Morricone, Královny popu Karlštejn 2023, Vánoční koncert Muzikály naruby, Wendy Kokkelkoren

26. decembra 2023, popelka, Nezaradené

Každý máme nejaké záľuby a mojou záľubou je okrem knih aj hudba. Priznám sa, že i pri chorobe pred 25 rokmi mi pomáhala hudba. Ale vtedy som počúvala relaxačnú hudbu, mala som 4 kazety s roznou tématikou: les, more, príroda…

Dnes sú tie možnosti podstatné väčšie, mnoho koncertov sa dá nájsť na youtube.
Pretože sú ešte Vianoce a politiky si ešte každý užije dosť v pracovných dňoch, tak si dovolím sem do blogu dať odkazy na hudbu, ktorá zaujala mňa.
Priznám sa, že to robím hlavne kvoli sebe, lebo keď mám odkazy na jednom mieste v blogu, je to rýchlejšie pri prehrávaní.

Napríklad koncert Vaša Patejdla si púšťam z odkazu, ktorý som dala do článku v auguste 2023. Je to rýchlejšie.

BEST OF ENNIO MORRICONE – The Maestro & The European Pop Orchestra

KRÁLOVNY POPU NA KARLŠTEJNĚ 2023

Vánoční koncert Muzikály Naruby 2022

Toto ma zaujalo: spievajú traja českí speváci piesne, ktoré v reálných koncertoch a muzikáloch spievajú ženy

Ennio Morricone – Chi Mai | Le Professionnel | Universe Orchestra Concert

Ennio Morricone – The Best of Ennio Morricone – Greatest Hits (HD Audio)

The Music of Ennio Morricone | The Bands of HM Royal Marines

Doplnenie 29.12.2023:

TOP 10 | Sensational Vocals – Wendy Kokkelkoren

TOP 10 | Spiritual Songs – Wendy Kokkelkoren

TOP 10 | Christmas Spirits – Wendy Kokkelkoren

TOP 10 | Best Vocals with Orchestra – The Maestro & The European Pop Orchestra

TOP 5 Touching Songs – The Maestro & The European Pop Orchestra (Live Performance Music Video)

TOP 10 | Best International Vocalists – Wendy Kokkelkoren

Only Hits | Compilation – Wendy Kokkelkoren