Založ si blog

Farmaceutický priemysel, rakovina a chémia v potravinách, kozmetike, 6. časť

V predchádzajúcich častiach o rakovine som uviedla info o strave. Lenže k tomu patria aj používané prípravky, kde je nejaká „chémia“. Myslím tým i potraviny, i kozmetiku, i čistiace prostriedky pre domácnosť.

Ja som tieto veci robila intuitívne. Lebo v čase, keď som skolabovala v roku 1998, nebol internet tak rozšírený a o dostupných informáciach som mohla len snívať. Ak som náhodou na niečo vhodné pre mňa narazila náhodou, tak som bola len rada. Do tej doby som poznala len knihu o delenej strave a zohnala si jednu ďalšiu knihu, kde som vyčítala, že červená repa je super na pečeň, aj na rakovinu. Dočítala som sa, že nechtík lekársky je vhodný na hojenie ran. Ale to bolo tak všetko. Okrem toho  som nemala čas na zbytočné filozofovanie, bolo mi strašne zle, bolo nutné konať a hneď. Preto som to robila intuitívne, tak ako som to v tej chvíli vedela.

Dnes už tie informácie sú prístupné v širšom meradle.

Moje skúsenosti a chémia v potravinách, kozmetike, drogérii:

Mikrovlnku nepoužívam, po jedle z nej mi je zle, mám to vyskúšané. Taktiež moje nie patrí fritéze. Tieto prístroje som ani nikdy nevlastnila. Ani klasický odšťavovač. Šťavy som si v čase očisty robila ručne, napríklad z pomarančov.

Solárium tiež NIE !!!! Ja som pred chorobou do solária chodila často a bolo mi po ňom zle, ale čo by človek neurobil pre krásu, však? Po dlhých rokoch po nemoci som to skúsila len raz a to na 5 minút. Moja reakcia je, že už nikdy to neskúsim! Mojmu zdraviu to neprospieva.

Hrnce na varenie: v rámci možností nepoužívať hliníkové….dr. Gerson doporučoval používať buď z liatiny alebo z nehrdzavejúcej ocele. Liatinové hrnce sú kvalitné.

Éčka, stabilizátory, konzervanty, farbivá, taviace soli : občas čítam etikety na potravinách, keď chcem kupovať niečo „neznáme“ a  v podstate jem veľa čestvého ovocia a zeleniny, vyhýbam sa konzervovaným potravinám, polotovarom v sáčkoch, takmer žiadne kompóty ani konzervovaná zelenina v octovom náleve. Občas mrazená mrazená zelenina, i keď má menej živin ako surová. Skutočne mnoho potravín nejem, napríklad „umelé“ jogurty, „umelé“ keksíky, chipsy, slané krekry, rozne sladké tyčinky….ak kupujem sladkosti, tak jem čistú čokoládu a aspoň priemernej kvality alebo varovú, prípadne s orieškami, ovsené vločky s čokoládou a medom robím domáce. Faktom je, že mám rada sladké a toho sa nevzdám nikdy. No vyberám si a počúvam svoje telo, čo ešte znesie a čo už je veľmi škodlivé. Prísnejšia som bola na seba v čase očisty, teraz po rokoch to raz za čas poruším.

Nepijem žiadne limonády, kupované džúsy, colu….jediný nápoj, ktorý pijem, je čistá voda z vodovodu alebo neochutená minerálka, (v prípade, že nie je k dispozícii voda), výnimočne bylinkový čaj. Ale čaj nemám veľmi rada, i keď sú bylinkové čaje doporučované. Taktiež žiadna káva. Alkohol a cigarety taktiež nie, ale to je asi samozrejmosť pri chorobe. Aj zafajčené prostredie chorému ničí pľúca a zdravie. To ničí aj zdravému. Ono nie je doležité zničiť nádor, ale nezničiť si medzitým pľúca ( a možno aj imunitu) len preto, že nejaký sebecký fajčiar „musí“ fajčiť v okolí chorého. Viem, o čom hovorím, lebo mám slabšie pľúca a tie mi dávali v čase choroby poriadne zabrať. S prestávkami som občas pred chorobou fajčila, ale našťastie nešlukovala. Zmenou stravy som si úplne odvykla od cigariet, svoje pľúca si veľmi vážim. A nech mi nikto nehovorí, že od fajčenia sa nejde odnaučiť nastálo. IDE! A veľmi ľahko, len musí zmeniť stravu.

Krémy nepoužívam dlhé roky žiadne, všetko sa totiž dostane do kože a krvného obehu a ja nie som ochotná na seba „napatlať“ chémiu. Výnimkou čo sa týka krémov bola v čase kolapsu nechtíková masť dr. Theissa, naozaj mi fantasticky pomohla na krvácajúce ranky na rukách. Vyliečila mi ich celkom.

Nepoužívam ani opaľovacie prípravky. Pre mňa je to chémia, ktorá sa dostane do krvného obehu cez kožu. Ak sa opaľujem, tak bez krému a krátko. Na osvieženie tela pri opaľovaní používam čistú vodu, jednoducho povedané umyjem sa a neutieram. Nikdy som sa doteraz nespálila, ale na slnku som kratšiu dobu, nepreháňam to. Slnko považujem za zdravé a pobyt na ňom mi dodáva energiu. Škodí skor chémia, ktorú jeme v jedle, pilulkách, alebo to, čo si chemické na seba „napatláme“, to sa nám dostane do krvného obehu cez kožu.

Pripomeniem úryvok z článku o Gersonovej terapii:

Treba sa vyhnúť šminkom, farbeniu vlasov, voňavkám a dezodorom, olejom po kúpaní, pracím práškom, možno používať len jednoduché mydlo bez vone na umývanie i na pranie. Sú zakázané chemikálie pre domácnosť i akékoľvek iné chemikálie, používanie Papinovho tlakového hrnca a iného alumíniového riadu.

Podstatné je, že som pri liečbe minimalizovala chémiu vo všetkom, ako to šlo. Zuby som si umývala  čase silnej očisty len kefkou a vodou a teraz používam zubnú pastu bez fluóru. Info o fluóre si prečítajte v knížke Doba jedová. Nie je to vhodný prvok pre zdravie. Radšej som sa 2 x denne umývala len čistou teplou vodou, aby som napomohla čisteniu. Myslím tým zo začiatku kúpele a až neskor sprchu. Keď sa telo vyčistí od toho „zlého“, čo do neho človek dával celé roky, tak má oveľa inú voňu, príjemnejšiu. Takže ani nepotrebuje toľko „chémie“ na umývanie. Dnes používam v rámci možnosti neparfemované mydlo, mám svoju značku. Na ručné pranie používam často len jadrové mydlo alebo menej dráždivé prášky.

Ďalší podstatný fakt je, že som nepoužívala žiadne prípravky, ani takzvané prírodné vitamíny, doplnky stravy. Nič som z toho nejedla, neužívala. Nebudem s nikým o tom polemizovať, či je to potrebné, lebo mňa presvedčia len vlastné skúsenosti. Nechcem to ! Pred rokmi som mala predpísané od lekára tabletky na železo a viac mi to škodilo, ako pomáhalo. Po jedných som mala strašnú zácpu, tak mi ich lekár s úškrnkom vymenil za iné, že vymýšľam. Po tých druhých ma bolelo brucho. Tak som sa naštvala a nebrala ich vobec. Začala som len piť ráno čaj z čiernych ríbezlí. Hodnotu železa som mala pri kontrolnom odbere nad normu a ešte ma z toho zbytočne nebolelo brucho. Moj postoj je od tej doby k takýmto prípravkom negatívny. Nevidím dovod, prečo by som mala hltať tabletky, keď si namiesto toho možem kúpiť ovocie a zeleninu.

Ovocie a zelenina nie je síce v dnešnom prostredí ideálne výživné… Ale to znamená pre mňa len to, že aby som mala dostatok živin, tak toho musím zjesť viac. No keď si niekto dáva prípravky v tabletkách, tak ja netuším, aké majú skutočné zloženie, aké majú negatívne účinky. Prepáčte za úprimnosť, ale prírodné je pre mňa ovocie a zelenina a nie „niečo“ v tabletke. Ja nerobím žiadny výskum, preto sa ma nepýtajte, čo si o týchto výrobkoch myslím. A nemám na to čas, aby som to skúmala. Pre mňa je naozaj prírodné len ovocie a zelenina, zemiaky, ryža, vločky a podobné potraviny. No nie tabletky. Taktiež nemám záujem robiť dealera takýmto výrobkom, tak vás prosím, aby ste ma neoslovali s takými ponukami. Reklamu som ochotná robiť len tomu, čomu verím… v mojom prípade len drobným poľnohospodárom, ktorí poctivo pestujú ovocie a zeleninu bez množstva chémie. To si samozrejme robím srandu, ale tomu jedinému verím.

Už dr. Gerson tvrdil, že nemožno detoxikovať organizmus, ak nezabezpečíme, že sa doň nedostanú ďalšie otravné látky a veru každá zakázaná vec obsahuje škodlivé látky. Ja sa k jeho názorom prikláňam. Dr. Gerson zakázal pacientom chorým na rakovinu aj užívanie minerálnych látok. Nesmú užívať kalcium, ani iné minerálne látky, lebo v jednotlivých prípadoch vyvolal znovutvorenie nádoru.

V Čechách bola vydaná zaujímavá knížka s názvom Doba jedová, vyšli 2 diely. Autori Anna Strunecká a Jiří Patočka sú odborníkmi v daných oblastiach toxikológie  a biomedicíny. Majú dlhoročné teoretické i praktické skúsenosti a sú medzinárodne uznávaní. Knihy obsahujú informácie o tom, kde všade sa možeme stretnúť so škodlivými látkami. Či už ide o tzv. Éčka v potravinách a nápojoch alebo toxické látky v kozmetike, ktorú denne užívame, lebo veríme tomu, že je pre nás a pre naše zdravie užitočná. Vedecké poznatky sú prevedené na konkrétne prípady zo života, takže knižka može slúžiť i ako jednoduchý a praktický návod čomu by sme sa mali vyhýbať a na aké látky či triky výrobcov si dáť pozor. Knížka sa ďalej venuje liečivám, potravinovým doplnkom a očkovaniu. To sú veci, ktoré automaticky považujeme, že ochránia naše zdravie. Na nižšie uvedenej stránke nájdete info o týchto knížkach, aj ich obsah.

http://www.dobajedova.cz/

Počula som aj rozhovory s pani Struneckou, ktoré ma na túto stránku priviedli…

http://ulozto.cz/xczyLh8/doba-jedova-meteor-zip

Je to odkaz na nahrávky, nie na knihy, kde hovori aj dr. Strunecká

www.rozhlas.cz, dajte si vyhľadať Anna Strunecka  a v archíve Vám to nájde rozhovory s touto pani profesorkou, niektoré sa dajú prehrať v archíve a sú fakt zaujímavé

Ďalšie informácie o potravinách nájdete aj v relácii Peklo na talíři. Dajte si vygooglovat názov relácie a nájde Vám to všetky diely.

http://www.stream.cz/peklonataliri/773364-peklo-na-taliri-energeticke-napoje

V tejto časti relácie hovorí profesorka Anna Strunecká.

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=uSGEl2bV5Y8

umelé sladidlá

http://www.stream.cz/peklonataliri/781552-peklo-na-taliri-tavenaky

http://www.stream.cz/peklonataliri/781654-peklo-na-taliri-rekapitulace-2012

http://www.stream.cz/peklonataliri/759317-peklo-na-taliri-jak-se-vyrabeji-ecka

http://www.stream.cz/peklonataliri/765767-peklo-na-taliri-ecka-pro-deti

Videla som z toho len niektoré časti, ale zaujali ma a týmto vyslovujem moje uznanie celému tímu tejto relácie.

Ďalšia podstatná informácia je, že každé telo može reagovať inak, preto musíte používať aj vlastnú intuíciu. Myslím tým napríklad ohľadne bylinkových čajov. Ja ich teraz veľmi nepijem, radšej si dám ovocie, ale niekomu inému možu veľmi pomáhať.

Treba si uvedomiť základnú vec, že detaily sú doležité a že nie je jedno, čo jeme, lebo nemáme čas, akú chémiu používame, či kozmetiku. Naše telo nám všetko spočíta a vráti či už pozitívne alebo negatívne. Preto má zmysel tomu venovať pozornosť. Každý musí dať tento dar svojmu telu sám, lebo nikto iný to za neho neurobí. Ja nemožem nikomu prikazovať a kontrolovať ho 24 hodín denne, čo je a čo používa. Viem, že jedy sú všade okolo nás, ale nemáme na výber, len ich používanie minimalizovať, ak chceme mať zdravé telo a celkovo sa cítiť v pohode.

Na to, aby som tu uviedla všetky informácie nemám čas, ani priestor. Na všetko si ani nespomeniem, lebo to robím v bežnom živote automaticky alebo skor intuitívne. V skratke: používam oveľa menej chémie vo všetkom ako pred kolapsom. Preto na to upozorňujem, že je to tu uvedené v skratke a zdrojom informácií možu byť pre vás aj knížky Doba jedová 1 a 2. Doležité je, aby ste túto oblasť nepodceňovali. Ani chorí, ani zdraví. Lebo i tí zdraví takýmto podceňovaním možu ochorieť.

Veľmi cenné informácie v tomto smere boli v dokumentoch, odkazy na ktoré som uviedla v článku http://popelka.blog.pravda.sk/2012/07/29/na-strave-zalezi/

Samozrejme, v čase očisty som si dávala oveľa väčší pozor na škodliviny. Teraz aj keď to občas poruším, napríklad v strave, tak to telo dokáže spracovať. Myslím tým napríklad plnenú čokoládu, alebo raz za čas kupovaný zákusok…

Diskutovať na túto tému je asi zbytočné. Ja som poskytla svoje skúsenosti a nech si každý urobí ako uzná za vhodné. Je to jeho život a jeho zdravie.

 

 

Sú novinári na strane dobra a spravodlivosti ?

21.03.2024

Jaro vždy chcel, aby Korzár písal odvážne a kriticky, stál na strane spravodlivosti, práva a dobra. Chcel, aby boli jeho redaktori féroví a korektní, kontrolovali tých pri moci a zastávali sa bežných ľudí. Citujem z nižšie pripojeného článku: https://korzar.sme.sk/c/23299172/zomrel-sefredaktor-dennika-korzar-jaroslav-vrabel-novinam-venoval-cely-zivot.html?ref=njctse Verím, [...]

Otvorený dopis Slovenskej televízii o prokuratúre

15.03.2024

Vyštudovaná novinárka Zuzana Vicelová, ktorá pracuje v Slovenskej televízii je moja spolužiačka z priemyslovky. Preto som si ju dovolila osloviť s kauzou, ktorú som uverejnila na tomto blogu. Okrem toho: Slovenská televízia je verejnoprávna a mala by sa venovať všetkým témam vo verejnom záujme. Mail som i poslala včera. Vzhľadom k tomu, že ten článok na blogu, na ktorý som [...]

Kauza špeciálna prokuratúra, Nemocnica Nové Zámky a spojitosť s OĽANO – doplnenie

14.03.2024

Phdr. Mária Beňová, ktorá je za OĽANO mi v diskusii písala, že Roland Száz, ktorý bol vo vedení nemocnice v Nových Zámkoch, nikdy nebol člen OĽANO. Ale kandidoval za nich. Ja som ho na ich kandidátku nedala, takže nechápem, prečo to Mária Beňová za OĽANO píše mne. Nech si to vyriešia vo svojom hnutí, či politickej strane. Je to na dlhšie, preto to dávam i do článku, [...]

Rusko Navaľnyj úmrtie

Biskup na Veľký piatok prirovnal zaobchádzanie s Navaľným k osudu Ježiša

29.03.2024 15:17

„Skončil až v neľudskom gulagu v polárnom ľade," povedal. Zvyšok sveta uvidí "jeho posolstvo slobody" vo večnosti, povedal biskup.

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Syrskyj: Rusi vypália šesťkrát viac munície. V Charkove sme mohli dosiahnuť viac

29.03.2024 14:16, aktualizované: 15:55

Ukrajinské obranné sily pozdĺž celej rozsiahlej frontovej línie podľa neho majú len minimum zbraní a munície.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10, aktualizované: 15:42

Evakuovať museli 50 ľudí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 194
Celková čítanosť: 2953108x
Priemerná čítanosť článkov: 15222x

Autor blogu

Kategórie