Založ si blog

Český novinár Marek Wollner a jeho „demokracia“ v praxi

Včera som uverejnila článok o cenzúre v českých médiach, hovorila o nej Markéta Dobiášová.
Priložila som do článku i printscreeny mojich mailov novinára Českej televízie Marka Wollnera. Vyhadzoval ich bez prečítania. Chápem: téma český miliardár František Savov a jeho kauzy pre ČT nie je verejná téma. Rovnako bordél v českej justícii.
Aby som bola objektívna, tak som mu odkaz na tento článok vložila na FB dnes 4.12.2022 o 11.08 hod.
Poprosila som ho o vyjadrenie, i keď som predpokladala, že sa nevyjadrí, ale to zmaže.

Pozrela som na jeho FB dnes 4.12.2022 o 13.24 hod. Už bol tento odkaz zmazaný, nevyjadril sa k nemu vobec.

Možno u novinárov sú to bežne tolerované metódy, ale toto je verejnoprávna televízia a mala by sa venovať témam vo verejnom záujme. A keď nie je téma českej justície vo verejnom záujme….tak neviem, za čo Wollner berie výplatu.
Okrem toho cenzúra nie je prípustná, tak prečo to novinári robia, že cenzurujú?

To si ani neviem predstaviť, že ja by som ako pracovník zákazníckeho oddelenia sa venovala len zákazníkom, ktorým chcem a doležité zákazky by som poslala ku konkurencii.
Toto nie je súkromná televízia, ale verejnoprávna. A okrem toho, doležitým témam vo verejnom záujme by sa mali venovať všetky tzv.“mienkotvorné“ média.

Nižšie prikladám z verejného profilu FB bývalej novinárky ČT Angeliky Bazalovej diskusné príspevky iných ľudí, ktorí majú tiež s Markom Wollnerom zlé skúsenosti, čo sa týka jeho objektívnosti.

Ide o tento článok z 3.12.2022:

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/12/03/novinarka-marketa-dobiasova-marek-wollner-a-cenzura-v-ceskych-mediach/

Zaujímavé je, že teraz, keď som písala článok na blog, uložila ho a chcela som rozkliknúť blog popelka (ja to vždycky hľadám cez pravda.sk tak mi nabehlo, že stránka je zablokovaná. Tu je dokaz…Nechcela som konkrétny článok, ale len blog popelka pravda.sk, odkaz mi nabehol, ale po rozklinutí odkazu na konkrétny blog mi nabehlo, že stránka je blokovaná. Skúšala som to viackrát z roznych odkazov na moje články a viackrát mi to nabehlo rovnako. Skúsila som to minimálne z troch odkazov a nešlo to. Žeby to bola len náhoda?

Začala som si ukladať text článku s tým, že aspoň si urobím prinscreen z napísaného článku. Už som bola zmierená s tým, že mi nezostane nič iné len to riešiť inak….
Po niekoľkých minutach mi to nabehlo normálne a blog zase existoval. Divné sposoby, predpokladám, že to bola len náhoda.

Nikdy som si nemyslela v roku 2000, že v médiach zažijem horšiu cenzúru ako za socializmu. A to pritom osobne som poznala novinárov z Východoslovenských novín, neskor Slovenský východ, ktorý už zanikol a z Košického večera. Robila som totiž štočky pre denníky, preto som s nimi prichádzala pracovne do styku. A vychádzala som s nimi fakt výborne, ja som im vychádzala v ústrety a aj oni mne. V Košickom večeri robil brigádne popri dochodku aj jeden bývalý kolega z tlačiarní, ale to bolo skor tým, že ja som bola ochotná, tak aj oni sa snažili.

A dúfam, že tento článok bude uverejnený a nezmizne mi celý blog so všetkými článkami, lebo cca pred pol hodinou to tak vyzeralo, že som zablokovaná.

Na tomto doslova bordéli na Slovensku, i v ČR majú veľký podiel novinári. Keby informovali objektívnejšie, tak politici by si nemohli dovoliť to, čo si dovoľujú a tieto skupiny laikov by nevládli ani týždeň.

https://popelka.blog.pravda.sk/2022/04/30/byvaly-sefredaktor-dennika-pravda-bohus-travnicek-a-cenzura-pred-rokom-1989/

Karel Kryl by mal 80 rokov

15.04.2024

Pred 80 rokmi sa narodil Karel Kryl. Myslím si, že si tento človek zaslúži spomienku. Bol to nadčasový spevák a nikdy sa nikomu nezapredal. Narodil sa 12.4.1944. Prvýkrát som jeho meno počula v 80 rokoch na letnej brigáde. Boli sme na Morave so spolužiakmi a náhodou som večer prišla k spolužiakom na izbu. Magneťák mali veľmi potichu a hrala tam nejaká pre mňa neznáma [...]

Pelle = dieťa šťasteny

09.04.2024

Lebo to, ako sa on prepracoval až na post prezidenta, sa inak nazvať nedá. Nenápadne sa po Ficovom chrbte posúval vyššie a vyššie, až zakotvil vo funkcii najvyššej, prezidentskej. Jediné, čo k tomu potreboval, bolo poslúchať, pritakávať, klamať, pri nepríjemných otázkach odpovedať vyhýbavo, vykrúcať sa, používať prázdne frázy, hovoriť kvetnato a pritom všetkom sa [...]

Sú novinári na strane dobra a spravodlivosti ?

21.03.2024

Jaro vždy chcel, aby Korzár písal odvážne a kriticky, stál na strane spravodlivosti, práva a dobra. Chcel, aby boli jeho redaktori féroví a korektní, kontrolovali tých pri moci a zastávali sa bežných ľudí. Citujem z nižšie pripojeného článku: https://korzar.sme.sk/c/23299172/zomrel-sefredaktor-dennika-korzar-jaroslav-vrabel-novinam-venoval-cely-zivot.html?ref=njctse Verím, [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 196
Celková čítanosť: 2965828x
Priemerná čítanosť článkov: 15132x

Autor blogu

Kategórie