, co neakceptují jiný názor. Připadají mi jak líheň nano robotů, kteří se zde množí s jednim jediným a stejným programem ve svém řídícím centru. Nejsou to opravitelné stroje. Jediný správný postup je rozpustit a vypustit z tv i rozhlasu, vc. středního i vyššího managementu a z výběrových řízení vybrat nové lidi, takové, kteří jdou schopni podávat nestranne, vyvážené, objektivní informace bez manipulace s daty, událostmi a jevy. Jste jednička. 

Neunesla jiný názor . Od toho tam není , aby zpochybňovala názory pozvaných hostů , skákáním do řeči .
Naprostý souhlas, lidi přestali používat rozum a stali se z nich ovce. A to nechci urážet ty opravdové užitečné ovce 

Jak se živí ostatni televize!?

Ještě to řekl velice kulantně.
A to je přesně o tom ze televizaci si to nepriznaji a proto musi vsichni ven Jsou jak zhypnotizovany dav a maji zásadní podil na rozvraceni spolecnosti

ČT i ČR má opravdu do nezávislosti a objektivity opravdu daleko. Není divu, že se s tím musí něco udělat.
Nejhorší je, že zaměstnanci ČT a ČR si to nemyslí a někdo jim chce ublížit a odebrat “ Teplá, dobře placená místečka „.
Nova, Prima, Barrandov také dostává poplatky?


Dobrý názor. Ten zakonzervovaný moloch je potřeba změnit.

Ta nana nesouhlasí,zrušit ČT nechceme platit poplatky za neobjektivní zpravodajství. Jeden novinář který říká pravdu.

Čt jde hlavně na ruku opozici, Rozvětčíkovi a Ukrajincům a ještě to máme povinně zaplatit či už chceme nebo ne !!! To je takzvaná demokracie v roce 2026.

Dobré to řekl. Česká televize je župa a černá díra na peníze

Super vysvetleni i nazor. V televizi uz nevidim nestranost, vnucuji smer nazoru co je spravne a co neni spravne urcije vlada a tim i televize ci rozhlas.

Dobře Daniel Kaiser. Obě zkostnatělé a přeplacené instituce bez sebereflexe potřebují změnu jako prase drbání. Čím dříve, tím lépe.

Sledoval jsem debatu,ale potom pana Kaizera už nepustila ke slovu a mluvili pouze hlavně ti 2 lidé,kreří jsou napojení na ČT, takže opět nevyvážená debata 

Ano a to včetně dohledu o financování teď to dělají jak chtějí a nekontroluje nikdo NKÚ tam nesmí

Je potřeba oddělit fakta od fikce a je nad slunko jasné, že tenhle moloch jménem ČT a CRo jsou záměrně neobjektivní, toť z mé strany vše

Moment, tady je někdo, kdo relativizuje a vydává za pluralitu názorů třeba jednoznačně odsouditelné činy? Takže násilné vniknutí a válka – je teď téma k diskusi? Takže třeba znásilnění nebude odsouzení hodný čin? Lidé vzpamatujte se. Takže když si to dostatečně dobře právně vyargumetuji mohu o vás vše psát jako čůrácích?!? To snad ne…
Vidíte, kam ta vaše pseudo pluralita dovede společnost?

Ten pán má pravdu. Úprimne by som chcel vidieť príjmy tých redaktoriek a redaktorov, ktoré dostávajú mimo svoj plat v Českej televízii za to brutálne masírovanie verejnej mienky.

Pani redaktorka otevre pusu… a první věta kterou řekne je… „to je vazne obvineni“ Co k tomu dodat….pichnute prase prostě hned zakviči….!!!

Tak…to konečně někdo řekl? Skvělá věc doufám, že vyžraný generální ředitel české televize pochopil,. že když třetinu rozpočtu sežere management z Prahy…tak to nemůže být udržitelné a vůbec akceptovatelné pro lidi v této zemí…

Kolegové jsou nestranní.Je to obrovská lež.Vy budete lhát aż do vašeho konce.

Ano ČT není nezávislá, je neobjektivní

posadit vedle sebe Kocába (vždy pro Brusel) a Kaisera, který má na vše poněkud jiný názor!! very good.

Proukrajinská fialová televize. Podpora zabíjení a zbrojení.

Ale on je neobviňuje, že „jsou nestranní“. Všichni přece víme, komu ČT fandí. O nějaké nestrannosti nemůže být řeč.

Názor je obvinění… dobře … redaktorka umí hned odpovědět.
Debatu jsem viděla v televizi. Když Kaiser mluvil, moderátorka a Kocáb kouleli očima. Předpokládám, že už ho příště do ČT nepozvou. Vyřčená pravda se jim nehodí.

To není obvinění to je holý fakt!!!
Česká televize
Neobjektivní
Jednostranná
Jedná pravda

Tak redaktoři, kteří prosazují jediný správný a ještě k tomu prý demokratický názor,pravdu a svobodu nikdy nepochopí a neuznají. To už za dob bolševika platila jasná stranická linie kdo netáhne s námi,táhne proti nám. Tihle televizní lepševici,to mají nastaveno stejně.…

Nenasytný moloch mel pořád málo
Lidi se nás—-i
A teď o přežití
ZRUŠIT POLPLATKY

Proč NOVA nic nevybírá a nebankrotuje ,?

Říkám to pořád, jako to co udělali amatéři ze SPOLU tomu není rovno. To vlastně zvedlo nevoli!!! Holt budou muset šetřit!! A škrtat. A hlavně ať si člověk může vybrat. Může mi někdo vysvětlit proč není na Ivisílání paywall? A mám platit když mám telefón. A čt nesleduji. A naopak slovák co kouká na ČT tak neplatí nic? Má tam být paywall a za ním eshop na poplatek koncesionářský třeba od slováků vyberou víc peněz!!!!

Hezky to řekl, no a jak se dotknul redaktorů, hned paní začala něco o obvinění a nestrannosti redaktorů jistě že budou křičet dotčení, kterým se má sebrat z části to co už mají, stejně tak ječí neziskovky, které nechtějí aby lidi viděli, kdo je platí, čt si nezaslouží a ani nemá právo na vydírání lidí novým zákonem, rozhodně zrušit poplatky a klidně, aby něco šlo ze státní kasy, ale omezeně a toho se oni bojí právě a křičí, vláda to určitě nezruší úplně, budou placeni státem, jen se bojí, že to bude méně než mají teď. A na to používají hesla o ohrožení demokracie a nezávislosti, klasika. Proto se dělají demošky, je hodně lidí pracujících pro čt, pro neziskovky atd…a ještě je to provázáno s propagandou toho, co jela minulá vláda, s radostí to podpoří herci, kterým jde taky o granty a prachy, ječí se jen kvůli prachům, ale žvaní se o demokracii.

Zablokovat ČT a ať si jí koupí ten kdo se chce na ní dívat.

To máte marný,ani přes půlnoc by se nepodařilo paní „moderátorku“přesvědčit,že je prostě nechceme ,natož platit jejich přesvědčovací metody o jediném,správném názoru.

Koniec komentárov z diskusie.

Keď sú už tak nezávislí, tak prečo v kuse riešia len poplatky a seba? Prečo neriešia kvalitu vysielania pre všetkých občanov? Alebo oni si myslia, že sú dokonalí?

Ved ako vidno z článkov nižšie, tak riešia len poplatky a seba:

https://popelka.blog.pravda.sk/2026/03/25/ceskej-televizii-vraj-hrozi-bankrot-a-kolaps-varuje-generalny-riaditel-hynek-chudarek/
https://popelka.blog.pravda.sk/2026/03/19/cesky-moderator-vaclav-moravec-a-jeho-nezavislost-v-ceskej-televizii/

https://popelka.blog.pravda.sk/2025/06/25/redaktori-ceske-televize-to-v-jake-totalite-zijeme-vam-to-nevadi-nebo-to-nevidite/

To si tiež v 90-rokoch nevšimli?

https://popelka.blog.pravda.sk/2026/03/02/rudolf-hrusinsky-dva-roky-v-pekle-proc-do-hrobu-mlcel-o-tom-co-videl-v-parlamentu/

Doplnenie:

Našla som originál celú reláciu, pretože na začiatku je len úryvok z relácie. Tu je odkaz:

https://ct24.ceskatelevize.cz/clanek/domaci/o-roli-verejnopravnich-medii-a-jejich-financovani-hovorili-hoste-90-ct24-371744

Úryvok je z cca z 39.minuty (i neskor je to zaujímavé, Daniel Kaiser ČT kritizoval i za dobu covidu a vedecké relácie)

O veřejnoprávních médiích, jejich roli ve společnosti a také případných škrtech či jejich financování diskutovali v pořadu Devadesátka ČT24 generální ředitelé ČT a Českého rozhlasu Hynek Chudárek a René Zavoral, komentátor týdeníku Echo24 Daniel Kaiser, aktivista, bývalý politik a občanský aktivista Michael Kocáb, biochemik a ředitel Ústavu organické chemie a biochemie AV ČR Jan Konvalinka, prezident Asociace ředitelů základních škol ČR a ředitel ZŠ Pečky Luboš Zajíc, prezident Mezinárodní florbalové federace a prezident Olympiády dětí a mládeže Filip Šuman, člen představenstva Asociace producentů v audiovizi a producent Filip Bobiňski a filmový režisér a producent Václav Marhoul. Debatu moderovala Nikola Reindlová.
Tématu se věnoval v pořadu Interview ČT24 také poslanec Patrik Nacher (ANO).

Krčméryho sestra pracuje už 25 rokov ako vrcholový zamestnanec Pfizeru – info z roku 2021

29.03.2026

Priznám sa, že som prácu prof. MUDr. Vladimíra Krčméryho nesledovala. Ani za covidu, lebo som si viac všímala českých lekárov, vedcov. Tí dokázali vymyslieť nezmysly a útočiť na ľudí, ktorí s nimi nesúhlasili. Viac som sa nad menom Krčméry pozastavila, keď ho Mudr. Ján Lakota spomínal v tomto rozhovore: MUDr. Jan LAKOTA: Vplyv mRNA vakcín na telo, riadenie pandémie. [...]

Fico zaútočil na novinárku a hovoril o tuposti…. Lenže ide o kauzu priateľa Pelllegriniho a skupovania kaštieľov od štátu.

26.03.2026

Najprv som si myslela, že toto je len ďalšie video, kedy je Robert Fico protivný na novinárku. Lenže náhodou som k tejto téme našla ďalšie video s Petrom Pellegriním, kde novinárka hovorí ďalšie súvislosti k tejto kauze. To mnohé vysvetľuje, i to, prečo bol Fico tak podráždený…. Tu je video s Róbertom Ficom a nižšie je video s Pelllegrínim. Podstatné informácie [...]

Českej televízii vraj hrozí bankrot a kolaps, varuje generálny riaditeľ Hynek Chudárek

25.03.2026

Áno, pod týmto titulkom bol včera uverejnený článok, kde hovorí generálny riaditeľ ČT Hynek Chudárek a varuje pred zmenami v poplatkoch. Tento článok uverejnili novinky.cz. Zaujala ma k tomu diskusia, ktorú nižšie prikladám. Pretože ako som si všimla, novinári sú v podstate nekritizovateľní, tak ju prikladám v povodnom znení, tak ako to uverejňovali diskutujúci. Ide o [...]

Zoran Milanovič

Chorvátsky prezident zrušil summit západného Balkánu. Dôvodom sú výroky Vučiča

30.03.2026 21:51

Podľa Milanoviča nie sú vytvorené podmienky na to, aby srbský prezident navštívil Chorvátsko, a preto sa májový summit ruší.

kravy, maštaľ, dobytok

Epidémia decimuje západnú Sibír, Putin reaguje

30.03.2026 21:20

Likvidácia tisícov zvierat vyvolala protesty farmárov.

dron, irán

Irán obvinil Ukrajinu z aktívnej účasti vo vojne proti Teheránu. Sám pritom Rusom dodával drony

30.03.2026 21:07

Teherán pritom ruským silám v začiatku invázie na Ukrajinu priamo dodával svoje stroje.